Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco XCiting 400 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Cos mi sie wydaje ze ta 400 sprawi ze 500 zniknie z rynku.

Czy to oznacza, że będę jeździł unikatową 500-etką !scooter

Opublikowano

Widać że Tajwańczycy odrobili lekcje i uzupełniają swoją ofertę na bieżąco. Zachowując przyzwoitą jakość za rozsądną cenę spowodują że Xciting 400 będzie cieszył się sporym zainteresowaniem w szczególności przez ,,użytkowników miejskich". Ciekawe co wymyślą w kategorii pow 500 ????

  • Administrator
Opublikowano

Widać że Tajwańczycy odrobili lekcje i uzupełniają swoją ofertę na bieżąco. Zachowując przyzwoitą jakość za rozsądną cenę

Z tą ceną to proponowałbym się narazie tak nie XCtingować ;)

Lada moment będą znane dokładne cyfry. Można jednak przyjąć, że cena będzie ~ taka jaką podałem kilka postów wyżej.

Ciekawe co wymyślą w kategorii pow 500 ????

Wymyśli już dawno temu tylko weszło w życie dopiero teraz... nazywa się MYRoad 700.

Opublikowano

Ja też jestem bardzo mile zaskoczony nowymi modelami Kymco

Tym bardziej że w kategorii cena/jakość jest to marka bardzo godna uwagi

  • Sympatycy
Opublikowano

Wydaje mi się, że ten nowy Xciting całkowicie zabije obecną 500'tkę. Widać, że Kymco wzięło to co najlepsze z Downtowna i skleciło nowego Xcitinga. Już DT był szybszy od Xcitinga 500, tym bardziej powinno się to udać wersji 400cm. Napęd sugeruje znaczne odchudzenie masy nieresorowanej, więc powinno się tym nowym Xcitingiem jeździć zdecydowanie lepiej po nierównej nawierzchni, pewnie poprawi się też odporność na boczny wiatr. Jeśli cena będzie oscylować około 18-19K PLN, to nie widzę dla niego konkurencji ani ze strony Xcitinga 500 ani Downtowna 300.

Opublikowano

Jestem przekonany, że 400i będzie pod każdym względem lepszy od 500i. Xciting 500 jest już trochę na rynku i raczej zostanie wycofany. Konkurencja już dawno odjechała, a patrząc na ostatnie modele: DT i GTi, Tajwańczycy mają ambicję konkurować już nie tylko ceną. Jestem ciekawy czy będą próbowali w przyszłości zaatakować segment 500-600cc 2cyl który pod koniec sezonu powiększył się o BMW i nowego T-MAX

Opublikowano

nasuwa się pytanie kiedy ten model będzie dostępny w PL oraz czy będzie można wyprostować nogi (czego np. nie ma w DT) ?

  • Klubowicze
Opublikowano

Mam tylko nadzieję, że nie "zabije" Downtown'a... Ten ma jednak klasyczną linię i piękny, wciąż jeszcze pękaty "kuferek". Jest trochę twardo zestrojony, jak na moje upodobania (Xciting miał dla mnie wyższy komfort resorowania, ale to pewnie choćby ze względu na samą masę), ale szkoda byłoby tego modelu, gdyby miał zniknąć z rynku. Te konstrukcje al'a "vision sport" nie bardzo trafiają do mnie... Może za stary już jestem !w00t ???

  • Klubowicze
Opublikowano

Zawsze mówiłem, że DT300 to rewelacja, ale wybrałem XC500, bo jazda na DT w krzesełkowej pozycji dla mnie odpada. Według mnie to jedyna, ale olbrzymia wada DT. Natomiast Xciting 400 wydaje się łączyć wszystkie zalety obydwu starszych modeli. Oby w praktyce wypadł tak dobrze, jak wygląda.

Opublikowano

Ta czterysetka byłaby ideałem, gdyby miała pojemny bagąznik. Taki jak np w Burgmanie 400. Tymczasem wygląda mi na to, ze nawet dwóch kasków nie pomieści. No i bak mieszczący ledwo 12,5 litra. Czy naprawdę tak ciężko w skuterze upchać jeszcze ze 2 litry? A już tak blisko było ideałowi... :-)

No i spalanie. Żeby on czasem nie chlał w praktyce 5-6 litrów...

Ach, ale się niecierpliwię na pojawienie się tych nowości w sklepach w kraju!

Opublikowano

Wytlumaczcie mi jedna rzecz. Czesto ludzie sie pytaja - co z Xciting'iem 500?

Ja zupelnie nie rozumiem tego pytania. A co ma byc?

Oczywiscie wyjdzie nowsza wersja, taka jak 400, tyle, ze z mocniejszym silnikiem, czyt. 500.

Nie tak?

Opublikowano

Wytlumaczcie mi jedna rzecz. Czesto ludzie sie pytaja - co z Xciting'iem 500?

Ja zupelnie nie rozumiem tego pytania. A co ma byc?

Oczywiscie wyjdzie nowsza wersja, taka jak 400, tyle, ze z mocniejszym silnikiem, czyt. 500.

Nie tak?

Nie.....

Spójrzmy może jak wygląda to u konkurencji:

Suzuki AN 400 i AN 650 - jest coś pomiędzy? Komuś 400 za mało, bierze 650.

Honda SW-T 400 i SW-T 600 - jest coś pomiędzy? Komuś 400 za mało, bierze 600. SW-T za małe do turystyki, mamy Integrę 700.

Kymco XC 400 i MR 700 - :D

Rozwiałem wątpliwości? :D

Opublikowano

Dzieki !winkiss

Ja jestem przyzwyczajony do tego, iz normalna jest sytuacja, ze wszystkie nowinki wychodza najpierw w nizszych modelach, a nastepnie w wyzszych, z opoznieniem.

I taki cykl sie powtarza.

Stad moje zdziwienie.

Opublikowano

ktoś ma info kiedy ten model będzie w PL ?

Opublikowano

Bardzo ładny w szczególności z tyłu. Światła tylne są świetne !OKK no i te zegary przypominające nowe skuty BMW !w00t .

Schowek co prawda większy ale szkoda, że nie udało się wygospodarować miejsca na dwa kaski.... no i przenieść ten nieszczęsny hamulec postojowy.

  • 2 miesiące temu...
  • Klubowicze
Opublikowano

Sadze,ze 400-ka juz jest do zamowienia w PL. Pamietam jak DT300i wchodzil,to juz byl do zamowienia,ale nigdzie nie stal w salonach Kymco,bo byl tak rozchwytywany,ze trzeba bylo czekac na niego w kolejce... Dzisiaj sytuacja wydaje sie byc opanowana,bo DT stoja i czekaja na wlascicieli, boom minal na nie troszeczke. Ci co bardzo chcieli je miec,juz je mają :lol: i !scooter Niebawem podjade do Podkowy Lesnej,oni sa m.in. przedstawicielami Kymco,zapytam jak wygląda sytuacja z 400-ką :surrender: Jak ostatnio u nich bylem,to mieli jeszcze DT 300i z rocznika 2011

PozdRock :blink:

Opublikowano

Dla mnie to dziwna polityka. Mają fajnego Downtowna 300; to po co ta 400 Xciting?Może 700 Myroad nie będzie się sprzedawać no chyba że Xciting 500 przestną produkować?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i jak na razie cisza w temacie Xcitinga 400. Nie ma go jeszcze w ofercie nawet we Włoszech. Natomiast zauważalnie zdrożał Xciting 500, więc może robią miejsce cenowe dla 400 :)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Chyba przygotowują podłoże do zamawiania XC400 od nowego roku, ponieważ ruszyła już oficjalna strona tego modelu. Szkoda, że koła mniejsze o 1" niż w XC500Ri.

http://www.kymco.com/event/2012Xciting/index.html

dopiero 329 osób odwiedzających stronę

Opublikowano

Siakoś się ABSem nie chwalą... czyżby bez... :mad2:

Ale galerię ma fajną, taką w stylu Piaggio :drunk: :

phot_l02.jpg

Opublikowano

chyba za jakieś 5 lat zamienie mojego DT na tego żółtego, bo jednak troche większy moment i więcej mocy by się przydało :msn-wink:

Opublikowano

Za 5 lat to już ten Xciting będzie z rynku schodził przed swoim jeszcze bardziej wypasionym następcą:msn-wink:

Opublikowano

ładny i może sie podobać ale ma jeden tylko minus. To jest singiel, czemu nie mogą zrobić 400,500 cc twin ?

Opublikowano

Żeby był tańszy i lepiej brzmiał B)

Opublikowano

jak widać to im lepiej wychodzi. Zrobili 2cylindrowego MyRoad i .. za około 2,5 tys drożej można kupić trochę słabszą ale i dużo lzejszą i zapewne trwalszą hondę SW-T600

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...