Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

N

No to gratka taki zestaw ze stelażami

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam już wnioski po prawie 1000 km jazdy w trasie i w mieście.

1. Lepsza reakcja na gaz, szybszy start, równiejsza praca silnika zwłaszcza przy wolnych manewrach ale także w całym zakresie obrotów. Przy ostrzejszym starcie na suchym przy 14 stopniach koło potrafi się poślizgnąć.

2 .Łatwiejsze wyprzedzanie, czuć zwłaszcza z pasażerem, prawie jakby go nie było. Jazda w grupie i wyprzedzanie w przedziale 80-130 z motocyklami pokroju Bmw R1250R, CBR 650, Triumph Rocket III i kilka innych bez problemu. I tu chyba czuć największą różnicę, taką lekkość i chęć współpracy.

3. Dźwięk silnika jeszcze bardziej mi się podoba zwłaszcza na wyższych obrotach, taki ala Formuła 1.

4. Wyższe zużycie paliwa w trasie jak i w mieście, średnio ok. 0,8 L/100 km. Teraz przy niższych temperaturach ok. 5,1 trasa we dwoje, 6,0 miasto jadąc rano przy temperaturze 0-3 stopni.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć. Kupiłem niedawno c650gt z 2012 roku i doprowadzam go powoli do społeczeństwa. Wyczytałem na forum, że konieczna jest zmiana regulatora napięcia na łańcuszku rozrządu i na szczęście mam to zrobione na akcji serwisowej. Następna sprawa wymieniam wszystkie oleje i sprawdzam łańcuch i zębatki. Wymieniam wariator i rolki na mallosii plus pasek mallosi. Przedłużyć trzeba błotnik z przodu i dokupić zaślepkę na bezpieczniki. Czy jest jeszcze coś co powinienem zrobić ? Dziwne stuki były na wolnych obrotach z silnika. Zobaczę czy się poprawi po wymianie napędu. Mam problem z lewymi przyciskami bo są zniszczone a nigdzie nie idzie dostać. Może ktoś ma na zbyciu ? Nie działa mi również szyba może ktoś wie, który bezpiecznik jest od niej ewentualnie gdzie szukać rozwiązania ? I pytanie za sto punktów. Czym odkręcić wariator bo klucz 32mm nie pasuje 🤷‍♂️

Opublikowano

Szyba - pewnie sterownik zgubił ustawienia, częsty przypadek, trzeba ją kalibrować na nowo, potrzebny interfejs. Lewe przyciski (same guziki) można poszukać od innych modeli BMW, pasują tylko musi być odpowiednia grafika na guziku, chyba że masz uszkodzone same styczniki na takiej taśmie to raczej szukaj całego przełącznika. Te przyciski strasznie blakną od słońca. Klucz do wariatora musi być taki, który pasuje 😀 (nie pamiętam rozmiaru) suwmiarka, pomiar i wiadomo...

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Użytkownicy
Opublikowano

U mnie dziś zmiana kapci.

Po oryginalnych, fabrycznych Mezteler Feel Free i po nastepnych 3. kompletach Bridgestone Battlax SC02, dziś wjechaly Pirelli Diablo Rosso Scooter.

Jakoś tak z ciekawości i dla odmiany. Bridgestone były bardzo dobre i spokojnie wytrzymywaly 12-14 tys. km przy mojej nieśpiesznej () jeździe.
Zastanawiam się ile Pirelki posłużą i jak będą się sprawować.

Podziekowania dla Piotra z MotoPower za ogarnięcie tematu.
9ba6b5d71dba357848ca26e98e906d2b.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano
8 minut temu, Vince napisał(a):

dziś wjechaly Pirelli Diablo Rosso Scooter.

Nie wiem, jak ten model, ale kiedyś miałem Pirelli na Kymco My Road 700... Trzymały rewelacyjnie, ślicznie "śpiewały" na zakrętach klejąc się do asfaltu, ale... Znikały w oczach i to do tego stopnia, że po 12K, jak wracałem z Leniwca na Mazurach, tylna opona była już tak cienka, że rozwulkanizowała się wewnętrzna osnowa i zaliczyłem niedzielnego "kapcia"... Po tym zdarzeniu, już zawsze na Bridgestone... (końcówka filmu)...

 

 

Opublikowano

Pirelli były ok . Co do Bridgestone battlax to z pierwszego kompletu byłem bardzo zadowolony a drugi trafił się jakiś felerny . Opony wyły jak by łożyska się posypały . 

  • 2 tygodnie później...
  • Użytkownicy
Opublikowano

Witam

Zastanawiam się nad zmianą na gt-ka. Do tej pory jak miałem yamahe czy teraz hondę wszystkie naprawy robiłem sam. Stąd moje pytanie, gdzie kupujecie czesci I jak z kosztami. Wiem że to BMW i musi kosztować 😀. Z góry dziękuję za info.

  • 2 tygodnie później...
  • Użytkownicy
Opublikowano

Witam

Pytanie do użytkowników Gt- ków serwisujących samemu , jeśli używacie programu do diagnostyki „moto scan” to jakiej kostki OBD używacie aby się łączył i była możliwość wyzerowania interwału serwisowego? Czy lepiej korzystać z innego programu.

Opublikowano
12 godzin temu, mariuszadam napisał(a):

Witam

Pytanie do użytkowników Gt- ków serwisujących samemu , jeśli używacie programu do diagnostyki „moto scan” to jakiej kostki OBD używacie aby się łączył i była możliwość wyzerowania interwału serwisowego? Czy lepiej korzystać z innego programu.


Ja używam motoscan + kostka UniCarScan UCSI-2100 adapter. Kostka zadziała też do diagnostyki samochodu (testowałem na VW) z pierwszą lepszą apką na telefon (obd2)
Kasujesz info o service oraz ustawiasz za ile km ma się przypomnieć, datę.

Opublikowano

Czy ktoś wie co to za dźwięk (co się dzieje) Po przekręceniu kluczyka wyłącz. 

Wsuwam kluczyk przekręcam, wykonuje się autotest (wskazówka zegara przesuwa się do max i wraca, kontrolki świecą się i gasną, jakieś dźwięki) i to jest ok.

Następnie przekręcam kluczyk w pozycję wyłącz (mogę wyjąć kluczyk) na zegarach pozostaje tylko wyświetlana datę i JEST DŹWIĘK JAKIEGOŚ "SILNICZKA" i następne 30 sekund świecą się ledy, które  gasną wraz z datą na zegarze. [ to jest normalne zachowanie]

Od pewnego czasu nie mam tego dźwięku "SILNICZKA" lub cokolwiek to jest. Maszyna działa bez zarzutu. Podłączyłem pod motoscan posypało błędami
Głównie "Error in CAN message (from KOMBI) lub "No CAN message (from KOMBI)" Na każdym module było info że brakuje lub nie ma informacji z modułu KOMBI <>CAN
KOMBI to moduł odpowiedzialny za zegary. 
Błędy skasowałem, odłączyłem i podłączyłem akumulator, pojeździłem trochę i nie ma nowych ale dźwięku brak. Sprawdziłem bezpieczniki: małe w puszcze i 2 duże  i przekaźniki (3 żółte) - są ok

Czy jest więcej bezpieczników, przekaźników do sprawdzenia (sprawdziłem tylko od strony akumulatora)? Jakiś pomysł  co to jest lub co sprawdzić?

  • Użytkownicy
Opublikowano

Po wylaczeniu zapłonu dzwiek silniczka to pewnie opuszczanie szyby w pozycje parkowania. Po odpięciu akumulatora podobno traci ustawienia, u mnie też nie wraca na sam dół. 

Opublikowano

Ok, może to ten dźwięk ale ja mam szybę sterowaną manualnie. Może fabrycznie montują te silniczki w każdym modelu C6xx...Screenshot_20250614_135614_Chrome.jpg

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

  • Użytkownicy
Opublikowano

Tego to już nie wiem, u mnie jest elektryczna

  • 3 tygodnie później...
  • Użytkownicy
Opublikowano

Witam serdecznie użytkowników gt-ków. Jestem w trakcie przeglądu i napraw po zakupie przy przebiegu 40tys. Większość zeczy już ogarnolem, ale pasowało by jeszcze wymienić płyn hamulcowy. Czy w tym modelu mogę napotkać problem z zapowietrzeniem pompy abs, czy standardowo przelewajac będzie ok? Jeśli zdazy sie zapowietrzenie pompy abs to potrzebny program serwisowy?

Opublikowano

Trzeba się bardzo postarać aby pompę ABS zapowietrzyć. Jak będziesz dolewać do zbiorniczka na bieżąco, w miarę ubywania płynu, to nie ma szans na zapowietrzenie. 

  • Użytkownicy
Opublikowano

Ok, dzięki. Tak też myślałem ale wolałem zapytać. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć 

Jestem świeżym użytkownikiem gt z 2013 roku. Do tej pory użytkowałem forzę i przekonany byłem ze jeżdżę na wygodnym skuterze. Okazuje się ze 650gt jest rewelacyjny.

Wiele informacji zaczerpnąłem od Was przyjaciele za co Wam bardzo dziękuję.

Mam kilka pytań:

1)Czy jest możliwość zmiany jednostek na wyświetlaczu z USA na Europejskie?

2)Dlaczego rozjechane są zużycia paliwa średnie do chwilowego. Niemalże dwukrotnie więcej wskazuje średnie niż chwilowe podczas ciągłej jazdy na autostradzie na odcinkach ok. 10km. Próbę robiłem parę razy. Nie mogę sobie tego wytłumaczyć skąd takie rozbieżności.

W chwili obecnej jestem na etapie generalnego przeglądu i wymian serwisowych.

Wymiana rolek z obecnie Malossi 22g na Malossi 33g

Paska CVT na Mitsuboshi  bo stary spękany i brakuje na szerokości ok. 1.5mm

Szynę slizgową lancucha na szynę z dwiema kropkami

Uszczelniacze i olej Motul do na lagach.

Napinacz rozrządu mechaniczny ale wybitym napisem a więc po akcji serwisowej z tego co rozumiem.

Przednia opona wjechała 1000km temu Bridgestone Batlax, bo Michelin był już sparciały z 2016 roku 😀. Różnica mega.

Jeszcze obudowa bezpiecznika zamówiona bo przekaźniki  skorodowane i potrafiły nie łączyć.

O wynikach akcji serwisowej poinformuję 😀

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...