Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czyżby ZIELONA konkurencja dla T-Maxa? Kawasaki J300!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego wkleiłeś ten film już do właściwego tematu dotyczącego Kymco MyRoad. Tutaj jest to wyłącznie spam. Co do twojego stwierdzenia, że BMW i Kawasaki biorą przykład z Kymco, to jest ono nieprecyzyjne. Nie biorą przykładu, lecz sprzedają produkty Kymco pod swoją marką. Czy świadczy to dobrze o Kymco, pewnie tak, chociaż moim zdaniem jest typowym przykładem współczesnej współpracy firm z branży motoryzacyjnej. Sprzedawanie tego samego cukierka w różnych papierkach uprawiają już np. Renault/Nissan, VW/Seat/Skoda, Toyota/Citroen/Peugeot itp. itd.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    16

  • dr.big

    12

  • Jerry_R

    10

  • MariuszBurgi

    9

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jako że dealer Kawasaki niedaleko ode mnie zorganizowal dzień otwarty, skorzystałem z okazji i zrobiłem sobie jazdę próbną J300.

Odczucia mam mieszane, z jednej strony

+ żwawy silnik, całkiem nieźle się zbiera

+ zwrotny, fajnie się składa w zakręty

ale

- wymuszona pozycja krzesełkowa

- mały kokpit

-niewygodne siedzenie (za krótkie, mam 1,78m)

to wszystko powodowało, że czułem się jak na małej 125.

poza tym

- bardzo twarde zawieszenie, (dealer po przewertowaniu manuala stwierdzil że jest możliwość ustawienia na miększe)

- plastiki kokpitu sprawiają wrażenie tanich

e5fac94e60caae62gen.jpg

0381af22882834bbgen.jpg

f73c592d0cf252f6gen.jpg

d43a93e70525a029gen.jpg

Opublikowano

Bardzo fajny opis :clapping: .

PS. Ja za każdym razem jak widzę ten temat, a zwłaszcza bardzo niefortunne ;) sforumuowanie (...)...Czyżby ZIELONA konkurencja dla T-Maxa?(...)... wyobrażam sobie w jeździectwie zawody skoków przez przeszkody, w którym biorą też udział krowy z siodłami i jeźdźcami na grzbietach... Tak ma się ten J300 do Tmaxa... Nawet tego pierwszego, gaźnikowego z lat 2001- 2003 :D ...

PS. Pomimo tego, że świni założy się najdroższe siodło, to dalej nie będzie rumakiem. A tu nawet tego siodła brak :D .

Opublikowano

Opis jakby nie bylo dokladnie tak samo pasuje do DT300i.

Opublikowano

Bo to jest przestylizowane DT300i i tyle.

Opublikowano

W Świecie Motocykli był również test KymcoKawy. Wniosek dla czytającego (ja tak zrozumiałem) po co przepłacać za to samo....

Opublikowano

Wiesz są ludzie, którzy są miłośnikami marki Kawasaki. Dla nich może mieć to jakiś sens, że w garażu obok ZX-14R stoi skuterson marki Kawasaki, a nie Kymcosrymco dżingpeng. Natomiast logicznie rzecz ujmując sensu kupowanie tego samego pojazdu w innym opakowaniu za wyższą cenę nie ma.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dlugo wahalem sie co kupic, najpierw byl pomysl z Suzuki, potem Honda Forza a jednak do serca najbardziej przypadl mi Kawasaki J300 i od dzis stalem sie jego wlascicielem ;-)

Opublikowano

Gratuluje kolego, ale dla mnie to jest Kymco z naklejkami Kawasaki :)

Opublikowano

Gratuluje kolego, ale dla mnie to jest Kymco z naklejkami Kawasaki :)

Nawet jesli masz troche racji, to i tak sie bardzo ciesze!

  • Administrator
Opublikowano

No i super, wpadaj nim na spota pod Caffe66 :)

Ostatnio widziałem J300 w okolicach Targowej, nie wiem czy to byłeś Ty czy jakaś testówka.

Pisz swoje wrażenia, bo u mnie chwilowo brak czasu na rozpoczęcie testu tego skutera.

Opublikowano

Wpadne na spotkanie ale dopiero w polowie maja bo w dlugi weekend wybywam. Jak troche pojezdze to podziele sie wrazeniami.

W profilu wpisalem zevmam Kymco Downtown300 bo nie ma w wykazie do wstawienia Kawasaki J300.

Adminie, dodaj "zielonego" do wykazu, please.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przejechałem nim z 400 km i wydaje mi się być całkiem przyjemnym skuterkiem :) . Oczywiście porównianie z Tmaxem to jak porównywanie... klapków kubota z profesjonalnym butem do gry z piłkę nożną ;) ... No, może trochę przesadziłem :) , ale adidasem to już tak... Wiadomo, że jednocylindrowy skuter nie może konkurować z dwucylindrówką. Do tego najlepszą na rynku.

Skuterem jeździ sie dobrze, nie zaobserwowałem dziwnych zachowań na drodze, od startu rozpędza się naprawdę, jak na 300ccm, dobrze. Zawieszenie jak dla mnie, pomimo nastawu na max. troche za miekkie z tyłu (w porównaniu do przodu), ale ja lubię je twarde i zestrojone "na sportowo". Hamulce dobre (jeździłem wersją bez ABSu), przewody w stalowym oplocie ... Dużo części takich samych jak w Kymco Downtownie, w oczy rzuca się słabo schowana "blaszka" producenta: Kwang- Yang (czyżby drobny "prztyczek w nos" ze strony producenta ;) ?)... Ogólnie warto chyba położyć przy zakupie te parę PLN- ów więcej, bo przy odsprzedaży zwrócą sie nam i odpłacą raczej wyższym kursem i większym zainteresowaniem...

PS. Czy to było mądre posunięcie marketingowe Kymco, aby robić sobie konkurencję dla swojego Downtowna?

Opublikowano

PS. Czy to było mądre posunięcie marketingowe Kymco, aby robić sobie konkurencję dla swojego Downtowna?

W zasadzie to nic nie tracą, bo jak wzrośnie zainteresowanie J300 to sprzedadzą więcej podzespołów? Z drugiej strony pozostali konkurencyjni cenowo przy podobnym poziomie jakościowym. :)

Opublikowano

Czy o sprzedaż podzespołów chodzi, czy całych skuterów?

A że klientem hurtowym jest Kawasaki, to już całkiem inna para kaloszy.

Opublikowano

fajnie że się odważyli wypuścić skuter. poszli minimalnym kosztem i zobaczymy... jeśli j300 się przyjmie to za 2-3 moze wypuszczą coś swojego, coś co bedzie w stanie konkurować z x-maxem. pewnie nie od razu ale może zwącha kota dziki pies.

Opublikowano

Ze strony Kawasaki to bardzo mądre posuniecie, wysondować rynek... a później... kto to wie. Bo z J300 nie mają się czego wstydzić.

Opublikowano

Wstydzić się nie mają czego, a i roboty było tyle, co nic w porównaniu do własnego sprzętu.

Opublikowano

jacdzi, czy mógłbyś opisać wrażenia odnośnie Twojego J300? Zamierzam kupić ten skuter i jestem bardzo ciekawy opinii użytkownika.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Wygląda na to, że projekt J300 się udał, ponieważ Kawasaki zarejestrowało nazwy handlowe J500 i J125.

Dawcą pewnie ponownie będzie Kymco.

Opublikowano

deleted

Opublikowano

Dwucylindrowy skuter jest w przekonaniu Kawasaki po prostu za drogi...

PS. Zresztą Kymco nie ma w ofercie MOCNO sprawdzonej dwucylindrówki, bo MyRoad nie sprzedawał się za dobrze...

Opublikowano

Hmmm... Ciekawe jaki silnik włożą do J500 bo Kymco nie ma w tej chwili w ofercie nic o tej pojemności? Czyżby rozwiert 400? A może inny cylinder? Czy też może własny silnik/innego producenta? Ciekaw jestem tej maszyny.

  • Klubowicze
Opublikowano

Hmmm... Ciekawe jaki silnik włożą do J500 bo Kymco nie ma w tej chwili w ofercie nic o tej pojemności? Czyżby rozwiert 400? A może inny cylinder? Czy też może własny silnik/innego producenta? Ciekaw jestem tej maszyny.

Teraz nie ma ale kiedyś miało.

Poza tym teraz jest "modne" produkowanie pojemności np 280ccm i nazywanie modelu XXXXX 300 ;)

Więc pojemność silnika będzie 450 a model nazwie się J500 ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...