Coval Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Krótko i na temat. Dużo zdjęć. Czekałem na jakiś test tej maszyny. http://www.scigacz.pl/Kymco,People,GT300i,zla,wiadomosc,dla,konkurencji,16732.html
Jerry_R Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Wyglada ciekawie, ale cena za wysoka w porownaniu do Downtown'a 300 moim zdaniem.
Kamikaze Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Wyglada ciekawie, ale cena za wysoka w porownaniu do Downtown'a 300 moim zdaniem. A czemu uważasz że downtown powinien być droższy niż GT ? Silnik ten sam, tyle że w GT inaczej zestrojony (ma lepszego kopa), koła większe, kufer w standardzie. Różnica jest w ABSie DT ma na obu kołach a GT tylko na przodzie. No i może jeszcze kwestia zegarów, które w DT są "ładne" a w GT nie koniecznie . W cenie różnica też jest nie mała: * GT - 14 900 PLN * DT - 17 400 PLN
adamgt Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 oglądałem GT 300i i SH 300i '2011 i moim zdaniem widać gołym okiem różnicę w wykonaniu, na zdecydowany plus dla Hondy. Z drugiej strony SH ma chyba trochę slabszy silnik i wdać Honda ma swiadomosc konkurencji bo SH300i mozna już kupić za 17900, a nie 19300 jak to było na początku roku. Wydaje mi się, że autor porównywał jakość do poprzedniej SH, najnowsza na zdjęciach się niewiele różni od poprzedniej, ale na żywo tak. Tak czy inaczej GT wygląda fajnie i ma tradycyjny dla Kymco czyli bardzo dobry stosunek ceny do tego co się za nią dostaje.
Jerry_R Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 A czemu uważasz że downtown powinien być droższy niż GT ? Moim zdaniem GT powinien byc tanszy, jak widze co i za ile oferuje Kymco w przypadku DT. Ale - co kto woli. Jak komus bardziej pasuje GT, to tylko moze sie cieszyc, ze jest taniej. Poparz na zdjecia z tych stron, szczegolnie w okolicy kierownicy, zegarow, przelacznikow: http://kymco.pl/?page_id=1845 http://kymco.pl/?page_id=614 kufer w standardzie Moze sie myle, ale nie wierze w kufry w standardzie. W DT mam GIVI na plycie GIVI - i uwazam, ze na naszych drogach to minimum z minimum, jesli chodzi o stabilnosc. Tu na forum sporo przeczytalem uwag o odpadajacych kufrach, czy wyginajacych sie podstawach. Konkluzje zazwyczaj te same - kupic oryginalna plyte GIVI. * GT - 14 900 PLN* DT - 17 400 PLN Wg oficjalnego cennika Kymco: GT - 14 900 PLN DT - 15 900 PLN (a na Alle nowki juz 2011 za 14 799) Ja sam za nowego DT dalem niecale 14k.
Kamikaze Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Nie chcę dowodzić, który lepszy, który gorszy, dla mnie obydwa warte są swojej ceny. Proporcje cenowe między nimi dla mnie też są OK. Pamiętaj tylko, że DT za 15 900 to wersja bez ABS a za 14 900 masz pół ABSu w GT Ma Alledrogo pewnie i GT znalazłbym za mniejszą kasę niż oficjalna u importera.
Jerry_R Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Pamiętaj tylko, że DT za 15 900 to wersja bez ABS a za 14 900 masz pół ABSu w GT Czy na pewno? Na oficjalnej stronie nie widze info, a w tescie redakcja zaznacza, ze dostala wersje z ABS, a nie ze ABS (czy pol-ABS) jest w kazdej wersji. Nie chcę dowodzić, który lepszy, który gorszy, dla mnie obydwa warte są swojej ceny. Lepszy, gorszy - to zalezy dla kogo, do czego, w jakich warunkach. Z tego co widze i czytam - oba sa ciekawe, ale GT wyglada bardziej na wiekszy skuter, a DT na maxiskuter. Ale czy sa jakies definicje, granice? Nie wiem. Popatrz na zdjecia tu: http://www.motorfan.pl/materialy/Katalog-MAXI-KYMCO-2011.pdf DT jest dluzszy, szerszy, wyzszy, ciezszy, ma wiekszy bak oraz schowek. Kazdemu wg potrzeb ;-)
Lucjan73 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Witam, jeździłem GT w Malborku na Burgmanii. Całkiem fajnie się zbiera, duże koła które wybierały dziury w jezdni ale jest też minus, pod siedzeniem można zmieścić portfel i komórke tak więc ten kufer w standarcie to żadna łaska !sciana . Jeszcze jedna sprawa która minie zdziwiła to "walenie się" kierownicy w przy skręcaniu, nie wiem może skutery na dużych kołach tak mają bo na moim SW odbywa się to płynnie.
Kamikaze Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Jeszcze jedna sprawa która minie zdziwiła to "walenie się" kierownicy w przy skręcaniu, nie wiem może skutery na dużych kołach tak mają bo na moim SW odbywa się to płynnie. To zdecydowanie kwestia wielkości kół, wysokości siedzenia, a co ponieką za tym wszystkim idzie,umieszczenia środka ciężkości. Jak byś się już wczuł w sprzęt, zobaczyłbyś, że można znacznie płynniej pokonywać zakrety niż na kanapowcu.
Coval Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 Są to przecież dwa całkiem różne skutery, z identycznym, lecz inaczej zestrojonym silnikiem. GT nie ma miejsca pod kanapą, więc dają seryjnie kufer, tak samo w AC125R16 którym jeżdżę. DT ma tyle miejsca że nie potrzeba mu kuferka. Zaletą GT jest też płaska podłoga. Ja osobiście wybrałbym GT ze względu na duże koła. Skuter jest stabilniejszy na wybojach i w moim odczuciu ładniejszy, bo ma lepsze proporcje. No, ale o gustach się nie dyskutuje. Taka tańsza alternatywa dobrze wpłynie na rynek, może przekonamy się ile na prawdę powinny kosztować japońskie i włoskie sprzęty.
Jerry_R Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Są to przecież dwa całkiem różne skutery, z identycznym, lecz inaczej zestrojonym silnikiem. Wlasnie, troszke rozne przeznaczenie, najlepiej jest to dostosowac do swoich potrzeb oraz z jak najmniejsza iloscia kompromisow. w moim odczuciu ładniejszy, bo ma lepsze proporcje. No, ale o gustach się nie dyskutuje. Podyskutowac chyba mozna, byle z poszanowaniem zdania innych !YES
ptaku_1 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Jezdzilem jednym i drugim. Moje odczucia sa takie DT nie dla mnie bo mam za dlugie kopyta, GT jest wygodny ale mi sie taki styl nie podobuje. Choc jak bym mial wybierac pod pistoletem to bralbym GT bo tam mozna wygodnie usiasc a DT to byl projektowany chyba dla azjatow (wzrost kierownika)
Coval Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 Czarny to kymco gt300i a biały to honda sh300i.
adamgt Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Tak jak pisałem, w ścigaczu (zdjęcia są ze ścigacza) mieli poprzedni model SH i on jest generalnie na poziomie bliskim Kymco. Byłem w motorlandzie i pytałem się o ABS w tym skucie, który chyba był w teście i powiedzieli, zę tylko tarcza jest przystosowana do ABS ale samego modułu nie ma . Czyli taki ABS dla oglądających . Dla mnie DT jest za twardy (np. w porównaniu z moją Hondą dużo gorzej wybiera nierówności) i ciekawy jestem czy GT jest taki sam. W zasadzie jeżdżę tylko po mieście więc ma znaczenie czy na torowisku wybije mi zęby czy nie. Jeśli chodzi o kufer do GT to on ma 30 l i wg mnie mało praktyczny kształt (w porównaniu np. z moim 35l Hondy), po zakupie można go zostawić w piwnicy a do uzytku kupić przyzwoite GIVI i po sprzedaży skuta zostawić sobie GIVI na dalsze uzytkowanie.
alessandro Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Widziałem obydwa w akcji w Mediolanie, a sam siedziałem na DT. DT może służyć do jazdy poza miastem, GT to sprzęt wybitnie miejski. 16" koła i diodowe kierunkowskazy wymiatają. Stojący obok nowej SH300 GT jest ładniejszy. Widziałem, taka moja opinia, oczywista - subiektywna. DT jest... ładniejszy. Wot i tyle z mojej strony.
Gość p0lish Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 2 dzień na People 300 dzisiaj serwis gwarancyjny przy 1kkm - 490 pln w MotorLandzie ogólnie na mieście uciec temu skuterowi może tylko dobry magik na czymś węższym bo między autami jeździ się tym niemalże na szerokość ramion do pracy dojeżdżam o parę chwil wolniej niz na poprzednim KTM SM, ale za to o wiele przyjemniej jak zrobię ok 1000km to napisze obszerniejsze sprawozdanie 300+ km nastukane na razie 1 poważna wada - bak 7L
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Maja 2013 Administrator Opublikowano 28 Maja 2013 No i jesteśmy po teście People 300GTi. Skuter zrobił na nas bardzo pozytywne wrażenie. Osiągi są rewelacyjne (do 100tki idzie podobnie jak SW600), spalanie niskie... ale o tym wszystkim napiszemy w materiale, który pewnie pojawi się po zlocie *Burgmania 2013*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się