Marynarz Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Tak czy owak mamy już dwie mocne nowości na 2012 rok... Yamaha i BMW. Czekamy na więcej po EICMA Aprilia z nowym SRV 850 Przepiękna Vespa 46 BMW z 2 nowymi modelami C600 Sport o raz C650GT1 :
Sent Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Tak czy owak mamy już dwie mocne nowości na 2012 rok... Yamaha i BMW. Czekamy na więcej po EICMA A Honda Integra? Swoją drogą, każdy liczący się producent robi coś nowego: Yamaha, Honda, BMW, Aprilia, Kymco... Tylko od Suzuki coś cicho...
Marynarz Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 A Suzuki jak robi sobie jaja z nas (jak zwykle) Burgman dla golfiarza : oraz, a z resztą sami poczytajcie : NADUŚ i tutaj Lajf
Sent Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Nie będziemy oddawać się analizie stanu psychicznego osób, które zdecydowały się na taką prezentację. Przerasta to nasze redakcyjne możliwości percepcyjne. Nic dodać, nic ująć.... !sciana !sciana Nie lepiej było chociaż nie wiem, jakieś wersje 2 kolorowe pokazać czy coś?? !bicz !bicz !bicz
dr.big Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 A tu nowy prototyp Vespy zaprezentowany na EICMA. Więcej fotek: KLIK
T-Rex Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Fajna! Wygląda jakby była odlana z aluminium. No i ten zajefajny fotel
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Listopada 2011 Administrator Opublikowano 9 Listopada 2011 A tu nowy prototyp Vespy zaprezentowany na EICMA. Ewidentnie chodzi o nawiązanie do modelu GS z lat 60tych !YES Śliczna choć pierwowzór był bardziej powalający... szczególnie w tamtych latach !V
Marynarz Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Opublikowano 10 Listopada 2011 No faktycznie, lekkie nawiązanie jest... KLIK
przemas Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Jakie bezczelne czerpanie garściami ze stylistyki AN400 i SW-T. !NOT Myślałem, że tak nisko schodzą tylko Chińczycy...
ettore Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Jakie bezczelne czerpanie garściami ze stylistyki AN400 i SW-T. !NOT Myślałem, że tak nisko schodzą tylko Chińczycy... Chyba trochę przesadasz . Po prostu takie są teraz, niestety, trendy stylistyczne i dlatego nowe skutery są podobne. Mi się jakoś bardziej kojarzy z Majesty. Przynajmniej przygotowali coś nowego a nie przykleili piłeczki golfowe do odgrzanego kotleta A co do schodzenia tak nisko... Japończycy też kiedyś kopiowali innych na potęgę , potem Koreańczycy, potem Chińczycy, może teraz kolej na Włochów? Wybacz, ale to absurdalne.
dr.big Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 (...)Mi się jakoś bardziej kojarzy z Majesty. (...)a nie przykleili piłeczki golfowe do odgrzanego kotleta (...) Ad 1: Widząc to Piaggio od razu pomyślałem o Majesty !OKK ... Ad 2: Hahahaha, dobre... Suzuki pewnie "odświeży" któryś ze swoich skuterów dodając naklejki i będzie to wielka NOWOŚĆ . Edit: jeszcze tu: KLIK
Marynarz Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Opublikowano 10 Listopada 2011 No i ja też zobaczyłem Majesty a nie X10
daszek Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Na ścigaczu pojawiło się trochę zdjęć z wystawy. Są beemki i chyba nowa yamaszka a'la gillera gp800, bo też na łańcuch. >> Foty
dr.big Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 (...) chyba nowa yamaszka a'la gillera gp800, bo też na łańcuch(...) To przecież jest Ducati i nie na łańcuch tylko na wał kardana . . . . . . . . A tak na serio -> poczytaj forum, bo pełno tu wrażeń dotyczących nowego Tmaxa ... Chociażby tu -> KLIK
Drek Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 W końcu coś się ruszyło w nowościach. Tutaj Integra Mój link
daszek Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 [..] A tak na serio -> poczytaj forum, bo pełno tu wrażeń dotyczących nowego Tmaxa ... [...] A, widzisz, przegapiłem. Twoje zdjęcia lepsze niż te ze ścigacza
Baśka13 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Ciekawe nowe sprzęty będzie o czym pomarzyć ale zdecydowanie najbardziej z tych pokazanych, BMW mi się podobają.
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 A, widzisz, przegapiłem. Twoje zdjęcia lepsze niż te ze ścigacza To nie moje , ja po prostu czyhałem wtedy i czekałem na prezentację nowego Tmaxa, przeglądając różne skuterowe fora .
Marynarz Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 W końcu coś się ruszyło w nowościach. Tutaj Integra Mój link Jakoś mi się w ogóle nie podoba ten mix przód niby skuter a tył żywcem ze ścigacza WTF ? BMW przy tym to majstersztyk o Tmaxie nie wspomnę
Gość radiolog Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Czyzbym przeoczyl jakiegos burgmaniaka w Mediolanie? No szkoda bo jestem tu od srody, a tak poza tym siedzialem na wiekszosci przytaczanych sprzetow, a nawet udalo mi sie jezdzic na nowym t-maxie, zdjecia, filmy i wrazenia opublikuje po powrocie, chociaz pewnie wszyscy juz wszystko wiedza
Kamikaze Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 W asyście policji jeden z chińskich skuterów opuścił Eicmę. Był zbyt podobny do Piaggio MP3. http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/policja-interweniuje-na-eicmie,art705.html
gumis Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Czy mi się tylko wydaje, czy na tych targach najwięcej nowości jest wśród maxi?
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Gość radiolog Opublikowano 15 Listopada 2011 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 15 Listopada 2011 Reminiscencje własne z Mediolanu A więc pomysł wyjazdu na EICMA, pojawił sie nagle i nie wiadomo skąd, nagle mnie olśniło, że ciekawym doświadczeniem byłoby pojechać i zobaczyć wydarzenie organizowane z takim rozmachem. Wybór padł jednak na lot samolotem,a nie dojazd na 200, po 75 minutach lotu, sprawnie wylądowałem na lotnisku Bergamo około 40 km od centrum Mediolanu. Kolejne 45 minut jazdy autobusem i zameldowałem się w centrum Mediolanu. Od razu po wyjściu na ulice rzuca się w oczy wieżowiec Pirelli Tower, zbudowanego na miejscu pierwszej fabryki Pirelli, a bedącego siedziba władz lokalnych. Zaraz potem rzucają się w oczy mnogie pojazdy 2 i 3 kołowe. Oczywiście dominują skutery, najwięcej jest włoskich piaggio w stylu beverly, liberty oraz hond sh ,oraz innych marek o podobnym stylistycznym charakterze. Całkiem sporo jest trójkołowców cyli piaggio mp3. Spośród maxi skuterów 1 miejsce zajmuje T-max, a kolejne równorzędne Silverwingi i Burgmany. Poza tym wiele innych modeli, w tym 2 GP800 i Malaguti Spidermax. Zaraz za peletonem skuterów pojawia się marka BMW, która dominuje w klasie nie-skuterów, całkiem sporo widziałem też H-D. Przyglądając się operatorom 200, ich jazda daleko się różni od tego co robimy my, jak 400 blokuje drogę, to napewno go kierownik 200 obtrąbi, wyprzedza się bądź którą stroną, czy to lewa czy prawa nie ma znaczenia. Wyprzedzanie na skrzyzowaniu, czy na pasach jak najbardziej, nawet jeżeli jest to policja w oznakowanym radiowozie. Nie widziałem, żeby jakis radiowóż włączył z tego powodu sygnały, podobnie jak tłum ludzi postanawia przejść na czerwonym świetle, też specjalnie to nie wzbudza żadnej ekscytacji u strażników przestrzegania prawa. Tyle krótkim wstępem, aha zapomniałem wspomnieć, że jak ktoś ma sentyment do nazwy, to może mieć narty, buty,kombinezon i buty marki Pierelli , jest taki specjalny sklep w centrum. Jeżeli chodzi o samą wystawę, to została umieszczona poza Mediolanem, w mieście Rho, w specjalnym centrum wystawienniczym, ale dojazd prosty, metrem pod same bramy wystawy. Na zwiedzanie przeznaczyłem sobie 2 dni i to okazało się absolutnym minimum. W czwartek, który był pierwszym dniem dla szarutkich maluczkich, nie było az tak dużo ludzi co pozwoliło na mniej więcej sprawne przejście przez wszystkie 7 olbrzymie hale, drugi dzień pozwolił na ogladnięcie jeszcze raz tego co bylo warte zobaczenia i na jazdy testowe. Niestety w piątek były juz wielkie tłumy i ciężko bylo w spokoju coś zobaczyć, czy dotknąć. Tak więc wielu stoisk nie oglądnalem,ale przypadkiem trafilem na stoisko Urala, a jakże można sobie kupić nówkę sztukę sprzeta tkwiącego technologicznie w latach 40 ubiegłego wieku i poznać rosyjskie poprawianie BMW, ale znakiem czasu są hamulce Brembo w tym modelu Znalazlem też firme zajmująca się crash-padami do skuterów, przykręcane do kierownicy i płóz maja chronić drogie plastiki. Dla zainteresowanych więcej wiadomości na www.valtermoto.com , w zakładce scootter bumpers. Jest też dystrybutor na Polskę, więć ewentualne sprowadzenie nie będzie problemów, cen niestety nie poznałem. Największe rozczarowanie - to stoisko Hondy, bo niby pokazali nowe modele, ale jaka jedyna firma nie pozwoliła ich dotknąć, a więc integra i inne modele były odgrodzone barierkami i siedzieli na nich modele i modelki, a zwykli ogladadacze mogli tylko domyślac sie jak się siedzi na nowych modelach. Honda wyraźnie promuje modele z automatyczną skrzynią czyli słynna DCT. Mają ją Integra, Crosstourer i NC700. Crosstourer z napedem wałem i własnie skrzynią DCT prawie dorównuje poręcznością skuterom, no ale cóż poza wygladem nic o nowych modelach nie powiem, bo nie dane było mi ich dosiąść. Honda pogrążyła się dalej, bo do testowania dała jakieś 2 małe skutery i kropka. Poza tym na stoisku były dwa juz znane modele SW-T400 i SW-T600. Kolejne rozczarowanie to wreszcie zaprezentowany Kymco Myroad 700, jeżeli ktos ma okolo 188 cm to moze sobie podarować ten model, chyba że ktoś lubi obite kolana, jakby sie nie próbowalo zawsze kolana obijały mi się o plastiki pod kierownicą. poza tym ustawienie kierownicy wymuszało dośc dziwaczną pozycję za sterami. Natomiast Yamaha i BMW miło zaskoczyło, nowy t-max oraz c650 GT i Sport można bylo dokładnie oglądnąc podotykać, przymierzyć sie, a nawet zobaczyć funkcje wyświetlacza. Nowy T-max, jednym się podoba innym nie, ale ma kilka ulepszeń w stosunku do poprzedniego modelu -ma wieksza pojemność (co prawda tylko 30 ccm no ale więcej), miedzy szybą a czaszą jest tunel powietrzny, co pewnie ma za zadanie redukcję turbulencji nad szybą. Szyba jest regulowana, niestety regulacja tylko śrubami i tylko są 3 pozycje. Zmieniony napęd końcowy, zamiast łańcucha pasek, prawdopodobnie żeby zredukować masę nieresorowaną, w każdym razie teraz tył wygląda lżej. Yamaha własnie ten model przygotowała do testowania i sama organizacja była bardzo dobrze przygotowana. Na zamkniętym torze 7 maszyn, więc 7 osób naraz przez 10 minut miały okazje testować model, każdy z testujących dostał zbroje kask i rekawiczki. Znalazwszy sie wśród szczęśliwej siódemki mialem okazję potestować ten model i wrażenia mam bardzo pozytywne, niestety nie mam odniesienia do poprzedniego T-maxa. Jedyne co przeszkadza mi w T-maxie to niskie położenie kierownicy, ale to samo bylo w poprzedniej wersji i nic tu się nie zmieniło. BMW wystawiło po kilka modeli C650 GT i Sport, więc można było się do nich przymierzyć bez większych kolejek. Widać wyraźna stylizację modelu GT do K 1600 GT, podobna deska rozdzielcza,a niej pełny komputer pokładowy, który wyswietla większość przydatnych funkcji, łącznie z RDC czyli wizualizacja ciśnienia w oponach. Szyba jest regulowana elektrycznie i w pełnym podniesieniu, nawet mnie calkowicie odizolowuje od wiatru. Grzane manetki w standardzie BMW, grzane siedzenia przednie i tylnie, w tym oddzielny przycisk dla pasażera, przy tylnym siedzeniu. Pozycja za sterami bardzo ergonomiczna, żadnego obijania kolan o plastiki, miejsca na nogi więcej niż w burgmanie 650. Bagażnik pod siedzeniem przepaścisty, no jedynym minusem jest fakt, ze podłoga jest nierówna i ma kilka przetłoczeń, w tym jedno najwieksze na środku. C650 sport jest bardziej stylizowany na T-maxa, tył jest bardziej sportowy i węższy. Schowek na kask w postaci opuszczanego na tylne koło zbiornika wyglada trochę tandetnie, według mnie stanowi łatwy dostep dla złodzieja do schowka, wystarczy przeciąć nożem i kask plus inne wartości są jego. Jednak BMW też trochę dało ciała, bo modele miały pewne defekty niedokładnego złożenia ( trudno otwierające się schowki, niedokładnie spasowane plastiki), ale Pan się zarzekal, ze to prototyp jeszcze nie do końca produkcyjny i że w ostatecznej produkcji te wady bedą usunięte. Zabawna sytuacja, kiedy koło modelu BMW pojawiło się kilku skośnookich i zaczęło ogładać fotorgrafować,a nawet próbować rozmontowywać co niektore plastiki -czyżby już chcieli kopiować? Zostali szybko przegonieni przez stanowczą Hostessę. Suzuki poza szeroko juz komentowanym Burgmanem dla golfiarzy, nic nowego nie pokazywał w dziedzinie maxi skuterow, głównie promował V-stroma. Na jazdach próbnych można było pojeździć Burgmanem 250 (dymiacym na niebiesko), 400 i trochę klekoczącą 650, a także V-stromem i GSX-R750. Tak przy okazji prawie wjechałem V-stromem gościowi w tył burgmana, no ale kto na torze przed każdym zakretem zatrzymuje się do zera . Aprilia pokazała nowego SRV 850, ale też nie można było go dotknąc, tylko podziwiać zza barierki, można było zauważyć pewne braki montażu, np.wystajace spod zadupka osłony cieplne silnika. Peugeot pokazał swoja wersję trójkołowca czyli metropolis 400 i, oraz nowego satelisa 125, był też model Quatro z 4 kołami, ale napęd tyłu za pomocą podwójnego łańcucha to raczej pomyłka. W ramach rozładowania napięcia można bylo oglądać występy free style oraz wiele innych. Podsumowując, wyjazd udany, ale zdecydowanie lepiej miec możliwość wkręcenia sie na część dla dziennikarzy, bo tam na pewno można wszystko dokładnie poogladać ,bez nacisku kolejnych w kolejce do oglądania. 4
Mussol Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Dzięki za relację z pierwszej ręki. Za to wielki szacun!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się