Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Co sprawdzić...


eMKa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów!

Mam pro?bę o pomoc we wła?ciwym okre?leniu stanu skutera, który zamierzam kupić. Na co trzeba zwrócić uwagę? Jaka powinna być grubo?ć tarcz, czy można sprawdzić stan paska, akumulatora, jak bardzo zużyte s? opony (głęboko?ć bieżnika), wycieki, przepalenia... W temacie skuterów jestem zielony (narazie !OKK), więc każda rada się przyda. Dzisiaj mnie, a jutro komu? innemu. Je?li pomożecie stworzyć takie kompendium w jednym miejscu - wdzieczne będ? przyszłe pokolenia skuterzystów !tut.

Info szczegółowa: przymierzam sie do YP 250 rocznik 2004.

Odnośnik do komentarza

temat rzeka - generalnie patrzec musisz na wszysko - jest to w miare ?wiezy sprzecik, takze wszystko co sprawia ze skuter nie wygl?da jak nowy jest podejrzane ...

spasowanie plastikow, braki ?rubek, wyszczerbione elementy ...

tarcze hamulcowe powinny byc w miare płaskie - jak wprzejedziesz po nich palcem powinienes wyczuc delikatne (baaaaaaaaardzo) wyżlobienia ...

skuter powinien odpalic od dotyku, rozpedzac sie równomiernie i osi?gn?c te 120 km/h bez wiekszych problemow ..

opony wydaje mi sie ze powinny byc oryginalne jeszcze - chociaz to zalezy od rzeczywistego przebiegu...

sprawdz w jakich kolorach oryginalnie wychodziła YP'ka, czy siedzenie i manetki s? mocno wytarte (przy małym przebiegu, może to oznaczać że rzeczywisty przebieg jest o wiele większy) ...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Dzięki za zainteresowanie.

Mam kilka fotek, ale pokazuj?cych "kuku", które zrobił kto? wspomnianej YPce.