kk73 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jak w temacie, jak radzicie sobie w trasie? Mój plecaczek - moja kochana żonka , bardzo narzeka na prędkość przelotową rzędu 120 km/h. Podczas dłuższej trasy na drodze ekspresowej lub autostradzie, nie wspomnę o wyprzedzaniu na autostradzie, kiedy to rozpędzam mojego X-Maxa do 140 km/h podczas manewru wyprzedzania. Pół biedy jak krotki odcinek, ale problem robi się poważny jak dłuższa trasa. Wczoraj pojechaliśmy na wycieczkę jednodniową nad nasze polskie morze, zrobiliśmy ponad 700 km, walka z wiatrem dla mojego plecaczka skończyła się dużym bólem karku, masaż okazał się zbawienny , ale boje się, że przyjdzie moment gdy mój plecaczek odmówi mi przyjemności podróżowania razem - i tak rzadko jedziemy razem Mam oryginalna szybę turystyczna(podwyższona) yamahy, ale plecaczek siedzi wyżej (tak kształt kanapy), pęd powietrza omija mnie i dostaje centralnie w kask, co powoduje odchylanie głowy do tyłu, zaczyna się walka, musi się garbić i chować za mną, nie może wygodnie siedzieć opart o oparcie kufra GIVI - na dłuższa trasę nie do zniesienia, dobrze że nie ma prawa jazdy kategorii 'A' , gdyż podzieliłbym jego los i siedział w drugim rzędzie Pilnie proszę o pomoc jak sobie radzicie, może deflektor, może lepszy skuter? Pozdrawiam, Konrad
papcioch Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Spróbuj z deflektorem - powinno pomóc. Pewnie jak wpadniesz na spota, to koledzy nie odmówią możliwości potestowania.
RONIN Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 jeździ z otwartą czy zamkniętą szczęką? Podstawowym problemem jest pewnie waga tego kasku.
kk73 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z zamkniętą szczęką, od 100 km/h to nawet szybę ma szczelnie zamkniętą.
Marcino1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 No to zgodnie z Twoją sugestią zostaje lepszy skuter
RONIN Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Spróbuj pożyczyć od kogoś lekki otwarty kask i sprawdź różnice. Moja Pani po zmianie z Sharka otwartego na Schubertha C3 też odczuła różnice i bolała ją szyja, z czasem się przyzwyczaiła po paru tysiącach kilometrów.
kk73 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dzięki RONIN, zobaczymy jak będzie po zamontowaniu deflektora, rozważamy również zmianę kasku mojej najdroższej na Schubertha C3 No to zgodnie z Twoją sugestią zostaje lepszy skuter Marcino1, sprawa nie jest taka trywialna, skuter musi być poręczności i ładowności minimum X-Maxa - plus wszystkie dodatkowe plusy! Pozdrawiam, Konrad
RONIN Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Schubert C3 wcale nie jest lekki, chyba GIVI X01 jest lżejsze, w tym wypadku każde 100g. robi dużą różnicę. A są kaski które ważą około 1000g. a nie 1600g. jak Airoh twojej Pani.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się