Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco XCiting 400 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...a ja będę tutaj sceptykiem jednak...

O ile skuter ładny to ja myślę, że nie będzie miał zbyt wielu chętnych nabywców.

Z kymco jest jak z Alfą wszystkich zachwyca, ale nikt nie chciałby jej mieć. Większość i tak wybiera starsze i niby bardziej markowe sprzęty niż Kymco.

Ja sam zresztą nie znam nikogo innego kto latałby Kymco, nie mówiąc już o tym, że chyba nie zdarzyło mi się spotkać takiego na ulicy.

Nie sądzę, aby dokonał rewolucji na Polskim rynku. Downtown...miał chyba tylko dlatego najlepsze wyniki bo cena czyni cuda i mieściła się w możliwościach finansowych polaków.

....a dla przykładu podam, że mojego Kymco nie chcą nawet w rozliczeniu w salonie za nowy motor, bo twierdzą iż takiego tajwańca będzie ciężko sprzedać i wróci Pan jak sprzeda... ;)

Opublikowano

Jeśli chcesz kupić auto na 5 lat i robisz 60 tyś km rocznie, kupisz Toyotę. Jeśli robisz 15 tyś km rocznie, wystarczy Fiat. Chyba tak samo można traktować Kymco, przynajmniej ja tak do tego podszedłem, gdy kupowałem swój skuter.

  • Administrator
Opublikowano

Ja sam zresztą nie znam nikogo innego kto latałby Kymco, nie mówiąc już o tym, że chyba nie zdarzyło mi się spotkać takiego na ulicy.

Albo mieszkasz na "głębokiej" prowincji albo znasz bardzo mało ludzi... z kręgu skuterowców.

Nie sądzę, aby dokonał rewolucji na Polskim rynku.

A który skuter dokonał/dokona rewolucji na PL rynku?????

Rewolucje to są ale w krajach gdzie skuter pełni zupełnie inną rolę dla człowieka. Gdzie nie narzeka się, że Xciting 500 nie nadąża za ścigaczem i jest obciach z tego powodu...

A w rozliczeniu może nie chcą bo sprzedający jest oderwany cenowo od rzeczywistości.

Wracając do tematu... oglądałem dokładnie nowego Xcitinga 400 we Włoszech. W moim odczuciu Tajwańczycy sporo się uczą i widzę w jakości wykonania podobne postępy jak w przypadku marki KIA. Kiedyś to była porażka... dziś wiemy jak jest.

Najbardziej interesuje mnie napęd w nowym XC 400. Jest to zupełnie nowa jednostka, którą niebawem opiszemy w teście.

Opublikowano
Albo mieszkasz na "głębokiej" prowincji albo znasz bardzo mało ludzi... z kręgu skuterowców.

Fakt, ale dużo podróżuję zarówno po Polsce i Niemczech i zazwyczaj skuty które spotykam to Burgmany, Yamajki, Piaggio i Pużki...(piszę o tych o większej pojemności niż 50)

A który skuter dokonał/dokona rewolucji na PL rynku?????

Pisząc o rewolucji miałem na myśli powtórzenie sprzedaży DT w Polsce.

A w rozliczeniu może nie chcą bo sprzedający jest oderwany cenowo od rzeczywistości.

Nie za bardzo wiem do czego zmierzasz...

skuter pełni zupełnie inną rolę dla człowieka. Gdzie nie narzeka się, że Xciting 500 nie nadąża za ścigaczem i jest obciach z tego powodu...

...w Polsce z miejskiego skuta zrobiło się pełnowymiarowy motor turystyczny...więc to chyba u nas w kraju jest coś nie tak..., aczkolwiek nie wiem też kto narzekał..., ale posiadanie własnego zdania, upodobania oraz oczekiwania wobec sprzętu są indywidualną sprawą każdego z nas i nie Tobie je oceniać. Tak samo jedni jeżdżą Hundajami inni wybieraja Audi a jeszcze inni Porsche.

To chyba nic złego... :)

Opublikowano

A ja widze prawie codziennie jakies Kymco, jak psow tych skuterow a najwiecej to modeli DT.

P.S. Nie mozesz sprzedac bo masz cene z kosmosu, 3-letni Kymco za 13k to troszke duzo, szczegolnie jak nowa Forza kosztuje 19k (jak bedzie taka Forza miala 3 lata to wtedy tez bedzie kosztowala 13k, a Honda to nie Kymco).

Ja swojego kupilem rok temu mial 1,5r (jeszcze mial pol roku gwarancji) i przejechane 2,6k za 12500zl.

Opublikowano

A ja widze prawie codziennie jakies Kymco, jak psow tych skuterow a najwiecej to modeli DT.

To fajnie... :)

Może w mojej części kraju ich mniej... :)

Ja osobiście jestem bardzo zadowolony ze swojej maszyny. Młodzieżowy wygląd i rasowy dźwięk...tego oczekiwałem... :)

Co prawda duże bajki mi nie kiwają na trasie, ale za to zyskałem wielu znajomych wśród młodzieży... :)

P.S. Nie mozesz sprzedac bo masz cene z kosmosu, 3-letni Kymco za 13k to troszke duzo, szczegolnie jak nowa Forza kosztuje 19k (jak bedzie taka Forza miala 3 lata to wtedy tez bedzie kosztowala 13k, a Honda to nie Kymco).

Ja swojego kupilem rok temu (mial 1,5r (jeszcze mial pol roku gwarancji) i przejechane 2,6k za 12500zl.

Przyznam szczerze, że jestem zaskoczony tym stwierdzeniem.

W zeszłym roku dałem za niego 14200 i wymieniłem ako...teraz mam za niego 13900, ale za 13000 bym go oddał.

Patrząc na allegro to w tym roczniku to najtańszy egzemplarz i do tego z ABS-em(chociaż trudno to wycenić)

Czyli realna kwota za niego to ile???

Opublikowano

Realna to taka ile ludzie chca zaplacic, ustaw aukcje od zlotowki, zrob minimalna 13k i zobacz do ilu dojdzie cena. Ja wiem ze swojego kupilem dosc tanio, dzis jak bym sprzedawal a mamy te same roczniki a nawet i kolory to krzyczalbym 12k i za 11k bym oddal.

Ogolnie dwa lata temu Kymco bylo mocniejsze na rynku, ale Honda z swoimi cenami na Forze i serie nowych 500cm strasznie zamieszala na rynku i trzeba ciac ceny jesli chce sie sprzedac sprzeta, szczegolnie jak to marka nizej pozycjonowana tak jak Kymco. W kazdym razie tak mi sie wydaje, nie jestem specjalista w tym temacie

  • Klubowicze
Opublikowano

Co prawda duże bajki mi nie kiwają na trasie, ale za to zyskałem wielu znajomych wśród młodzieży... :)

A mnie 9 na 10 motocyklistów nie tylko odmachnie ale też pozdrawiają pierwsi. No ale widocznie w mojej części kraju większa kultura

Opublikowano

do Lanciomaniak: niby najtańszy egzemplarz, ale ich nie ma nawet jednej strony, a w tej samej cenie masz białego z 12.2011r. czyli o ponad rok młodszego i dodatkowo z kufrem. A wracając do 400tki to mnie się wygląd bardzo podoba.

Opublikowano

Tak, ale ten biały jest bez ABS-u...reszta z tego rocznika jest od 15-16,5 tys PLN. Jeden z 2010 jest za 16 tys(ma kufer i szybkę)

Fakt rok temu jak kupowałem swojego to na allegro był taki sam ze Świnoujścia na aukcji od 1 PLN. Z tego co pamiętam cena nie dochodziła do 11 tys. Będzie mi się z nim w takim razie ciężko rozstać...zmieniłem cenę w ogłoszeniach na 13 tys...zobaczymy czy to przyniesie mi więcej chętnych... :)

Sorry za OT...może lepiej jakiś nowy temat sklecić... :)

Opublikowano

Ja jeżdżę na 250-tce i wszyscy do mnie machają :clapping:. Chyba nie dlatego, że to Yamaha, tylko dlatego, że kultura rzeczywiście jest większa... Xmaxa trzeba zobaczyć z tyłu, żeby wiedzieć, że to Yamaha. Nigdzie z przodu nie ma znaczka, więc machający nie muszą wiedzieć,co to za marka. Nie jeżdżę dużo, a bez przerwy widzę Kymco - również model People 250, który nie należy do specjalnie urodziwych. Najwięcej oczywiście jest DT.

  • Administrator
Opublikowano

Jeden z 2010 jest za 16 tys(ma kufer i szybkę)

Kończąc mega OT...

Nowy Xciting500Ri, f-vat, 2 lata gwarancji, 0 km przebiegu są do nabycia za > http://kymco.pl/inde...g-500-ri-detail

Przy delikatnej negocjacji pewnie można z tego coś jeszcze urwać lub uzyskać rabat w postaci np. kufra centralnego... tak więc bądźmy poważni.

Wróćmy do tematu głównego o nowym Xciting 400. Kolejne OT będą "nagradzane" i trafią do kosza.

Opublikowano

Największą wadą Xcitinga 400 może być...Yamaha x-Max 400, która jest niewiele droższa. Trochę cięższa i słabsza, ale posiadająca schowek na 2 pełne kaski. Jeśli jakością i komfortem będzie bardzo przewyższać Kymco, to mimo ceny odbierze im sporo klientów.

Aż prosi się o porównanie :clapping:

Opublikowano

Ktos cos juz wie na jego temat??? Wiadomo kiedy jakies wieksze testy??? Czytalem te wloskie testy i generalnie go chwala. W piatek jade go ogladac tylko czekam na mozliwos przejechania sie i jakies opinie. Wogole szukam jakis opinii ludzi na temat xcitinga 500 i jak to smiga, spalanie ale jakos nigdzie nie moge znalesc. Pomocy!!!

Generalnie zamieniam kawe z750 na cos bardziej ekonomicznego na miasto i wybieram z wiekszych skuterow 400-500 ale po glowie mi chodzi jeszcze kawa ninja 300 (tylko juz jest duzo mniej pakowana;))

A wogole witam Wszystkich;))!!

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Ktos cos juz wie na jego temat??? Wiadomo kiedy jakies wieksze testy??? Czytalem te wloskie testy i generalnie go chwala.

Ruszył właśnie duży test Xcitinga 400i, który wkrótce pojawi się na stronie głównej. Niewykluczone, że pierwszy raz na Burgmanii pojawi się także długodystansowy test eksploatacji z pełną relacją kosztów serwisowych, ewentualnych usterek itp.

Co mogę już teraz powiedzieć nt nowego Xcitinga 400i... Jest to zupełnie nowa konstrukcja nie mająca w zasadzie nic wspólnego z pierwszą generacją. Przyspieszenie od 0- 120 km/h ma lepsze niż dwucylindrowe Tmaxy czy SilverWingi!

Więcej już wkrótce...

Opublikowano

...

Przyspieszenie od 0- 120 km/h ma lepsze niż dwucylindrowe Tmaxy czy SilverWingi!

...

Ojcze, toż to zakrawa na herezję!!!

Zaraz któryś ze świątyni "dwu cylindrów" dostanie zawału!!! :fireman2:

Co jest tego powodem? Niska masa? Przebieg momentu?

  • Administrator
Opublikowano

Ojcze, toż to zakrawa na herezję!!!

Zaraz któryś ze świątyni "dwu cylindrów" dostanie zawału!!! :)

No niestety, fakty mówią same za siebie :)

Nawet Artixowy SW z Pulleyami dostał wczoraj baty. Dopiero od setki zaczął odrabiać straty.

SmokWawelski na seryjnym T-maxie zaczynał mnie dochodzić dopiero przy 130 km/h!

Co jest tego powodem? Niska masa? Przebieg momentu?

Wkrótce pochyle się dokładniej nad tą zagadką. Pierwsze symptomy sugerują znaczące zmniejszenie strat na przeniesieniu napędu. Odkręcenie manetki daje spontaniczny przyrost prędkości... LINIOWO!

Z pewnością nie bez znaczenia jest tutaj także redukcja masy. Aktualne 193 kg vs poprzedni model 240 kg (z płynami) robi robotę!

Jest to zdecydowanie najszybsza/ najzrywniejsza 400tka z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia :)

Opublikowano

O to widzę, że nowy Xciting jest naprawdę szybki :) ... Wygrywa z konstrukcjami z początku lat 2000. Dodatkowo mającymi już kilkanaście (-dziesiąt) tysi km. na karku.

Nie to żeby mnie to "zabolało" (tu aż muszę się zaśmiać), bo szybszy może być ten nowy Kymco nawet od rakiety i mnie to naprawdę nie irytuje :) , ale jak już mierzyć, to np. z Tmaxem 530 czyli aktualną dwucylindrówką ... albo innymi AKTUALNYMI modelami...

I WTEDY napisać: szybszy od dwucylindrówki.

Bo można być nawet na rowerze szybszym od Tmaxa :) .

Czy Kymco z roku 2001 było szybsze od Tmaxa 2001? Albo Kymco z roku 2005 od Silvera 2005? Chyba nie ;) .

PS. Aktualne modele samochodów z pojemnością 1,4l i 4 cylindarmi, sa dzisiaj szybsze od tych dawnych np. 6 cylindrowych z 2,5 litrami pojemości. No i co z tego :) ? Ktoś porównuje osiągi miedzy nimi?

Opublikowano

Przymierzyłem się na Burgmanii do nowej 300-tki i 400-tki i oba są za małe dla takiego dryblasa jak ja. Downtown za to oferuje wystarczająco duzo miejsca na nogi. W obydwu nowych skuterach zaczepiam kierownicą o kolana przy mocnym skręcie. Taki krok wstecz, jeżeli chodzi o wymiary.

Opublikowano

O to widzę, że nowy Xciting jest naprawdę szybki :) ... Wygrywa z konstrukcjami z początku lat 2000. Dodatkowo mającymi już kilkanaście (-dziesiąt) tysi km. na karku.

Nie to żeby mnie to "zabolało" (tu aż muszę się zaśmiać), bo szybszy może być ten nowy Kymco nawet od rakiety i mnie to naprawdę nie irytuje :) , ale jak już mierzyć, to np. z Tmaxem 530 czyli aktualną dwucylindrówką ... albo innymi AKTUALNYMI modelami...

I WTEDY napisać: szybszy od dwucylindrówki.

Bo można być nawet na rowerze szybszym od Tmaxa :) .

PS. Aktualne modele samochodów z pojemnością 1,4l i 4 cylindarmi, sa dzisiaj szybsze od tych dawnych np. 6 cylindrowych z 2,5 litrami pojemości. No i co z tego ;) ? Ktoś porównuje osiągi miedzy nimi?

Naprawdę twoja awersja do firmy Kymco czasami przybiera żałosny charakter.

Naprawdę to aż tak boli ?

Jeśli posiadanie czegoś za 20 tyś. bije coś za 35 tyś to ja jestem wdzięczny postępowi technologicznemu.

To porównanie właśnie ma to na celu. Zobrazowanie postępu.

Opublikowano

Naprawdę twoja awersja do firmy Kymco czasami przybiera żałosny charakter.

Naprawdę to aż tak boli ?

(...)

Odpowiem tylko: hahahahahahahahaha

Jeżdżę Kymco tak samo jak każdym innym skutem, a Tmaxa mam właściwie przez przypadek :) .

Moja awersja do Kymco? Kto ci o tym powiedział? Poskładałeś sobie te rewelacje z forum?

PS. Idę natychmiast zażyć jakieś krople, bo ból jest niemiłosierny :) ...

PS2: Nowy Xciting pewnie spokojnie wygrywa do 130 km/h z moim Tmaxem. I to ma mnie boleć :) ? Gratuluję tylko Kymco rozwoju we właściwym kierunku i za właściwe pieniądze. Tak trzymać.

A, i żeby raz na zawsze uciąć wszelkie wydumane przez inne osoby spekulacje na temat moich "awersji" do Kymco zamieszczam to zdjęcie zlotowe i zapewniam, że gdybym naprawdę czuł awersję, to nikt by mnie w to nawet siłą w to ubranko nie ubrał ;) .

Foto-> Lucek, KymcoMan-> ja.

DSCF5323.JPG

  • Administrator
Opublikowano

Nie to żeby mnie to "zabolało" (tu aż muszę się zaśmiać), bo szybszy może być ten nowy Kymco nawet od rakiety i mnie to naprawdę nie irytuje :) , ale jak już mierzyć, to np. z Tmaxem 530 czyli aktualną dwucylindrówką ... albo innymi AKTUALNYMI modelami...

Xcitinga 400i w zasadzie powinniśmy postawić obok AN400 czy YP400... ale tu nie ma co porównywać w kwestii osiągów (inne zestopniowanie przekładni). Te napędy dzieli przepaść.

Zrobiliśmy porównanie (patrz post #92) z klasą wyżej (moc) i o innej konstrukcji motoru (jedno vs dwucylinder). Wynik okazał się zaskakujący... na korzyść nowego Xcitinga 400i. Przypomnę, że Kymco ma moc 36 KM a Yamaha 40 KM, że o 50 KM Hondy nie wspomnę... ok. Honda jest wyraźnie cięższa i w jakimś stopniu to tłumaczy różnice.

Oczywiście próbę przyspieszeń wykonam także vs t-max 530 o mocy 46 KM ale na moje oko do 100 km/h mogą iść prawie łeb w łeb. Później wiadomo, prawa mocy są nieubłagane.

Przypomnę tylko jedną subtelną różnicę:

Kymco Xciting 400i cena: 19.900 PLN

Yamaha T-max 530i cena: 44.500 PLN

Czy Kymco z roku 2001 było szybsze od Tmaxa 2001? Albo Kymco z roku 2005 od Silvera 2005? Chyba nie :) .

Oczywiście, że nie... ale to już historia.

Aktualnie widać, że Tajwańczycy odrabiają sumiennie lekcje i widzę tu pewną analogię do marki Kia. Spójrzmy na rozwój tej marki na przestrzeni ostatnich 10 lat.

Opublikowano

No kurcze a mnie nie było obronił bym honor T-maxa ( chyba że takie jak mój się nie liczą ) a tu nici :) no ale pomoc zgrzanemu T-maxowi jest ważniejsza :) a tak na poważnie to nieźle ta 400 setka zasuwa musieli nieźle nakombinować w napędzie.

Ps. Tak na marginesie seryjny t-max nie jeździ ( nie mówię o 530 -tce) :) tylko nie bijcie ot takie moje osobiste zdanie.

  • Administrator
Opublikowano

No kurcze a mnie nie było obronił bym honor T-maxa ( chyba że takie jak mój się nie liczą )

Porównujmy pojazdy seryjne. Dłubnięte się nie liczą :)

Ps. Tak na marginesie seryjny t-max nie jeździ ( nie mówię o 530 -tce) :) tylko nie bijcie ot takie moje osobiste zdanie.

Szczególnie ten 2008>. Na starcie zamula zdecydowanie bardziej niż ten >2007.

Opublikowano

Oglądnąłem wczoraj ten skuter na żywo po raz pierwszy i powiem tak:

Nie powala mnie malutka deska rozdzielcza z malutkimi zegarami. Jednak poza tym skuter prezentuje się naprawdę świetnie. Na żywo jest jeszcze ładniejszy, niż na zdjęciach. Mało tego, przy wzroście ponad 190 cm siedzi się na nim całkiem wygodnie. Potwierdzić również mogę, że Kymco zapierdziela jak dzikie. Ruszając 650 tuż obok zostawałem w tyle.

Kymco zrobiło za te pieniądze naprawdę super skuter!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...