ptaku_1 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Prawde mowiac tez nie mam pojecia o co kaman, nie rozumiem polityki Yamahy, po co sprzedawac dwa prawie identyczne skutery przeciez roznica ceny zabije sprzedaz Majesty.
przemas Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 "To" się nazywa X-max bo rama i nadwozie bazuje na X-max'ie... Z Majesty jest tylko zespół napędowy (silnik + wahacz + koło). Co do polityki Yamahy to (jak pisałem wcześniej) chodzą plotki o planowanym końcu produkcji Majesty. Ten rok będzie pewnie "rokiem badania rynku" - jak się ludzie "rzucą" na X-max'a 400 (co oczywiście związane jest z pogłębieniem zapaści w sprzedaży Majesty) to pewnie Majesty 2014 w Europie już nie zobaczymy...
ptaku_1 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 No raczej nikt rozsadny nie kupi Majesty placac 8k pln wiecej za mozliwosc polozenia szanownych 4 liter w innej pozycji na kanapie
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Administrator Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Myślałem, że będziemy mogli go pokazać razem z innymi nowościami na IX Ogólnopolskim Zlocie Maxi Skuterów *Burgmania 2013* ale niestety... Oficjalnie X-max 400 ma być (niby) dostępny w PL pod koniec maja. Nieoficjalnie lipiec... więc lipa. Mimo to realne jest, że Yamaha będzie ze swoim stoiskiem na naszej sztandarowej imprezie. Ps. Trudno powiedzieć czy w tym roku będzie dostępny (zarejestrowany) taki egzemplarz X-maxa 400 do testów, nawet dla prasy. Temat testówek 2013 u Yamahy to temat... tabu
maro99 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Gwoli uzupełmienia porównaia kmodzele SYM Maxsym - cena 20000 zł model bez ABS i 21000 zł z ABS-em. Praktycznie da się kupić nieco taniej. Polska strona SYM-a działa, ale tylko poprzez przegladarkę Google Chrome:www.sym.pl
przemas Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 X-max 400 w akcji. Trochę przynudzania ale jest też trochę zdjęć z jazdy: http://videos.moto-station.com/essai_scooter/Yamaha_Xmax400/output.webm W dwóch momentach, na łukach, "słychać" jednak ten mizerny prześwit...
Coval Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Gdyby zrobili nowy silnik, to x-max kosztowałby ze 28tyś, a wtedy byłby mniej konkurencyjny. Z drugiej strony byłaby dobra baza do stworzenia innych modeli. Moim zdaniem dobrze jest jak jest, sprawdzona jednostka, przystępna cena i chyba najładniejszy skuter na rynku.
SewerynR Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Dużo Xmax'ów 400 widziałem w Chorwacji w ostatnim tygodniu czerwca, mnie się podoba bardzo - chociaż tłumik bym skrócił nad masą powalczył i mocy trochę więcej na pewno by się przydało. Wygląd ma bardzo ciekawy, szczególnie zadziorność przodu, przetłoczenia i linie sylwetki, ładne światła i przód i tył. Bardzo jestem ciekawy jak przyspieszenia będą wyglądały... Chętnie bym się przejechał, ale nie miałem jeszcze okazji, wielkość kufra też chyba warto pochwalić.
Magda B. Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Przejeżdżając wczoraj koło Uhmy na Modlińskiej widziałam na parkingu nowego xmaxa. Z daleka niewiele różni się od tmaxa. I rzeczywiście piszą na stronie, że jest już u nich dostępny. Można się będzie przymierzyć.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 7 Lipca 2013 No cóż, na zlocie *Burgmania 2013* nie udało się pokazać X-Max'a 400 ale już niebawem bierzemy "na warsztat" ten model... test drogowy za jakiś czas
dan75 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 a czy ten xmax400 jest wiekszy niz xmax 250. bo ja w 250 to tylko w pozycji siedzacej sie miescilem pomimo ze mial niby podnozki ,ale ja przy moich 182 cm moglem tylko o tym pomarzyc,jak sie zapieralem o podnozki z przodu to moglem kolanami kierowac skuterem
przemas Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 W zakresie przestrzeni dla kierowcy - raczej to samo. Większy rozstaw osi o 20 mm wynika jedynie z dłuższego wahacza silnika 400 cc.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2013 Subiektywnie (nie robiłem pomiarów) miejsca za kierownicą w XMaxie 400 jest ciut więcej. Rozstaw osi jest faktycznie większy (wymóg konstrukcyjny a nie celowe działanie). Co ciekawe, sporej (jak na skuter tej klasy) masy o dziwo nie czuć. Przy wyższych prędkościach (od 130 km/h) pojawiają się pewne niedogodności jak np. myszkowanie... ale o tym wszystkim będzie w teście.
przemas Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Mariusz, czekam też na twoją ocenę prześwitu. To przycieranie centralką w łuku (na filmach z testów) trochę niepokojące...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2013 W dniu 26.07.2013 o 09:47, przemas napisał(a): Mariusz, czekam też na twoją ocenę prześwitu. To przycieranie centralką w łuku (na filmach z testów) trochę niepokojące... Przycieranie faktycznie występuje ale tylko w prawych łukach.
dr.big Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Przycieranie centralką następuje w każdym skuterze, więc pytanie tylko co będzie po załadowaniu i jeździe w dwie osoby... PS. Wyczytałem w innym temacie, że testówka jest z wydechem Akra . Więc albo monstrualny oryginał wygląda naprawdę źle (bo na zdjęciach tak wygląda), albo dodatkowo brzmi jak .... tfu ... Bo wątpię, żeby Yamaha ot tak sobie, nagle przyczepiła inną konewkę do testówki- trochę to dziwne . Chyba tylko po to, żeby nie było się o co przyczepić do wydechu ... Albo ta wersja sprzedawana będzie z wydechem Akrapovica, tak jak Tmax530 .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2013 W dniu 26.07.2013 o 13:47, dr.big napisał(a): Bo wątpię, żeby Yamaha ot tak sobie przyczepiła inną konewkę do testówki . Chyba tylko po to, żeby nie było się o co przyczepić do wydechu ... Z tego co wiem konewka od Akrapović'a zamontowana została dzięki dealerowi. Sam pojazd jest także własnością dealera. Faktem jest, że wydech optycznie pasuje idealnie do tej budy. Wydech standardowy to ni przypiął- ni przy łatał. Dźwięk? Hmm, bez db killera hardcore ... ale idzie się przyzwyczaić Ogromny plus jazdy z takim wydechem to wyraźna, znacząca, zauważalna poprawa bezpieczeństwa.
dr.big Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Mogę się domyślać ile kosztuje dodatkowo ... PS. Czyli zdecydowanie, nie chcieli robić siary z oryginalnym i potężnym kominem, to zamontowali zgrabne Akra ... To prawie tak jak w fastfoodach... Na zdjęciach piękne i ogromne hamburgery, a klient dostaje wymięte g.... Ech ten marketing ...
przemas Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Montowanie Akrapovica do testówek to jakaś nowa moda albo... polityka marketingowa Acrapovica. Osobiście spotkałem już co najmniej dwie testówki importera Hondy z takim kominem. Ba, Honda oficjalnie nie zamontuje ci innego komina do serii NC, bo tylko ten "został zweryfikowany na okoliczność poprawy osiągów"... Aha i raczej Yamaha nie dorzuci do X-max'a gratis komina wartego 4000 pln, tylko dlatego, że lepiej wygląda...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2013 W dniu 26.07.2013 o 13:56, dr.big napisał(a): Mogę się domyślać ile kosztuje dodatkowo ... Sam tłumik zamontowany w egzemplarzu który testuje to koszt 2200 pln. Są też dostępne kompletne układy wydechowe (także tytanowe) ale ceny nawet nie będę podawał
przemas Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 No to w X-maxie przynajmniej można się zamknąć w 10% wartości pojazdu. Do NC700 w ofercie podobno tylko tytan...
dr.big Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Czyli właściciel "poszedł po kosztach" , wymienił tylko to, co negatwnie rzucało się w oczy już na zdjęciach . Ech... taki tytanowy komplet Akra... marzenie... PS. Mam jeszcze pytanie... W Tmaxie500 pod taki "wstrętny- zabieg" trzeba ciąć oryginalny wydech, żeby zostawić dolotówki. Jak to się ma w X-Maxie 400? Trzeba coś ciąć żeby zamontować sam tłumik?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 26 Lipca 2013 W dniu 26.07.2013 o 14:14, dr.big napisał(a): Trzeba coś ciąć żeby zamontować sam tłumik? Mniej więcej w połowie trzeba robić chlasta.
Marcino1 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Ze swojej strony po wczorajszych obserwacjach mogę powiedzieć, że sam skuter jest wyjątkowo ładny. I linie, i kolor i "deska rozdzielcza" robią naprawdę świetne wrażenie. A z prezentowanym tłumikiem nie tylko wygląda ładnie ale też brzmi bardzo donośnie. Jak dla mnie zbyt donośnie ale to kwestia gustu.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 29 Lipca 2013 X-max 400 został już "zgłębiony" i zarejestrowany w naszych obiektywach... Foto zajawka Efekty już niebawem na stronie głównej burgmania.net
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się