chudzielec Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Witam ponownie po 4-letniej przerwie. Przymierzam się do ponownego zakupu Burgmana. Celuje w model K7. W związku z tym mam 2 pytania. W jakich latach był produkowany ten model? Czy w trakcie produkcji poprawiono sprzęgło? Jeśli tak to jak rozpoznać te lepsze egzemplarze. Pozdrawiam
Kamikaze Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 K7 to model z roku 2007, potem były kolejno K8, K9, L0 i obecnoroczny L1. Te oznaczenia to rok produkcji. Sprzęgło trzyramienne było w modelu z 2007 roku a od 2008 wkladane jest już pięcioramienne czyli to dobre. Poluj zatem na modele K8 w górę albo na K7 ale z wymienionym sprzęgłem, bo z tego co wiem można to było wymienić w ramach gwarancji jak się sypało.
przemas Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Dodam, że od modelu L0 (czyli od roku modelowego 2010) jest już trzecia generacja sprzęgła (5-ramienne z poprawionym chłodzeniem).
Gość Kristof Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Właśnie ja mam 5-cio ramienne w swoim i akurat mam do sprzedania model K7
chudzielec Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 to jeszcze dodatkowe pytanie. Czy kupując skuter w UK czeka mnie wymiana lamp na EU?
Kamikaze Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Niestety tak, dodatkowo może cię czekać wiecej wydatków. Moto z UK najczęściej są mocno podrdzewiale tu i tam ze względu na panujący tam klimat. Oczywiście nie jest to reguła i może tracisz na dobrą sztukę. Powodzenia.
mmm Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 jaki koszt wymiany sprzegla w k7 z 3 na 5 moze juz ktos torobił i wie 3 ramienne i trgedia wysprzegla z gory rusza od 5000 obr.musze wymienic poradzcie na jakie dobre b, DOBRE mmm pozdrawiam
Lucjan73 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Może coś takiego będzie pasować ? http://allegro.pl/sprzeglo-suzuki-burgman-400-06-09r-nowe-k7-k8-k9-i3802277660.html
szczolkin Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Z Uk mocno pordzewiale ze wzgledu na klimat??? A to ciekawe. Moze cos wiecej kolego Kamikaze?? A czy widzial ktos lampe z uk? Czym sie rozni?? hmmm przekladka kierownicy tez by sie przydala...
Klubowicze AREQ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam mam pytanko czy ten problem tego trzy ramiennego sprzegła w K7 występuje tylko w Burkach 400 czy w 650 tez takie jest zamontowane fabrycznie ?
Lucjan73 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam mam pytanko czy ten problem tego trzy ramiennego sprzegła występuje tylko w Burkach 400 czy w 650 tez takie jest zamontowane fabrycznie ? Burgman 650 ma inne rozwiązanie przeniesienia napędu. Oczywiście ma swoje wady i zalety.
mmm Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 dzięki Lucjan a jak myślisz czy objawy w moim k7 tzn. kolo sie obraca od 5000 obr zaczyna sie obracac wysprzęgla z gorki na luz to typowe objawy sprzegła czy niektórzy koledzy z forum sugerowali wariator zurzyte rolki wąski pasek filtr powietrza itd.moj k7 ma 30000tys przebiegu filtr KN olej motul pozdrawiam mmm
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 3 Stycznia 2014 Jak ma 30 tyś. km a nikt nie wymieniał paska to i tak jest do smieci.Rolki musisz sam zweryfikować.Jak dużo jeździł w mieście(częste ruszania) to też mogą być już zużyte, sprzęgło jeśli 3 szczękowe to też może już być do wymiany.Albo oryginał(drogo) albo Malossi za 160 €. Przy jeździe z góry moja też czasem wysprzęgla , to normalne. Mam filtr K&N i po 18 tyś go wyczyściłem i nasączyłem odpowiednimi preparatami (też tak zrób i będzie ok)
Klubowicze Domel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 3 Stycznia 2014 Generalnie MMM, przy takim przebiegu to nie ma co sie zastanawiać tylka rozbieraj napęd i sprawdzaj, wowczas bedziesz miał wszystko jasne co do wymiany. Z Twojego opisu wynika że niestety "coś" jest do wyrzucenia.
Lucjan73 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Obowiązkowo trzeba rozebrać i zweryfikować stan okładzin sprzęgła oraz dzwonu. W mojej Aprilii wystarczyło wypolerowanie dzwonu gdyż zrobił się lekki rancik oraz delikatne wyrównanie okładzin - po takim zabiegu wszystko wróciło do normy, przy okazji wymieniłem rolki - jak już było rozebrane to żaden koszt. Dodatkowo wymieniałem również wszystkie łożyska - koszt nie mały ale u mnie trzeba było to zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się