Marynarz Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Przymierzam się do zmiany operatora z TP na NETIA i moje pytanie jest następujące. Czy ktoś ma taki internet i może coś więcej napisać. Jakość usług, obsługa klienta itp. W TP mnie strasznie wkurzyli i po kilku latach współpracy (Internet) chyba im podziękuję. Proszę nie pisać abym sobie wziął ASTER, UPC czy innego dostawcę gdyż zależy mi na łączy ADSL (wtajemniczeni wiedzą WHY ? ) Oferta nawet ciekawa, 59,90 pln + 30 pln za utrzymanie linii pod net, prędkość niby jaką mogę dostać to tak jak teraz w TP - 20 mb, niby nie ma lojalki i umowy ale... pan na info mi dokładnie wyjaśnił że przy podpisaniu umowy jest jak gdyby 300 pln doliczone do mojego konta i co miesiąc odliczane jest 12 pln. Tak więc jakby chciał zerwać umowę po roku to zapłacę za tak zwaną aktywację 150 pln a po 2 latach już tylko 1 grosz no i tyle wiem Tak więc proszę podzielcie się swoimi opiniami na temat tego dostawcy. ps. i może ktoś przypadkiem korzysta z HBO Go ? też jestem ciekaw co i jak i czy warto (to jeden z potencjalnych powodów wyboru NETII). pozdrawiam
Lucjan73 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Witam, ja mam internet i telefon w Netii. Rozmowy non stop na stacjonarne + internet 4 MB za 89 zł brutto. Chyba dam na msze że w końcu rozwiązałem się z tymi złodziejemi z telekomuny. Nie ma co się rozpisywać bo już mnie krew zalewa ile miałem z nimi przebojów Od roku mam Netie i wszystko jest o.k. raz była awaria w całej okolicy zgłosiłem po dwóch godzinach po temacie. A i nic nie musze płacić za jakieś łącze w telekomunie płace tylko 89 zł di netii i to wszystko.
Marcin S. Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja natomiast mam z Netią doświadczenia jak najgorsze. Miałem LLU na linii TP SA, Warszawa Wawer. Telefon był VoIP, więc kiedy Internetu nie było, nie było też telefonu A Internet co chwila padał. Dodzwonić się na infolinię było bardzo ciężko, nie można było bezpośrednio połączyć się ze specjalistą od LLU, trzeba było zawsze przejść przez standardowe gadki ("a czy pan modem restartował?" itp.) i dopiero potem przełączali. Mój rekord oczekiwania na konsultanta to 45 min. I nigdy nie wiadomo, kto był winny awarii, a TP SA oczywiście usterkę na końcu łańcucha pokarmowego ustawiała... Trochę mi z tego powodu wstyd, ale z radością wróciłem na łono tepsy... Może teraz się zmieniło, ale jeśli to ma być LLU, to nie polecam. Pozdrawiam M.
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Marynarzu, ja jestem w Netii. Idealnie nie jest, ale to chyba lepsze niż tpSA. Z racji swej pracy, mam abonament „USA, Canada, Europa” i za ok. 110 pln dzwonię bez dodatkowych opłat do całej Unii i Ameryki Płn. Mam też Internet 8 Mb. Niestety na kablach z mojej okolicy szybszy się wieszał. Uciekłem z tpSA po wielkiej, długiej i wyczerpującej wojnie. Generalnie wybór między tymi dwiema firmami, to żaden wybór, ale na punkty wygrywa Netia.
Marynarz Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dobra, powiem to wprost. Poczytałem troszkę opinii i faktycznie tak różowo to nie jest... chociażby ze względy na reklamację. W tepsie jak zamawiam 20 mb to jak mam mniej to mogę się powołać że się nie wywiązują z umowy a w Netii przy tym ich "jaki drut taki internet" zawsze mogą powiedzieć że ma pan taki kabel i ch*j nici z reklamacji. tak więc po przemyśleniu wszelkiego za i przeciw niestety zostaję przy tych złodziejach z tp. Temat można zamknąć (no chyba że się jakoś sensownie będzie rozwijał ).
Leo60 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie stery ale też jestem u złodziei TP, chciałem zostawić numer i przejść do Netii po podpisu umowy z Netią po miesiącu wymówiła umowę , bo TP nie zgodziła się na przejście do Netii z numerem w TP internet szwankuje , w umowie mają 24 godziny na usunięcie awarii mam 1 Mbps. Chociaż Netia ma ciekawą prepozycie i za tańsze pieniądze monopol TP góruje i tak szybko nie padnie.
Lucjan73 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dobra, powiem to wprost. Poczytałem troszkę opinii i faktycznie tak różowo to nie jest... chociażby ze względy na reklamację. W tepsie jak zamawiam 20 mb to jak mam mniej to mogę się powołać że się nie wywiązują z umowy a w Netii przy tym ich "jaki drut taki internet" zawsze mogą powiedzieć że ma pan taki kabel i ch*j nici z reklamacji. tak więc po przemyśleniu wszelkiego za i przeciw niestety zostaję przy tych złodziejach z tp. Temat można zamknąć (no chyba że się jakoś sensownie będzie rozwijał ). Nie stery ale też jestem u złodziei TP, chciałem zostawić numer i przejść do Netii po podpisu umowy z Netią po miesiącu wymówiła umowę , bo TP nie zgodziła się na przejście do Netii z numerem w TP internet szwankuje , w umowie mają 24 godziny na usunięcie awarii mam 1 Mbps. Chociaż Netia ma ciekawą prepozycie i za tańsze pieniądze monopol TP góruje i tak szybko nie padnie. Witam, dziwna sprawa ja przeniosłem numer z TP do Netii bez problemu, chyba że w Twojej okolicy nie ma warunków technicznych. Nie wiem jak to jest ale Netia "chodzi" po kablach i centrali TP. Wiadomo że złodzieje zrobią wszystko aby nie stracić swojego comiesięcznego haraczu który eufemistycznie nazywają abonamentem, za który dostajesz od nich wielkie Interesują się klientem tylko i wyłącznie w momencie kiedy kończy się umowa np. na neostrade, o w tedy mieliśmy kilka telefonów dziennie od różnych salonów i sprzedawców z okolicy z ofertą na przedłużenie umowy. Wyjaśnienie jakiejś sprawy u nich - zapomnij. Marynarzu uwierz mi że załatwienie reklamacjii internetu po przez tą zasr...ą błękitną linie to jest masakra. Wielokrotnie zgłaszałem temat oczywiście zgłosznie przyjęte a w efekcie po kilkunastu telefonach dostajesz fakture korygującą na 3 zł I tak w kółko na okrągło. Telekomuna poprostu sprzedaje z pełną świadomściom usługe choć odrazu wiadomo że warunki techniczne nie pozwalają na taką prędkość jak w umowie. Liczą na to że 90 % ludzi nie będzie składać reklamacjii. Nie wiem jak jest z reklamacjami w Netii bo miałem tylko jedną i została załatoiona dość szybka, ale napewno nie może być dużo gorzej jak w telekomunie
Leo60 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 W moim budynku są dwie linie TP i Netii jestem dobrym klientem TP płacę wszystkie faktury i nie zalegam , naraźe płacę ale co miesiąc płacić 150zł i nieraz więcej , internet i telefon i sprawdzać czy nie przekroczyłem 60min. w abonencie Internet 1Mbit/s DSL i chodzi raz szybko raz wolno na reklamacje trzeba czekać 48 h standardowa procedura na Błękitnej Lini wyłączyć z prądu tak zwany reset . TP szczuje promocjami na dwa lub trzy miesiące i potem kasa , konkurencja jest prawie o 50% tańsza i daje więcej,
Administrator Artix Opublikowano 4 Lutego 2012 Administrator Opublikowano 4 Lutego 2012 Jeden czort bo netia i tak idzie po kablach tepsy, chcialem kiedys przejsc bo mam podobno stara centralke i nie moge miec szybciej niz 6 mbps w netii chociaz uczciwie przyznali ze wiecej nie bedzie bo centralka jest ta sama a czas oczekiwania w przypadku awarii sie wydluza bo oni musza poprosic tepse o naprawe. Generalnie lacze mi dziala dosyc stabilnie. Choc jak mi kiedys tepsa wylaczyla telefon bo niby wg nich nie zaplacilem to reklamowac mi kazali tylko z telefonu z domu i na nic sie zdalo mowienie ze nie moge bo mi go wylaczyli przedlem do innego operatora to jednak po roku wrocilem do tepsy na lepszych warunkach bo okazalo sie ze jak podpisujesz umowe to jest slodko a potem to juz nie wszedzie tak samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się