Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czyżby ZIELONA konkurencja dla T-Maxa? Kawasaki J300!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są juz dostępne materiały dotyczące J300. Z Kymko ma tyle wspólnego, że Kymko udostępnia ramę i korpus silnika z napędem. Cała resta jest zaprojektowana przez Kawasaki. Produkcja w Kymco ale kontrola jakości już z Kawasaki.

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    16

  • dr.big

    12

  • Jerry_R

    10

  • MariuszBurgi

    9

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przecież muszą skontrolować coś, za co zapłacili :D ... Tak więc ta "kontrola jakości" w Kawasaki to chyba norma :D .

Trudno żeby brali "jak leci", krzywo... prosto... byle zielono ;) ...

Opublikowano

Ktos musi przybic pieczatke, zeby ktos dopuscil. Taka procedura, hehe.

  • Administrator
Opublikowano

Widzę tu pewną analogię do BMW :D

Opublikowano

Jak tak dalej pójdzie to niedługo Harley wypuści swój skuter.

Opublikowano
harley-davidson-scooter-ad.jpg
Opublikowano

Czyżby konkurencja dla naszej osy

[media=]

[/media]

Proszę trzymać się tematu.

Administracja

  • Klubowicze
Opublikowano

Ceny J300 wróciły na strony Kawasaki http://www.kawasaki.pl/motocykle

Wydaje mi się, że potaniała (drobna kosmetyka) wersja podstawowa w stosunku do poprzednio podawanych cen a podrożała wersja Specjal Edition.

Przedtem jak dobrze pamiętam między tymi wersjami było jakieś 500zł różnicy a teraz bez ABS jest 1510 a z ABS 1000zł

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Francuzi rozpoczęli dziś testy J300:

http://www.scooter-station.com/Essai-Kawasaki-J300-ABS-2014-Premieres-sensations.html

Pierwsze wrażenie w porównaniu z protoplastą (DT 300) - znacznie bardziej komfortowy, głównie z uwagi na "ultra" miękką kanapę i poprawione tylne zawieszenie.

Chwalą go też za dobrą ochronę kierowcy i pasażera przed warunkami atmosferycznymi.

Więcej informacji z testów ma się pojawiać na bieżąco pod załączonym linkiem.

Opublikowano

Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje:

  • zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami
  • niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd
  • przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach
  • poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach
  • poprawione zawieszenie
  • poprawiony tylni wahacz
  • podnóżki dla pasażera zamiast podłóg
  • zmieniona, wygodniejsza kanapa
  • oraz wiele innych, drobniejszych zmian…

Efekt? Kawasaki J300 oglądane z bliska przekonuje do siebie nawet tych nieprzekonanych.

http://www.scigacz.p...osci,22564.html

A ja wole przod DT300 :kwasny:

Opublikowano
  W dniu 27.01.2014 o 19:31, Jerry_R napisał(a):

...

A ja wole przod DT300 :kwasny:

Jerry, szanuję twoje prawo do reprezentowania mniejszości :msn-wink: ... ale:

Front_Kawasaki_J300_2014.jpg

Opublikowano

Badzo ładne światła, które kształtem bardzo przypominają Z-tkę. Jak dla mnie Kawasaki:Kymco 1:0 w kwestii wyglądu.

Opublikowano

Nie wiem jak jest z tą mocą, ale mój DT ma więcej - całe 29,78 KM Kawsaki:Kymco 1:1 ;)

Opublikowano

Spoko, w mniejszosci - zielony kojarzy mi sie z solidnoscia, dostojnoscia Skody, ale nie z agresywnym sportowym przodem DT :msn-wink:

_wallpaper_dt_1024x768_b_resize_329.jpg

Opublikowano

Od 8-mej minuty J300.

Opublikowano

Szkoda, ze nie pokazuja - jak na skuterze wyglada osoba niska, sredniego wzrostu oraz wysoka (podajac dla lepszej orientacji wzrost w cm).

Opublikowano

http://cycle-ergo.com/

Wprawdzie J300 nie ma, ale Kymco jest. Podejrzewam, że wysokości kanapy nie zmienili.

Opublikowano

Tak, tak, strona znana.

Chodzilo mi o to, ze czesto filmiki pokazuja jaka to duza, wygodna maszyna - dajac niskich kierownikow...

Nawet europejskie materialy, nie mowie tylko o azjatyckich, bo tam to naturalniejsze.

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 27.01.2014 o 19:31, Jerry_R napisał(a):

Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje:

  • zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami
  • niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd
  • przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach
  • poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach
  • poprawione zawieszenie
  • poprawiony tylni wahacz
  • podnóżki dla pasażera zamiast podłóg
  • zmieniona, wygodniejsza kanapa
  • oraz wiele innych, drobniejszych zmian…

Efekt? Kawasaki J300 oglądane z bliska przekonuje do siebie nawet tych nieprzekonanych.

Trochę śmieszy mnie ta wyimaginowana wyższość Kawy nad Kymco ... Chłopaki ze Ścigacza może niech jednak opisują... ścigacze? :laughing:

- przeprogarmowane ECU... tzn, kto przeprogramował? Kawasaki? Nie, Kymco... ale w DT zostawili te gorsze ECU!? :laughing:

- przewody hamulcowe w oplocie stalowym ma od początku produkcji także DT 300i

- "poprawione hamulce" , określenie dobre ale do folderu reklamowego. Kto to sprawdził, porównał, zrobił pomiary?

- "poprawione zawieszenie" jw!

- "poprawiony wahacz" jw!

BMW dostaje gotowy motor od Kymco i montuje go w swoim flagowym maxi, czyli C600 Sport i C650 GT... ale oczywiście o tym cicho sza :laughing: .

Kawasaki dostaje cały gotowy skuter od Kymco, doklejają swoje znaczki i karmią potencjalnych klientów głodnymi kawałkami :msn-wink: A może niech podadzą do wiadomości gdzie składane są od lat ich ATV z motorami o pojemności 300 ccm ... No właśnie, gdzie... :Jumpy:

Eh, ten marketing :msn-wink:

Opublikowano

Ojcze Dyrektorze !!! Cóż to nie tylko marketing, ale przede wszystkim biznes. Kawasaki ma gotowy, całkiem przyzwoity skuter, zapewne dostarczany przez KYMCO w dobrej cenie. Zyskują na tym obie strony; KYMCO wykorzystuje swoje moce produkcyjne, a Kawasaki niewiele ryzykuje w przypadku porażki minimalizując koszty. Czy ten model osiągnie rynkowy sukces przekonamy się w nadchodzącym sezonie. Klienci zweryfikują sens tego przedsięwzięcia. Pozdrawiam, Maro

  • Administrator
Opublikowano

Dobry marketing to w biznesie podstawa :msn-wink:

Wszystkie mechanizmy są jasne i nie dziwie się Kawasaki, że zrobiło, bądź co bądź, dobry ruch... zresztą mariaż z Kymco miał miejsce przed pojawieniem się J300 o czym wspomniałem w poprzednim poście. Jeszcze żeby tylko z tą propagandą nie przesadzali :msn-wink:

Opublikowano

Kawasaki pewnie zrobiło jakieś badania i wyszło że wszyscy liczący się rynkowi gracze mają w ofercie maxiskutery i jest to jakiś "kawałek tortu" do przejęcia. Pewnie sądzą i słusznie że po przez rozszerzenie oferty uda im się poprawić statystyki sprzedaży. Sądzę że jest pewna grupa klientów którzy nigdy nie spojrzeliby w stronę marki Kymco jako mało prestiżowej ale Kawasaki o to już im coś mówi i na tym chcą bazować marketingowcy z Japonii. Nie wiem bo chyba u nas w grupie znawców tematu ten numer raczej nie przejdzie no chyba że Kawasaki będzie tańsze od Kymco - w myśl starej zasady po co przepłacać? W mojej branży na co dzień spotykam się z takimi praktykami, produkujemy towary z tym samym składem surowcowym dla różnych klientów pod innymi nazwami własnymi a klient ma wybór delikatesy czy dyskont.

Opublikowano

Jeżeli coś wygląda, jak Kymco, zbudowane jest jak Kymco, jeździ jak Kymco, to jest to Kymco.

Oczywiście te pierdoły opowiadane o poprawianiu czegokolwiek, to wierutna bzdura. Po prostu nie opłaca się tego robić.

Wszystko, co najprawdopodobniej zostało zrobione, to opakowanie, którego wyprodukowanie kosztuje tyle, co plastikowa doniczka.

Mi bardziej podoba się tylko wygląd przodu, troszkę tradycyjniejszy niż te diodki rodem z chińskich zabawek robotów, które wstawia Kymco do skutera sprzedawanego pod własną marką.

Opublikowano

Ale niech ktoś w końcu stwierdzi że Kymco robi dobre produkty, że nawet BMW i Kawa bierze z nich przykład. Dla mnie nie doceniony jest MyRoad gdzie niestety po wcześniejszych zdjęciach dotyczących miejsca od razu przed testem został skreślony..... to był błąd

20% za OT i spamowanie.

Administracja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...