Michu GD Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam serdecznie, jestem nowy na tym forum ale również jestem świeżo upieczonym motocyklistą. Potrzebuję pomocy w wyborze skutera, każda rada jest cenna bo jak zaznaczyłem jestem zielony w temacie. Potrzebuję skuter do poruszania się po mieście ale chciałbym żeby dysponował on przyzwoitymi osiągami. Biorę pod uwagę nr1 Honda Silver Wing 600 nr2 Aprilla Atlantic 500 albo nr3 Suzuki Burgman 400 k3 lub wyżej. Oczywiście mam też ograniczony budżet niechciałbym wydać więcej niż 6500zł tak więc zdaje sobie sprawę że może być trudno dostać przyzwoity egzemplaż. Proszę o pomoc w wyborze, na co zwracać uwagę i czym się kierować. Jak ktoś zna takie parametry jak przyspieszenie, średnie spalanie, prędkość max. to proszę o podanie. Z góry bardzo dziekuję za pomoc i mam nadzieje że jeszcze w tym sezonie do zobaczenia na drodze
Geni Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Hej. Przy twoim budżecie skoncentrowałbym się na klasie 250. Miałbyś większą szansę na "upolowanie" maszyny, z której będziesz miał radość, a jednocześnie nie byłbyś częstym gościem działu technicznego. Do miasta pojemność 250 w zupełności wystarczy, a osiągi (w tym wypadku przyśpieszenie) pozwoli ci spokojnie na bardzo sprawne przemieszczanie się.
Michu GD Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Raczej myślałem o czymś mocniejszym. Na codzień jeżdże samochodem i chciałbym coś szybszego. Uzasadnij proszę dlaczego miałbym być gościem działu technicznego aż tak się psują mocniejsze skuterki ? Bardzo dziekuję za tak szybką reakcję. Pozdrawiam