Skocz do zawartości
Forum Burgmania

BMW C650 GT - wątek główny


Jarek_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Jarek pisz co i jak z tą naprawą bo społeczeństwo czeka na wieści. Kilka osób już prawie zamówiło BMKI ale ostateczne decyzje wstrzymali do czasu wyjaśnienia problemów z Twoim egzemplarzem. Tak że nie ma co pisz szczegółowo jak na spowiedzi bo wyniki sprzedaży BMW Polska zależą od Ciebie....

Odnośnik do komentarza

No to Szacun dla serwisu Jarek w związku z tym możemy nawet GT- ka opić kawusią .

Pozdrawiam serdecznie i szerokości dla ciebie .

Odnośnik do komentarza

Jarek w związku z tym możemy nawet GT- ka opić kawusią .

Żadną kawusią, zrobimy to po ludzku0drinks.gif

Jarek pisz co i jak z tą naprawą bo społeczeństwo czeka na wieści. Kilka osób już prawie zamówiło BMKI ale ostateczne decyzje wstrzymali do czasu wyjaśnienia problemów z Twoim egzemplarzem. Tak że nie ma co pisz szczegółowo jak na spowiedzi bo wyniki sprzedaży BMW Polska zależą od Ciebie....

I żeby nie było że off topic, to

powiem krótko. Mimo tych malutkich problemików Skuter sprawuje się jak na produkt BMW przystało - zajebiście.

Dziś cały dzień testów z różnymi prędkościami, miasto i autostrada, raport końcowy brzmi:

koza zap....la jak bóg przykazał,ulan.gif znowu go lubię.0dance4.gif

A szczegóły to przy stole.

Odnośnik do komentarza

Żadną kawusią, zrobimy to po ludzku0drinks.gif

I żeby nie było że off topic, to

powiem krótko. Mimo tych malutkich problemików Skuter sprawuje się jak na produkt BMW przystało - zajebiście.

Dziś cały dzień testów z różnymi prędkościami, miasto i autostrada, raport końcowy brzmi:

koza zap....la jak bóg przykazał,ulan.gif znowu go lubię.0dance4.gif

A szczegóły to przy stole.

No to przekonałeś mnie jutro jadę do Wrocławia odbyć jazdę testową.

Odnośnik do komentarza

No to przekonałeś mnie jutro jadę do Wrocławia odbyć jazdę testową.

Lucjan,

Ty nie odbywaj jazdy testowej, tylko bierz GTka i przybywaj nim do Toporni!

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Siedze w Chicago, ogladam reklame BMW I GT koszyuje tu 9600 usd! Fajnie!

Flyman... jak tam jesteś to pakuj do tej swojej awionetki na pakę Beemke :)

Dolicz tylko cło i PL VAT (free shipping jakoś załatwisz :Jumpy: ).... a i nie zapomnij, że cena GT na USA to dokładnie 9990 $ tyle, że to cena MSRP! Po naszemu netto :)

Pamiętaj, że reklamy (niezależnie od kraju) kłamią... lub w najlepszym wypadku mówią tylko część prawdy :)

Jako ciekawostkę warto przy okazji wspomnieć, że nowy AN650 L3 za Wodą kosztuje 10999 $ MSRP :)

Odnośnik do komentarza

Jarku, super, ze udalo sie naprawic przed zlotem i bez stresu dojedziesz :)

Można by powiedzieć;"niemiecki sandał"

Oczywiscie ;) , ale pseudo- niemiecki z sercem "chinskiego sandala" z Kymco :D ... Tak to jest jak firma chce zaoszczedzic na kosztach produkcji :D ...

Odnośnik do komentarza

Flyman... jak tam jesteś to pakuj do tej swojej awionetki na pakę Beemke :no:

Dolicz tylko cło i PL VAT (free shipping jakoś załatwisz :clapping: ).... a i nie zapomnij, że cena GT na USA to dokładnie 9990 $ tyle, że to cena MSRP! Po naszemu netto :chair:

Pamiętaj, że reklamy (niezależnie od kraju) kłamią... lub w najlepszym wypadku mówią tylko część prawdy :kicking:

Jako ciekawostkę warto przy okazji wspomnieć, że nowy AN650 L3 za Wodą kosztuje 10999 $ MSRP :)

Raczej chodzilo mi o dostepnosc tego typu sprzetu dla tutejszego obywatela. Czyli stosunek srednia placa – cena skuta. Wiem, ze dla nas po doliczeniu wszystkich oplat, to bedzie malpi biznes.
Odnośnik do komentarza

Potwierdzam, w GT jest kontrola trakcji a w kazdym razie cos, co tak dziala. Podczas jazdy w deszczu na pasach uratowala mi tylek.

PS

Sorry za brak polskich liter.

PS II

Jarek, jak tam powrot w Toporni, silnik nie grzal sie?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Potwierdzam, w GT jest kontrola trakcji a w kazdym razie cos, co tak dziala. Podczas jazdy w deszczu na pasach uratowala mi tylek.

Wcześniej pisałem o tym... ale byli tacy, co nie dali temu wiary :)

Właśnie- Jarek_PL... daj znać jak tam ostatnie kilometry przed domem :sleep1:

Odnośnik do komentarza

Wiem że Marcino1 i Jarek zamienili się na chwile pojazdami, może coś ciekawego z tego wyszło ?

Robert oglądaliśmy z córką skutery na parkingu i najbardziej spodobał się jej właśnie MyRoad, nie wiem czy to aby nie z winy kierowcy :)

Odnośnik do komentarza

Jarek, jak tam powrot w Toporni, silnik nie grzal sie?

Właśnie- Jarek_PL... daj znać jak tam ostatnie kilometry przed domem

MyRoad sprawował się świetnie, to i BMW pewnie dało radę

Powrót wyglądał tak samo jak droga do Toporni.

Skuter sprawuje się idealnie w warunkach miejskich i drogowych, jednakże Niemiecka autostrada gdzie trzeci lub czwarty pas pozwala utrzymać go na wysokich obrotach (konstant) przez kilkanaście kilometrów wciąż zapala się kontrolka temp. silnika.

Co na to ASO w Antwerpi

Byłem u nich dzisiaj i Panowie na serwisie po rozmowie z sobą dochodzą do następnego wniosku.

Zaworek termiczny w korku chłodnicy!

Teoretycznie mają racje, ale po wymianie talerzy sprzęgła wariatora to jest już, albo dopiero druga diagnoza.

Zamówili jak zmienią to się przekonamy.

Wiem że Marcino1 i Jarek zamienili się na chwile pojazdami, może coś ciekawego z tego wyszło ?

A więc ani ja, ani Marcin nie zauważyliśmy żadnej różnicy w pracy silników i prowadzeniu skuterów, z tym że nie robiliśmy testa na autostradzie. Ale już w krótce prawdopodobnie będziemy mieli taką okazję i na pewno wyniki testu tu będą.

Odnośnik do komentarza

Jarku cos mi sie wydaje ze to nie lezy na Skucie a na Twoim zapale do szybkiej jazdy :-) przejechalismy razem z jakies 650 Km i zadna lampka Ci sie nie zapalala a tylko Cie spuscilem ze smyczy to jakies kontrolki Ci sie zapalaja .... :)

Ty to potrzebujesz pojemnosc minimum powyzej 1200 wtedy chlodnica jest na tyle duza ze wytrzyma .....

To moje zdanie aczkolwiek nie mam za duzo pojecia o silnikach wiec moze sie myle

Odnośnik do komentarza

Kierownik to jedno a maszyna drugie.

Producent nie ostrzegał przed zbyt szybką jazdą.

Jadąc na wysokich obrotach zwiększa ci się koszt paliwa, ale silnikowi nic dziać się nie powinno.

To maksymalna prędkość przystosowana jest do mocy silnika.

Tak mi się wydaje

Odnośnik do komentarza

Masz rację, konstruktor powinien przewidzieć taki stan rzeczy. Tzn możesz jechać z katalogową prędkością max i nic nie powinno się dziać, bo skuter jest na to zaprojektowany.....Wstawiaj sprzęta do serwisu i niech szukają przyczyny...Trzymam kciuki i życzę powodzenia w skutecznej i udanej naprawie Twojego cukiereczka

Odnośnik do komentarza

Masz rację, konstruktor powinien przewidzieć taki stan rzeczy. Tzn możesz jechać z katalogową prędkością max i nic nie powinno się dziać, bo skuter jest na to zaprojektowany.....Wstawiaj sprzęta do serwisu i niech szukają przyczyny...Trzymam kciuki i życzę powodzenia w skutecznej i udanej naprawie Twojego cukiereczka

nie jestem do konca przekonany czy konstruktor przewiduje jazde maximalna predkoscia przez np.600-700 km w jednym ciagu ( no prawie bo jeszcze zatankowac trzeba sie zatrzymac) Producent podaje maximala predkosc co w praktyce, nie oznacza ze mozna jechac nia np. 500 km. Takiego wpisu nigdzie sie nie znajdzie jak i w Instrukcji obslugi jak i danych Technicznych

Moze wypowie sie ktos kto ma wieksze doswiadczenia z Maxi ..... i dlugimi trasami tz. powyzej 500 km Autostrady !!! bez ograniczen szybkosci czyli Full Gas

Moze Robert, Mariusz .....

Odnośnik do komentarza

Należy mieć sprzęt w którym v max jest poza zasięgiem kierownika :clapping:

Być może v max tego egzemplarza jest wyższa niż katalogowa, co równa się pracą na czerwonym polu obrotomierza i przegrzewaniem silnika, a być może chłodnica jest źle obliczona i dopiero to poprawia po liftingu. Przykładowo w 1200 gs przez pierwsze 2 lata wychodziły różne niedociągnięcia,które były systematycznie poprawiane, podobnie było z pierwszymi rocznikami subaru diesel, z ukręcającymi się wałami.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Moze wypowie sie ktos kto ma wieksze doswiadczenia z Maxi ..... i dlugimi trasami tz. powyzej 500 km Autostrady !!! bez ograniczen szybkosci czyli Full Gas

Moze Robert, Mariusz .....

Czysto teoretycznie każdy silnik powinien wytrzymać taki test. Oczywiście pod warunkiem, że jest w idealnej kondycji i nie wykazuje zużycia.

Praktycznie nigdy nikomu nie polecałbym robić takich prób, chyba, że chcemy tym coś osiągnąć :clapping:

W każdym motorze (w sensie "silniku") jest tzw. najzdrowszy zakres prędkości obrotowych w których silnik się najlepiej czuje. Jest też zakres oznaczony na obrotomierzu na czerwono. W tym zakresie nie zaleca się utrzymywać napędu przez dłuższy czas. Pytanie co to jest >dłuższy czas<. Tu sporo zależy od cech konstrukcyjnych silnika, jego wydolności układu smarowania/ chłodzenia, podatności na przegrzanie itp.

Wracając do C650GT... pytanie zasadnicze, czy napęd ma tak wykalibrowany czujnik temperatury cieczy, że podaje impuls do jednostki sterującej "z zapasem" bezpieczeństwa czy faktycznie układ chłodzenia jest mało wydajny.

Jarek wspominał mi, że przy dłuższej jeździe z prędkością 140 + kontrolka się zapala. Do 135 km/h problem nie występuje. Jak na 2 cylindrową jednostkę, która wyszła spod pióra BMW (tak, tak... to nie Kymco jest konstruktorem tego motoru) to mówiąc delikatnie--- lekki obciach.

Wierzę, że BMW już pracuje nad tym problemem i wkrótce problem przestanie występować.

Pójdę dalej i będę optymistą- to pewnie tylko kwestia owego czujnika... :blush:

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Na trasie Poznań - Łódź odc. 163 km w 50 min i Bielsko - Wrocław odc. 256 km w 2 godz. zdarzało mi się parę razy jechać od bramki do bramki z manetką prawie na ful ( tzn. 160-170 km/godz) pozostało zapasu ok 500 obr. czyli 10 km/godz.I temperatura zawsze spoko. Po mieście częściej się grzeje. No ale u nas brak długich autostrad :clapping:

Odnośnik do komentarza

Potwierdzam, w GT jest kontrola trakcji a w kazdym razie cos, co tak dziala. Podczas jazdy w deszczu na pasach uratowala mi tylek.

Potwierdzam, dzisiaj sprawdzałem to u siebie na wsi na gruntowej drodze. Przy poślizgu kół odcina gaz.

Mam pytanko dotyczące wątku kufrów poruszanego na początku tematu. Jakie w końcu kuferki wybraliście i czy jesteście z nich zadowoleni ? Grzebię już tydzień w necie i nie mogę się zdecydować... ori BMW z ładną płytą lecz małym kyfrem, czy SHAD'a SH48 z dużym ładnym kufrem ale kiepską (mało estetyczną) płytą... :P

Orientujecie się może czy ori płyta BMW będzie pasowała do SHAD'a :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

(...)Moze Robert(...)

Miro, nigdy jeszcze nie wydarzyło się termiczne obciążenie silnika, zmuszające mnie do zmniejszenia obrotów :rolleyes: ... Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, bo kto lubi podróżować z prędkościami powyżej 160 km/h na skuterze? Oczywiście jeździłem po kilkanaście kilometrów z prędkościami maksymalnymi (np. GP800 197- 200 km/h na GPS, na tacho ok. 220 i inne skutery- inne prędkości), manetka była zawsze odkręcona na maksa, ja pochylony- schowany za owiewką, a na autostradzie nie było potrzeby nawet delikatnego ujęcia gazu. Nawet jadąc na Burgmanię na MyRoadzie Kymco udało mi się jechać dłuższy odcinek 175- 180 km/h licznikowe. Bez problemów. Tak wiec na różnych skuterach bezproblemowo, dlatego skuter takiej klasy jak BMW z problemami termicznymi? Sam mocno się zdziwiłem...
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...