Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA Integra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest właśnie mocna strona Integry(...)

Najmocniejszą stroną Integry jest to, że można nią przyjechać na zlot skuterowy, bez "ośmieszania się" jak jest to w przypadku moto, można też być w Klubie mając Integrę, zaś posiadając NC700X można sobie podyskutować na forum motocyklistów na równi z innymi kierowcami motocykli :) .

I "chełpić sie" tam schowkiem w atrapie zbiornika :) .

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • przemas

    19

  • MariuszBurgi

    17

  • dr.big

    14

  • Corleone

    10

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Piszecie, że poziom przed warunkami atmosferycznymi jest podobny w nc700x i integrze! Większej bzdury nie czytałem. Przejedźcie się w garniturze w czasie lekkiego deszczu obiema maszynami i wtedy pogadamy, czyje portki są bardziej mokre. Zresztą porównywanie czy za daną kwotę wolę motocykl czy skuter, jest jak porównanie czy wolę 19letnią blondynkę czy brunetkę :) Jeden woli to, drugi tamto :) A niektórzy obie :)

Opublikowano

Przejedźcie się w garniturze w czasie lekkiego deszczu obiema maszynami i wtedy pogadamy, czyje portki są bardziej mokre.

Pomijając zupełnie fakt, że w obu przypadkach koleś w garniturkowych gatkach = pan zdrapka, a czy na motocyklu, czy na motocykloskuterze, to zupełnie obojętne.

Różnice pomiędzy maszynkami są według mnie kosmetyczne - akurat bez żadnego problemu radzę sobie z obydwoma rodzajami napędu i właściwie jest mi obojętne, czy jadę automatem, czy manualem. Szkoda że w Integrze zrezygnowano z atrapy zbiornika, bo w wersji skuterowej ten schowek na pewno by się przydał.

Opublikowano

Motocyklem, który jest automatem, łączy dobre osiągi (skrzynia DCT) i posiada schowek na kask integralny jest Honda NC700X. Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi ale dużo lepiej w pozostałych kategoriach takich jak amortyzacja (skoki zawieszeń 153/150mm), schowek na pełnoiwymiarowy kask integralny, osiągi (jest lżejszy od Integry), cena.

Jest jeszcze Aprilia Mana, z powodzeniem od kilku lat spełniająca wszystkie powyższe kryteria

Opublikowano

Aprila Mana jest niewątpliwie fajną hybrydą motocykloskutera ale osiągi bierze wyłącznie z dużej pojemności silnika i mocy z tym związanej, którą traci na zwykłej przekładni pasowej jak w skuterach. NC700X i Integra mają zupełnie nową przekładnie DCT, która jest zwykłą mechaniczną skrzynią posiadającą mechatronikę coś jak Volkswagenowskie DSG. Skrzynia ta nie powoduje wzrostu spalania i pogorszenia osiągów jak przekładnie pasowe.

Dobra koniec pitolenia o głupotach, z niecierpliwością czekamy na test skutera Honda Integra, kiedy będzie gotowy materiał ?

Opublikowano

Mariusz kiedy będzie test Integry?

  • Administrator
Opublikowano

Jeszcze chwila cierpliwości... w kolejce były inne arty :hammer:

Opublikowano

Ja też nie mogę się doczekać artykułu... Jeździłem Integrą w weekend i dla kierowcy jest genialna - tylko miejsce pasażera i schowek mnie rozczarowały...

To tak dla przypomnienia, że trochę osób chyba czeka na ten test :msn-wink:

  • Administrator
Opublikowano

Zapraszam na stronę główną do lektury testu Hondy Integry :rolleyes1:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie wiem, czy zauważyliście ale Honda podniosła cenę Integry o około 2 500zł do 38 300zł. Chyba chcieli oderwać cenę od SW-T600....

Doczytałem już dlaczego... Kufer górny w standardzie

Opublikowano

Zrobiłem przymiarkę do Integry.

Osoby powyżej 190 cm wzrostu i/lub długich nogach nawet niech na nią nie wsiadają. Chyba że ktoś lubi permanentne oddzielanie rzepki kolanowej od łękotki za pośrednictwem plastyku kokpitu....

;)

Opublikowano

Ta maszyna ma tak duże zalety (DCT, niskie spalanie, przyzwoity silnik, dobra jakość, rozsądna cena), że jego wady są jeszcze bardziej wkurzające (pozycja za kiermaną, brak schowka).

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

W sieci pojawiło się info o (chyba) pierwszej akcji serwisowej Hondy dla rodziny NC700 (X,S,Integra).

Sprawa dotyczy wadliwych łańcuchów napędowych - kilku użytkowników doświadczyło zerwania łańcucha w czasie jazdy :) , na szczęście poza istotnym zmasakrowaniem elementów motocykla, nie zanotowano przypadków uszkodzenia ciała kierującego lub pasażera (ale istnieje realne zagrożenie dla bezpieczeństwa :clapping:).

W skrócie: łańcuchy sygnowane "D.I.D. Japan" lub "RK Japan" są ok, łańcuchy RK bez sygnatury "Japan" są be... Niestety Honda nie ma ewidencji jakie łańcuchy były montowane do jakich VIN więc profilaktycznie wezwać musi wszystkich... :Jumpy:

Na razie oficjalne pisma otrzymują właściciele w US i Kanadzie, właściciele w UK kontaktując się z Hondą UK otrzymują odpowiedź "proszę czekać na pismo". Nie wiem na jakim etapie jest Honda Polska...

Źródła:

http://www.nc700.co....-recall-thread/

http://nc700-forum.c...call-print.html

  • Administrator
Opublikowano

A pamiętam jak dziwne dźwięki wydawał łańcuch w trasie. W Czechach zajechałem do pit stopu po drugiej stronie granicy żeby nie jechać dalej na lękach :). Hałas ustał ale już przed Berlinem znów słyszałem ów mało przyjazny dźwięk suchego łańcucha. Ciekawe z której był serii... :)

Opublikowano

Simon, czy zwykły smiertelnik może wypożyczyć Integrę w Warszawie? Pytam, bo czytałam na włoskich forach bardzo pochlebne noty o Integrze, chętnie bym się przejechała.

  • Sympatycy
Opublikowano

Magda, testówka Integry była w MCS na Prymasa Tysiąclecia.

Opublikowano

Magda, testówka Integry była w MCS na Prymasa Tysiąclecia.

Owszem jest. Trzeba wpłacić niebagatelną kaucję liczoną bodajże 2.500 PLN i można sobie pośmigać :)

Testówka wzięta z centrali Hondy, jako na testy do portalu skuterowego. Podejrzewam, że dla Kowalskiego nieosiągalne z tego źródła, ale warto spróbować oficjalną stroną.

Opublikowano

Upps.2500 - nieżle. Zajrzę na Prymasa. Czy ta testówka była w kolorze czarnym? Jesli tak to wystawili ją na alledrogo. Wczoraj synek dłużej pospał i poczytałam sobie włoskie portale i fora. Chwalą Integrę, a jadą po BMW. T-maxowi się natomiast dostaje za zmienioną pozycję za kierownica na bardziej sportową, przez co uważają, że jest niewygodnie. pzdr.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Honda Plaza proponowała mi w zeszłym tygodniu przejażdżkę

O jakiejś kaucji nie było mowy, bo chyba bym zabił ich śmiechem

:clapping:

Opublikowano

SimonWarka, fajny test.

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że Integra dla osobników o wzroście 190+ jest wyjątkowo niewygodna i najlepsze właściwości jezdne niewygody tej nie zrekompensują... niestety.

Opublikowano

Szymek super test !!! Jeździłem Integrą i zaraz potem NS700 i powiem, że lepiej w zakrętach składała się INTEGRA. Skrzynia biegów sprawia się super jak to napisał Mariusz Burgi "jak milion dolarów".

P.S. Szymek zacznij w końcu jeść bo znikniesz chłopaku :confused:

Opublikowano

P.S. Szymek zacznij w końcu jeść bo znikniesz chłopaku :)

P.S. Nie stać mnie na wariator J.Costy, więc chudnę żeby Nexus lepiej latał :D

Opublikowano

Fajny, obszerny test ze świetnymi zdjęciami!

Jednak utwierdził mnie w przekonaniu, że kufer, który Honda wspaniałomyślnie "dorzuca" ze stelażem za nieco ponad 2000 pln to kpina.

Może jest fajnym oparciem dla pasażera i świetnie się nadaje na duże ciasto od babci... ale brak możliwości zapakowania tam nawet jednego kasku szczękowego jest żenujący. !NOT

Osobiście wolałbym aby Honda wróciła do starej ceny Integry i pozwoliła klientowi samemu wybrać z jakim kufrem chce jeździć. Ale mam taką teorię, że wtedy nikt dobrowolnie nie kupiłby tego kufra hondowskiego... <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...