pabloxl Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Cześć Potrzebuję wsparcia doświadczeniem w regulacji zaworów w moim DT300. Generalnie mam duże doświadczenie techniczne, jednak nie koniecznie w tej dziedzinie. Jestem w stanie rozebrać i złożyć prawie każde urządzenie. Problem w tym, że regulacji zaworów nigdy nie dokonywałem i szukam doświadczonej Osoby w tej kwestii. Mogę podjechać gdzie trzeba w rozsądnej odległości z narzędziami, rozebrać potrzebne elementy pod regulację i ponownie wszystko złożyć. Wszystko jednak pod okiem fachowca. Stawiam dobre piwsko... Tak już mam, że lubię sam grzebać przy swoich sprzętach Info proszę kierować na prv.
pabloxl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Muszę niestety odpowiedzieć sobie sam... Najwyraźniej wszyscy naprawiają swoje maszyny w serwisach . Myślałem, że przy miłej pogawędce zrobimy dobry uczynek, a tak będę musiał sam się za to zabrać...
pabloxl Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Jeszcze nie. Okazało się, że brakuje mi szczelinomierza 0,12mm, a ten który mam, zaczyna się od 0,15. Może to nie duża różnica, ale jak mam robić, to ma być dokładnie. Odpowiedni szczelinomierz już zamówiony i jak dotrze, a będę miał czas i silnik będzie zimny, to zabieram się za robotę. Po zapoznaniu się z czynnościami, jaki będę musiał wykonać, doszedłem do wniosku, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Zastanawiam się tylko, czy konieczna jest wymiana uszczelki pod pokrywą, gdyż na filmiku jaki znalazłem w necie widać, że gościu jej nie wymieniał.
toMMasz Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Każdy z nas zapewne raz albo i nieraz coś tam zrobił przy sprzęcie, podkręcił, ulepszył. Ale nikt nie ma wiedzy na temat wszystkiego, i nie każdą czynność da się wykonać w domu bądź w garażu. Zobrazowaniem tej tezy niech będzie przypowieść, że każdy lekarz zna swe ciało i innych ludzi na pamięć, ale żaden nie pokusi się o zoperowanie wyrostka robaczkowego np. w namiocie albo na ławce w parku, chociaż to podobno taka prosta operacja...
maro99 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witaj ! Co do regulacji zaworów to ostatni raz to robiłem w "maluchu", a potem wszystkie moje auta miały regulację hydrauliczną. Jeśli chodzi o uszczelkę pod pokrywą to wiele zależy od uszczelki. Jeśli będzie użyta po raz drugi to powinna wytrzymać. W razie czego można obrzeża pokrywy potraktować wysokotemperaturowym silikonem. Po regulacji zaworów przekręć kilka razy wałem i jeszcze raz sprawdź szczelinomierzem efekt regulacji. Mam nadzieję, że wrócę do samodzielnych napraw po zakończeniu gwarancji. Życzę powodzenia, Maro
ettore Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Chętnie bym Ci pomógł lub chociaż potowarzyszył, ale z czasem stoję słabo (dwójka dzieci itp.). Nie jestem mechanikiem, ale kilka silników już w życiu rozłożyłem i złożyłem do kupy, regulowałem też zawory w swoim zeszłej zimy. Gdybyś planował pracę na wieczór, to daj znać.
pabloxl Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Dzięki ettore, jednak jak wiesz, zawory muszą być regulowane na zimnym silniku i długo musielibyśmy czekać na jego ostygnięcia. Postanowiłem, że zaworki sobie sam wyreguluje. Teorię mam opanowaną, brakuje trochę praktyki w tej kwestii, jednak lubię wyzwania... A spotkać zawsze możemy się niezobowiązująco, myślę, że znaleźli byśmy wspólny język ;-), bo majsterkować jak ja, też chyba lubisz... Jak będziesz potrzebował drugiej pary rąk do pomocy, to pisz... Chętnie pomogę :-)
ettore Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Ok, to mogę podjechać do Ciebie. Daj znać na priv jakby co.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się