Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Lifting AN650? Już jest... Burgman 650 L3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 2.10.2012 o 14:29, dr.big napisał(a):

Cierpliwości :) ... Powstała nawet już strona z pierwszymi fotkami :) : http://coolbikepictu...man-650-images/

Tylko zdjęć nowego B650 brakuje.

xmarcinx, te zegary to chyba od B200.

Opublikowano
  W dniu 2.10.2012 o 14:33, xmarcinx napisał(a):

Zdjęcie zegarów powala.

Najnowsza kosmiczna technologia z grupy stealth :) ...

PS. A na serio... na razie nie namierzyłem żadnych fotek nowego AN650 :) ...

  • Administrator
Opublikowano

Uff, a już myślałem...

Opublikowano

Nawet fajny tylko z tych fotek to mi przypomina Zacną na pierwszy rzut,bez urazy nie mam nic do zacnych

Opublikowano

no, jeśli chodzi o zmiany widoczne na tych zdjęciach, to "szału nie ma":

- osłona tłumika (nie wiem, czy tłumik również)

- postojówki - "na zewnątrz"

-lekka zmiana kształtu kierunków

Opublikowano

No przestań :) , zmieniony cały tył i przód skuta (inna lampa, inny reflektor), zmienione boczne plastiki (te lakierowane i te nie lakierowane) zmieniony przekrok i schowki, z tego co widziałem zmienione zegary... Właściwie to zewnętrznie nowy skuter (a nie zwyczajny lift) :) ... Nie wiem tylko jak dane techniczne...

Opublikowano

Bigu, oczywiście, że zgadzam się z Tobą, ale trochę...nie zgadzam się :) .

Rzeczywiście - więcej jest tych zmian niż spostrzegłem przy pierwszym obejrzeniu filmików, jednak bardziej mi to pasuje na określenie "lifting", zobaczymy po dokładnym zapoznaniu się ze sprzętem :)

  • Sympatycy
Opublikowano

Mi się podoba ! ciekawe jak cenowo uplasuje się na polskim rynku.

Opublikowano

na marginesie - mi również się podoba, trzeba zacząć pisać list do Mikołaja :) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Chyba pozostanę jeszcze sezon przy swoim

Opublikowano

Jak dla mnie jest śliczny, ale kilka lat upłynie, zanim będę mógł się do niego przymierzyć hehe, bo na nowy mnie niestety nie stać... :-(

Opublikowano

ciekawe co oznacza kontrolka "eco" na zegarach, czyżby wyłączał się silnik na światłach?

  • Sympatycy
Opublikowano

Ładny jest ale trzeba przyznać ze się zbytnio nie wysilili .

Opublikowano

W prospekcie nic na temat "start- stop" nie napisali... Kontrolka zapala się niby wtedy, kiedy jazda jest ekonomiczna, ale nie do końca bierze pod uwagę tylko zużycie paliwa... I nie jest to dodatkowy "ekonomiczny modus"...

  • Klubowicze
Opublikowano

Dobra,zajebisty jest kupuje

Opublikowano

Super, podoba się!

  • Administrator
Opublikowano

No to baałłł...

suzukiburgman6502013stp.jpg

suzukiburgman650k13stpz.jpg

suzukiburg650k13instru.jpg

Z tego co zdołałem się dowiedzieć od strony technicznej AN 650 '13 nie będzie posiadał znaczących zmian w porównaniu z modelem L2. Wyposażenie executive to samo co w L2.

  • Klubowicze
Opublikowano

Jeszcze go nie widziałem "na żywo",a zawrócił mi już w głowie. Żadne tam BMW, Zacne itp. Już wiem co będzie stało w moim garażu w miejsce AN400. Poczekam tylko troszkę aby wprawili się w produkcji no i test drive.

Pozdrawiam

Piootr

Opublikowano

Szkoda ze nie dali soczewek z przodu :)

W przyszlym sezonie usune ta niedogodnosc :D

Opublikowano

Nawet ładny ale wyciągnięty tył kojarzy mi się z czymś co już widzialem... już wiem: Sym Maxym 400...

Suzuki-Burg-650-K13-stpz4.jpg

Sym-Maxsym-400i.jpg

Opublikowano

ooo.... rzeczywiście podobne.

OK. W związku z "narodzinami nowego króla" - proszę aktualnych właścicieli burków 650 (rocznik 2008 i powyżej) o zapisywanie się na listę chętnych - kto chce zakupić AN650 2013 i jednocześnie pozbyć się obecnego sprzętu - rozważę każdą rozsądną propozycję i pomogę spełnić marzenie poprzez odkupienie "starego" egzemplarza.

Przedstawiony powyżej model jest SUUUPEEER!!! Nie kupujcie innych marek!

Opublikowano

Trochę mniej brzydki niż poprzednik :D .Raczej mocny lift niż naprawdę nowy model!

Opublikowano

Zgodzę się z kolegą VOLVO - projektanci nie przemęczyli się.

Rozumiem, że mieli trudne zadanie: zachowac kształty króla, by jednak pozostał to B650, ale stworzyć jednocześnie coś nowego. No i dodali - faktycznie chyba wszystko z zewnątrz jest nowe. Jednak moim zdaniem można było więcej życia w to włożyć, więcej zmian. Poza ślicznym tyłem (ale jednak podobnym) i świetną konsolą (wreszcie nie są to wczesne lata 80-te), wszystko po staremu: te same schowki, te same przełączniki na kierownicy, wszystko to samo. Mam nadzieję, że przynajmniej cena i masa będą NIŻSZE od poprzedniego modelu; 35.000 i 220 kg i gotów jestem ponownie rozważyć zakup nówexa. :-)

Jeszcze wziąłem raz popatrzyłem na nowego i na starego. No jednak jest różnica. Ten stary to już nawet do muzeum się nie nadaje. Nowy zaczyna wyglądać jak człowiek.

PS Porównanie przez PRZEMASA SYMA 400 i nowego B650 daje do myślenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...