Geni Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Goldy mają te "szczęście", że są popularne wśród motocyklowych turystów w USA i to oni najczęściej nakręcają najwyższe zarejestrowane przebiegi. Silver niestety tak popularny w stanach nie jest, a szkoda, bo przy obowiązującym tam limicie prędkości radziłby sobie w turystyce na pewno dobrze.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 29 Września 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 29 Września 2014 Te wszystkie wpisy z zachodnich stron potwierdzają tylko że Honda z modelem SliVer Wing to bardzo udany skuter i co najważniejsze DŁUGOWIECZNY ! Więc jak trafia się zadbany egzemplarz to można go brać bez obaw i cieszyć się jazdą przez Dłuuuuugie lata PS Dla szukających SW-T600 ! Nie liczcie że sprzedam prędko mój skuter a nawet jeśli to dopiero po przebiegu 150tyś. ( a i to nie jest pewne)
Geni Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 E tam dopiero dotarty skuter będziesz sprzedawał .
dr.big Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Arturo, to czekamy na wrażenia i dokładny raport przy 100 tkm . Wiesz ja kiedyś coś takiego zamieszczałem (nie moje) co przy jakim przebiegu i ile ... PS. Ale też nie byłbym sobą i lekko wspomnę (wiecie, Sekta ) ... Kilka lat temu ktoś znajomy na forum Tmaxa "chwalił się" i pokazywał foty... 270 tkm bez remontu silnika ... Wymieniane oczywiście amorek i zawieszenie, kilkakrotnie tarcze hamulcowe i inne pierdoły... Ale bez remontu silnika ... I chyba nawet nic wielkiego nie było do wymiany...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 29 Września 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 29 Września 2014 Arturo, to czekamy na wrażenia i dokładny raport przy 100 tkm . Sezon myślę że zakończę ze stanem licznika 44-45 tyś No to trzeba będzie jeszcze ze 3 lata poczekać. Wiesz ja kiedyś coś takiego zamieszczałem (nie moje) co przy jakim przebiegu i ile ... Między innymi właśnie ten temat mnie przekonał do zakupu
Darek1 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Na jednym z amerykanskich forum byl Silver z przebiegiem 170 tys MILES!!!! Moj poprzedni kupilem z 4tys zrobil 35tys miles bez jakiejkolwiek naprawy. Obecny 23tys miles, zadnej ingerencji mechanika, poza plynami, klockami i oponami
Trenex Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Te wszystkie informacje, wypowiedzi użytkowników oraz moje przemyślenia skłoniły mnie do zakupu SW 600....
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Grudnia 2015 Administrator Opublikowano 1 Grudnia 2015 W NL u jednego z handlarzy stoi aktualnie do sprzedania SW z 2008 roku z przebiegiem 156 tkm... z jednej strony przebieg spory ale patrząc na przykład, który zamieścił tutaj Geni... czyli 230 tkm... toż ten z NL dopiero dotarty Ps. Tu jeszcze wzmianka o Silverze z przebiegiem 190 tkm -> http://www.motoblog.it/post/26710/foto-del-giorno-honda-silverwing-600-del-1992-con-190000-km
BOCIAN 16V Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Naprawdę szacun za taki przebieg.To co ja mam to musi się schować przy takich przebiegach.potwierdza się to,że starsze sprzęty są cudownie lepsze,a te nowe,to tylko wyglądają ,ale jakości i trwałości bak. Taki przebieg,to dla mnie kosmos i chylę głowę przed czymś takim...
DAX Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 WoW naprawdę nieźle. Nie myślałem że to tyle może. Ciekawe ile rzeczy trzeba wymienić w silniku/napędzie, czy to wciąż ten sam silnik będzie ? Tap tap tap t t t tap tap
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Stycznia 2016 Administrator Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ciekawe ile rzeczy trzeba wymienić w silniku/napędzie, czy to wciąż ten sam silnik będzie ? Silnik jest trudny do zabicia. Osobiście nie znam ani jednego przykładu zakończonego żywota tej jednostki (praktycznie brak zużycia oleju) a motor montowany jest od 2001 roku. W napędzie to wiadomo... pasek, wario, sprzęgło... czyli eksploatacja.
DAX Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 No to szacuneczek dla inżynierów Tap tap tap t t t tap tap
Szagal Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Tak czytam i serducho się raduję i banan na twarzy wyskakuje bo....posiadam taką zacną maszynę . Swoją drogą się dziwię że się dziwicie takimi przebiegami. Miałem kiedyś samochód Yapoński. "kupowałem" bo jak miał 160-180tys. Pojeździłem nim do 260-270tys i go sprzedałem - w sumie bym się z nim nie rozstawał gdybym mógł. Auto miało prawdziwy przebieg i nigdy się z nim nic nie działo - wiem bo od początku było w rodzinie . Wiem ze te 270kkm to było nic dla tego Yapończyka, bo w internecie znalazłem artykuł że ktoś takim samym zrobił 1 000 000 (1 milion) kilometrów bez awarii czy remontu silnika! Tak więc (teoretycznie) dziwię się że japoński motocykl miałby nie ujeździć tyle.... no dobra auto jeździ z prędkościami 3000rpm, zacna 4-6rpm. Czyli 2 razy większymi, czyli niech przebieg będzie o 1/2 mniejszy, czyli 500 000km do zrobienia . Ale wracając ... Honda to pożąda japońska konstrukcji, niech się radują Ci co mają Honde, a Ci co mają zacną ... dodatkowo niechaj skaczą ze szczęścia
Rajan Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Fakt wielki szacun A jak do tych przebiegów ma się SW-400? Ktoś coś wie?
Rzelu Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Mnie najbardziej interesuje z pierwszego postu - jak można SW uzyskać spalanie 4,2L/100...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Stycznia 2016 Administrator Opublikowano 13 Stycznia 2016 Mnie najbardziej interesuje z pierwszego postu - jak można SW uzyskać spalanie 4,2L/100... Jest to możliwe do uzyskania ale tylko w egzemplarzach po 2006 roku.
Lucjan73 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Można tylko niestety nie w Twoim roczniku, po 2006 jest trochę modyfikacji w mapach zapłonu, dołożona jest sonda lambda. Pali zdecydowanie mniej, wiem co pisze bo miałem starszy i nowszy rocznik. A co do 400 - tki to mam przypuszczenie graniczące z pewnością że przebiegi mogą być mocno zbliżone - przecież to ten sam silnik tylko delikatnie zmniejszona pojemność. Materiały używali do produkcji takie same, te same "rączki" to składały do kupy, więc czemu ma wytrzymywać mniej kilometrów ?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Klubowicze Opublikowano 13 Stycznia 2016 Na Włoskim forum SWCI właśnie poj.400 jest najwięcej i to one często mają ok. 200 tyś. Na Youtube są filmy ich guru-forumowego StewenB z przeglądu po 160 tyś.
Rajan Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Po włosku to ja niestety nic Może pizza bym zrozumiał Ale z zainteresowałem się tym tematem, bo mam zamiar w końcu w tym sezonie zmienić swojego "rumaka" na maxi. Nie mam pojęcia o mechanice i dlatego myślałem o czymś mniej markowym (DT 300), ale nowym. Skoro jednak Hondy są tak długowieczne, to czemu nie Używana jest tańsza od wspomnianego DT, a chyba jednak wyższa półka. Mam tylko jeden zgryz, że w 99% będę używał go w mieście (dlatego 400) więc nie wiem czy to ma sens. Nie znalazłem też mimo usilnego szukania, czy wszystkie mają ABS? Bo na tym mi zależy, mam na myśli Hondy SW-T400 od 2008+. Jeśli OT to przepraszam, ale temat bardzo mnie zaciekawił, ze względu na żywotność tych maszyn, w związku z moim mętlikiem w głowie na temat wyboru pierwszego maxi
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Stycznia 2016 Administrator Opublikowano 14 Stycznia 2016 A co do 400 - tki to mam przypuszczenie graniczące z pewnością że przebiegi mogą być mocno zbliżone - przecież to ten sam silnik tylko delikatnie zmniejszona pojemność. Dokładnie. 400 i 600 ccm konstrukcyjnie to dokładnie ten sam motor i ta sama długowieczność. Nie znalazłem też mimo usilnego szukania, czy wszystkie mają ABS? Bo na tym mi zależy, mam na myśli Hondy SW-T400 od 2008+. Jeśli OT to przepraszam, Zarówno SW jak i SW-T były z ABS jak i bez ABS. Co ciekawe, nie wiedzieć czemu na rynku włoskim wersji bez ABS jest bardzo dużo. Można to także zauważyć w przypadku innych modeli. Np. Tmax'a SJ06 sprzedano 80% bez ABS, ot takie preferencje południa . Aktualnie nowego SW-T 400/600 można nabyć już tylko z ABS. Wymusiły to przepisy. No to koniec OT.
Lucjan73 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Przepraszam jeszcze mały O.T. w Polskiej sieci dystrybucji 400 - setka była oferowana bez ABS - u a 600 - setka z ABS.
Szagal Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Rajan ja również miałem dylemat jak przesiadałem się z moto na maxi, ale teraz nie żałuję. SW-T jest MEGA wygodne i sprawie jeździ - na forum można naleźć mój temat przed zakupem. Co do spalania. Wynik jak najbardziej realny, ale tylko jeśli nie jeździsz 100% po mieście. Mnie udało się kiedyś na trasie po za miastem (czyli 80% terenu zabudowanego na wioskach) jadąc bardzo spokojnie uzyskać: 3,6l/100km na wyświetlaczu, które później podskoczyło po wjechaniu do miasta i na stacji przy tankowaniu okazało się że wynik to 3,8l/100km. Oczywiście jeżdżąc tylko po mieście w okresie zimowym spalanie potrafiło mi dobić do 6,7l/100km.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Administrator Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Dookoła Australii Hondą Silver Wing. 15.000 km w 15 dni na 1 kpl. opon i przy symbolicznym zużyciu oleju 250 ml /15000 km. Fakt miał zostać wpisany do rekordów Księgi Guinnessa Więcej -> http://www.scootersa...rd-attempt.aspx
Administrator Artix Opublikowano 8 Listopada 2016 Administrator Opublikowano 8 Listopada 2016 Odgrzebuje a raczej Mariusz odgrzebal ten temat, bo jakoś tak mnie naszło dziś kiedy po 6 mc w końcu podszedłem do Silvera w zasadzie żeby wyjąć aku i go naładować ale postanowiłem że najpierw przekręce stacyjke i zobaczę a może odpali. I po raz kolejny SW mnie pozytywnie zaskoczył. Minęło 6 miesięcy a on odpalił po dotknieciu jak bym go wczoraj zgasil. Chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać ten skuter. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się