Igor Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 W dniu 2.10.2012 o 14:29, dr.big napisał(a): Cierpliwości ... Powstała nawet już strona z pierwszymi fotkami : http://coolbikepictu...man-650-images/ Tylko zdjęć nowego B650 brakuje. xmarcinx, te zegary to chyba od B200.
dr.big Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 W dniu 2.10.2012 o 14:33, xmarcinx napisał(a): Zdjęcie zegarów powala. Najnowsza kosmiczna technologia z grupy stealth ... PS. A na serio... na razie nie namierzyłem żadnych fotek nowego AN650 ...
Administrator xmarcinx Opublikowano 2 Października 2012 Administrator Opublikowano 2 Października 2012 Uff, a już myślałem...
dr.big Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 Proszę bardzo pierwsze fotki ->> wrzućcie od razu 52 sekundę filmu -> Edit: A tu więcej szczegółów -> [media=]http://www.youtube.com/watch?v=LORwNDgNfjw
szamot Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Nawet fajny tylko z tych fotek to mi przypomina Zacną na pierwszy rzut,bez urazy nie mam nic do zacnych
boochos Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 no, jeśli chodzi o zmiany widoczne na tych zdjęciach, to "szału nie ma": - osłona tłumika (nie wiem, czy tłumik również) - postojówki - "na zewnątrz" -lekka zmiana kształtu kierunków
dr.big Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 No przestań , zmieniony cały tył i przód skuta (inna lampa, inny reflektor), zmienione boczne plastiki (te lakierowane i te nie lakierowane) zmieniony przekrok i schowki, z tego co widziałem zmienione zegary... Właściwie to zewnętrznie nowy skuter (a nie zwyczajny lift) ... Nie wiem tylko jak dane techniczne...
boochos Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Bigu, oczywiście, że zgadzam się z Tobą, ale trochę...nie zgadzam się . Rzeczywiście - więcej jest tych zmian niż spostrzegłem przy pierwszym obejrzeniu filmików, jednak bardziej mi to pasuje na określenie "lifting", zobaczymy po dokładnym zapoznaniu się ze sprzętem
Sympatycy Miętus Opublikowano 2 Października 2012 Sympatycy Opublikowano 2 Października 2012 Mi się podoba ! ciekawe jak cenowo uplasuje się na polskim rynku.
boochos Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 na marginesie - mi również się podoba, trzeba zacząć pisać list do Mikołaja ...
Klubowicze krzytro Opublikowano 2 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2012 Chyba pozostanę jeszcze sezon przy swoim
dr.big Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 Tu następne szczegóły i przede wszystkim, fotka zegarów : http://motorrad.suzu...uzukiAN650A.pdf A tu nowy filmik reklamowy -> [media=] [/media]
ciesu Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Jak dla mnie jest śliczny, ale kilka lat upłynie, zanim będę mógł się do niego przymierzyć hehe, bo na nowy mnie niestety nie stać... :-(
boochos Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 ciekawe co oznacza kontrolka "eco" na zegarach, czyżby wyłączał się silnik na światłach?
Sympatycy Volvo Opublikowano 2 Października 2012 Sympatycy Opublikowano 2 Października 2012 Ładny jest ale trzeba przyznać ze się zbytnio nie wysilili .
dr.big Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 W prospekcie nic na temat "start- stop" nie napisali... Kontrolka zapala się niby wtedy, kiedy jazda jest ekonomiczna, ale nie do końca bierze pod uwagę tylko zużycie paliwa... I nie jest to dodatkowy "ekonomiczny modus"...
Klubowicze krzytro Opublikowano 2 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2012 Dobra,zajebisty jest kupuje
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Października 2012 Administrator Opublikowano 2 Października 2012 No to baałłł... Z tego co zdołałem się dowiedzieć od strony technicznej AN 650 '13 nie będzie posiadał znaczących zmian w porównaniu z modelem L2. Wyposażenie executive to samo co w L2.
Klubowicze Piootr Opublikowano 2 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2012 Jeszcze go nie widziałem "na żywo",a zawrócił mi już w głowie. Żadne tam BMW, Zacne itp. Już wiem co będzie stało w moim garażu w miejsce AN400. Poczekam tylko troszkę aby wprawili się w produkcji no i test drive. Pozdrawiam Piootr
Bulba Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Szkoda ze nie dali soczewek z przodu W przyszlym sezonie usune ta niedogodnosc
przemas Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Nawet ładny ale wyciągnięty tył kojarzy mi się z czymś co już widzialem... już wiem: Sym Maxym 400...
boochos Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 ooo.... rzeczywiście podobne. OK. W związku z "narodzinami nowego króla" - proszę aktualnych właścicieli burków 650 (rocznik 2008 i powyżej) o zapisywanie się na listę chętnych - kto chce zakupić AN650 2013 i jednocześnie pozbyć się obecnego sprzętu - rozważę każdą rozsądną propozycję i pomogę spełnić marzenie poprzez odkupienie "starego" egzemplarza. Przedstawiony powyżej model jest SUUUPEEER!!! Nie kupujcie innych marek!
Geddy Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Trochę mniej brzydki niż poprzednik .Raczej mocny lift niż naprawdę nowy model!
kmodzele Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Zgodzę się z kolegą VOLVO - projektanci nie przemęczyli się. Rozumiem, że mieli trudne zadanie: zachowac kształty króla, by jednak pozostał to B650, ale stworzyć jednocześnie coś nowego. No i dodali - faktycznie chyba wszystko z zewnątrz jest nowe. Jednak moim zdaniem można było więcej życia w to włożyć, więcej zmian. Poza ślicznym tyłem (ale jednak podobnym) i świetną konsolą (wreszcie nie są to wczesne lata 80-te), wszystko po staremu: te same schowki, te same przełączniki na kierownicy, wszystko to samo. Mam nadzieję, że przynajmniej cena i masa będą NIŻSZE od poprzedniego modelu; 35.000 i 220 kg i gotów jestem ponownie rozważyć zakup nówexa. :-) Jeszcze wziąłem raz popatrzyłem na nowego i na starego. No jednak jest różnica. Ten stary to już nawet do muzeum się nie nadaje. Nowy zaczyna wyglądać jak człowiek. PS Porównanie przez PRZEMASA SYMA 400 i nowego B650 daje do myślenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się