Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco XCiting 400 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

36KM, 37Nm, 193kg...

Zapowiada się bardzo ciekawie:

kymco-xciting-400-2012_10.jpg

kymco-xciting-400-2012_12.jpg

kymco-xciting-400-2012_14.jpg

kymco-xciting-400-2012_13.jpg

Opublikowano

Radialne zaciski z przodu... już teraz spotykane nawet w skuterach :ph34r: ?

Opublikowano

Schowek trochę mały. A może po prostu ten kask taki wielki. Ale podoba mi się również. Mam nadzieję, że białe też będą.

Opublikowano

Dużo lżejszy od 500cc i niewiele słabszy. Może być szybszy i powinien być tańszy. Nie widziałem jeszcze radialnych zacisków w klasycznym zawieszeniu, wszędzie idzie w parze z USD. To chyba tylko dla szpanu. W Kymco powinni pomyśleć nad jakimś niedużym dwucylindrowcem.

Opublikowano

Tez mi się podoba !OKK a te zegary :)

Opublikowano

Ladny,ladny,ale czy to oznacza ze Kymco bedzie sie wysowac na czolowke w MAxi-skuterach?

Opublikowano

Ładny.

Kolor kojarzy mi się z Vorlana T-maxem.

Dobrze że oparli się na dobrych wzorcach !YES

Ile skuter ma cali w kółkach tył i przód?

Ile ma on kosztować?

Różnica 2tPLN powyżej ceny downtowna zamorduje downtowna.

Jeśli będzie zbyt drogi, bliski ceny Xctinga, to spowoduje że to Xcting będzie jednak częściej wybierany.

Czyli 400 kymco się nie sprzeda.

No i owiewka.

ładnie wygląda, na fotach.

Ale pewnie jest mało praktyczna na co dzień.

Jego żywiołem będzie latanie po mieście, no przecież to skuter, jak nakedy.

Opublikowano

Poza lusterkami i szybą wszytko stanowi ładną całość. Podoba mi się bardziej niż nowy t-max (stary też) choć jakość wykonania pewnie nieco odbiega od luxusu.

  • Klubowicze
Opublikowano

Szkoda że tam prawie nie ma szyby, bo to dyskwalifikuje u mnie każdy skuter... Ale ogólnie ciekawie zaprojektowany, choć kuferek zbyt w stylu moto. Kymko ostro atakuje każdy segment rynku, Myroad w klasie high-end i teraz Xciting 400i w klasie "visual-sport"... No, no. Od czasu przejażdżki Downtown'em w Malborku, "choruję" na ten model (choć gdybym teraz dysponował gotówką, odkupiłbym pewnie Hondę od Bugiego), ale nie ma róży bez kolców, bo brak tam wygodnego trzymania nóg w pozycji turystycznej (stopy zsuwają się na wybojach), a w 400I proszę... można kopytka wyciągnąć jak na 500-setce !OKK

Opublikowano

...

Ile skuter ma cali w kółkach tył i przód?

...

- Opona przednia: 120/80 x 15

- Opona tylna: 150/70 x 14

- Długość x szerokość x wysokość: 2200 mm x 795 mm x 1285 mm

- Rozstaw osi: 1565 mm

- Wysokość siedzenia: 795 mm

- Pojemność zbiornika paliwa: 12,5 l

  • Administrator
Opublikowano

No i pokazano wreszcie skuter o którym sporo rozmawiało się w kuluarach... a tak naprawdę największą nowością jest sam napęd klasy 400 oznaczony symbolem G5SC, który montowany będzie (możliwe) także w nowym KXCT 300 (konkurencja wewnętrzna dla DT 300? :) ).

Samym motorem tajwańczycy dość mocno się szczycą... dzięki wewnętrznej dynamice przepływów oleju posiada SC (supercharged w nazwie G5SC)... cokolwiek by to nie znaczyło :) .

Wał korbowy wykonany jest monolitycznie w celu zwiększenia sztywności i odporności na przeciążenia a dbać o bezwibracyjną pracę będzie wałek wyrównoważający.

Sam XC 400 jest całkowicie przeprojektowanym skuterem i nie ma praktycznie nic wspólnego z poprzednikiem. Faktycznie sporym zaskoczeniem są zaciski radialne whist , ABS będzie montowany jako opcja. Światła LED z przodu i z tyłu są także warte wzmianki.

Sama optyka faktycznie jest bardzo OK. W końcu designerzy pokazali co potrafią...

Cena narazie nie jest ustalona... ale nieoficjalnie można przepuszczać, że nowy XC 400 będzie kosztował ok 18 tpln... oczywiście w zależności od kondycji naszej waluty.

Jeszcze kilka fotek nowego XC 400

kymco-xciting-400-2012_4.jpg

kymco-xciting-400-2012_1.jpg

kymco-xciting-400-2012_5.jpg

kymco-xciting-400-2012_3.jpg

kymco-xciting-400-2012_6.jpg

kymco-xciting-400-2012_9.jpg

kymco-xciting-400-2012_11.jpg

kymco-xciting-400-2012_8.jpg

No cóż... pożyjemy, pomacamy, pojeździmy, zobaczymy ... :P

Opublikowano

Ladny, chce takiego.

Opublikowano

O ile na pierwszy rzut oka ładny, o sportowej linii to jak się długo na niego patrzy to wychodzi, że za bardzo jest "nadziubdziany"

  • Sympatycy
Opublikowano

Mnie sie bardzo podoba zestawienie kształtów plastikowych elementów, które tworzą bardzo ładną całość i jeszcze ta kontrastowa kolorystyka fajny, fajny ale oczywiście przeciwnicy KYMCO zaraz napiszą, że byyyyyyrzydal jest bo KYMCO

Opublikowano

Fajny, fany taki....sportowy. Trochę tak jakby włoski z wyglądu, taki zadziora jakby "ferrari" :).

Ale taka trochę dziwna polityka koreańczyków. Czyżby chcieli wycofać tym samym jakiś model? Podoba mi się.

Opublikowano

Fajny, fany taki....sportowy. Trochę tak jakby włoski z wyglądu, taki zadziora jakby "ferrari" :).

Ale taka trochę dziwna polityka koreańczyków. Czyżby chcieli wycofać tym samym jakiś model? Podoba mi się.

Raczej Tajwańczyków:)

Mnie bardziej interesuje model XCT 300i:

http://www.youtube.com/watch?v=jDiJLc68Ugs&feature=related

bardzo gryzie się z Kymco Downtown 300i - czyżby koniec tego modelu?

Opublikowano

Fajny podoba mi się, przypomina trochę T-maxsa, będzie w czym wybierać tyle tych nowości robią.

Opublikowano

No to jak ma jak z przodu 15 a z tyłu 14 to fajnie.

Na polskie wciąż równe drogi !guns, takie kółka będą jak znalazł.

Jeśli Mariusz twierdzi że cena będzie około 18 tPLN(oczywiście bardziej plus wahania kursowe), to coś czuję, że w naszym kraju, i może nie tylko, to będzie hit lepszy od downtowna.

Nawet przy moim wybrzydzaniu na owiewkę.

Moto jest lekkie 193 kg z przyspieszeniem problemów nie będzie.

Pozycja jeźdzca wygodna, plecaka nie wiadomo, ale on nie musi z nami jeździć.

Skromne możliwości ładunkowe.

Dziś wszystko powstaje w komputerze, więc na razie pozostanie pytanie o jakość wykonania i eksploatacji czyli o tzw. choroby wieku dziecięcego.

Ogólnie niczego sobie choć to tajwański ryż.

Mnie się zaczyna coraz bardziej podobać.

Zapowiada się, że rok 2012 mimo ogólnoświatowej recesji będzie znamienny w nowe odsłony modelowe.

BMW, Yamaha, Kymco...

Opublikowano

Wygląd i cena mi się podobają. Szybę większą pewnie będzie można dokupić.

Tylko ten kask, co nie pozwala na zamknięcie kanapy... !bicz

Tragos i dyskwalifikacja! Jak dla mnie, oczywiście.

Opublikowano

...

Ale taka trochę dziwna polityka koreańczyków. Czyżby chcieli wycofać tym samym jakiś model? Podoba mi się.

No właśnie, XCiting 400 chyba pod każdym względem funkcjonalnym będzie dorównywał (osiągi, koła) lub przewyższał (spalanie, przestrzeń bagażowa) obecny model Xciting 500.

Czy to oznacza, że 500-ka zostanie wycofana ze sprzedaży?

  • Sympatycy
Opublikowano

Podobuje mi się !OK

Większy schowek niż w starej wersji,ladne lusterka,o wiele ładniejsza osłona napędu,ciekawe wskazniki z analogowym obrotomierzem i cyfrowym wyświetlaczem km/h. !OK

Opublikowano

Cos mi sie wydaje ze ta 400 sprawi ze 500 zniknie z rynku.

Opublikowano

Bardzo ładny - tylko troche t-max'o podobny

Opublikowano

Dokładnie marecki da się zauważyć zalatuje t-max'em ale ogólnie jest super :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...