Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Lifting AN650? Już jest... Burgman 650 L3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Z góry przepraszam entuzjastów Króla, ale chyba zmiany są rzeczywiście tylko symboliczne, czyli tzw. fejslifting. Może to źle, bo wszyscy spodziewali się czegoś więcej, a może to lepiej... Przykładowo: zmiana Hondy FJS na SW-T wcale nie była korzystna, przynajmniej z praktycznego punktu widzenia. Bo optycznie, to kwestia gustu (może i ładniejsza, ale mnie osobiście SW-T się nie podoba). Zmiany w nowym Burku też można na razie oceniać tylko optycznie, i to tylko na podstawie zdjęć. Więc nie szaleć, Panowie, nie szaleć :D

Edit. Porównajcie Syma do starego Burka. Podobieństwa chyba jednak bardziej rzucają się w oczy.

Opublikowano

No i jeszcze dwa filmiki :D :

  • Klubowicze
Opublikowano

Powiedzmy sobie szczerze... lift i tylko lift, ale trzeba dodać, że nie spieprzyli tego, ładny jest no naprawdę ładny.

Opublikowano

jak dla mnie przód delikatnie wygładzony a tył ściągnięty z Hondy SW T600, ale to akurat na plus bo tył SW-T bardzo mi się podoba. Chyba Suzuki chce pobić rekord w niezmienianiu prawie niczego i sprzedawaniu jako coś NEW.

Opublikowano

Opakowanie jak opakowanie jednym się podoba drugim mniej :D poczekamy na dane techniczne, ciekawy jestem czy coś poprawili w skrzyni biegów :)

  • Klubowicze
Opublikowano

Zwróćcie uwagę, że klasyka nie można zbyt mocno zmienić. Potwierdza to ewolucja na przykładzie najbardziej klasycznego samochodu swiata - VW Golfa. Od lat każde kolejne wcielenie bazuje stylistycznie na swoim poprzedniku. Myślę, że ta sama idea przyświecała projektantom SUZUKI - zmienić, ale nie zepsuć. Osobiście jestem mile zaskoczony. Skuter ma swoją powagę, jest odświeżony i co najbardziej mnie cieszy ... nareszcie pozbyto się tych kiczowatych wyświetlaczy na desce rozdzielczej na rzecz klasycznych dubeltowych zegarów. Już nie mogę doczekać się aby zobaczyć go na żywo. Oby tylko Suzuki nie przesadziło z ceną.

Pozdrawiam

Piootr

Opublikowano

Cuż delikatnie mówiąc szału nie ma i d... nie urywa. Nowe plastiki , nowe zegary ( tutaj duży plus, analog to analog) . Ale technicznie to wszystko już było 10 lat temu. Miał być 800ccm nawet 900ccm :D a tu mega zawód

Opublikowano

Ja też mam mieszane uczucia.

Zegary bardzo ładne ale reszta... hm.

Ewidentny lifting i jeżeli nie pójdą za zmianą plastyków duże zmiany w silniku to większego sukcesu mu nie wróżę.

W każdym razie jak napisał Tomson81 zaprezentowana zmiana dupy nie urywa.

Opublikowano

Ciekawie rozwiązana kwestia obsługi hamulca postojowego.

Obiecująca jest zapowiedź spalania niższego o 15%...

Ale paleta kolorów to normalnie powala: "Może lepiej nie ryzykować w kryzysie... czarny, biały i srebrny - te się chyba dobrze sprzedają, co?" :)

Opublikowano

Ja przepraszam, ale nie możecie tak krytykować tego burka, bo nikt go nie kupi i... nie sprzeda mi swojego dotychczasowego modelu (powyżej 2008roku).

Uważam, że zaprezentowane zmiany są za...biste i warto kupić ten skuter!!!

Opublikowano
Z tego co zdołałem się dowiedzieć od strony technicznej AN 650 '13 nie będzie posiadał znaczących zmian w porównaniu z modelem L2

Wiekszosc maxi pali smiesznie duzo. To jest jednoslad a pali wiecej niz niejedno male auto.

Tutaj bym oczekiwal wiekszego postepu.

Ale - moze za wczesnie na te oceny, zobaczymy to oznacza wspomniane "eco".

Opublikowano

Jak dla mnie na plus:

+ normalne zegary, czytelne i nie tak staroświeckie jak obecny model

+ zostawili kierunki w lusterkach

+ dodali pozycyjne (chyba) w owiewkach

+ więcej ostrych linni dzięki czemu nie jest tak bułowaty jak obecny

+ reszta bez zmian (bo jest doskonała)

minus:

- nie wiem czy tylne światła mi pasują, obecny model ma bardzo eleganckie (K7+). Ale może kwestia przyzwyczajenia

- mniejsze lusterka

Oby tylko nie okazało się, że w nowym modelu ekologicznie bedzie świecić się tylko jedna lampa :(

Opublikowano

Wiekszosc maxi pali smiesznie duzo. To jest jednoslad a pali wiecej niz niejedno male auto.

Tutaj bym oczekiwal wiekszego postepu.

...

Niestety jedna z większych wad przekładni CVT to spadek sprawności wraz ze wzrostem mocy/momentu jakie są przenoszone w napędzie.

I o ile przy silniku 10KM nie ma dużych różnic w spalaniu pomiędzy motocyklem a skuterem z CVT, to przy 50KM te różnice są już znaczne...

Maxi z dobrymi osiągami i niskim spalaniem --> Honda Integra (czyli DCT a nie CVT).

Pytanie, kiedy Suzuki zacznie prace nad swoją przekładnią dwusprzęgłową??? Osobiście liczyłem na to że nowy AN650 nas tym zaskoczy... widać, jeszcze za wcześnie.

  • Klubowicze
Opublikowano

a mnie bardziej odpowiadają cyfrowe zegary, może dlatego że w samochodzie mam możliwość wyboru między zegarem analogowym a cyfrowym wyświetlaniem prędkości i przyzwyczaiłem się do cyfrowego. Kwestia gustu a przede wszystkim przyzwyczajenia.

Jedno co mi się podoba w nowej sylwetce to to, że go nie spiep.....i.

Wielkiej, porażającej zmiany nie ma. Wielkim hitem raczej nie będzie, ale jak do tej pory będzie miał swoich sympatyków i zadowolonych użytkowników.

Opublikowano

Ten nowy AN650 to jeden wielki zawód. Przynajmniej dla mnie. Zmiana paru plasticzków. Lekceważenie klienta. Widać po elementach zawieszenia że to stary Burgman. Ktoś się jeszcze łapie na nowe "blachy" ??? Podgrzewanie manetek mogli w jakiś bardziej elegancki sposób rozwiązać, żeby nie wyglądało jak badziewne akcesorium z alledrogo. Dalej będzie miał pewnie drewniane zawieszenie, będzie pewnie dużo palił, bo silnik wygląda na dokładnie ten sam i będą problemy z CVT. Widać, że Suzuki ma kryzys i nie stać ich na R&D z prawdziwego zdarzenia. Zostaje przy R1200R, przynajmniej ma 110 koni i pali 4.5-5l/100... a już miałem nadzieję, że po 10 latach coś nowego pokażą...

Opublikowano

Na stronach francuskich podają cenę nowego Burgmana 650 na rok 2013...

11.000 Euro...

  • Klubowicze
Opublikowano

Na stronach francuskich podają cenę nowego Burgmana 650 na rok 2013...

11.000 Euro...

No to w Polsce pewnie 43 - 45 tyś. Jak więcej to będzie przegięcie.

Opublikowano

Zastanawiałem sie co takiego nowego ma AN650. Już wiem! Cene :clapping:

Opublikowano

czyli jakieś 10 tysi drożej od Hondy SW T-600, hmm to chyba jakiś żart, ciężko będzie kogoś sprzedawcy namówić.

Opublikowano

MaćkuRom, no chyba nie masz racji. Zakładając, że cena SW-T 600 jest dobrze skalkulowana, to to że B650 AD2012/13 jest 10.000 PLN droższy nie jest kompletnie od rzeczy;

a ) jest nowością (to silny argument)

b ) jest ładniejszy

c ) jest szybszy (tu strzelam)

d ) jest bardziej wybajerowany ("ręczna" przekładnia biegów, hamulec postojowy pod udem, diodowe pozycyjne, podgrzewanie manetek i siedziska i elektrycznie składane lusterka i szyba podnoszona i oparcie dla pasażerki (exec))

Poza tym niektórzy kupują nie na zasadzie praktycznej kalkulacji "co za ile", ale kierują się swoim gustem, modą itp odruchami serca. Ten model ma swoją rzeszę fanów i tyle,

Nowy B650 na pewno znajdzie kupców, choćby nawet kosztował 50.000. Ale rzeczywiscie nie taką rzeszę, jak by kosztował 34.000 :-) Wtedy nawet ja bym się pofatygował do salonu. :-)

Opublikowano

no właśnie, wtedy nawet Ty byś się skusił i to miałem na myśli! mogliby chociaż dwie wersje zrobić standart za 34 i full wypas za 45 i byłoby ok, jakoś nie zauważyłem, żeby w salonach samochodowych najlepiej sprzedawały się same wypasy. A co do tego który jest ładniejszy to rzecz względna, mnie osobiście bardziej podoba się Honda.

Opublikowano

Ale to nie jest nowy model tylko po faceliftingu. Więc co poniektórzy mają tu za duże oczekiwania.

Opublikowano

Fajny normalny klasyczny maxi. Mnie się podoba, wygląda lżej.

Opublikowano

Nie widzę gdzie zrobili schowek na butelkę z olejem? :helpsmilie:

Opublikowano

Jaki by nie był -> nowy czy retuszowany :photo: , ładny czy brzydki, faktem jest, że w tym roku (i okolicach) zaprezentowano nam ze skuterów dwucylindrowych -> 2 BMW (C600 Sport i C650GT), Kymco MyRoada 700 (w końcu :inlove: ), Yamahę Tmax 530 no i na koniec Burgmana 650...

Wszystkie z nich to nowinki i powinniśmy się cieszyć, że tyle nowości pojawiło się na rynku maksiskuterów w tak krótkim okresie czasu :helpsmilie: ...

Cieszyć, a nie narzekać oglądając zdjęcia :Jumpy: ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...