przemas Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Nieco zapomniany (pierwsze wzmianki już w 2011), zaprezentowany w Kolonii, ma szansę na komercyjną sprzedaż w 2013. Czy zastąpi model DownTown?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Października 2012 Administrator Opublikowano 30 Października 2012 Myślę, że DT nie zastąpi. K-XCT to bardziej przedstawiciel klasy New Dink. Optycznie może się podobać
froster Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 K-XCT to mniejszy brat XCITINGa 400
Corleone Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Nie wiem jak z wymiarami ale wygląda na odrobinę mniejszy od Downtowna.... ładny ale mnie bardziej podoba się nowy Xciting 400
przemas Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Masz rację, rozstaw osi o prawie 10 cm mniejszy od DT... choć rozmiar felg i opon ten sam.
Lucjan73 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Jeszcze tylko przystępna cena i kolejny rynkowy HIT
Maniek Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 A wiadomo jakie będą dostępne pojemności ? Bo wygląda cudownie Wyczuwam coś że będę czekał niecierpliwie aż pojawi się w salonach i po chwili stanie u Mnie EDIT: Dobra Nie umiem czytać Ciekawe czy tylko 300i będzie czy dadzą coś jeszcze
wojtek1989 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 hmm ciekawe czy będzie kosztował mniej niż DT, niby powinien bo mniejszy i mniej pakowny, ale z drugiej strony mogą podnieść cene DT do tych katalogowych 17600zł a tamten sprzedawać np po 15,5 tys. Kymco będzie miało bardzo bogatą ofertę ale DT nadal pozostanie jedynym modelem który mieści 2 kaski:)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Lutego 2013 Administrator Opublikowano 20 Lutego 2013 No i pojawiła się pierwsza sztuka K-XCT, która jeździła do tej pory po wystawach w EU. Miałem okazję przyjrzeć się jej dokładnie i przy okazji strzelić kilka fotek. Jak na egzemplarz "targowy" miło zaskakuje dobry poziom wykonania. Kanapa, plastiki, szpary na łączeniach nie budzą zastrzeżeń. Bardzo ciekawie rozwiązany patent z otwieraną klapką do schowka w kokpicie. Jest ona zamocowana na ruchomym zawiasie dzięki czemu pozwala to na lepszy dostęp do zawartości schowka. Oczywiście w środku jest gniazdo 12V. Poszycie kanapy nie odbiega jakościowo od tego co oferuje konkurencja klasowa z Japonii... Szykuje się więc ciekawy gracz... żeby jeszcze cena była ciut lepsza. K-XCT jest droższy o ponad 1 tpln od Downtown' a a to jest raczej ciężko wytłumaczyć... Warto wspomnieć o Hondzie Forza 300 MY 2013 za 19900 pln.. Fakt faktem, że Kymco nie musi się wstydzić konkurencyjnych modeli jeśli idzie o jakość wykonania/ wykończenia... a jak jeździ i czy w kwestii technicznej także nie musi się obawiać konkurencji sprawdzimy już niebawem Aha, K-XCT 300i ma spory schowek pod kanapą ale mieści jeden kask.
roomcajz Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Hmm... Mniejszy od DT - w schowku miejsca o 40℅ mniej, kanapa krótsza i do tego wyższa cena. Nie rozumiem. Fajne ledy z przodu, osłona tłumika jak guernica picassa, deska rozdzielcza SZKARADNA. 1:0 dla DT Edit: mogli zostawic kanapę taką jak na tych pierwszych zdjęciach. Wygląda na downtownową Edit2: może burgmania zrobi test? Najlepiej w stylu testu MyRoad
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Lutego 2013 Administrator Opublikowano 20 Lutego 2013 Edit2: może burgmania zrobi test? Najlepiej w stylu testu MyRoad Zrobi zaraz po prezentacji na zlocie *Burgmania 2013* (patrz news na stronie głównej).
przemas Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Dopiero patrząc na twoje zdjęcie zdałem sobie sprawę z tego jak tragicznie umiejscowiona jest stacyjka... Nigdy nie wsiadajcie na ten sprzęt bez porządnych ochraniaczy kolan (a przynajmniej prawego )!
kmodzele Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Mnie ciekawi, co potrafi pokazać wywietlacz, a konkretniej: - temperaturę otoczenia? - licznik dzienny kilometrów (samoresetujący) ? - licznik ręcznie resetowany? Wygląda na to, że pomimo sporego miejsca na informacje, jednocześnie widać tylko jeden licznik oraz że nie da się zobaczyć jednocześnie temperatury i godziny (co najwyżej na zmianę, o ile w ogóle jest tam temperatura).| Kurcze, czemu nigdy nie zrobią czegoś porządnie, choć tak niewiele brakuje? Godne pochwały są: lampka pod siedzeniem oraz haczyk na zakupy w przekroku. W ogóle fajny sprzęcik. Jełsi ktoś nie jeżdzi nigdy w 2 osoby i wisi mu pojemność bagaznika, to dzięki krótszemu rozstawowi osi chyba jest bardziej zwrotny niż DT. Na miasto powinien być świetny!
Nano Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 XTC 300, sądząc po zdjęciach, nadal posiada największą wadę Downtowna - nie da się wyciągnąć kulasów. Pod tym względem Forza 300 go wciąga nosem. Po drugim obejrzeniu zdjęć stwierdzam, że możliwa pozycja jest tylko i wyłącznie krzesełkowa. W Donwtownie można chociaż oprzeć stopy o te dalsze podesty, mimo że ze zgiętymi nogami w kolanach - niewielkiemu kierowcy może być tak nawet wygodnie, a tutaj zupełnie odpuszczono, a szkoda...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Lutego 2013 Administrator Opublikowano 21 Lutego 2013 W Donwtownie można chociaż oprzeć stopy o te dalsze podesty, mimo że ze zgiętymi nogami w kolanach - niewielkiemu kierowcy może być tak nawet wygodnie, a tutaj zupełnie odpuszczono, a szkoda... ...bo K-XCT jest skuterem typowo miejskim. DT zostaje w ofercie jako pojazd bardziej uniwersalny, nadający się zarówno do miasta jak i na trasę.
Nano Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Pełna zgoda Mariusz, ale czy nie lepiej byłoby jako typowego mieszczucha w ofercie Kymco zostawić People 300? Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że K-XCT wypełnia lukę, której faktycznie nie ma.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Lutego 2013 Administrator Opublikowano 21 Lutego 2013 Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że K-XCT wypełnia lukę, której faktycznie nie ma. Ja bym to nazwał "uzupełnia ofertę" People GT 300i to mieszczuch ale big wheel... a w PL duże koła (nie wiedzieć czemu) są mało pożądane.
kmodzele Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 To się nazywa "tworzenie niszy rynkowej". Bo przeciez ludzie sami nie wiedzą, że takiego szukają :-)
Marcino1 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Skuter typowo miejski i, szczerze mówiąc, dupy nie urywa. Ani nic odkrywczego ani podniecającego. Natomiast światła są fantastyczne!
wojtek1989 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 A ja byłem kilka dni temu w motor-landzie i przy okazji go sobie obejrzałem. Wrażenia mam raczej negatywne bo 1.przód skutera jakiś taki przedobrzony, nazbyt nowoczesny. Na żywo jest to jakoś bardziej uderzające niż na zdjęciach 2. kanapa robi znacznie gorsze wrażenie niż w DT 3.deska rozdzielcza też wg. mnie jest lepsza w DT 4.tył razem ze światłami też się gorzej prezentuje.. 5 mniej pakowny schowek.. To wszystko byłoby akceptowalne gdyby kosztował mniej a nie więcej niż DT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się