Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Majesty 400-pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam dwa pytania odnośnie Majesty 400.

Jedno z nich dotyczy siedzenia,zauważyłem na zdjęciach że kanapa poczynając od modelu 2007 r nie posiada regulacji.

Nie wiem czy faktycznie,może jednak jest?

Jeżeli nie ma czy przez to jest mniej przyjazna dla użytkownika,bo wiem że podparcie dolnej części pleców(albo górnej tyłka) jest bardzo ważne dla komfortu.

Druga rzecz,to nie mogę znaleźć w necie kolorów na jakie były malowane poszczególne roczniki Majesty 400.

Są opisy ale chodzi mi o zdjęcia motocykli.Jeżeli ktoś dysponuje linkami do takich stron to byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witaj !!!

Tutaj powinieneś znaleźć kolory itd. Ja z tego korzystałem KILKAJ

Części, jakieś ceny też tam są !winkiss

Opublikowano

Dziękuję za linka,fajna strona.

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

Mam dwa pytania odnośnie Majesty 400.

Jedno z nich dotyczy siedzenia,zauważyłem na zdjęciach że kanapa poczynając od modelu 2007 r nie posiada regulacji.

Nie wiem czy faktycznie,może jednak jest?

Siemka,

ja w mojej Majesty z 2007 roku mam regulowaną kanapę ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Która kanapa w Majesty 400 jest wygodniejsza?

Bo na szerszą i bardziej komfortową wygląda ta z regulowanym oparciem,jaka była w starszych modelach do2006-2007 roku.

Opublikowano

Moja YaMajka jest z 2004r i ma oparcie kierowcy doczepiane do kanapy. Niestety nie ma żadnej fabrycznej regulacji tego oparcia. jest przykręcone na stałe 4 śrubami. Kanapa, a właściwie jej przednia część, jest regulowana w stosunku do karoserii skutera, ale w praktyce sprowadza się to do ustawienia na max odsuniętego do tyłu. Ten max niestety nie jest taki znów odległy. Chyba wymiary i przesunięcia były dopasowane do Japończyków. Więc zbytnio zauważalnych komfortowo różnic pomiędzy odsuniętą a przysuniętą kanapą nie ma. Oczywiście dla osób wysokich lepiej jest mieć odsunięte na maxa.

Siedziałem też na kanapie z oparciem jednolitym, ale nie potrafię powiedzieć jaka jest różnica w komforcie, bo nie jechałem a tylko przymierzałem się w salonie. Może po prostu tej różnicy nie ma.

Opublikowano

Dzięki za wyczerpujacą odpowiedź.Być może najlepiej byłoby zdemontować w ogóle to przykręcane oparcie :)

Opublikowano

Nie jest z nim tak źle. Za pomocą nawiercenia 4 dodatkowych otworów w kanapie podniosłem trochę oparcie i oddaliłem przy okazji o jakieś 4-5cm. Zyskałem lepsze oparcie dla pleców i osłonę nerek (przynajmniej częściową). Jednocześnie w gorące dni lata pomiędzy siedzenie a oparcie wlatuje trochę powietrza, co nie jest bez znaczenia przy jeździe w spodniach moto. Ale na jesienne i wiosenne chłody opuszczam oparcie na pierwotne miejsce, bo zimny wiatr na kość ogonową nie jest najlepszą terapią.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Co o tym myślicie? Cena trochę oszałamiająca ale co trzy kółka to nie dwa :clapping:

EBAY

$T2eC16R,!wsE9suwydZ+BSG!29d12w~~60_57.JPG

Opublikowano

Myślimy, yyyyyyyy... tzn. ja myślę, że właśnie tak jak napisałeś: co trzy kółka to nie dwa .....i pozostańmy przy dwóch. Praktyczność w mieście, składanie się w zakrętach to właśnie cechy dwóch kółek. Jeżeli już nie dwa kółka to na pewno nie trzy lecz cztery.

A co zyskujemy jeżdżąc czymś takim dziwnym? Ktoś napisze jakie są plusy? Jestem ciekaw.

Pozostawmy to w sferze ciekawostek.

Opublikowano

Po zmianie opon na zimowe nadaje się do tematu "Zimowa wersja Burgmana".

Opublikowano

wicher69: Nie masz racji. Trzy kółka są lepsze. Tylko nie takie trzy jak na zdjęciu powyżej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...