Rafi Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 No i dwa tygodnie śmigania za mną i mogę powiedzieć, że absolutnie Warto było założyć progresy... Różnica do fabrycznych nastawień niesamowita. Jestem mega zadowolony. Co zaś się tyczy patentu Mirka na zwiększenie pojemności zbiornika to działa i owszem, ale zablokowałem sobie przy okazji pływak, a nie tak miało być... Wiem, że to trochę spartoliłem, bo inni nie mają takiego problemu. Mam nadzieję, że wystarczy przekręcić lekko pompę paliwa... No i oczywiście trzeba uważać, żeby nie tankować do oporu, bo inaczej ucieka paliwo, niedużo, taki spodeczek powiedzmy, przez odpowietrzenie. Raz szkoda paliwa, dwa środowiska. Zatem muszę poćwiczyć nalewanie paliwa i je opanować. Ale efekt główny i zamierzony jest osiągnięty jak najbardziej. Wczoraj przy jeździe miejskiej tankowałem przy przebiegu 250 km i pokazywało ok.3 l paliwa w zbiorniku. Wlazło 13.83 l. teraz w poniedziałek daję kanapę do przeszycia. Ciekawy jestem efektu... Aby trzymać się tematu wątku: ZDECYDOWANIE WARTO!!! Chodzi oczywiście o AN650. Jeszcze żadne 2oo nie sprawiały mi takiej frajdy i nie chciałem żadnego tak usprawniać i dopieszczać, pomimo że Król i tak bije je na głowę. Warto!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się