pawelpaciorek Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Cześć, czy ktoś z was używa antyfoga? Macie jakichś sprawdzonych producentów czy po prostu uchylacie lekko szybkę? Być może macie jeszcze inne patenty? Ja osobiście kupiłem w norauto specyfik, który antyfogiem się nazywa ale raczej spisuje się kiepsko, natomiast wczoraj był tak silny boczny wiatr, że lekkie uchylenie szybki powodowało że oczy łzawiły
Klubowicze sonor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Klubowicze Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zainstaluj PINLOCK
przemas Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Masz do wyboru: - zakupić kask z pinlock’iem lub fabrycznie naniesionym antifog'iem (nie wiem, czy w kasku, który nie jest fabrycznie przystosowany do montażu pinlock’a da się go sensownie zainstalować?) - sprawdzić, czy do twego kasku można założyć deflektor na nos, - sprawdzić czy założenie kominiarki zakrywającej nos nie zmniejszy parowania szyby. Moje doświadczenia odnośnie pilock’a i antifog’a: - zaleta pinlock’a jest taka, że odporność na parowanie sięga 100% (SHOEI na pewno), wada to ogromna wrażliwość na rysy na wizjerze – jazda nocą z takimi rysami i pinlock’iem to masakra. - antifog fabryczny spisuje się bardzo przyzwoicie (SHARK) ale nie tak idealnie jak pinlock, zaletą jest to, ze ewentualne rysy na pojedynczej szybie tak nie doskwierają nocą jak w przypadku pinlock’a. Aha, antifog’a w płynie nie używałem nigdy więc doświadczeń z nim nie mam…
pawelpaciorek Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 założenie kominiarki zakrywającej nos nie zmniejszy parowania szyby. Z mojego doświadczenia wynika, że założenie kominiarki zwiększa parowanie Dzięki za resztę o pinlockach już czytam, zorientuje się jeszcze a propos deflektora. --- EDIT --- Deflektora raczej nie dostane, mam szczękowego Airoha. Jeśli chodzi o pinlocki to z tego co widzę są montowane wewnątrz na uchwyty typu pinlock Tak się zastanawiam, wewnątrz ryzyko porysowania zawsze mniejsze tylko musiał bym się wyzbyć nawyku wkładania rękawic od kasku
przemas Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Nie chodziło mi o porysowanie samego pinlock’a. Wystarczy porysowanie zewnętrznej części szyby, które z uwagi na to, że światło przechodzi przez kilka „ośrodków” – szyba główna, powietrze, szybka pinlock’a – powoduje bardzo nieprzyjemne refleksy/zniekształcenia obrazu.
GrzechoCnik Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ja od 2 sezonów używam naklejanego antyfoga FogCity ProShield i jestem z niego zadowolony w 97%. Dlaczego nie w 100%. Bo jak się za wysoko naklei na szybie to się matowi od przesuwania o uszczelkę, ale tylko na małej powierzchni, dlatego warto przyklejać trochę niżej. Poza tym nigdy nie paruje nawet w ujemnych temperaturach. Jak znajdę trochę czasu to napiszę jego test, ale to jeszcze nie teraz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się