Sympatycy irasko Opublikowano 10 Stycznia 2015 Sympatycy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Przede wszystkim grzane manetki. W Hondzie na Malowniczej proponują mi Daytona i chyba przy nich pozostanę. Jak będą zdemontowane plastiki to może dorzucę światła awaryjne. Myśląc o dalszych wyjazdach rozglądam się za stelażami i sakwami bocznymi.
iwan13 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 stator wersja nr1 ja w swoim Nexus chciałbym zamontować coś w stylu jak zrobił sobier tył w led. następnie klamki najlepiej rizoma szkoda tylko ze do mojego nie maja. i zakup go pro zamontować na mój caberg.
Sympatycy irasko Opublikowano 10 Stycznia 2015 Sympatycy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja bym zamontował jak w wariancie 1.
kropkacompl Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Stator zdecydowanie wersja nr.1
Sympatycy Worlan Opublikowano 10 Stycznia 2015 Sympatycy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Popieram kolegów, wersja nr 1. Zdecydowanie.
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wersja 1, jakby strzeliście w kierunku skrętu. Chciałbym pojeździć.
stator Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ok, dziękuję za podpowiedzi. Zacznę piłować otwory.....hmmm, jak to zrobić, żeby wyszło "za pierwszym razem" ? No nic, do dzieła.
grze Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 A ja mam ochotę nakleić paski odblaskowe na felgi i nie wiem czy to dobry pomysł i jaki kolor jak już... X-max czarny z częściowo czerwoną kanapą, felgi grafit. Kolor pasków albo biały albo czerwony? Co o tym myślicie??? Paski takie: http://allegro.pl/naklejki-paski-odblaskowe-na-felgi-keiti-czerwone-i4954915699.html
Sympatycy irasko Opublikowano 10 Stycznia 2015 Sympatycy Opublikowano 10 Stycznia 2015 Proponuję czerwony. Sam też mam czarny skuter i czarne matowe felgi. Oglądałem też taśmy tego producenta i zastanawiałem się czy łatwo się to nalepia. Jak wylepisz to się pochwal. Mam ochotę zrobić to samo.
motas Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 paski czerwone - też mam taki plan Statorek - proponuje zrobić szablon z kartonu na nim popracować a następnie odrysować na plastik. A co w planach no może nie dziś: -zmiana koloru skutera -zakup wysokiej szyby -montaż oparcia dla plecaczka (przerobienie stelaża) -wykonanie mocowania do telefonu + przeniesienie lusterek + składanie lusterek -montaż woltomierza i gniazd zasilających zapalniczki + USB -wymiana tarcz i klocków hamulcowych -zakup sakw temat elektrycznej podstawki centralnej - bardzo mi sie podoba
kitenation Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja mam odblaski naklejone dokładnie identyczne (aplikator) wyszło bardzo ładnie a naklejanie proste. Ja na moje koła (14 i 13 cali) miałem jedną pomyłkę (oczywiście na końcu spieprzyłem) a taśmy itak starczyło. Efekt super - ja mam biały skuter i czarne fele więc pasek biały, na twoim miejscu bym się nie zastanawiał i walił czerwony bez 2 zdań!! Pioterk
leo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Powiedzcie mi czy można niebieskie paski nakleic czy policja się doczekali do tego koloru?
kitenation Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 A czemu ma się niby doczepić? To równie dobrze do srebrnych też bo radiowozy mają niebiesko srebrne odblaski. To tak jakby mieli się doczepić że ktoś ma niebieski samochód:)
pabloxl Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Osobiście odradzam zakup pasków na szpulce. "Konia z rzędem temu" kto taki pasek naklei równo i estetycznie nie zdejmując koła. Ja polecam zakup pasków, które są docięte na odpowiedni rozmiar felgi. Sam już to ćwiczyłem niejednokrotnie....
kitenation Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Pablo, to szykuj tego konia a ja wieczorem podeślę fotki
Shinji Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 w kolejce czeka - montaz duzego zbiornika oleju scottoiler - montaz regulacji przedniej szyby - wymiana opon - wymiana lusterek na Rizome 4D - nowy wydech - IXIL X55 - w Polsce - zmiana kanapy przez tapicera - w Polsce Po powrocie z Burgamnii do Irlandii - montaz nowej rury dolotowej bez katalizatora i troche konikow przybedzie Tylna lampa ledowa tez sie marzy - ale to zalezy od funduszy
stator Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Walka z kierunkami w lusterkach wydaje się być nie równą. Już drugi zestaw płytek mi nie wyszedł, ale będę próbował do skutku. Wpadł mi natomiast następny pomysł .Mam jedno mijania i jedno drogowe. A gdyby tak opuścić drogowe nieco niżej i doświetlać sobie drogę w pewnych warunkach? Tak właśnie zrobił poprzedni właściciel mojego skutera. Rzecz w tym, że w takiej konfiguracji, tracę światła drogowe. I tak sobie kombinuję, że można byłoby przełącznikiem mijania/drogowe włączać drugi reflektor, natomiast przyciskiem od "poganiacza" podnosić reflektor, aby uzyskać efekt światła drogowego. I tu pytanie, jakiego mechanizmu użyć do tego? Siłowniczek od regulacji świateł to proste rozwiązanie, ale zbyt wolne. Zanim podniesie się snop światła, minie kilka sekund, a wtedy drogowe może być już nie potrzebne. Siłownik od centralnego jeszcze łatwiejszy. Ale znów chodzi o sterowanie - zamiana plusa z minusem itd. No i przy dłuższej jeździe na drogowych (siłownik dostaje zasilanie "na stałe"), może nie wytrzymać silniczek w siłowniku. Po za tym zahamowany silniczek pobiera wiele razy więcej prądu niż kręcący się. Może macie pomysł z czego wykorzystać mechanizm, który podołałby moim wymaganiom. Aha, skok mechanizmu, to pewnie kilka milimetrów. No to co, pomożecie?
Skrystos Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 No ja załatwiam dziś na moje burgmany osobne miejsce w garażu podziemnym i zabiorę się za działania. Póki co czeka na mnie: Burgman 125 Rozebranie podszybia (jest źle spasowane), wyjęcie licznika i rozebranie go. Muszę wymienić w nim podświetlenie bo nie wszystkie żarówki świeca. Muszę też oczyścić cyferblat. Wymiana bezpiecznika od gniazdka zapalniczki bo nie działa. Potem zostanie zrobienie przeglądu olej + filtry bo tak to wszystko jest jeszcze ok Burgman 400 Zdjęcie plastików pod skuterem (pług lewy, prawy, spód i osłona chłodnicy). Pierwszy właściciel zjeżdżał z krawężnika i są popekane. Chciałem kupić te elementy, ale po poszukiwaniach stwierdzilem, że lepiej będzie pospawać te co mam w zakładzie i oddać do lakierowania bo w dobrym stanie to ciężko kupić. Założenie manetek podgrzewanych oxford touring, które już przyszły Założenie i podłączenie nawigacji tomtom rider v5, którą wczoraj kupiłem. Czekam aż przyjdzie. Kupiłem mocowanie RAM do plastiku kierownicy. Z drugiej strony przykręcę blaszkę by od wibracji się nie wyrobiło. Kabel zasilający do nawigacji podłączę pod wiązkę, którą dostałem do manetek oxforda. Są ładnie zrobione do podłączenia pod akumulator to nie widzę sensu ciąć wiązek skutera Zmiana siłownika kanapy bo nie trzyma jej w górze (już mam) Wymiana tylnej lampy (jest pęknięta, nie przeszkadza to ale jak już robić to wszystko a i tak muszę się do niej dostać. Patrz kolejny punkt Kupiłem kufer Givi 47NN z oparciem, światłem stop i płytą Kappa. Będę to podłączał przy okazji wymiany tylnej lampy na nową Na koniec jak odbiorę już prawko kat A pojadę do serwisu na zmianę klocków, wymianę wszystkich płynów i przegląd napędu Zrobiłbym to sam ale skoro poprzedni właściciel funduje taką usługę to co się będę kłócił Także czeka mnie pracowity weekend, któryś z najblizszych. Mam nadzieję, że dobrze mi zrobią te plastiki od posdu skuterka bo tak to wygląda maszyna idealnie i chciałbym zachować troszkę tej nieskazitelności
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 25 Lutego 2015 Użytkownicy Opublikowano 25 Lutego 2015 A ja planuję własnoręcznie: -wymiana filtra powietrza, -wymiana oleju + filtr, -świeca zapłonowa, -klocki hamulcowe tył, -wymiana siłownika kanapy na silniejszy ( dzięki dla kolegi Jerry_R za podpowiedź w którymś z poprzednich postów ) -żarówka postojowa przód, tylko jak???? Za pomocą serwisu ( niekoniecznie autoryzowanego, cena jaką mi zaproponowali trochę zwala z nóg ) -inspekcja, ewentualnie wymiana paska napędowego i ogólnie co tam w napędzie słychać....
dwoogie89 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Mam zamiar: - Dokończyć montaż woltomierza ( muszę kupić przekaźnik, żeby podpiąć pod akumulator bo pod samą stacyjkę traci pół Volta. - Dojść dlaczego są problemy ze wskaźnikami. Wczoraj temperatury działał cały czas, a paliwa nie. - Jeśli już okaże się, że jest wszystko ok z elektryką to zlać płyn chłodzący i zalać nowy.przy okazji wymieniając oring na czujniku. - Zastanawiam się nad montażem wentylatora na regulatorze, żeby lepiej ciepło odprowadzal. Tylko czy to coś da? Proszę o radę w tej kwestii. - Poskładać w końcu skuter w całość i pojechać na przegląd jak pogoda pozwoli. Co do woltomierza to mam polski w obudowie. Nie mam pojęcia gdzie go zamontować. Myślałem pod daszkiem od zegarów, ale czy nie będzie mocno przeszkadzał. https://picasaweb.google.com/m/zoom?uname=100896332185118663962&aid=6120094487204954705&id=6120094511578732898&viewportWidth=320&viewportHeight=416
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 26 Lutego 2015 Klubowicze Opublikowano 26 Lutego 2015 Miałem zamiar pojechać do serwisu ale pogoda się s.....ła.
cwmarta Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 ja może już nie dziś, ale jutro muszę sprawdzić kody błędów czy i jakie mi wyskoczą.. oby nie wyskoczyły żadne ale sprawdzić muszę bo pojawia mi się podczas jazdy, rzadko bo rzadko ale jednak pewne zjawisko niepokojące i wkurzające zarazem..
Skrystos Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 No ja miałem dziś montować kufer manetki i nawigację ale niestety obowiązki domowe skończyłem tak późno, że nie było sensu nawet zaczynać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się