Bosy Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Przykład tykających kierunkowskazów jest najlepszym dowodem na to, że to co dla jednego wada dla drugiego będzie cenną zaletą Mnie "tykanie" kierunków nie denerwuje i uważam podobnie jak dr.big. Jakże mi brakuje teraz w Majesty tykania, do którego przyzwyczaiła mnie moja Vitalka przez półtora sezonu... Tak samo, jak dr.big mam teraz odruch okresowego wciskania przełącznika kierunkowskazów. Na wszelki wypadek.
Geni Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 No powiem wam, że mi te tykanie też by nie przeszkadzało. Czasami łapałem się, że mam kierunki włączone szczególnie w klasyku z przesuwanym przełącznikiem kierunkowskazów. Z przyzwyczajenia naciskałem przełącznik, co oczywiście żadnego skutku nie dawało.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Czerwca 2013 Administrator Opublikowano 20 Czerwca 2013 Skuter zaliczył serwis po 1000 km. Wymieniono płyny, całość przejrzano, skorygowano wartość ciśnienia w kołach, zmniejszono twardość tylnych amorków a na koniec XC zaliczył myjkę. Test trwa. Ot ciekawostka... pojemność układu smarowania w nowym 400 ccm motorze Kymco to 1400 ml. I jeszcze jedna... po zlocie Burgmania 2013 i m.in po jazdach testowych na zlocie 4 szt. tego modelu znalazło już nabywców.
Frankie Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 I jeszcze jedna... po zlocie Burgmania 2013 i m.in po jazdach testowych na zlocie 4 szt. tego modelu znalazło już nabywców. Mariusz ujeżdzasz wersję bez ABS-u?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Czerwca 2013 Administrator Opublikowano 20 Czerwca 2013 Mariusz ujeżdzasz wersję bez ABS-u? Tak. Wersja z ABS jest w tym roku niedostępna. Także w innych krajach UE.
OxBown Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 no ladnie ladnie;D a teraz poprosze test i to konkretny;D a bedzie kolejna sztuka sprzedana!!! bo juz mnie draznia ludzie co o pikaniu kierunkow gadaja;D (zarcik)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 7 Lipca 2013 Na stronie głównej pojawił się jeszcze gorący materiał ...Test nowego Xcitinga 400i. Smacznego [media=] [/media]
ettore Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Bardzo fajny test, fajny skuter. Może to będzie kandydat na następcę mojego...
OxBown Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 A oddaliscie juz sprzet bo czekam i czekam na jazde testowa a wy sie wozicie;)) dobry test!!!
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 10 Lipca 2013 Sympatycy Opublikowano 10 Lipca 2013 Oddaliście 2 tygodnie temu. Dzwoń do Motorlandu i pytaj. Stoi u nich na Wale Miedzeszyńskim. A przynajmniej stał w zeszłą środę.
malina83 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 mam pytanie do autorów testu...jeśli dobrze widzę to maksymalnie skuter spalić niemal 7L, a średnio pali 4,5L. W jakich warunkach tak dużo spalił ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 11 Lipca 2013 mam pytanie do autorów testu...jeśli dobrze widzę to maksymalnie skuter spalić niemal 7L, a średnio pali 4,5L. W jakich warunkach tak dużo spalił ? W warunkach nierealnych do osiągnięcia przez przeciętnego użytkownika. Od jakiegoś czasu podajemy także ten parametr w naszych testach aby nie pojawiły się zarzuty, że komuś pali więcej niż nasz wynik ~. Podobną, maksymalną możliwą wartość spalania podałem w zeszłorocznym teście Integry 700> http://www.burgmania...atid=31〈=pl Dla jasności, Xciting 400i spalał mi średnio 4.5 litra na setkę. Jazda normalna, 70% miasto, 30% trasa prędkości w granicach rozsądku.
Goły Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Na filmie to prawdziwy FREE RAID . Rozumiem , że brak rękawic i otwarta szyba w kasku tłumaczy poruszanie się po zamkniętym odcinku drogi . Dla motocyklowych purystów to problem . Mnie się tylko tak w oczy rzuciło . Oczywiście skuter jak i test pierwsza klasa .
Magda B. Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Przeglądając włoskie fora natknęłam się na wątek o szybie do tego xcitinga. Dłuższa szyba jest już w katalogu francuskiej firmy ermax, a i Givi lada chwila wprowadzi swoją do sprzedaży. Przy okazji wklejam link do katalogu ermaxa, który podawali na forum, może się przyda... http://ermax-scooter.fr/catalogue-Scooter-FR
Jerry_R Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Od wiosny ma byc z ABS za 21.900. Czyli +- tyle co Forza 300 z C-ABS (~22k).
virus Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 I byłby to fajny skuter, gdyby się mi w nim nogi mieściły - przy skręcie zaczepiam kierownicą o kolana. Niestety nie jest to sprzęt dla "długonogich". Czy ktoś kiedyś wymyśli regulowanie wysokości kierownicy? W samochodach się dało...
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 17 Lipca 2013 Sympatycy Opublikowano 17 Lipca 2013 Virus, o tym pisaliśmy. Poza tym - bez obrazy - ale dla Ciebie to chyba jeszcze nie wymyślono skutera Ty byś się zmieścił w starym T-maxie lub w Burgmanie 650 albo BMW 650GT. Kymco Xciting 400 nie jest dla Ciebie.
virus Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Wiem, dlatego przymierzam się do Downtowna, ten ma wystarczająco dużo miejsca na nogi. Na te wymienione przez Ciebie na razie jeszcze nie zarobiłem.
Jerry_R Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Do tej pory - DT300 byl zawsze "ganiony" za mala przestrzen na nogi, za niemoznosc ich rozprostowania... Slyszalem o czlowieku z dlugimi nogami, ktoremu polecano Burgmana 400\650 - ale zawadzal kolanami o kierownice. Usiadl bodajze na T-Maxie - i bylo OK. Strona: http://cycle-ergo.com/ niestety nie jest dokladna i czasami wprowadza w blad. Nie pogardzilbym maxiskuterem z: - wygoda Burgmana, czy Majesty (mozliwosc wyprostowania nog, przestrzen bagazowa) - silnikiem o przyspieszeniu Kymco (DT, nowy Xciting) - hamulcami C-ABS Hondy - do tego ASR (jak maja ostatnie wloskie maxi) Troche slabo jechac Burgmanem 400, Majesty 400 - i byc wyprzedzanym spod swiatel przez DT300, a zostawianym w tyle przez Xciting 400. Nie pisze, ze przyspieszenie to jedyny i najwazniejszy parametr. Jak napisalem wyzej - nie ma idealu, sa kompromisy... Bo to - ze zostawia mniej lub bardziej w tyle Forze 300 - to mnie nie dziwi, bo dla mnie ona to taka mocniejsza 250'ka, w pozytywnym znaczeniu (skuter lzejszy, bardziej manewrowalny, oszczedniejszy).
malina83 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 miałem okazję dziś pojeździć tym skuterem. mam takie same wnioski jak autorzy testu... + bardzo dobry skuter na dobre drogi, małe drgania, równe oddawanie mocy, wygodna pozycja, dużo miejsca na nogi, świetne hamulce - zawieszenie pieruńsko twarde, oświetlenie drogi takie se, na seryjnej szybie wieje tak, że jest ona od razu do zmiany myślę, że jak ktoś rozwiąże problem twardości zawieszenia w tym skuterze (hmm może płyn innej gęstości albo upuścić trochę) to ma genialny skuter za sensowne pieniądze.
OxBown Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Przejechalem sie i moje odczucia sa dziwne poniewaz juz z 12lat nie smigalem skuterem a przez ostatnie lata byly to tylko mocniejsze nakedy. Silnik ok ciagnie fajnie do120 jednym tempem Fakt to troszke na nim wieje ale mi to nie przeszkadza Zawias mi odpowiada lubie twardo Natomiast sama konstrukcja ramy czy cos chodzi mi o slaba sztywnosc pojazdu jako calosci ale to moze przyzwyczajenie z motocyklii. Zastanawia mnie tylko spalanie; w przedziale 100-120km obroty sa na poziomie od 5 do 6 tys i jakie jest spalanie po trasie przy takich predkosciach. Generalnie skuter fajny podoba mi sie bqrdzo zgrabny sportowy wyglad. Bralem jeszcze pod uwage burgmana ale to jest wielka krowa;)
Geni Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Nie dziwią mnie twoje wrażenia. Sam jeżdżę na Ducati, a trudno sobie wyobrazić sztywniejszą ramę niż stalowa kratownica. Każda przejażdżka skuterem, to dla mnie jazda na gumowym kucyku z kulawą jedną nóżką. Z wyłączeniem T-maxa oczywiście.
kk73 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Mnie zastanawia jakość i trwałość Xcitinga, z tą marka miałem doczynienia tylko w mniejszej pojemności 50cc i jazda tylko po mieście, dawał rade, ale i przebiegi mniejsze, ale to były inne czasy. Aktualnie jeżdżę Yamaha X-Max 250 rocznik 2010 (od nowości jestem jedynym właścicielem) w mieście przyśpieszenie dobre, nie chce się chwalić…szlifierka to nie jest ale daje rade Na początku lipca zrobiłem nim pierwszy raz dłuższa trasę, tj. jednego dnia więcej niż 500km – dokładnie 1340 km postoje (dokładnie 5 - pięć) tylko na tankowanie/kawa/jedzenie i …wiadomo co http://goo.gl/maps/ymRyb Po drodze mijałem dwie 400cc (Burgman i Majesty na niemieckich i włoskich numerach) jechali wg mojej oceny 110-120 wiec chyba nie wlokłem się Moja prędkość przelotowa 120km/h (ok. 7tys obrotów) wg licznika wyprzedzanie i jak mi się dłużyło 150km/h (lekko ponad 8tys obrotów ale nie czerwone) . Na warunki atmosferyczne nie mogę narzekać, chroni mnie oryginalna szyba turystyczna(podwyższona) yamahy, choć raz po drodze lało (ściana deszczu) – autostrada Niemcy. Ładowność mojego Xmax’a też spora, kask, kurtka, buty, rękawice i kombinezon wchodzą pod siedzenie, a torba z ciuchami, kosmetykami wchodzą do GIVI V47 Wracając do tematu, ciekaw jestem bardzo jak w takich warunkach spisałby się Kymco Xciting 400, bo do miasta to mi nic lepszego, co mam teraz nie potrzeba – a do suzuki, yamahy, hondy mam jednak większe zaufanie – takie jest moje zdanie. Pozdrawiam, Konrad
OxBown Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jak dla mnie to musi smignac 50-60tys bez pierdniecia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się