Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Witam co kupic Burgmana 400 k5 czy Malaguti madisona?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam problem co do wyboru maszyny ;/ podoba mi sie MADISON K400 z 2003-04 ale podobno firma upadla;/ silnik jest w nim Yamahy (MAJESTY)

ale burgman to burgman tez podoba mi sie ten model i ma wiecej zalet - jednak ciagnie mnie w strone madisona :) jednak wolabym, abyscie wybili mi go z glowy:p

nie wiem jak osiagi ktory jest szybszy przy starcie lepiej sprawuje sie w trasie? na dluzsza wyprawe chyba burgman to lepszy wybor?

oswietlenie w nocy?

Exploatacja:

miasto - 60%

trasa autostrada - dluzsze wycieczki 40%

spalanie max 4,5L na 100km

z zycia wiem ze moge przyplacic wybor madisona hehe bo to co ladne przewaznie okazuje sie problematyczne tym bardziej jesli chodzi o wlocha design ok, ale reszta budzi zastrzezenia,

np. drozsza exploatacja plus problemy z czesciami:P a jak sa to ceny z kosmosu!

prosze o pomoc w sprawie tych maszyn, dzieki!

Opublikowano

stara prawda, jak Cię stać to kup suzuki, jeżeli będziesz porównywał egzemplarze w porównywalnej cenie to malaguti powinno być w lepszym stanie bo te roczniki stoją około 5000 a ładny burgi 2004 nawet 8000, doświadczenie mi mówi, że tylko te najdroższe będą godne obejrzenia.

  • Sympatycy
Opublikowano

Oba skuterki są fajne i na pewno nie przekroczą spalania powyżej 4.5 litra.

Wybór należy do ciebie ale ja bym wybrał burgmana.

Opublikowano

Dzieki za odp. ale mozecie cos napisac od strony silnika czesci? i upadek firmy to chyba nieciekawa sprawa przy wyborze bzyka :) dzieki

Opublikowano

Madison K400 nie ma silnika Yamahy. Silnik tam montowany jest wytworem Morini, nie wiem czy montowany jest jeszcze w innych skuterach, może być z czasem problem z dostępem do części dla tej jednostki z uwagi na upadłość Malaguti. Co innego Madison 250, gdzie silnik jest w 100% od Yamahy Majesty 250.

Opublikowano

Hej

Madison K400 nie ma silnika Yamahy. Silnik tam montowany jest wytworem Morini - to jest bardzo cenna wskazowka, dzieki wielkie za info!

Opublikowano

Burgman to klasyka sama w sobie - nic dodać, nic ująć :-)))

Opublikowano

poza tą klasyką to sprawdzony sprzęt, wiadomo co mu może się przydarzyć, jak to naprawić i gdzie kupić części. Malaguti to oprócz wyglądu niepewność i problemy a przecież nie rozmawiamy o nówkach sztukach na gwarancji, więc raczej nawet bym się nie zastanawiał.

Opublikowano

Ja podpisalbym sie pod tym co eksploatuje czyli Burgman 400. Mam juz druga czterysetke i jestem zadowolony. Miialem tez 650, ktory ze wzgledu na lusterka nie sprawdzal sie podczas jazdy w korkach.

Opublikowano

Macie racje jednak burek to burek poza tym przejechalem sie 2 dni temu 400 komfort, super siedzenie prowadzenie i wieksza wygoda dla pasazera - malaguti odstaje, a to ma tez duze znacznie i ma zawieszenie nie na nasze drogi (sztywne)

poza tym jaki wydech dokupic do burgmana 400 k5 zeby poprawic osiagi o kilka koni? jest wogole sens czy odpuscic sobie?

zauwazalne to bedzie bardziej przed czy juz po rozpedzeniu?

Opublikowano

Nie wiem po co kupować Suzi i zaraz modzić z mocą. Kup coś z włoskiej stajni z niezniszczalnym motorem Master 500c

Piaggio, Aprillia, Gilera obojętnie który z nich da Ci radość nie tylko z jazdy, ale i ze startów pod światłami :confused:

Opublikowano

Posiadam Piaggio x 500 od trzech sezonow i jestem osobiscie zadowolony co do ociagow .na stracie burek nie ma szans ...moje piaggio jest do sprzedania .....przesiadam sie na biegowca:)

Opublikowano

Jeśli mogę wcisnąc 5 groszy to brałbym Burgmana :confused:

  • Klubowicze
Opublikowano

Kupuj Burka. :confused:

Opublikowano

Posiadam Piaggio x 500 od trzech sezonow i jestem osobiscie zadowolony co do ociagow .na stracie burek nie ma szans ...moje piaggio jest do sprzedania .....przesiadam sie na biegowca:)

hehe 500 a 400 to raczej normalne ze nie bedzie mial szans :laughing: aprila i piago to dopieo sa smoki co do kosztow za czesci wiec raczej burgman a jak juz to Yamaha tylko ta co mi sie podoba prawie 10kola :confused:

burka chce, ale juz mysle, aby go podrasowac i co poza rura mozna fajnego dodac, aby wzrosly osiagi?

tunnigowal ktos z was 400? i podobno blokady sa tez na tych wiekszych pojemnosciach to mnie bardzo zdziwilo rozumie 50cc ale 400 :confused:

na bank bede sie bawil rolkami na poczatku :laughing:

Opublikowano

A ja chce 4000zl nowe opony i oryginalny kufer:)

Opublikowano

zamiast na starcie przerabiać 400 cm.3 albo kup 500 Piaggio jak radzi część, wcale nie jest taka droga w utrzymaniu jak japończyki, albo rozejrzyj się za T-maxem lub B650, skoro już wiesz, że będzie Ci mało. Przerabiana 400-setka zacznie więcej palić, szybciej się zużywać i już nigdy nie będzie tym samym co oryginał.

Opublikowano

aprila i piago to dopieo sa smoki co do kosztow za czesci wiec raczej burgman a jak juz to Yamaha tylko ta co mi sie podoba prawie 10kola :(

Drogi kolego. Zorientuj się najpierw, a potem pisz. Możesz podeprzeć się konkretnym przykładem? Która to część do włoskiego skutera jest smoczo droższa od tej samej do japońskiego? Czekam 14 dni.

Opublikowano

A ja ci stanowczo odradzam zakup Burgmana chyba ze po 2006 roku

Nawet te do 2003 roku podobno pala 4,5 litra i sporo do nich czesci

Ale z olejem tez maja problem .

Nic do tego gówna nie można dostać

Przykład

Chce kupić silnik

Dzwonie do Pana co ma silniki

I silnik Burgman 400 z 2009 roku po przebiegu 15000 koszt 1000

silnik z 2004 roku burgman po przebiegu 20000 koszt 15000 bez osprzętu i napędu oba.

(ktoś nie wierzy podam numer tel i sam se sprawdzi)

Kokpitu używanego już pół roku szukam

Pewien znajomy Pan z wawy mówił mi że kupił drugiego na części i przełożył sobie kokpit (Kupił drugi by kokpit przełożyc)

osobiście polecam już poszukać jakieś Ymajki, Hondy

Przynajmniej nie słyszałem lub nie czytałem o jakimś braniu oleju

Opublikowano

Flyman, Maxfan miał na myśli lusterka, oczywiście te z wędki ;-)

Opublikowano

(...) i podobno blokady sa tez na tych wiekszych pojemnosciach to mnie bardzo zdziwilo rozumie 50cc ale 400 (...)

Blokady w większych pojemnościach mówisz... Czego to ci handlarze nie wymyślą... ;)

Burgman 400 to przede wszystkim komfort.

Jeżeli oczekujesz przede wszystkim osiągów to raczej powinieneś szukać T-max'a. Tyle, że za kwotę poniżej 10tyś PLN to ciężko będzie znaleźć coś sensownego, raczej możesz trafić na jakiegoś poskładańca z "blokadą"... :)

Opublikowano

Jeżeli mogę się tu wtrącić to myślę, że warto zwrócić uwagę również na Majesty 400. Osiągi tylko trochę niższe od Tmaxa, za to mniej pali i mieści 2 kaski pod siedzeniem... Jakby co, to akurat sprzedaję swoją :)

Opublikowano

No to żeś pojechał: "osiągi tylko trochę niższe od T-max'a" Bu ha, ha, ha ;)

Opublikowano

Pewnie chodziło o X-maksa ;-)

Opublikowano

raczej właśnie chodziło mu o T-maxa, sam wiem, że odchodzę Majesty 400 na starcie ale od 150 to Majka mi odchodzi a mam 460 cm.3 i lekką maszynę, nie sądzę, żeby B400 dał mi radę na dłuższej prostej więc Yamajka będzie jeszcze lepsza, sam bym sobię ją kupił gdyby nie zależało mi bardziej na dużych kołach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...