Norbert Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Mocna rzecz! Połączenie Integry z T-maxem. Pomijając czy się podoba czy nie , fajną funkcja jest dwufunkcyjne oparcie/siedzisko pasażera
mefisto.diabel Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Ja wiem, że to koncept, ale pozycja dość chyba dziwna. Sam sprzęt - chcę O skrzyni już czytałem w związku z NC750 Podobno rewelacja.
Bobas Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Mi się podoba. Jedyną paskudną rzeczą w tym modelu jest tłumik. Podobnie jak w Integrze wygląda jakby był z minionej epoki .
dr.big Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 No cóż, o gustach się nie dyskutuje , chociaż mi od razu skojarzył się z sylwetką CF Moto V3 ... PS. Będzie to taki sam produkt niszowy jak DN-01...
Marcino1 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Skuter z niego żaden ale maszyna czadowa. Gdzieś w necie widziałem ten motorek z fabrycznymi kuframi bocznymi. Wygląda jeszcze lepiej niż golas.
Darek1 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Ciekawe ile egzemplarzy bedzie sprzedanych w UK. DN-01 osiagnelo tylko 182 sztuki i zostalo wycofane
gumis Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 http://www.youtube.com/watch?v=z-dOcpHnCxQ - tu jest więcej "szczegółów" m.in jak wygląda z kuframi bocznymi
mefisto.diabel Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Plus ta fura w garażu i będzie komplet
RONIN Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Wygląda, że ma dość nisko siedzenie, więc będzie wybierany przez niższe osoby (650mm.), które nie każdą maszynę dosiądą z racji wzrostu. Mnie wizualnie się bardzo podoba, zwłaszcza z wkomponowanymi bocznymi kuframi. Mam tylko nadzieję, że szyba się podnosi. I do tego te koła z przodu 120/70-18!!! a z tyłu 200/50-17!!! Na oponeo tylko Brigestone ma opony w tym rozmiarze za 758 pln. sztuka.
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 21 Marca 2014 Sympatycy Opublikowano 21 Marca 2014 No właśnie Bigu - moje pierwsze skojarzenie to DN-01. Wygląda, że nałożono inne plastyki i jest "nowa" Honda. Ale DeEnka dużo bardziej mi się podobała.
Elvis Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Powiedzieć muszę że maszynka jest ładna ... zwłaszczca ta w białym kolorze ... I nawet jeśli wyglada trochę mniej skuterowo, to i tak z chęcią bym jej dosiadł ...
Sympatycy SlawoyAMD Opublikowano 21 Marca 2014 Sympatycy Opublikowano 21 Marca 2014 Dla mnie Honda idzie w dziwna stronę... O ile linia dość ciekawa, to już użytkowo do bani koncepcja... Miejsce dla "plecaczka", to już ławka wzorem ścigaczy, czyli zero komfortu. Już przełożenie nogi w AN 650 jest dla mnie denerwujące, a co dopiero w Integra czy TU!!! Może jestem "konserwą", ale to rozwiązanie do mnie nie przemawia zupełnie...
pawelneos Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Bardziej mi to wyglada na jakiegos choper-a z przyszlosci
kfcent Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Ja w 100% zgadzam sie z m@rkizem. dn-01 z nowymi plastikami jak nic;) obobas tez ma racje- ten tlumik to jakas pomylka!! Juz ten z dn-a mogli zostawic - bo oryginal jest bardzo fajny. Caly czas jestem w posiadaniu DN'a i mimo ze to pojazd bardzo niszowy wlasnie dlatego sie ciesze;) wiem ze pare latek to bedzie fajny rodzynek:) Jezdze nim raczej tylko w weekendy i na trasy...do codziennej eksploatacji sie raczej nie sprawdza.Mysle ze podobnie bedzie z tym modelem.super wygladaj lusterka-ale zapomnij o przeciskaniu sie w korkach;)
dr.big Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Kfcent, właśnie... Już od jakiegoś czasu właśnie dlatego chodzi mi ładna DN-01 po głowie... Dodatkowo DN-01 ma kardan, a tu zwykłe przeniesienie napędu łańcuchem... najtańsze i najbardziej proste rozwiązanie.
marek_m Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Pierwsze skojarzenia są z DN-01, ale to coś, to skrzyżowanie Integry (silnik, skrzynia, przeniesienie napędu, nawet rura wydechowa) z serią CTX (plastikowy cruiser).
Lucjan73 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Nasuwa się jeden wniosek - mają dobrą baze - silnik, zawieszenie z projektu integra i XC - i teraz tworzą "warjacje" w temacie. Masowa produkcja tych podzespołów i używanie ich w wielu modelach powoduje że np. XC 700 jest atrakcyjna cenowo.
Shinji Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Zarabisty wyglad i mysle, ze cena nie bedzie szokowac, bo wiekoszosc podzespolow jest z serii NC. Kokpit bajka, chce taki w Integrze...
KAZIK44 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 To taki F 117 tylko na dwóch kółkach , może na hondzie też można polatać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się