windman Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Jak z serwisem i dostępnością części?
pabloxl Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 A już myślałem, że następny mój skut to T-max. Czytając jednak opinie, zostanę chyba wierny obecnie posiadanej marce. Czas pokarze...
Coval Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 3:58 test przyspieszenia [media=]http://www.youtube.com/watch?v=XUQCptnbLww[/media]
Magda B. Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Nieźle, ciekawe jak w tej sytuacji poradzi sobie Xmax 400... Myślę, że ostro zostanie w tyle, znamy przecież ten silnik z Majesty.
dr.big Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Wydaje mi się, że mniej jest to kwestią silnika, a więcej sposobem zestopniowania przekładni. Waga skuta też nie jest bez znaczenia. Ale same osiągi silnika też grają oczywiście rolę.
Sympatycy Worlan Opublikowano 15 Czerwca 2013 Sympatycy Opublikowano 15 Czerwca 2013 Chyba trochę przesadzacie, nie dajmy się zwariować. Kymco fajnie przyśpiesza i ma fajne lampy, ale żeby aż tak się podniecać. A hamulce ? Próba zablokowania przodu na postoju nie powiodła się. A przyciski, okienko poziomu płynu chłodniczego, a dwie klapki na kokpicie przykręcone badziewnymi śrubkami ? Nie wspomnę o kominku.... I żeby uspokoić posiadaczy T-maxów, lekko dłubnięty żółtek pokazał tej 400-setce gdzie jest jej miejsce w szeregu.
pabloxl Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 I żeby uspokoić posiadaczy T-maxów, lekko dłubnięty żółtek pokazał tej 400-setce gdzie jest jej miejsce w szeregu. A jak dłubniemy XCitinga to... ;p
Geni Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 A jak dłubniemy XCitinga to... ;p A jak dłubniecie XCitinga, to spokojnie znajdzie się taki, który was wszystkich pogodzi.
Marcino1 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 A już myślałem, że następny mój skut to T-max. Czytając jednak opinie, zostanę chyba wierny obecnie posiadanej marce. Czas pokarze... Oby Cię ten czas nie pokarał jednak...
pabloxl Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Oby Cię ten czas nie pokarał jednak... Myślę że nie pokarze. Byłby to już trzeci mój sprzęt tej marki i jak dotąd narzekać nie mogę. Kymco jak wielu już tutaj stwierdziło, dobrze odrabia lekcje...
Bierut Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Nieźle, ciekawe jak w tej sytuacji poradzi sobie Xmax 400... Myślę, że ostro zostanie w tyle, znamy przecież ten silnik z Majesty. 9 do setki to w teorii niezbyt szokujący wynik. Czyżby liniowość przyśpieszania dawała niesamowite subiektywne odczucia. (A ja myślałem że 3,58 "3:58 test przyspieszenia")
pabloxl Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Z tym przyspieszeniem to faktycznie szału nie ma. To już chyba mój DT kulnie się sprawniej do stówki.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Czerwca 2013 Administrator Opublikowano 17 Czerwca 2013 Nie wiem co podają Żabojady... ja wiem co było na naszych pomiarach na drodze. Jeśli Xciting 400i miałby mieć 9 sekund do 100tki to SilverWing 600 ma ok.10 a to raczej mało prawdopodobne. Dziś wieczorem będziemy robić kolejne pomiary.
Coval Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 A może macie "speszal" wersje do wygrywania testów. Tak jak AC125, który był dużo szybszy i oszczędniejszy od serii.
Sympatycy Worlan Opublikowano 17 Czerwca 2013 Sympatycy Opublikowano 17 Czerwca 2013 No dobra, muszę coś napisać w tym temacie, chociaż nie dostałem uniformu Kymco jak dr.Big . Miałem dzisiaj przyjemność dosiąść to cudo. Pierwsze wrażenie po ruszeniu, dziwnie ustawione lusterka, ale ja jestem przyzwyczajony do t-maxowych wysuniętych mocno do przodu. Po krótkim czasie można się przyzwyczaić. Przyspieszenie imponujące, wiatr ostro daje w klatę, ale szyba jest raczej niska. Zawieszenie, to chyba najsłabsza strona tego modelu. Bardzo twardo, a w winklach na nierównościach mały niepokój, ale nic groźnego się nie dzieje. Zatrzymuję się na światłach i słychać jeden garnek, ale po ruszeniu skuter staje się cichym porównywalnym do jednostki z 2 cylindrowym silnikiem, duży plus. Hamulce, zwracam honor. Heble są bardzo ostre i pewne. Wartość 140-150 na wyświetlaczu pojawia się bardzo szybko i nie jest powodem do obaw, że jedziemy za szybko. Podsumowując- jest dobrze.
Shinji Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 dziwie sie, ze nikt jeszcze nie zwrocil uwagi na to, ze na powyzszym filmku test predkosci do 100 km/h zostal nieprawidlowo przeprowadzony, bo jak moze miec skuter na liczniku 6 km/h kiedy juz uplynelo troche ponad 2 sekundy.... Stawiam, ze ma na setke z jakies 7 sekund.
Sympatycy orzech Opublikowano 18 Czerwca 2013 Sympatycy Opublikowano 18 Czerwca 2013 Nie ma większego znaczenia jakie ma dokładne przyspieszenie do setki. Istotne jest to, że konstruktorom udało się stworzyć konstrukcję o bardzo fajnym wyglądzie oraz super sprincie w porównaniu z innymi 4-setkami. Jest to całkowicie odmienna konstrukcja względem modelu 500. Patrząc na konkurencję - YP-400, B-400 widać że coś się dzieje w Kymco podczas gdy Yamaha i Suzuki śpią snem kamiennym. Fakt, wady są - wspomniane twarde zawieszenie, mało miejsca na nogi, schowek mieszczący tylko jeden kask, denerwujący głośny przerywacz od kierunkowskazów. To wszystko jednak rekompensuje cena niższa o ponad 10.000 Pln względem innych marek. Czekam na test Mariusza, wtedy będzie można jeszcze podyskutować.
przemas Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 (...) twarde zawieszenie, mało miejsca na nogi, schowek mieszczący tylko jeden kask, (...) No właśnie. Trzeba zauważyć, że jest to skuter kierowany do trochę innego klienta, niż ten, który przedkłada wygodę i przestrzeń ładunkową ponad osiągi. To jest skuter dla fanów DT czy X-max'a, dla których T-max jest nieco za drogi. ;-) To nie jest konkurencja dla Majesty czy Burgmana. Faktem jest, że Suzuki zupełnie odpuściło sobie ten segment maxiskuterów... ale Honda również. A Yamaha nie śpi - przecież wprowadza X-max'a 400. ;-)
OxBown Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 ja czekam na oficjalne tesciory i niech napisza jakie spalanie ma taki skuterek(tylko realne), bo wlasnie dlatego pozbylem sie motocykla poniewaz mialem dosc spalania na poziomie 7 a gdy fantazja ponosila do 10 11 litrow. osobiscie jeszcze nie jezdzilem tylko ogladalem i fajnie to wyglada miejsca jak dla mnie ok a pasazer ma gdzie siedziec. zona poczatek 8 miesiaca a mnie brzuchem nie dotykala;D duzego doswiadczenia ze skuterami nie mam bo mialem tylko stara yamahe beluge 50, dealima jakas 50 i yamahe majesti 125(skubana spalala po trasie 3litry)
Coval Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 W Kymco powinni pomyśleć o małym Myroad z tym silnikiem, ale bez wad dużego Myroad'a
pabloxl Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 denerwujący głośny przerywacz od kierunkowskazów. A to akurat bardzo przydatny patent , chyba stosowany we wszystkich modelach Kymco. O wyłączeniu kierunkowskazów nie sposób zapomnieć. Na pewno poprawia bezpieczeństwo.
dr.big Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tu przyznaję rację... W Tmaxie co jakiś czas odruchowo wciskam przełącznik kierunków- po prostu weszło mi to w krew, a w MyRoadzie problemu nie było, kierunki po włączeniu tykały i zawsze wiedziałem czy są, czy nie. Idealnym rozwiązaniem byłyby przełącznik "głośno- bezszmerowo" np. w schowku, wtedy każdy użytkownik mógłby tą funkcję ustawić sobie według własnych upodobań.
Geddy Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Oczywiste,trzeba mieć mało wyobraźni,żeby myśleć inaczej!
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Czerwca 2013 Administrator Opublikowano 19 Czerwca 2013 Przykład tykających kierunkowskazów jest najlepszym dowodem na to, że to co dla jednego wada dla drugiego będzie cenną zaletą Mnie "tykanie" kierunków nie denerwuje i uważam podobnie jak dr.big. Kolejna ciekawostka, którą widzę pierwszy raz w skuterze a o czym wspomnę także w teście... Schowek pod kanapą, który jest podświetlany lampką led posiada specjalny czujnik zbliżeniowy. Dzięki niemu nawet niedomknięta kanapa wyłącza oświetlenie schowka. Bardzo dobry patent. Przypadkowe rozładowanie aku w tym modelu już nam nie grozi. Test Xcitinga 400i dobił do 1000 km. Czas na pierwszy serwis/przegląd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się