Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem początkującym skuteromaniakiem. Mój pojazd to Kymco Grand Dink 125 cc.

Planuję wyjazd na skuterach nad polskie morze. Celem podróży będzie Hel.

Termin wyprawy: początek lipaca 2013 ( najlepiej jakiś weekend)

Przebieg trasy:

BYDGOSZCZ - ŚWIECIE - AUTOSTRADA - REDA - WŁADYSŁAWOWO - HEL

Nocleg: Władysłwowo

Prędkość podróżna to ok. 90 - 100 km/h

Koszt: ok. 800 - 1000 zł

chętnych zapraszam:)

pozdrawiam

Przemek

Opublikowano

1000 zł?

Biorąc pod uwagę że odległość Bydgoszcz - Hel to 260 km to albo masz straszny przepał albo ten nocleg taki drogi :clapping:

Opublikowano

Przemas miał pewnie na myśli całkowity koszt, a jedzenie i picie nad morzem też kosztuje ;-)

• Klubowicze
Opublikowano

To i tak dużo jak na weekend. Za niewiele większe pieniądze koledzy z Warszawy pojechali do Estonii.

• Administrator
Opublikowano

Nie znacie szczegółów tego "weekendu" a komentujecie w tak brzydki sposób... :ninja:

Nie wiecie przecież jakie extrasy są w planach wieczornych, jaka marszruta itp.

Ja znam takich co w jeden weekend na Helu wydawali 1000... ale € :clapping:

Ps. Myślę, że koledze chodziło o znalezienie na forum kompanów a nie księgowych czy pracowników US :clapping:

Opublikowano

...Ps. Myślę, że koledze chodziło o znalezienie na forum kompanów a nie księgowych czy pracowników US :laughing:

;):clapping: :clapping:

Opublikowano

Witam tez z wielka chęcia bym sie wybrał moim Burgiem nad morze właściwie to sam miałem taki plan pojechać nad Bałtyk tylko tak na jeden dzien do Trójmiasta ,ale mysle ze taki wypad tyle nie kosztuje co napisałeś jestem z Bydgoszczy wekendy mam wolne wiec czekam na konkretny termin. Pozdrawiam

Opublikowano

to jest tylko propozycja;) szczegóły wyjazdu można ustalić wspólnie, fakt może trochę przesadziłem z kosztami, a może ktoś ma lepszy pomysł???

pozdrawiam

Opublikowano