Akar_Zaephyr Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 No właśnie, starszy Xciting miał 500 ale jako że nowy ma 400, cała produkcja poszła innym i chyba Kymco nie wróci do starszego silnika? Poczekamy, zobaczymy
marek_m Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Wśród opinii są i takie, że współpraca z Kymco potrzebna była na etapie sondowania rynku. Pozwoliła bowiem wejść na rynek z nowym produktem, szybko i stosunkowo tanim kosztem. Teraz, kiedy Kawasaki przekonało się, że to może być rentowna działalność, może zdecydować się na większy udział w opracowaniu nowych modeli. Wszak potencjał R&D ma ogromny.
wojtek1989 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Hmmm... Ciekawe jaki silnik włożą do J500 bo Kymco nie ma w tej chwili w ofercie nic o tej pojemności? Czyżby rozwiert 400? A może inny cylinder? Czy też może własny silnik/innego producenta? Ciekaw jestem tej maszyny. Byłem dziś w Moto Hangarze i gość powiedział, że wersja 500 będzie oparta na silniku poprzedniego Xcitinga. Dziwne jak dla mnie. A co do J300 to mówił, że jak go testowali po dobrym dotarciu na liczniku można uzyskać 170km/h! Czy to możliwe? Ja na swoim DT300 dochodzę raptem do licznikowych 140. Może właściciel J300 powiedziałby ile w tym prawdy?
Akar_Zaephyr Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Kawasaki grzebało coś przy mapach zapłonu dla J300, jeśli mnie pamięć nie myli, więc jest to jak najbardziej możliwe. I na tym ich ingerencja w konstrukcję Kymco się nie kończyła Generalnie nie jest to Kymco z innym logo bo było kilka modyfikacji, i chyba nawet w tym temacie jest ich lista (tylko trochę wcześniej - przepraszam, pisząc te słowa jeszcze nie sprawdzałem). EDYTKA: No i znalazłem listę zmian Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje: zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach poprawione zawieszenie poprawiony tylni wahacz podnóżki dla pasażera zamiast podłóg zmieniona, wygodniejsza kanapa oraz wiele innych, drobniejszych zmian… (...)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Administrator Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A co do J300 to mówił, że jak go testowali po dobrym dotarciu na liczniku można uzyskać 170km/h! Czy to możliwe? Na liczniku to możliwe, że będzie i 200 km/h
dr.big Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na jednej "próbie" udało mi się wycisnąć na prostej drodze licznikowe 140 km/h, zaś przy lekkim i długim spadku było to licznikowe 150 km/h ... Obie prędkości mocno pochylony, łokcie i tułów schowane za owiewką... Co zapewne we wskazaniach GPS oscylowałoby w okolicach realnych 130 km/h ...
wojtek1989 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 tak podejrzewałem, bo te licznikowe 170 w J300 przy licznikowych 140 w DT wydało mi się trochę mało realne, nawet biorąc pod uwagę modyfikacje. Gdyby tak było to J300 byłby godnym rywalem Xcitinga400
kitenation Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jerry_R, o 27 styczeń 2014 - 21:31, powiedział: Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje: zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami - zegary te same inny tylko kolor podświetlenia i czcionka - plastiki no fakt zupełnie nowe tj. po prostu inne. niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd - i tak pewnie wiele osób założy wyższą turystyczną, albo deflektor przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach - tutaj tak, jest inna mapa - na tym zmiany w silniku się kończą poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach - downtown od początku również miał stalowy oplot na obu kołach. Z tego co wiem hamulce od klamek po zaciski są dokładnie takie same. poprawione zawieszenie - nie wiem, nie zwracałem uwagi - wyglądają identycznie więc może inny olej po prostutak samo poprawiony tylni wahacz- skąd taka informacja? To jest ten sam wahacz podnóżki dla pasażera zamiast podłóg - moim zdaniem to akurat zmiana na minus? zmieniona, wygodniejsza kanapa - może minimalnie, ale chyba to jednak sugestia, oraz wiele innych, drobniejszych zmian - tak ale nic tak naprawdę istotnego co by sprawiało że trzeba niemałą sumkę dopłącić. Wygląd - kwestia gustu. To tak jakby ktoś wziął całe bebechy od fiata, założył na to body kit Pagani i twierdził zę to Pagani. Powiem więcej, nawet lusterka i tłumik są te same (różnica w znaczku).
Akar_Zaephyr Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 No cóż, dla kogoś siedzącego w temacie nazwa "Kymco" kojarzy się z dobrą relacją jakości do ceny i mimo wszystko - niezawodnością. Wszyscy tutaj - na Burgmanii - wiedzą że silniki do BMW produkuje Kymco, że Kymco bazuje technologicznie na rozwiązaniach Hondy, że Hondzie dostarcza(ło) silniki, że Kawasaki zdało się na doświadczenie Kymco przy wprowadzaniiu do własnej oferty skutera. Dla ignoranta to chinol i kropka i naprawdę, przestałem już nawet ludziom tłumaczyć co i jak bo to krew w piach. Wiem bo Kymco odradzał mi ojciec a na wszystkie już wspomniane fakty tylko machał ręką kwitując "a tam". I tylko jakoś to Kymco jemu na złość nie chce się psuć. Wracając do tematu - dla takich właśnie ignorantów jak mój ojciec jest Kawasaki J300 - bo wszyscy wiemy że nic tak nie zmienia taniego, chińskiego złomu w bezawaryjny, japoński sprzęt, jak plakietka Oni zapłacą więcej za używaną plakietkę i jak najbardziej jest to powód do wydania tych paru PLN więcej - przynajmniej nie trzeba będzie tłumaczyć jak chłop krowie na rowie.
Klubowicze MarP Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Klubowicze Opublikowano 10 Kwietnia 2015 bo wszyscy wiemy że nic tak nie zmienia taniego, chińskiego złomu w bezawaryjny, japoński sprzęt, jak plakietka To jak efekt PLACEBO Dajesz gościowi tik taki (KYMCO) w opakowaniu leku (KAWASAKI) i pacjent dobrzeje w oczach (klient jest zadowolony bo ma skuter marki znanej i lubianej)
kitenation Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Gdybym miał kupić sporta albo coś w tym stylu do lansu to bym się zastanawiał nad marką. Prawda jest taka, że jeśli ktoś kupi kawasaki tylko dlatego żeby się z niego nie smiali że jeździ na "chinolu" to itak wielu będzie się z niego śmiało że jeździ na pierdzipędzie a nie na motocyklu (nawet gdyby to był T-max:))
dr.big Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Bardzo fajny skut... Ja byłem zadowolony .
Corleone Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zastanawiam się nad nim. Jeździłem we wrześniu i jest trochę bardzie ucywilizowany niz Downtown, którego miałem przez trzy sezony. Zawieszenie też twarde ale nie skacze tak na krótkich nierównościach jak Downtown i to dłubanie w mapach zapłonu też przyniosło efekt w postaci większej elestyczności. Zastanawiam się bardzo mocno nad nim ale w głowie też siedzi mi Xciting 400, który jest mocniejszy na trasę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się