Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco K-XCT 300i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nieco zapomniany (pierwsze wzmianki już w 2011), zaprezentowany w Kolonii, ma szansę na komercyjną sprzedaż w 2013. Czy zastąpi model DownTown?

384918_10150394191777451_773881352_n.jpg

383058_10150394191597451_878456095_n.jpg

315600_10150394191982451_475710953_n.jpg

296505_10150394190092451_65926076_n.jpg

386873_10150394192207451_1510103758_n.jpg

380940_10150394191097451_115092817_n.jpg

312696_10150394190532451_667818663_n.jpg

392600_10150394190367451_1771756306_n.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Myślę, że DT nie zastąpi. K-XCT to bardziej przedstawiciel klasy New Dink.

Optycznie może się podobać :)

Opublikowano

K-XCT to mniejszy brat XCITINGa 400

Opublikowano

Nie wiem jak z wymiarami ale wygląda na odrobinę mniejszy od Downtowna.... ładny ale mnie bardziej podoba się nowy Xciting 400 :)

Opublikowano

Masz rację, rozstaw osi o prawie 10 cm mniejszy od DT... choć rozmiar felg i opon ten sam.

Opublikowano

Jeszcze tylko przystępna cena i kolejny rynkowy HIT :)

Opublikowano

A wiadomo jakie będą dostępne pojemności ? :)

Bo wygląda cudownie :) Wyczuwam coś że będę czekał niecierpliwie aż pojawi się w salonach i po chwili stanie u Mnie :)

EDIT:

Dobra :) Nie umiem czytać :D Ciekawe czy tylko 300i będzie czy dadzą coś jeszcze :P

Opublikowano

hmm ciekawe czy będzie kosztował mniej niż DT, niby powinien bo mniejszy i mniej pakowny, ale z drugiej strony mogą podnieść cene DT do tych katalogowych 17600zł a tamten sprzedawać np po 15,5 tys. Kymco będzie miało bardzo bogatą ofertę :confused: ale DT nadal pozostanie jedynym modelem który mieści 2 kaski:)

  • 3 miesiące temu...
  • Administrator
Opublikowano

No i pojawiła się pierwsza sztuka K-XCT, która jeździła do tej pory po wystawach w EU. Miałem okazję przyjrzeć się jej dokładnie i przy okazji strzelić kilka fotek.

resizeof201302182424.jpg

resizeof201302182411.jpg

resizeof201302182413.jpg

Jak na egzemplarz "targowy" miło zaskakuje dobry poziom wykonania. Kanapa, plastiki, szpary na łączeniach nie budzą zastrzeżeń.

201302182436.jpg

resizeof201302182418.jpg

resizeof201302182433.jpg

Bardzo ciekawie rozwiązany patent z otwieraną klapką do schowka w kokpicie. Jest ona zamocowana na ruchomym zawiasie dzięki czemu pozwala to na lepszy dostęp do zawartości schowka. Oczywiście w środku jest gniazdo 12V.

resizeof201302182426.jpg

resizeof201302182425.jpg

Poszycie kanapy nie odbiega jakościowo od tego co oferuje konkurencja klasowa z Japonii...

resizeof201302182432.jpg

resizeof201302182421.jpgresizeof201302182428.jpg

resizeof201302182415.jpgresizeof201302182435.jpg

Szykuje się więc ciekawy gracz... żeby jeszcze cena była ciut lepsza. K-XCT jest droższy o ponad 1 tpln od Downtown' a a to jest raczej ciężko wytłumaczyć... Warto wspomnieć o Hondzie Forza 300 MY 2013 za 19900 pln.. Fakt faktem, że Kymco nie musi się wstydzić konkurencyjnych modeli jeśli idzie o jakość wykonania/ wykończenia... a jak jeździ i czy w kwestii technicznej także nie musi się obawiać konkurencji sprawdzimy już niebawem :)

Aha, K-XCT 300i ma spory schowek pod kanapą ale mieści jeden kask.

Opublikowano

Hmm... Mniejszy od DT - w schowku miejsca o 40℅ mniej, kanapa krótsza i do tego wyższa cena. Nie rozumiem.

Fajne ledy z przodu, osłona tłumika jak guernica picassa, deska rozdzielcza SZKARADNA. 1:0 dla DT

Edit: mogli zostawic kanapę taką jak na tych pierwszych zdjęciach. Wygląda na downtownową

Edit2: może burgmania zrobi test? Najlepiej w stylu testu MyRoad

  • Administrator
Opublikowano

Edit2: może burgmania zrobi test? Najlepiej w stylu testu MyRoad

Zrobi zaraz po prezentacji na zlocie *Burgmania 2013* (patrz news na stronie głównej).

Opublikowano

resizeof201302182426.jpg

Dopiero patrząc na twoje zdjęcie zdałem sobie sprawę z tego jak tragicznie umiejscowiona jest stacyjka...

Nigdy nie wsiadajcie na ten sprzęt bez porządnych ochraniaczy kolan (a przynajmniej prawego :P)!

Opublikowano

Mnie ciekawi, co potrafi pokazać wywietlacz, a konkretniej:

- temperaturę otoczenia?

- licznik dzienny kilometrów (samoresetujący) ?

- licznik ręcznie resetowany?

Wygląda na to, że pomimo sporego miejsca na informacje, jednocześnie widać tylko jeden licznik oraz że nie da się zobaczyć jednocześnie temperatury i godziny (co najwyżej na zmianę, o ile w ogóle jest tam temperatura).|

Kurcze, czemu nigdy nie zrobią czegoś porządnie, choć tak niewiele brakuje?

Godne pochwały są: lampka pod siedzeniem oraz haczyk na zakupy w przekroku. W ogóle fajny sprzęcik. Jełsi ktoś nie jeżdzi nigdy w 2 osoby i wisi mu pojemność bagaznika, to dzięki krótszemu rozstawowi osi chyba jest bardziej zwrotny niż DT. Na miasto powinien być świetny!

Opublikowano

XTC 300, sądząc po zdjęciach, nadal posiada największą wadę Downtowna - nie da się wyciągnąć kulasów. Pod tym względem Forza 300 go wciąga nosem.

Po drugim obejrzeniu zdjęć stwierdzam, że możliwa pozycja jest tylko i wyłącznie krzesełkowa. W Donwtownie można chociaż oprzeć stopy o te dalsze podesty, mimo że ze zgiętymi nogami w kolanach - niewielkiemu kierowcy może być tak nawet wygodnie, a tutaj zupełnie odpuszczono, a szkoda...

  • Administrator
Opublikowano

W Donwtownie można chociaż oprzeć stopy o te dalsze podesty, mimo że ze zgiętymi nogami w kolanach - niewielkiemu kierowcy może być tak nawet wygodnie, a tutaj zupełnie odpuszczono, a szkoda...

...bo K-XCT jest skuterem typowo miejskim. DT zostaje w ofercie jako pojazd bardziej uniwersalny, nadający się zarówno do miasta jak i na trasę.

Opublikowano

Pełna zgoda Mariusz, ale czy nie lepiej byłoby jako typowego mieszczucha w ofercie Kymco zostawić People 300? Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że K-XCT wypełnia lukę, której faktycznie nie ma.

  • Administrator
Opublikowano

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że K-XCT wypełnia lukę, której faktycznie nie ma.

Ja bym to nazwał "uzupełnia ofertę" ;)

People GT 300i to mieszczuch ale big wheel... a w PL duże koła (nie wiedzieć czemu) są mało pożądane.

Opublikowano

To się nazywa "tworzenie niszy rynkowej". Bo przeciez ludzie sami nie wiedzą, że takiego szukają :-)
Opublikowano

resizeof201302182415.jpgresizeof201302182435.jpg

Skuter typowo miejski i, szczerze mówiąc, dupy nie urywa. Ani nic odkrywczego ani podniecającego.

Natomiast światła są fantastyczne!

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

A ja byłem kilka dni temu w motor-landzie i przy okazji go sobie obejrzałem. Wrażenia mam raczej negatywne bo 1.przód skutera jakiś taki przedobrzony, nazbyt nowoczesny. Na żywo jest to jakoś bardziej uderzające niż na zdjęciach 2. kanapa robi znacznie gorsze wrażenie niż w DT 3.deska rozdzielcza też wg. mnie jest lepsza w DT 4.tył razem ze światłami też się gorzej prezentuje.. 5 mniej pakowny schowek.. To wszystko byłoby akceptowalne gdyby kosztował mniej a nie więcej niż DT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...