Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco XCiting 400 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przykład tykających kierunkowskazów jest najlepszym dowodem na to, że to co dla jednego wada dla drugiego będzie cenną zaletą :)

Mnie "tykanie" kierunków nie denerwuje i uważam podobnie jak dr.big.

Jakże mi brakuje teraz w Majesty tykania, do którego przyzwyczaiła mnie moja Vitalka przez półtora sezonu... :) Tak samo, jak dr.big mam teraz odruch okresowego wciskania przełącznika kierunkowskazów. Na wszelki wypadek. :)
Opublikowano

No powiem wam, że mi te tykanie też by nie przeszkadzało. Czasami łapałem się, że mam kierunki włączone szczególnie w klasyku z przesuwanym przełącznikiem kierunkowskazów. Z przyzwyczajenia naciskałem przełącznik, co oczywiście żadnego skutku nie dawało.

Opublikowano

Tykanie jest b.fajne :clapping:

  • Administrator
Opublikowano

Skuter zaliczył serwis po 1000 km.

z36o.jpg

Wymieniono płyny, całość przejrzano, skorygowano wartość ciśnienia w kołach, zmniejszono twardość tylnych amorków a na koniec XC zaliczył myjkę.

35p9.jpg

Test trwa.

Ot ciekawostka... pojemność układu smarowania w nowym 400 ccm motorze Kymco to 1400 ml.

I jeszcze jedna... po zlocie Burgmania 2013 i m.in po jazdach testowych na zlocie 4 szt. tego modelu znalazło już nabywców.

Opublikowano

I jeszcze jedna... po zlocie Burgmania 2013 i m.in po jazdach testowych na zlocie 4 szt. tego modelu znalazło już nabywców.

Mariusz ujeżdzasz wersję bez ABS-u?

  • Administrator
Opublikowano

Mariusz ujeżdzasz wersję bez ABS-u?

Tak.

Wersja z ABS jest w tym roku niedostępna. Także w innych krajach UE.

Opublikowano

no ladnie ladnie;D a teraz poprosze test i to konkretny;D a bedzie kolejna sztuka sprzedana!!!

bo juz mnie draznia ludzie co o pikaniu kierunkow gadaja;D (zarcik)

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Na stronie głównej pojawił się jeszcze gorący materiał ...Test nowego Xcitinga 400i.

Smacznego ;)

[media=]

[/media]
Opublikowano

Bardzo fajny test, fajny skuter. Może to będzie kandydat na następcę mojego...

Opublikowano

A oddaliscie juz sprzet bo czekam i czekam na jazde testowa a wy sie wozicie;)) dobry test!!!

  • Sympatycy
Opublikowano

Oddaliście 2 tygodnie temu. Dzwoń do Motorlandu i pytaj. Stoi u nich na Wale Miedzeszyńskim. A przynajmniej stał w zeszłą środę.

Opublikowano

mam pytanie do autorów testu...jeśli dobrze widzę to maksymalnie skuter spalić niemal 7L, a średnio pali 4,5L. W jakich warunkach tak dużo spalił ?

  • Administrator
Opublikowano

mam pytanie do autorów testu...jeśli dobrze widzę to maksymalnie skuter spalić niemal 7L, a średnio pali 4,5L. W jakich warunkach tak dużo spalił ?

W warunkach nierealnych do osiągnięcia przez przeciętnego użytkownika.

Od jakiegoś czasu podajemy także ten parametr w naszych testach aby nie pojawiły się zarzuty, że komuś pali więcej niż nasz wynik ~.

Podobną, maksymalną możliwą wartość spalania podałem w zeszłorocznym teście Integry 700> http://www.burgmania...atid=31〈=pl

Dla jasności, Xciting 400i spalał mi średnio 4.5 litra na setkę. Jazda normalna, 70% miasto, 30% trasa prędkości w granicach rozsądku.

Opublikowano

Na filmie to prawdziwy FREE RAID . Rozumiem , że brak rękawic i otwarta szyba w kasku tłumaczy poruszanie się po zamkniętym odcinku drogi . Dla motocyklowych purystów to problem . Mnie się tylko tak w oczy rzuciło .

Oczywiście skuter jak i test pierwsza klasa .

Opublikowano

Przeglądając włoskie fora natknęłam się na wątek o szybie do tego xcitinga. Dłuższa szyba jest już w katalogu francuskiej firmy ermax, a i Givi lada chwila wprowadzi swoją do sprzedaży. Przy okazji wklejam link do katalogu ermaxa, który podawali na forum, może się przyda... http://ermax-scooter.fr/catalogue-Scooter-FR

Opublikowano

Od wiosny ma byc z ABS za 21.900.

Czyli +- tyle co Forza 300 z C-ABS (~22k).

Opublikowano

I byłby to fajny skuter, gdyby się mi w nim nogi mieściły - przy skręcie zaczepiam kierownicą o kolana. Niestety nie jest to sprzęt dla "długonogich".

Czy ktoś kiedyś wymyśli regulowanie wysokości kierownicy? W samochodach się dało...

  • Sympatycy
Opublikowano

Virus, o tym pisaliśmy. Poza tym - bez obrazy - ale dla Ciebie to chyba jeszcze nie wymyślono skutera :msn-wink: Ty byś się zmieścił w starym T-maxie lub w Burgmanie 650 albo BMW 650GT. Kymco Xciting 400 nie jest dla Ciebie.

Opublikowano

Wiem, dlatego przymierzam się do Downtowna, ten ma wystarczająco dużo miejsca na nogi.

Na te wymienione przez Ciebie na razie jeszcze nie zarobiłem. :msn-wink:

Opublikowano

Do tej pory - DT300 byl zawsze "ganiony" za mala przestrzen na nogi, za niemoznosc ich rozprostowania...

Slyszalem o czlowieku z dlugimi nogami, ktoremu polecano Burgmana 400\650 - ale zawadzal kolanami o kierownice.

Usiadl bodajze na T-Maxie - i bylo OK.

Strona: http://cycle-ergo.com/ niestety nie jest dokladna i czasami wprowadza w blad.

Nie pogardzilbym maxiskuterem z:

- wygoda Burgmana, czy Majesty (mozliwosc wyprostowania nog, przestrzen bagazowa)

- silnikiem o przyspieszeniu Kymco (DT, nowy Xciting)

- hamulcami C-ABS Hondy

- do tego ASR (jak maja ostatnie wloskie maxi)

Troche slabo jechac Burgmanem 400, Majesty 400 - i byc wyprzedzanym spod swiatel przez DT300, a zostawianym w tyle przez Xciting 400.

Nie pisze, ze przyspieszenie to jedyny i najwazniejszy parametr. Jak napisalem wyzej - nie ma idealu, sa kompromisy...

Bo to - ze zostawia mniej lub bardziej w tyle Forze 300 - to mnie nie dziwi, bo dla mnie ona to taka mocniejsza 250'ka, w pozytywnym znaczeniu (skuter lzejszy, bardziej manewrowalny, oszczedniejszy).

Opublikowano

miałem okazję dziś pojeździć tym skuterem.

mam takie same wnioski jak autorzy testu...

+ bardzo dobry skuter na dobre drogi, małe drgania, równe oddawanie mocy, wygodna pozycja, dużo miejsca na nogi, świetne hamulce

- zawieszenie pieruńsko twarde, oświetlenie drogi takie se, na seryjnej szybie wieje tak, że jest ona od razu do zmiany

myślę, że jak ktoś rozwiąże problem twardości zawieszenia w tym skuterze (hmm może płyn innej gęstości albo upuścić trochę) to ma genialny skuter za sensowne pieniądze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przejechalem sie i moje odczucia sa dziwne poniewaz juz z 12lat nie smigalem skuterem a przez ostatnie lata byly to tylko mocniejsze nakedy.

Silnik ok ciagnie fajnie do120 jednym tempem

Fakt to troszke na nim wieje ale mi to nie przeszkadza

Zawias mi odpowiada lubie twardo

Natomiast sama konstrukcja ramy czy cos chodzi mi o slaba sztywnosc pojazdu jako calosci ale to moze przyzwyczajenie z motocyklii.

Zastanawia mnie tylko spalanie; w przedziale 100-120km obroty sa na poziomie od 5 do 6 tys i jakie jest spalanie po trasie przy takich predkosciach.

Generalnie skuter fajny podoba mi sie bqrdzo zgrabny sportowy wyglad. Bralem jeszcze pod uwage burgmana ale to jest wielka krowa;)

Opublikowano

Nie dziwią mnie twoje wrażenia. Sam jeżdżę na Ducati, a trudno sobie wyobrazić sztywniejszą ramę niż stalowa kratownica. Każda przejażdżka skuterem, to dla mnie jazda na gumowym kucyku z kulawą jedną nóżką. Z wyłączeniem T-maxa oczywiście.

Opublikowano

Mnie zastanawia jakość i trwałość Xcitinga, z tą marka miałem doczynienia tylko w mniejszej pojemności 50cc i jazda tylko po mieście, dawał rade, ale i przebiegi mniejsze, ale to były inne czasy. Aktualnie jeżdżę Yamaha X-Max 250 rocznik 2010 (od nowości jestem jedynym właścicielem) w mieście przyśpieszenie dobre, nie chce się chwalić…szlifierka to nie jest ale daje rade :)

Na początku lipca zrobiłem nim pierwszy raz dłuższa trasę, tj. jednego dnia więcej niż 500km – dokładnie 1340 km postoje (dokładnie 5 - pięć) tylko na tankowanie/kawa/jedzenie i …wiadomo co :)

http://goo.gl/maps/ymRyb

Po drodze mijałem dwie 400cc (Burgman i Majesty na niemieckich i włoskich numerach) jechali wg mojej oceny 110-120 wiec chyba nie wlokłem się :) Moja prędkość przelotowa 120km/h (ok. 7tys obrotów) wg licznika wyprzedzanie i jak mi się dłużyło 150km/h (lekko ponad 8tys obrotów ale nie czerwone) .

Na warunki atmosferyczne nie mogę narzekać, chroni mnie oryginalna szyba turystyczna(podwyższona) yamahy, choć raz po drodze lało (ściana deszczu) – autostrada Niemcy.

Ładowność mojego Xmax’a też spora, kask, kurtka, buty, rękawice i kombinezon wchodzą pod siedzenie, a torba z ciuchami, kosmetykami wchodzą do GIVI V47

Wracając do tematu, ciekaw jestem bardzo jak w takich warunkach spisałby się Kymco Xciting 400, bo do miasta to mi nic lepszego, co mam teraz nie potrzeba – a do suzuki, yamahy, hondy mam jednak większe zaufanie – takie jest moje zdanie.

Pozdrawiam,

Konrad :)

Opublikowano

Jak dla mnie to musi smignac 50-60tys bez pierdniecia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...