isio Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Są juz dostępne materiały dotyczące J300. Z Kymko ma tyle wspólnego, że Kymko udostępnia ramę i korpus silnika z napędem. Cała resta jest zaprojektowana przez Kawasaki. Produkcja w Kymco ale kontrola jakości już z Kawasaki.
dr.big Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Przecież muszą skontrolować coś, za co zapłacili ... Tak więc ta "kontrola jakości" w Kawasaki to chyba norma . Trudno żeby brali "jak leci", krzywo... prosto... byle zielono ...
Darek1 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Ktos musi przybic pieczatke, zeby ktos dopuscil. Taka procedura, hehe.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Listopada 2013 Administrator Opublikowano 28 Listopada 2013 Widzę tu pewną analogię do BMW
mayday Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak tak dalej pójdzie to niedługo Harley wypuści swój skuter.
mayday Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Czyżby konkurencja dla naszej osy [media=] [/media]Proszę trzymać się tematu. Administracja
Klubowicze MarP Opublikowano 5 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 5 Grudnia 2013 Ceny J300 wróciły na strony Kawasaki http://www.kawasaki.pl/motocykle Wydaje mi się, że potaniała (drobna kosmetyka) wersja podstawowa w stosunku do poprzednio podawanych cen a podrożała wersja Specjal Edition. Przedtem jak dobrze pamiętam między tymi wersjami było jakieś 500zł różnicy a teraz bez ABS jest 1510 a z ABS 1000zł
przemas Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Francuzi rozpoczęli dziś testy J300: http://www.scooter-station.com/Essai-Kawasaki-J300-ABS-2014-Premieres-sensations.html Pierwsze wrażenie w porównaniu z protoplastą (DT 300) - znacznie bardziej komfortowy, głównie z uwagi na "ultra" miękką kanapę i poprawione tylne zawieszenie. Chwalą go też za dobrą ochronę kierowcy i pasażera przed warunkami atmosferycznymi. Więcej informacji z testów ma się pojawiać na bieżąco pod załączonym linkiem.
Jerry_R Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Poprawione zawieszenie, lepsze hamulce, podniesienie dynamiki? Jakos nie chce mi sie wierzyc, ale moze test Burgmanii potwierdzi http://www.scigacz.pl/Kawasaki,J300,pierwsze,wrazenia,22519.html
Jerry_R Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje: zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach poprawione zawieszenie poprawiony tylni wahacz podnóżki dla pasażera zamiast podłóg zmieniona, wygodniejsza kanapa oraz wiele innych, drobniejszych zmian… Efekt? Kawasaki J300 oglądane z bliska przekonuje do siebie nawet tych nieprzekonanych. http://www.scigacz.p...osci,22564.html A ja wole przod DT300
przemas Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 W dniu 27.01.2014 o 19:31, Jerry_R napisał(a): ... A ja wole przod DT300 Jerry, szanuję twoje prawo do reprezentowania mniejszości ... ale:
Geni Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Badzo ładne światła, które kształtem bardzo przypominają Z-tkę. Jak dla mnie Kawasaki:Kymco 1:0 w kwestii wyglądu.
pabloxl Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie wiem jak jest z tą mocą, ale mój DT ma więcej - całe 29,78 KM Kawsaki:Kymco 1:1
Jerry_R Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Spoko, w mniejszosci - zielony kojarzy mi sie z solidnoscia, dostojnoscia Skody, ale nie z agresywnym sportowym przodem DT
Jerry_R Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Szkoda, ze nie pokazuja - jak na skuterze wyglada osoba niska, sredniego wzrostu oraz wysoka (podajac dla lepszej orientacji wzrost w cm).
Geni Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 http://cycle-ergo.com/ Wprawdzie J300 nie ma, ale Kymco jest. Podejrzewam, że wysokości kanapy nie zmienili.
Jerry_R Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Tak, tak, strona znana. Chodzilo mi o to, ze czesto filmiki pokazuja jaka to duza, wygodna maszyna - dajac niskich kierownikow... Nawet europejskie materialy, nie mowie tylko o azjatyckich, bo tam to naturalniejsze.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 31 Stycznia 2014 W dniu 27.01.2014 o 19:31, Jerry_R napisał(a): Lista zmian w stosunku do Downtowna 300 jest bardzo długa i obejmuje: zupełnie nowe plastiki, z przekonstruowaną czołową owiewką, lampami oraz zegarami niższa szyba ma nadawać skuterowi bardziej sportowy wygląd przeprogramowane ECU dla lepszej reakcji silnika na dodanie gazu w średnich i niskich obrotach poprawione hamulce, stalowe oploty hamulcowe w obu układach poprawione zawieszenie poprawiony tylni wahacz podnóżki dla pasażera zamiast podłóg zmieniona, wygodniejsza kanapa oraz wiele innych, drobniejszych zmian… Efekt? Kawasaki J300 oglądane z bliska przekonuje do siebie nawet tych nieprzekonanych. Trochę śmieszy mnie ta wyimaginowana wyższość Kawy nad Kymco ... Chłopaki ze Ścigacza może niech jednak opisują... ścigacze? - przeprogarmowane ECU... tzn, kto przeprogramował? Kawasaki? Nie, Kymco... ale w DT zostawili te gorsze ECU!? - przewody hamulcowe w oplocie stalowym ma od początku produkcji także DT 300i - "poprawione hamulce" , określenie dobre ale do folderu reklamowego. Kto to sprawdził, porównał, zrobił pomiary? - "poprawione zawieszenie" jw! - "poprawiony wahacz" jw! BMW dostaje gotowy motor od Kymco i montuje go w swoim flagowym maxi, czyli C600 Sport i C650 GT... ale oczywiście o tym cicho sza . Kawasaki dostaje cały gotowy skuter od Kymco, doklejają swoje znaczki i karmią potencjalnych klientów głodnymi kawałkami A może niech podadzą do wiadomości gdzie składane są od lat ich ATV z motorami o pojemności 300 ccm ... No właśnie, gdzie... Eh, ten marketing
maro99 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ojcze Dyrektorze !!! Cóż to nie tylko marketing, ale przede wszystkim biznes. Kawasaki ma gotowy, całkiem przyzwoity skuter, zapewne dostarczany przez KYMCO w dobrej cenie. Zyskują na tym obie strony; KYMCO wykorzystuje swoje moce produkcyjne, a Kawasaki niewiele ryzykuje w przypadku porażki minimalizując koszty. Czy ten model osiągnie rynkowy sukces przekonamy się w nadchodzącym sezonie. Klienci zweryfikują sens tego przedsięwzięcia. Pozdrawiam, Maro
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 31 Stycznia 2014 Dobry marketing to w biznesie podstawa Wszystkie mechanizmy są jasne i nie dziwie się Kawasaki, że zrobiło, bądź co bądź, dobry ruch... zresztą mariaż z Kymco miał miejsce przed pojawieniem się J300 o czym wspomniałem w poprzednim poście. Jeszcze żeby tylko z tą propagandą nie przesadzali
Lucjan73 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Kawasaki pewnie zrobiło jakieś badania i wyszło że wszyscy liczący się rynkowi gracze mają w ofercie maxiskutery i jest to jakiś "kawałek tortu" do przejęcia. Pewnie sądzą i słusznie że po przez rozszerzenie oferty uda im się poprawić statystyki sprzedaży. Sądzę że jest pewna grupa klientów którzy nigdy nie spojrzeliby w stronę marki Kymco jako mało prestiżowej ale Kawasaki o to już im coś mówi i na tym chcą bazować marketingowcy z Japonii. Nie wiem bo chyba u nas w grupie znawców tematu ten numer raczej nie przejdzie no chyba że Kawasaki będzie tańsze od Kymco - w myśl starej zasady po co przepłacać? W mojej branży na co dzień spotykam się z takimi praktykami, produkujemy towary z tym samym składem surowcowym dla różnych klientów pod innymi nazwami własnymi a klient ma wybór delikatesy czy dyskont.
Geni Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Jeżeli coś wygląda, jak Kymco, zbudowane jest jak Kymco, jeździ jak Kymco, to jest to Kymco. Oczywiście te pierdoły opowiadane o poprawianiu czegokolwiek, to wierutna bzdura. Po prostu nie opłaca się tego robić. Wszystko, co najprawdopodobniej zostało zrobione, to opakowanie, którego wyprodukowanie kosztuje tyle, co plastikowa doniczka. Mi bardziej podoba się tylko wygląd przodu, troszkę tradycyjniejszy niż te diodki rodem z chińskich zabawek robotów, które wstawia Kymco do skutera sprzedawanego pod własną marką.
Szymek Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Ale niech ktoś w końcu stwierdzi że Kymco robi dobre produkty, że nawet BMW i Kawa bierze z nich przykład. Dla mnie nie doceniony jest MyRoad gdzie niestety po wcześniejszych zdjęciach dotyczących miejsca od razu przed testem został skreślony..... to był błąd 20% za OT i spamowanie. Administracja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się