Klubowicze arturo-bb Opublikowano 23 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 23 Października 2012 Mam taki kufer w SW-T 600 i kask szczękowy rozmiar.M mieści się spokojnie
przemas Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Tuszę, że większość kasków (może nawet w rozmiarze XL) tam się zmieści - w ilości 1sztuka... Jednak kufer o takich gabarytach zewnętrznych powinien mieścić dwa kaski szczękowe w dowolnym rozmiarze. I dlaczego on wygląda tak, jakby do normalnego kufra ktoś włożył centralnie jeden kask i wstawił całość na 10 min. do pieca opalanego drewnem...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 23 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 23 Października 2012 No cóż czasami projektantom chodzi o wygląd a nie o zastosowanie praktyczne. Bardzo wielu użytkowników jeździ solo i wtedy problem 2 kasków w kufrze nie występuje.
przemas Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Ja myślę, że ten kufer był projektowany do SW, gdzie dwa kaski wchodzą pod kanapę, więc z formą kufra można było "zaszaleć". W Integrze pod kanapę możemy sobie wsadzić budowlany kask ochronny, więc przed kufrem stoją bardziej ambitne zadania...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Października 2012 Administrator Opublikowano 23 Października 2012 Faktycznie ten kufer nie zachęca do użytkowania... jego optyka jest także mocno kontrowersyjna. Pierwszy raz spotkałem się z nim w SW-T 600 o czym wspomniałem w tym teście > Zacna po liftingu...
SimonWarka Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Mam taki kufer w SW-T 600 i kask szczękowy rozmiar.M mieści się spokojnie Podesłałem do Hondy Polska link z testem. Otrzymałem odpowiedź by sprostować, że kask tam się mieści, lecz należy ułożyć go wszerz a nie wzdłuż. OK - próbowałem na wszystkie sposoby i efekt taki jak widać na pojedynczym zdjęciu. Rozmiar kasku również M. Czy po prostu chodzi o budowę konkretnego kasku? No bo błagam, miałem świadków którzy również nie widzieli szans upchania mojego AGVa...
Sent Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Póki co to Integry mają już akcję serwisową.... http://www.motogen.pl/Hondy-z-serii-NC-oraz-Integry-wzywane-do-serwisu,16115.html
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 23 Października 2012 Administrator Opublikowano 23 Października 2012 Póki co to Integry mają już akcję serwisową.... Problem na świecie jest już znany od ponad miesiąca. Wszytkie egzemplarze, które wyjechały z fabryki na łańcuchach RK (nie made in Japan) wzywane są do serwisu. Te które miały DID'a są ok... ale Honda nie wie do jakiego VIN'u poszedł wadliwy łańcuch bo nie była tworzona taka ewidencja. Tutaj od jakiegoś czasu toczy się gorąca dyskusja... http://nc700-forum.c...call-print.html No cóż... oszczędność, oszczędność...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 23 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 23 Października 2012 należy ułożyć go wszerz a nie wzdłuż. OK - próbowałem na wszystkie sposoby i efekt taki jak widać na pojedynczym zdjęciu. Rozmiar kasku również M. Czy po prostu chodzi o budowę konkretnego kasku? No bo błagam, miałem świadków którzy również nie widzieli szans upchania mojego AGVa... Ja mam Shubert C3 i tak jak pisałem w poprzek wchodzi.
@ndrzej Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 test rzeczywiście świetny. dużo zdjęć i sporo solidnego opisu. wygląda, że Integra to niezły sprzęt, tylko się zastanawiam, po co kupować taką zabawkę, jeżeli nie spełnia podstawowej (moim zdaniem!) cechy maxiskutera - pojemnych schowków? nawet sportowy tmax ma miejsce na kask pod kanapą :rolleyes1:druga cecha, która mi nie pasuje to brak możliwości wyprostowania nóg. kwestie estetyki pomijam - po prostu dla mnie jest brzydka zastanawia mnie również inna sprawa- bardzo często w testach podkreśla się niski środek ciężkości różnej maści skuterów, co rzekomo ma wpływać na sterowność i łatwość w manewrowaniu. Integra ma ten środek bardzo wysoko a i tak jest podobno łatwa w prowadzeniu
przemas Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Wysoko jak na skuter, nisko jak na motocykl.
SimonWarka Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Wysoko jak na skuter, nisko jak na motocykl. Dokładnie. Wspomniałem o tym w teście - miałem okazję polatać w egzaminacyjnej ósemce i świetnie się bawiłem. Wiadomo, że odczuwałem różnice między normalnym maxi, ale i tak Integra była intuicyjna. Kwestia dla mnie ruszenia - też o tym wspomniałem.
wojtek1989 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 nie wiem czy to pytanie już padło, ale jak jest z wysokością siedzenia, bo z danych wynika że siedzi się sporo wyrzej niż np na sw-t600. czy osoba mająca 173 cm będzie mogła pewnie opierać nogi na asfalcie pod światłami?
SimonWarka Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Mam 176cm i ogólnie nie miałem problemu z podpieraniem się. Wiadomo, że kilka cm by nie zaszkodziło, aczkolwiek nie zauważyłem akurat w kwestii podpierania się różnicy np z Nexusem z podniesionym tyłkiem
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 3 Listopada 2012 Klubowicze Opublikowano 3 Listopada 2012 Ja mam 170cm i podpierać się da ale w SW-T jest niżej i dla mnie pewniej.
tomwiech Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Miałem przyjemność pojeździć trochę nc700x ponieważ podobała mi się maszynka a w niby baku moj kask się mieści wiec pomyślałem po co dopłacać za integre skoro lepiej taką uniwersalną maszynkę sobie zakupić z automatem dla zaspokojenia lenistwa, modelu ze skrzynią DCT nie mieli do jazd testowych ale nie problem więc trochę polatałem i pierwsze co mnie zaskoczyło to pozycja kiedy siedziałem w salonie na sprzęcie było super a tu w trakcie jazdy wolnej siedzenie spycha na bak i kierownice nadmiernie obciążając nadgarstki zawieszenie zestrojone twardo jak na sprzęt tak wyglądający jego ustawienie jaki opony dedykowane są na drogę, a na drodze zaś walka z wiatrem przeszkadza za to nie ma juz problemu ze zjeżdżaniem na bak wiatr robi swoje a niby szybka mnie jakoś nic nie owiewała. Toteż pomimo moich ochów przed (byłem już bliski klepnięcia nawet wybrałem kolor i wyposażenie) wsiadłem spowrotem na swojego burka i o dziwo wydaje sie bardziej dynamiczny bardziej wyważony przede wszystkim wygodniejszy, mało tego wszyscy zachwycają się pracą silnika brakiem wibracji ja tam je czułem a przynajmniej większe niż w burku ale strasznie podoba mi się jej klang i ogólnie wygląd.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Administrator Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jeszcze gorący filmik z prezentacją DCT... m.in w NC700 Integra: http://www.youtube.com/watch?v=duJaiWhR-ZQ&feature=youtu.be
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się