Geni Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Kolego wkleiłeś ten film już do właściwego tematu dotyczącego Kymco MyRoad. Tutaj jest to wyłącznie spam. Co do twojego stwierdzenia, że BMW i Kawasaki biorą przykład z Kymco, to jest ono nieprecyzyjne. Nie biorą przykładu, lecz sprzedają produkty Kymco pod swoją marką. Czy świadczy to dobrze o Kymco, pewnie tak, chociaż moim zdaniem jest typowym przykładem współczesnej współpracy firm z branży motoryzacyjnej. Sprzedawanie tego samego cukierka w różnych papierkach uprawiają już np. Renault/Nissan, VW/Seat/Skoda, Toyota/Citroen/Peugeot itp. itd.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 15 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 15 Lutego 2014 W najnowszym "Świecie Motocykli" jest artykuł na temat J300. http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/10,117988,15359933,Jezdzilismy_skuterem_Kawasaki_J300.html
Mikołaj Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Jako że dealer Kawasaki niedaleko ode mnie zorganizowal dzień otwarty, skorzystałem z okazji i zrobiłem sobie jazdę próbną J300. Odczucia mam mieszane, z jednej strony + żwawy silnik, całkiem nieźle się zbiera + zwrotny, fajnie się składa w zakręty ale - wymuszona pozycja krzesełkowa - mały kokpit -niewygodne siedzenie (za krótkie, mam 1,78m) to wszystko powodowało, że czułem się jak na małej 125. poza tym - bardzo twarde zawieszenie, (dealer po przewertowaniu manuala stwierdzil że jest możliwość ustawienia na miększe) - plastiki kokpitu sprawiają wrażenie tanich
dr.big Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Bardzo fajny opis . PS. Ja za każdym razem jak widzę ten temat, a zwłaszcza bardzo niefortunne sforumuowanie (...)...Czyżby ZIELONA konkurencja dla T-Maxa?(...)... wyobrażam sobie w jeździectwie zawody skoków przez przeszkody, w którym biorą też udział krowy z siodłami i jeźdźcami na grzbietach... Tak ma się ten J300 do Tmaxa... Nawet tego pierwszego, gaźnikowego z lat 2001- 2003 ... PS. Pomimo tego, że świni założy się najdroższe siodło, to dalej nie będzie rumakiem. A tu nawet tego siodła brak .
Jerry_R Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opis jakby nie bylo dokladnie tak samo pasuje do DT300i.
Geni Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Bo to jest przestylizowane DT300i i tyle.
Lucjan73 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 W Świecie Motocykli był również test KymcoKawy. Wniosek dla czytającego (ja tak zrozumiałem) po co przepłacać za to samo....
Geni Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Wiesz są ludzie, którzy są miłośnikami marki Kawasaki. Dla nich może mieć to jakiś sens, że w garażu obok ZX-14R stoi skuterson marki Kawasaki, a nie Kymcosrymco dżingpeng. Natomiast logicznie rzecz ujmując sensu kupowanie tego samego pojazdu w innym opakowaniu za wyższą cenę nie ma.
jacdzi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dlugo wahalem sie co kupic, najpierw byl pomysl z Suzuki, potem Honda Forza a jednak do serca najbardziej przypadl mi Kawasaki J300 i od dzis stalem sie jego wlascicielem ;-)
Sobier Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Gratuluje kolego, ale dla mnie to jest Kymco z naklejkami Kawasaki
jacdzi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Gratuluje kolego, ale dla mnie to jest Kymco z naklejkami Kawasaki Nawet jesli masz troche racji, to i tak sie bardzo ciesze!
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Administrator Opublikowano 26 Kwietnia 2014 No i super, wpadaj nim na spota pod Caffe66 Ostatnio widziałem J300 w okolicach Targowej, nie wiem czy to byłeś Ty czy jakaś testówka. Pisz swoje wrażenia, bo u mnie chwilowo brak czasu na rozpoczęcie testu tego skutera.
jacdzi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wpadne na spotkanie ale dopiero w polowie maja bo w dlugi weekend wybywam. Jak troche pojezdze to podziele sie wrazeniami. W profilu wpisalem zevmam Kymco Downtown300 bo nie ma w wykazie do wstawienia Kawasaki J300. Adminie, dodaj "zielonego" do wykazu, please.
dr.big Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Przejechałem nim z 400 km i wydaje mi się być całkiem przyjemnym skuterkiem . Oczywiście porównianie z Tmaxem to jak porównywanie... klapków kubota z profesjonalnym butem do gry z piłkę nożną ... No, może trochę przesadziłem , ale adidasem to już tak... Wiadomo, że jednocylindrowy skuter nie może konkurować z dwucylindrówką. Do tego najlepszą na rynku. Skuterem jeździ sie dobrze, nie zaobserwowałem dziwnych zachowań na drodze, od startu rozpędza się naprawdę, jak na 300ccm, dobrze. Zawieszenie jak dla mnie, pomimo nastawu na max. troche za miekkie z tyłu (w porównaniu do przodu), ale ja lubię je twarde i zestrojone "na sportowo". Hamulce dobre (jeździłem wersją bez ABSu), przewody w stalowym oplocie ... Dużo części takich samych jak w Kymco Downtownie, w oczy rzuca się słabo schowana "blaszka" producenta: Kwang- Yang (czyżby drobny "prztyczek w nos" ze strony producenta ?)... Ogólnie warto chyba położyć przy zakupie te parę PLN- ów więcej, bo przy odsprzedaży zwrócą sie nam i odpłacą raczej wyższym kursem i większym zainteresowaniem... PS. Czy to było mądre posunięcie marketingowe Kymco, aby robić sobie konkurencję dla swojego Downtowna?
Raven Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 PS. Czy to było mądre posunięcie marketingowe Kymco, aby robić sobie konkurencję dla swojego Downtowna? W zasadzie to nic nie tracą, bo jak wzrośnie zainteresowanie J300 to sprzedadzą więcej podzespołów? Z drugiej strony pozostali konkurencyjni cenowo przy podobnym poziomie jakościowym.
Geni Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Czy o sprzedaż podzespołów chodzi, czy całych skuterów? A że klientem hurtowym jest Kawasaki, to już całkiem inna para kaloszy.
tuczis Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 fajnie że się odważyli wypuścić skuter. poszli minimalnym kosztem i zobaczymy... jeśli j300 się przyjmie to za 2-3 moze wypuszczą coś swojego, coś co bedzie w stanie konkurować z x-maxem. pewnie nie od razu ale może zwącha kota dziki pies.
dr.big Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ze strony Kawasaki to bardzo mądre posuniecie, wysondować rynek... a później... kto to wie. Bo z J300 nie mają się czego wstydzić.
Geni Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Wstydzić się nie mają czego, a i roboty było tyle, co nic w porównaniu do własnego sprzętu.
Robzone Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 jacdzi, czy mógłbyś opisać wrażenia odnośnie Twojego J300? Zamierzam kupić ten skuter i jestem bardzo ciekawy opinii użytkownika.
marek_m Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Wygląda na to, że projekt J300 się udał, ponieważ Kawasaki zarejestrowało nazwy handlowe J500 i J125. Dawcą pewnie ponownie będzie Kymco.
dr.big Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Dwucylindrowy skuter jest w przekonaniu Kawasaki po prostu za drogi... PS. Zresztą Kymco nie ma w ofercie MOCNO sprawdzonej dwucylindrówki, bo MyRoad nie sprzedawał się za dobrze...
Akar_Zaephyr Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Hmmm... Ciekawe jaki silnik włożą do J500 bo Kymco nie ma w tej chwili w ofercie nic o tej pojemności? Czyżby rozwiert 400? A może inny cylinder? Czy też może własny silnik/innego producenta? Ciekaw jestem tej maszyny.
Klubowicze MarP Opublikowano 18 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 18 Marca 2015 Hmmm... Ciekawe jaki silnik włożą do J500 bo Kymco nie ma w tej chwili w ofercie nic o tej pojemności? Czyżby rozwiert 400? A może inny cylinder? Czy też może własny silnik/innego producenta? Ciekaw jestem tej maszyny. Teraz nie ma ale kiedyś miało. Poza tym teraz jest "modne" produkowanie pojemności np 280ccm i nazywanie modelu XXXXX 300 Więc pojemność silnika będzie 450 a model nazwie się J500
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się