Mikołaj Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Zatem już cała wielka czwórka z Japonii ma skuty w ofercie. Coś czuję że do J300 szybko dołączy jakieś zadziorne 125. Aż dziwne, że Kawasaki tyle zwlekali
kmodzele Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Koncepcja Kawasaki wydaje mi się dziwną. Chyba każdy jakoś tak podświadomie czuje, że marka kawasaki to inna liga niż Kymco. Przynajmniej ja tak mam. Chce kupić pojazd trwały i naprawde dobry, kupuje japończyka, włocha, ew bmw :-) Jak mnie nie stać na jakość i trwałość, kupuję Kymco, SYM itp. W tym świetle chcąc kupować motocykl Kawasaki chciałbym, by był zaprojektowany i wyprodukowany przez Kawasaki. Ale nie przez Kymco. Dlatego uważam, że jeśli już nie chce im się projektować i uznali, że konstrukcja Kymco jest dla nich odpowiednia, to powinni maksymalnie zmienić wygląd i raczej kwestię współpracy ukryć. Sprzedawanie Kawasaki jako kopie Kymco to nie strzał w kolano, tylko harakiri. No chyba, że pojazd Kawasaki ma kosztowac tyle co Kymco. Bo jeśli ma kosztowac tyle co Kawasaki, to nie sądzę by ktokolwiek się skusił na Kymco w cenie Kawy, tyle że z inną naklejką.
senior Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Większa ilość modeli to większa możliwość wyboru.
Mikołaj Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Koncepcja Kawasaki wydaje mi się dziwną. Chyba każdy jakoś tak podświadomie czuje, że marka kawasaki to inna liga niż Kymco. Przynajmniej ja tak mam. Chce kupić pojazd trwały i naprawde dobry, kupuje japończyka, włocha, ew bmw :-) Jak mnie nie stać na jakość i trwałość, kupuję Kymco, SYM itp. W tym świetle chcąc kupować motocykl Kawasaki chciałbym, by był zaprojektowany i wyprodukowany przez Kawasaki. Ale nie przez Kymco. Dlatego uważam, że jeśli już nie chce im się projektować i uznali, że konstrukcja Kymco jest dla nich odpowiednia, to powinni maksymalnie zmienić wygląd i raczej kwestię współpracy ukryć. Sprzedawanie Kawasaki jako kopie Kymco to nie strzał w kolano, tylko harakiri. No chyba, że pojazd Kawasaki ma kosztowac tyle co Kymco. Bo jeśli ma kosztowac tyle co Kawasaki, to nie sądzę by ktokolwiek się skusił na Kymco w cenie Kawy, tyle że z inną naklejką. Teraz przed premierą wspomina się o kooperacji. Później w salonach u dealerów, klienci raczej nie będą wnikać kto z kim gdzie i jak produkował skuter. Z resztą, przy obecnej koniunkturze światowej na 2oo, Kawasaki tnie koszty żeby ewentualnie na minę nie wdepnąć jak sprzedaż będzie słaba. A jak będzie dobra, to za parę lat odświeżą model i tym razem będzie powered by kawasaki, z nowym dedykowanym silnikiem.
Jerry_R Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 powinni maksymalnie zmienić wygląd i raczej kwestię współpracy ukryć. Sprzedawanie Kawasaki jako kopie Kymco to nie strzał w kolano, tylko harakiri. Dziwne, gdyz wiele firm w innych branzach tak robi i dobrze na tym wychodzi. Zmienic wyglad? To kosztuje! A tu chodzi o ciecie kosztow przy rownoleglym wyciagnieciu pieniedzy z portfela, ktory by ich nie wydal na produkt oryginalny. Wilk syty i owca cala. Uzytkownicy, ktorzy sie znaja na technice - smieja sie. Ale to nie oni sa klientela, lecz ci co az tak technicznie nie wnikaja, za to przywiazuja wage do marki. To nie jest zadne harakiri, tylko tania ekploracja i badanie rynku, ktorego zakonczenie bedziemy znac za dwa lata, moze ciut pozniej.
RONIN Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 BMW kooperuje to czemu Kawasaki miałoby tracić czas i pieniądze jak może wykorzystać sprawdzoną konstrukcję.
Geddy Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Nie wszyscy w świecie są takimi snobami jak my.
Coval Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Większość gawiedzi nie zna się na motoryzacji i znaczek ma ogromne znaczenie. Zespawane z trzech sztuk stare BMW daje wg większości większy prestiż niż nowa Dacia (3xdroższa). Mało jest ludzi bez kompleksów wybierających głową potrzebny im wygodny skuter z dużym bagażnikiem, zamiast jednoosobowego ścigacza "bo by mnie kumple wyśmiali" Tu może być podobnie. Jeśli już kupuje skuter, to lepiej Kawasaki i nikomu nie muszę nic tłumaczyć, wszystkie kopary w dół. A to że przepłacimy za znaczek zostanie tajemnicą. Mam Kymco i się zaczyna: że to dobra, znana w branży firma; że to nie chinol z marketu; że Kymco współpracuje z tym i tym itd.
MARCVS Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Kymco, to i tak dobry wybór ze strony Kawasaki BMW robią w Chinach a nikt złego słowa o nim nie powie
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 11 Października 2013 Sympatycy Opublikowano 11 Października 2013 Plastiki zmienisz i będziesz miał Kawasaki. Po co od razu plastiki-wystarczy emblematy
Kenio Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Poczekajmy na oficjalną premierę i oczywiście cennik. Jakoś nie chce mi się wierzyć że Kawasaki to będzie takim ,, Lexusem " Kymco , moim zdaniem jest to badanie rynku i kolejny gadzet. Pewnie cena ostudzi wszystkich ponieważ na polskim rynku krzesełkowa 300-setka Kawasaki może słono kosztować.
Klubowicze MarP Opublikowano 6 Listopada 2013 Klubowicze Opublikowano 6 Listopada 2013 Pojawiły się ceny J300. Chyba nie jest aż tak źle :-)
Jerry_R Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Pojawiły się ceny J300. Chyba nie jest aż tak źle :-) Moze warto od razu link podac do zrodla? PS: niezly kocyk i mufki :
Klubowicze MarP Opublikowano 6 Listopada 2013 Klubowicze Opublikowano 6 Listopada 2013 Już się poprawiam :-) http://www.kawasaki.pl/motocykle Są dwie wersje J300 i J300 Special Edition
kmodzele Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Dobra, trochę inne plastiki. Może warto coś "przeszczepić" do Kymkacza by go podrasować? :-) Fajnie, że mają torbę na przekrok. Kymco czegoś takiego nie ma w ofercie. Najbardziej mnie ciekawi, czy pod wyświetlaczem w konsoli są tez 3 guziczki jak w "oryginale", z których jeden jest nieczynny :-D Czy ten bubel też bezmyślnie skopiowano.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Listopada 2013 Administrator Opublikowano 8 Listopada 2013 Wracając do dość mylącego tytułu J300 to zdecydowanie konkurencja dla... X-maxa 400, Forzy 300 czy DT 300... ewentualnie XC400 ... ale z pewnością nie dla T-maxa Pojawił się też pierwszy filmik reklamowy nowego Kawasaki J300
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Listopada 2013 Administrator Opublikowano 12 Listopada 2013 Jest też już Official Video J'ej three hundred [media=] [/media]We Włoszech wchodzi do sprzedaży od grudnia 2013 z ceną detaliczną 4730 eur.
virus Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Najbardziej mnie ciekawi, czy pod wyświetlaczem w konsoli są tez 3 guziczki jak w "oryginale", z których jeden jest nieczynny :-D Czy ten bubel też bezmyślnie skopiowano. 35 sekunda nowego filmu wskazuje, że zegary są identyczne jak w DT, trzy przyciski też widać... potem okazuje się, że środkowy to reset - i słusznie, bo resetowanie dwoma guzikami jest uciążliwe. Swoją drogą miło się słucha tyle superlatyw o Downtownie... tfu, Kawasaki
przemas Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Moim zdaniem wygląda dużo lepiej od DT300 - nigdy nie podobał mi się ten przyciężki dziób i wielkie reflektory w DT... ale to tylko moja subiektywna opinia. Kształt podestów, które nie "opadają do przodu" też bardziej do mnie przemawia. Nieco obniżona moc (do 28 KM) sugeruje, że można się spodziewać poprawy płynności jej oddawania (na co narzeka wielu użytkowników DT). Z niecierpliwością czekam na testy, najlepiej porównawcze z DT300...
radi Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Moim zdaniem , mogli wyjść z inną niższą ceną co do DT 300 . Za duża różnica . Wyszedł przecież nowy x-max 250 , 125 . Cena 250 cm , będzie taka sama jak teraz , czyli 19 900 z ABS . Lepiej wygląda , a x-max 400 23900.- .
Darek1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Mialem okazje, wczoraj dotknac, powachac Kawasaki na Motorcycle Live w Birmingham. Sam wyglad do zaakceptowania, choc nie wzbudza zachwytu, natomiast kiedy usiadlem na tym, poczulem sie jak na malej 50. Mam 182cm wzrostu, a tam nie ma zupelnie miejsca na chocby odrobinke wyprostowania nog. Jako skuter do turystyki- absolutnie NIE!
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 25 Listopada 2013 Administrator Opublikowano 25 Listopada 2013 Mam 182cm wzrostu, a tam nie ma zupelnie miejsca na chocby odrobinke wyprostowania nog. Jako skuter do turystyki- absolutnie NIE! Podobnie jak w DT300... co oczywiście nie powinno dziwić bo J300 to baaardzo bliski krewny Kymco
Darek1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Tak, masz racje. Musze powiedziec, ze na 6 osob, ktore przymierzyly sie do Kawy, przy mnie, powiedzialo Nie. To chyba bedzie mala porazka dla Kawasaki.
przemas Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Ciekawostka: Kawasaki Polska zdjęło ceny J300 ze strony internetowej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się