smarciu Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Moim zdaniem trzeba się każdym z tych sprzętów po prostu przejechać, może ktoś z Burgmanii jest w twojej okolicy? Napewno Ci użyczy na testy drogowe i ucieszy się na chwilową przesiadkę na choppera
selmen Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 siemano, jutro jadę oglądać AA 500 rocznik 2005, jakieś porady ma co zwrócić uwagę? już wiem, że padnięty regulator napięcia. mimo to gotówa w pogotowiu, także wyjazd może być zakończony transakcją. będę naprawdę wdzięczny za wskazówki. pozdro
Amess Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zakładam, że oglądasz sprzęta dokładnie pod kątem stanu technicznego, niezależnie od tego, że jest to akurat Atlantic ale pytasz o specyficzne dla tego "gatunku" obszary. Z mojego tygodniowego dopiero doświadczenia z AA zerknij na: 1. porysowane chromowane listwy, zwłaszcza z tyłu - praktycznie nie do dostania we wtórnym obiegu, nawet na włoskim Ebayu 2. mini schowek po lewej stronie pod kierownicą - otwiera się na "klik", jeśli był używany intensywnie to otwiera się przy najlżejszym dotknięciu. W trakcie jazdy po przypadkowym poruszeniu wypadnie ci to co tam zechcesz schować. 3. gumowe wykładziny podłóg - montowane są na wcisk, zdejmują się w 2 sekundy, warto odsłonić i sprawdzić stan plastików pod spodem, jeśli był dzwon to mogą być popękane. 4. Wyciągnij bagnet i powąchaj olej. Silnik Master lubi w niektórych egzemplarzach przepuszczać paliwo do oleju (Pgizi - dzięki za lekcję)! Trochę pomaga ponoć wymiana termostatu. Więcej nic mi o głowy nie przychodzi. Powyższe punkty oczywiście nie eliminują danego egzemplarza, ale mogą ułatwić negocjacje cenowe Może ktoś bardziej doświadczony dorzuci więcej?
tomek7121 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja bym sprawdził jak stoi sprawa z ładowaniem aku zwłaszcza przy włączonych długich światłach. Łatwe do sprawdzenia z racji, że atlanta ma w komputerku taką opcję
Amess Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 No pisał już Selmen, że regulator padnięty to i nie ma pewnie nawet co sprawdzać...
tomek7121 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 aha, no racja. nie zauważyłem. Ale w sprawnych apkach też trzeba się temu przyjrzeć.
selmen Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ok, dzięki za porady, napiszę jak poszło Byłem, widziałem, rocznik 2002 a nie 2005 jak pisałem. Zaliczka zapłacona. Odbiór lada dzień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się