Rafi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam Was, Czy ktoś z Was używa takiego ustrojstwa w swoim Królu? Ja zastanawiam się nad wymianą fabrycznych sprężyn i ciekawy jestem Waszych opinii. Będę wdzięczny za info od osób, które mają i używają. Jesteście zadowoleni? Zmiana jest zauważalna? Polecacie? Jeśli tak, to jakiej marki? jaki typ? Z góry dzięki i szerkości, rafi
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 8 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 8 Stycznia 2014 W modelu z 2011 już masz potrzebę wymiany sprężyn?
Rafi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Denerwuje mnie dobijanie na gwałtownych nierównościach. Ten typ tak ma - tak mówią i sprawdzone, że wszystko jest ok. To skuter, a nie sprzęt offroadowy itd. I owszem - mój UHatek też dobijał, co też mnie denerwowało, ale jednak AN 650 jest znacznie cięższy i znacznie bardziej mnie to wkurza ;-( Z pewnością to skrzywienie po wcześniejszych 2oo - ścigach, gdzie przód po prostu w ogóle można regulować, a zakres tej regulacji czasem wprawia w osłupienie (przynajmniej mnie ;-D). Zatem wymiana będzie raczej moją fanaberią niż koniecznością ;-D I chodzi o to, aby utwierdzić się w przekonaniu, że to coś daje i nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
Jerry_R Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Rafał, rozwaz zalozenie poduszki AirHawk 2. Jakby co - moge Ci pozyczyc na chwile - przejedziesz sie kawalek "z" oraz "bez" po jakims nierownym terenie, jakby co znam taki na Woli, niedaleko od C66.
Rafi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Thx Jerry_R, Mówiłeś mi kiedyś o tych poduszkach - z pewnością z chęcią kiedyś wypróbuję. Ale mi chodzi o dobijanie przodu, tył jest całkiem ok. I tył ma regulację ;-D Więc w tym przypadku poduszka nic nie da, bo wrażenie dobicia na kierownicy pozostanie.
Jerry_R Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Rozumiem, moze uchwyt z gabki pomoze, jak juz nic innego nie pozostanie: http://www.ebay.pl/i...f5231472&_uhb=1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie kojarzę żeby ktoś u nas zakładał takie springi na przód.\ Kiedyś był taki wątek i sam nawet się zastanawiałem > http://www.forum.bur...-650/#entry9221
Rafi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzięki Panowie, szczególnie Mariuszu, Zastanawiam się dlaczego nikt nie założył tego ustrojstwa... Ale co tam! Właśnie zamówiłem WIRTH'a. Oczywiście pod warunkiem, że nic nie pokiełbasiłem w zamówieniu (niemiecki to u mnie tylko: nicht schießen! ;-D) i jeśli kasa poszła i doszła do Niemca. Dam znać, gdy przesyłka dojdzie, no i oczywiście gdy już zamontuję sprężynki. Podzielę się z Wami wrażeniami. Powiem czy warto, czy też wyrzuciłem porę stówek w błoto (oby NIE).
Darek1 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Ja uzywam Hyperpro w Silverwingu. Zdecydowana poprawa w prowadzeniu. Zero dobijania przodem.
dr.big Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 (...)Powiem czy warto, czy też wyrzuciłem porę stówek w błoto (oby NIE). Na pewno nie . Kiedyś czytałem wiele opinii na temat takich progresywnych spreżyn zakładanych w AN650 i wszystkie były euforystyczne. Ja sam zawsze za krótko miałem wszystkie AN650, sprężyny Wilbersa co prawda leżały zakupione, ale po długim okresie "leżakowania" znalazły chętnego. Edit: A, przypomina mi się, że na progresy wymieniałem w Suzuki DR800, ale tam były, w porównaniu do skutera, wrecz kosmiczne skoki zawieszenia przedniego. Pamiętam, że poprawa była znaczna. Na korzyść.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja uzywam Hyperpro w Silverwingu. Zdecydowana poprawa w prowadzeniu. Zero dobijania przodem. Akurat w FJS faktycznie progresy mają prawo zdać egzamin. Fabryczne nastawy przodu nie są idealne na PL, nadal jeszcze dziurawe drogi. Rafi, zdaj proszę relacje po wymianie w AN650 na Wirth'a
Darek1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgadza sie Mariusz. Polecam wszystkim uzytkownikom Silverow, jako jedna z pierwszych modyfikacji.
Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Sprężynki doszły i wygląda, że zamówiłem prawidłowo. Przynajmniej oznaczenie się zgadza...? A sprężyny? No cóż, kawałek i to duży zwiniętego drutu i tyle... Już nie mogę się doczekać ich założenia, no i oczywiście jazdy... Zatem teraz robota a później czekanie na możliwą pogodę... Dam znać.
Rafi Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Dziś wreszcie dosiadłem swojej maszynki ;-D Banan od ucha do ucha! Co prawda delikatnie, bez napinania się dotarłem do pracy - jednak nadal ślisko ;-( ale już co nieco mogę powiedzieć o progresach ;-D Specjalnie przejechałem po wszystkich dziurach na których praca standardowego zawieszenia mnie denerwowała - dobijało. Różnica jest kolosalna! Naprawdę! Zmiana charakterystyki pracy zawieszenia jest mocno wyczuwalna! Nic mnie nie denerwuje, nigdzie nie dobija! Co prawda mam wrażenie, że teraz wyczuwam więcej dziur – te małe po których się poprzednio prześlizgiwałem zaznaczają teraz swoją obecność, ale nie jest to nic znaczącego ani denerwującego. To chyba tyle. Oczywiście tak jak napisałem – to pierwsze kilometry nawinięte na progresach i to w mocno niemiarodajnych warunkach. Zatem napiszę jeszcze jak to będzie za jakiś czas i przy większych prędkościach. Pozdro dla Was wszystkich.
Rafi Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Po całym tygodniu latania mogę tylko potwierdzić pierwsze bardzo pozytywne wrażenia dotyczące sprężyn progresywnych. Naprawdę warto podarować sobie tę odrobinę luksusu. ;-) Wielkie dzięki Panowie za podpowiedzi i opiekę.
Darek1 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Oj tak, zdecydowanie warto Ja jestem bardzo zadowolony ze swoich (Hyperpro)
marek_m Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Oj tak, zdecydowanie warto Ja jestem bardzo zadowolony ze swoich (Hyperpro) Też zamówiłem Hyperpro do SW-T400. Były problemy z dostępnością, ale okazało się, że to te same sprężyny co w SW-T600. W marcu będę montować razem z pozostałymi gratami (przy okazji przeglądu po 24k km). Liczę na poprawę prowadzenia taką jak w obu Hondach Varadero i małym GS'ie
Darek1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Dokladnie te same Marek. W UK nie ma problemu z dostepem, nie wiem tylko ile kosztowalaby przesylka. Cena w UK £116-119. Prywatna przesylka polskim kurierem ok £20. Pozdrawiam.
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 20 Lutego 2014 Marek, a gdzie zamawialeś ? @Darek1 dał mi ładny cynk na UK ( dzięki ). Nie wiem czy to "uczynię" w tym sezonie przeca moja SW-T600 to "nówka nierdzewka" ze 170 kilometrami na budziku. Już mnie nosi aby zmieniać, a może nastawy fabryczne będą OK?
marek_m Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 To nie jest kwestia nastaw ani wieku. Producenci zawsze (są oczywiście wyjątki, np. KTM) oszczędzają na zawieszeniu. Swoje zamówiłem u kumpla, tzn. Motochallange
Klubowicze Piootr Opublikowano 21 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 21 Lutego 2014 Dzięki, pewnie i kumplowską cenę dostałeś ? Eh, ja pośmigam na standardzie w tym sezonie. Na potem zostawię te modyfikacyjne przyjemności.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 21 Lutego 2014 Piootr ja zrobiłem na swojej już 30 tyś i część z pasażerem i pinklami. I jak dla mnie zawias jest ok. (no ale ja malutki i chudziutki jestem 80 kg.)
marek_m Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Każdy dłubie jak umie i lubi. Jedni w zawieszeniu, inni w napędzie, a jeszcze inni dodają led'owe podświetlenie i syreny strażackie. Najważniejsze aby radocha była. Z dłubania i jazdy, rzecz jasna. _____________________ Dzięki, pewnie i kumplowską cenę dostałeś ? .... Importerem Hyperpro jest Grandysduo, ale sprężyny w ofercie ma wiele sklepów. Ceny pewnie też są różne.
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 22 Lutego 2014 Piootr ja zrobiłem na swojej już 30 tyś i część z pasażerem i pinklami.I jak dla mnie zawias jest ok. (no ale ja malutki i chudziutki jestem 80 kg.) A ja ważę 92, ale jeżdżę tylko solo. Nic nie zmieniam i w tym roku nic nie dłubię. Niech się trochę ten skuter zużyje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się