RONIN Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Niestety nie ma maszyny idealnej do miasta i na trasy, tu potrzeba kompromisu, ale niestety łatwiej poruszać się po mieście 250 kilogramową krową niż pojechać w trasę 250tką z pasażerem i bagażem. Wiem, że zaraz odezwą posiadacze w/w i zaprotestują. Miałem pojemności od 50 przez 125 i 500 do 850 cm3. I każdym jeżdżę codziennie po mieście, ale fakt najlepiej było 50tką ;-)
janr Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 MOIM SKROMNYM ZDANIEM KOMPROMISEM JEST BURGMAN 400 .
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 12 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 12 Grudnia 2013 Czytając Wasze posty doszedłem do wniosku żę optymalnym rozwiązaniem będzie Honda Integra.Ciężar 400-setki gabaryty 250-tki spalanie 125-tki.Według mojego subiektywnego zdania najlepszy wybór.
tomekmajesty Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Integra... Fantastyczny sprzęt Tylko dwie wady Brak porządnego schowka Nogę trzeba przy wsiadaniu jak piesek podnosić Ja gdybym więcej jeździł w trasy : Piaggio x10 500 albo Honda SWT Pierwszy ze względu na to, że ma wszystkie nowinki, łącznie z asr i regulacją elektroniczną twardości tylnego zawieszenia, no i do tego sprawdzony silnik piaggio 500 ( pewnie niektórzy pamietają kolegę Majona, tym silnikiem zrobił ponad 100 tys ) Honda z kolei niezawodna i wygodna, ale małe koła i dość stara konstrukcja
pscol Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Panowie bardzo dziękuję za przekazaną wiedzę. Analizowałem sugestie na bieżąco. Rezultatem jest zakupiony Suzuki Burgman AN 400 AL0 ABS Wkrótce pozwolę sobię opisać, dlaczego tak wybrałem. Wszystkiego dobrego pscol
przemas Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 No to gratki i czekamy na twoje uzasadnienie wyboru!
chawison Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 MOIM SKROMNYM ZDANIEM KOMPROMISEM JEST BURGMAN 400 . dla mnie osobiście burgman 400 to porażka ofertowa ( nowy)... Kosztuje tyle co honda sw-t 600 i aż o 7-8 tysięcy wiecej niz porównywalna lub nawet ciekawsza yamaha x-max 400 ... Pozdrowienia chawison.pl
janr Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Naprawde dobry wybór.Burgman to Burgman i 400.
Klubowicze Campto Opublikowano 17 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 17 Grudnia 2013 Pozostaje pogratulować koledze zakupu. A co do tego, który lepszy to każdy z nas pewnie będzie miał odmienne zdanie. Tak to jest w kwestii dyskusji o gustach.
Lucjan73 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Naprawde dobry wybór.Burgman to Burgman i 400. Chciałbym zapytać iloma skuterami miałeś okazje jeździć ? Ja miałem 6 różnych sztuk i nie wypowiadam kategorycznych osądów. A za najlepszy uważam ten który akurat mam w danym momencie w garażu
pscol Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Panowie RONIN, j.junior, adam_us, Dawid Wawa, przemas, arturo-bb, dr.big, toMMasz, irasko, Piootr, Geni, tomekmajesty, Bogart58, Wrzonio, janr, pazdzioch, lazyfox, chawison, Campto dziękuję za pomoc Krótkie podsumowanie sugestii: Honda SW-T 600 - za ciężki, za duży, za wysokie spalanie. SW-T 400 - nie ma w ofercie dealer'ów w Polsce i Czechach. Mała ilość ofert na rynku. Integra - praktycznie brak schowka, do miasta jeszcze kufer wystarczy ale gdzieś dalej, dla pary to za mało. Yamaha Majesty 400 - nie ma w ofercie dealer'ów w Polsce, dostępna w Czechach. Piaggio X-10 (350 ABS) - bardzo fajny, nowy skuter, jak pisaliście poczekać. Dodatkowo u dealer'a w Wawie była tylko 350 bez ABS, wiem koniec sezonu ale pierwszy z brzegu czeski dealer: http://www.aspirit.cz/files/pricelists/2013_MOC_skutry-PIAGGIO.pdf X10 Executive 350 ABS/ASR ceny 2013 1) 169 990 Kč 159 990 Kč tyle co nowy Burgman z 2010 roku Suzuki Burgman 650 - za ciężki, za duży, za wysokie spalanie. Burgman 400 - Wybraniec, dlaczego? (dziękuję za info o sprzęgle, podróżach na 400 i zawieszeniu) Przypomnę moje wymagania: - na codzienne dojazdy Wawa <> Pruszków, trochę bujania po Wawie i okolicach jako singiel - łikendowe wypady po Polsce oraz bliskiej Europie jako para - wyjazdy wakacyjne po Europie jako para - spalanie w granicach 4 l Odrzucając spalanie, 2/3 wymagań dotyczą jazdy jako para z moją Panią. Przynam, że komfort pasażera oraz pojemność "bagażników" były decydujące Koryto pod kanapą ~60l + kufer ~55l, to daje całkiem niezłą walizkę. Wiem, że dodatkowo: - są stelaże pod kufry boczne (w razie co!) - duża ilość akcesoriów (np. oparcia dla pasażera) dostępnych dla tego modelu (będzie pls o pomoc dotyczącą oparć dla pasażera) Pozdrawiam Serdecznie Pscol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się