Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman 650 ZL3 wrażenia, opinie po pierwszych km .....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądając te dwa zdjęcia podoba mi się nowy przód... ale tył to porażka. Dużo ładniejszy jest w starym AN650.

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • MariuszBurgi

    21

  • Miro71

    18

  • Lucjan73

    11

  • przemas

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam zupełnie odwrotne wrazenia :clapping:

  • Administrator
Opublikowano

Powiem Wam, że to chyba pierwszy skuter w historii testów Burgmanii, który budzi aż tak skrajne opinie... szczególnie w kwestii odświeżonych kształtów karoserii czy zegarów. :clapping:

Zupełnie inaczej jak z modelem przedliftowym.

Opublikowano

to kwestia gustu, a o gustach sie nie rozmawia bo to temat bez dna a mi sie podoba jak i przod tak i tyl :clapping:gdzie dwoch sie bije trzeci korzysta ....

Opublikowano

Nowy przód nie pasowałby ze starym tyłem i na odwrót, dlatego powstał ten świeży "twór" stylistyczny :clapping: ... Zresztą za parę lat nowa buda się opatrzy i będzie "zwyczajna" :) ...

  • Administrator
Opublikowano

Zresztą za parę lat nowa buda się opatrzy i będzie "zwyczajna" :) ...

Tak pokazuje historia i wiele różnych modeli pojazdów, które były na początku kontrowersyjne optycznie.

Z drugiej strony, kiedy pojawił się nowy AN 650 ciężko było znaleźć osobę której by się nie podobał... nowy T-max 530, pomimo, że to już 3 face, podoba się każdemu. Nowy Xciting 400- każdy mówi, że jest ładniejszy od poprzednika.......... a nowy AN 650 L3 budzi mocno skrajne opinie. :clapping:

No dobra, o szczegółach podyskutujemy już niebawem... bo będzie o czym :)

Opublikowano

Mariusz.... nie do konca sie z Toba zgodze, mi osobiscie sie T- Max nie podoba poprostu jest juz dla mnie nie skuterowy, i tu wlasnie przytocze kwestie gustu, a co do wejscia AN 650 na poczatku lat 2000 na rynek, to nie przypominam sobie by wtedy byla taka konkurencja jak dzis i moze wlasnie to zaowocowalo na tak duza akceptacje i wyroznienie wsrod milosnikow maxi .....

Opublikowano

A ja z niecierpliwością czekam na test na stronie głównej aby nie uprzedzać faktów...

Z drugiej strony nie zdradzę tajemnicy kiedy powiem, że chociaż nigdy nie byłem fanem stylistyki B650 to dopiero kiedy zobaczyłem podczas testu oba Burgmany, starego i nowego obok siebie, to zaczął mi się podobać... stary model.

  • Klubowicze
Opublikowano

Nigdy nie podobał mi się "stary" B650, ale ten nowy jak dla mnie spoko :) .

Przymierzałem się do niego w salonie w Toruniu, ale nie był niestety przeznaczony do jazdy testowej, szkoda ...

Opublikowano

Mariusz ja mam jeszcze pytanie, kto i na jakim sprzęcie robił foty ? Szykuje się znów wygrana w konkursie na foto miesiąca.

  • Sympatycy
Opublikowano

Zarówno przód, jak i kokpit bardzo mi się podobają. Natomiast bryła tyłu jakoś kojarzy mi się (bryła) z tyłem pierwszego AN400 ;)

Generalnie poliftowy bardziej mi się podoba, ale jakość i spasowanie plastików to spora porażka jak na produkt z Japonii...

pzdr

  • Administrator
Opublikowano

Mariusz ja mam jeszcze pytanie, kto i na jakim sprzęcie robił foty ?

Lucek, w trzech ostatnich testach do roboty szły poważne "lustra". Tym razem zmieniliśmy taktykę i użyliśmy mocnych małp. Zdjęcia które będą użyte w teście i zobaczymy je wkrótce to: Panasonic GF-1 z optyką Olympus 45 mm 1.8.

Video kręcimy GoPro3 ze wspomaganiem Sony rx100.

A teraz najciekawsze... Zdjęcia zajawki (chyba o te pytałeś) widoczne w poście #21 niniejszego tematu robiłem "aparatem" z optyką Carl Zeiss, Tessar 2.8/28 z 12 mpix matrycą.... zainstalowanym we wcale nie najnowszym smartfonie Nokia N8 ;)

Opublikowano

No Panie i jak tu żyć..., nawet nie wystawiam fotek do konkursu we wrześniu

  • Sympatycy
Opublikowano

Poprzednie zdjęcia (X-MAX, T-MAX) były robione na Canonie 5D Mk2, z obiektywami 24-70L F2.8, 70-200L F4.0 i 17-40L F4.0. Tym razem szansę otrzymał Panasonic GF1, który jest dość starym sprzętem (pierwsza generacja aparatów micro 4/3). Wideo kręcimy na Sony RX100 ze względu na genialną stabilizację tego aparatu i video 1920x1080p 50fps.

  • Administrator
Opublikowano

No Panie i jak tu żyć..., nawet nie wystawiam fotek do konkursu we wrześniu

Lucek, więcej wiary! To o czym wspomniałem tutaj...

A teraz najciekawsze... Zdjęcia zajawki (chyba o te pytałeś) widoczne w poście #21 niniejszego tematu robiłem "aparatem" z optyką Carl Zeiss, Tessar 2.8/28 z 12 mpix matrycą.... zainstalowanym we wcale nie najnowszym smartfonie Nokia N8 ;)

... sugeruje, że dobrego shot'a można ustrzelić wszystkim. Wystarczy trochę chęci i odrobina zabawy z ustawieniami.

Opublikowano
nasuwa mi sie pytanie jak maximalnie szybko mozna jezdzic docierajac Skuta ????
Dla AN400:

Pierwsze 800 km - do 4000 obr/min

Do 1600 km - do 6000 obr/min

Jaka masz predk. przy 4000 i 6500*?

* wlasnie zobaczylem, ze w polskiej instrukcji (PDF ze strony Suzuki) jest 6000, a w papierowej jest 6500...

No dobra, o szczegółach podyskutujemy już niebawem... bo będzie o czym :)

Kiedy publikacja testu? :no2:

Opublikowano

Jaka masz predk. przy 4000 i 6500*?

* wlasnie zobaczylem, ze w polskiej instrukcji (PDF ze strony Suzuki) jest 6000, a w papierowej jest 6500...

4000 obr/min 110-115 km/h

5200 obr/min 140 km/h przy jezdzie na 6-stym biegu po prostej

P.S

gratulacje nowego nabytku, super taki bialy ...

Opublikowano

Dzieki ;)

  • Administrator
Opublikowano

Kiedy publikacja testu?

Ostatnio jakoś "zacieśniło" się czasowo.

Do końca tygodnia powinniśmy dać radę.

Opublikowano

No i ja z chęcią poczytam wyniki testu niemowlaków ze stajni Suzuki i BMW.

Bo mimo paru problemów jakie miałem z moim skuterem ( opiszę to w innym temacie) nie zamienił bym go za nic. ognie.gif

Opublikowano

Panowie,

Czekam na Wasz test z niecierpliwością...

  • Administrator
Opublikowano

Test nowego L3 opublikowany.

Zapraszam.

Opublikowano

Mariusz czytałem test i chciałbym dopytać o jeden szczegół. Chodzi mi o obsługę komputera pokładowego, nie zauważyłem przycisku w okolicy manetek, dalej trzeba wciśkać przyciski na liczniku ?

Opublikowano

Mariusz czytałem test i chciałbym dopytać o jeden szczegół. Chodzi mi o obsługę komputera pokładowego, nie zauważyłem przycisku w okolicy manetek, dalej trzeba wciśkać przyciski na liczniku ?

Lucek w tej kwestji nic sie nie zmienilo, jak w poprzedniku dalej mamy dwa przyciski na Cokpicie

Opublikowano

Moim zdaniem to trochę lipa, podczas jazdy trzeba oderwać ręke od kierownicy. Nie wiem może na manetkach w Burgim jest juz tyle przycisków że jeszcze jeden się nie zmieścił ? Z drugiej strony BMW ma równiez komputer i tam sobie jakoś z tym poradzili - dla mnie wzorzec tego typu rozwiązań .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...