Darek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Widocznie potrafisz oszczedniej jezdzic. Wynik 3,6... nic nie moge powiedziec tylko podziwiac...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Klubowicze Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Żadna sztuka poprostu prędkość 80-90 ,delikatne przyspieszenia no i oczywiście tylko trasa. Taki wynik miałem naprzykład jak jechaliśmy do Krakowa 2 tyg.temu z ekipą Śląską. Generalnie przy normalnej ale dynamicznej jeździe 4,5 przy 120-130 max. Aha i ja mało jeżdzę po mieście raczej są to wycieczki.
Darek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No tak , 4,5l osiagnalem na trasie do Wenecji, z dosyc duzym bagazem, ale jeszcze nigdy nie zszedlem ponizej 4l. Byc moze w nowszych modelach cos jednak poprawiono, bo jak wszystkim wiadomo Silverwingi niestety, sa bardziej spragnione niz Burgmany. Wszyscy moi znajomi, ktorzy maja Burgery, zuzywaja mniej paliwa, od nas, wlascicieli SW, a zrobilismy juz wspolnie naprawde mnostwo kilometrow. Ty masz SW-T, wiec byc moze nawet aerodynamika Twojego skutera jest poprawiona.
dr.big Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Panowie, wina roczników, 2005 potrafi sobie żłopnąć, a 2011 już nie. Przy tym samym stylu jazdy . Edit: Po upomnieniu, również mnie, proszę nie "rozdmuchiwać" OT o spalaniu SW i wrócić do Integry. Dziękuję .
przemas Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 LeoVince wprowadza do oferty końcówki LV One dedykowane (sic!) do Integry. Mocowanie slip-on, więc jak rozumiem pasują do oryginalnego kolektora. Wykończenie „Titanium” (zdjęcie) lub „Carbon”. Sugerowane ceny netto, odpowiednio 289 Euro i 382 Euro…
dr.big Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Co prawda bez końcówki LeoVince, ale pojeździłem trochę Integrą po Berlinie, od zwykłych ulic i skrzyżowań, po autostradę i ok. 150 km/h (ze 2- 3 sekundy)... Aż szkoda było przy niecałej setce przebiegu... Jeździ się fajnie, dostępne mamy mamy 2 modusy normal i przełączający lekko wyżej sport... do tego możliwość przełączania biegów manualnie, przyciskami na kierownicy. Ruszanie bez problemu, rozpędzanie się też, czuć bezpośrednie (znane z biegowców) oddanie mocy, bez "ślizgania" przeniesienia napędu zanego ze skuterów, przyspieszenie dobre, silnik przypominał mi nawet po mocnym dodaniu gazu na jedynce i dwójce dzwięk jednostki V8 ... Minus, na dwojce około 2 tysi obrotów, po mocnym dodaniu gazu zdecydowane szarpanie łańcucha... Nogi zgięte, rozprostowanie możliwe tylko przy jeżdzie solo, mikry schowek, bez TopCase się nie obejdzie... Ogolnie zaskoczyła mnie jednak ta Honda pozytywnie...
Shinji Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Bigu, a jak zachowanie sie Integry w zakretach ? Kola i zawieszenie wybieraja dobrze nierownosci ? Jak manewry w korkach ? osiagi bys porownal do jakiegos skutera ? ogolnie Hondzie daleko do Tmaxa ?
dr.big Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Na stronie głównej będzie za jakieś 5 tygodni długodystansowy test Integry . Ja przejechałem nią zaledwie jakieś 100- 120 km i na razie nic nie będę zdradzał . Chwila cierpliwości, opis będzie dokładny, zdjęcia fajne... już za chwileczkę, już za momencik ...
Geni Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 W pokrewnych V-kach Hondy raczej nie poleca się schodzenia do 2tys. obrotów, bo szarpią. Widać od lat 80-tych nic się w tym względzie nie zmieniło. Szkoda, że napęd nie redukuje biegu, ale to pewnie jest gdzieś w granicach obrotów, przy których następuje redukcja. Zresztą takie szarpanie to nie szarpanie. dr.Big przejedź się na litrowym Ducati. Tam łańcuchem szarpie wściekły Rottweiler, a nie mikry hondowski pinczerek.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Maja 2012 Administrator Opublikowano 6 Maja 2012 Wiele osób zadaje sobie pytanie jak zostanie sklasyfikowana Integra... moto czy maxi. Tak samo jak usłyszałem we włoskim salonie tak i na oficjalnej stronie Intgra znajduje się w dwóch grupach: scooter i moto. To chyba pierwszy w historii jednośladowej pojazd, który należy do dwóch grup jednocześnie Honda Italia Honda Polska Cena we Włoszech wyjściowo 8999 eur. Przy płatności gotówką można uzyskać cenę 8600 i... kask Cena w Polsce wyjściowo 35.900 pln/ 8547 eur. wydaje się być ciut atrakcyjniejsza... i z tego co wiem pierwsze egzemplarze już dotarły do salonów.
dr.big Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Mi oferowano Integrę z mocowaniem i mniejszym TopCase Hondy oraz zarejestrowaniem za cash 8200... Podejrzewam, że jak bym tam sie pojawił z kasą, to za równe 8 tysi zmieniłaby właściciela...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Maja 2012 Administrator Opublikowano 6 Maja 2012 Cena we Włoszech wyjściowo 8999 eur. Przy płatności gotówką można uzyskać cenę 8600 i... kask Mi oferowano Integrę z mocowaniem i mniejszym TopCase Hondy oraz zarejestrowaniem za cash 8200... Podejrzewam, że jak bym tam sie pojawił z kasą, to za równe 8 tysi zmieniłaby właściciela... Spoko Ja specjalnie nawet nie negocjowałem Oferta była ot tak- na dzień dobry. Jak to wygląda kiedy stoisz z plikiem banknotów w ręku- tego nie wiem
kmodzele Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 mikro - njus Wczoraj (15 maja) trochę padało w Stolicy. Jechałem autem najpierw rano z Piaseczna do Wyszkowa, a potem w południe z powrotem. No więc jechałem i .... widzę czarną Hondę Integrę na Dolince Służewieckiej. Myślałem, że omamy, może to wina deszczu, a na pewno za mało się znam na motocyklach i widziałem coś podobnego, czego nie umiem nazwać. Ale wracałem za parę godzin i na Puławskiej znowu, tym razem biała. Wyjeżdżała spod siedziby Hondy. Co prawda budynek Hondy przy Puławskiej chyba ma niewiele wspólnego ze sprzedażą motocykli, tylko z silnikami do łodzi itp kosiarkami, ale stamtąd wyjeżdżała. Chyba rzucili kilka sztuk dziennikarzom i Ci choć pewnie niezadowoleni z powodu pogody, jeśli chcieli zapoznać się jako pierwsi i coś napisać, musieli ćwiczyć sprzęt w deszczu. W każdym razie widziałem dwie integry czarną i białą jednego dnia jeżdzące po ulicach. Wg mnie to testówki, ale jednak. Czyli albo już są w sklepach, albo lada dzień będą.
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 16 Maja 2012 Sympatycy Opublikowano 16 Maja 2012 Są już w sklepach, a dokładnie w sklepie w Poznaniu (KARLIK MOTOCYKLE). Co do testówek: cytuję za mailem z Honda Polska: "Taka testówka będzie dostępna po 20 maja u naszego dealera Motopoint w Poznaniu.(tel: 61/ 864 10 57) "
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Czerwca 2012 Administrator Opublikowano 5 Czerwca 2012 Długodystansowy test integry ruszył tuż przed zlotem w Żywcu. Aktualnie mam już nakrecone 1200 km. Pierwsze wrażenia są takie: skuter dla plecaczka jest średnio przyjazny. Na dłuższych dystansach musi się liczyć z kilkoma niedogodnościami (biada jeśli trafimy na 200 km ulewę) o których napiszę dokładnie wkrótce. Warte wzmianki już dziś jest jedno: Honda Integra to xtremalnie ekonomiczny maxi/hybrid skuter! Pozdro z czeskiej Pragi
Józek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Czekam z niecierpliwością na testy Integry na BURGMANII ! Pozdrawiam
STACHU Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Już kilka razy widziałem czarną Integrę na warszawskich numerach przejeżdzającą pod Victorią na Królewskiej Kilka słów już tu: http://www.scigacz.pl/Honda,Integra,uderzenie,swiezosci,18510.html
Norbert Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 hmm, oglądałem sprzęt na spocie w Wawie- którys z kolegów przyjechał i gdy otworzyłem schowek pod siedzeniem to wyskoczyłem z trampek. Totalna porażka jesli chodzi o bagażnik! W mojej subiektywnej ocenie , jeśli bym decydował się na bezbiegowca bez bagażnika wybrał bym Hondę DN-01. Inny koncept , ale wartość użytkowa podobna , no i ten styl....
Coval Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/honda-integra-faster-harder-scooter,art114.html
stapoz Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jestem przekonany, że skuter ma super osiągi. Niestety wygląd kompletnie mi nie pasuje zarówno z przodu, z tyłu jak i z profilu (podobają mi się tylko duże, eleganckie koła). Na zdjęciach jeździec wygląda jakby jechał na dziecinnym rowerku Braku pojemnego schowka na choćby jeden kask integralny trudno mi zrozumieć... Jeśli szedłbym w kierunku motocykli, to napewno wybrałbym Aprilię Mana z automatem i schowkiem, w którym bez trudu zmieści się kask
bogdan201 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Motocyklem, który jest automatem, łączy dobre osiągi (skrzynia DCT) i posiada schowek na kask integralny jest Honda NC700X. Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi ale dużo lepiej w pozostałych kategoriach takich jak amortyzacja (skoki zawieszeń 153/150mm), schowek na pełnoiwymiarowy kask integralny, osiągi (jest lżejszy od Integry), cena.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 25 Czerwca 2012 Administrator Opublikowano 25 Czerwca 2012 Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi To jest właśnie mocna strona Integry (nie dotyczy pasażera/plecaczka).. m.in o tym jak i innych aspektach użytkowania tego maxi-skutera już wkrótce w długodystansowym teście na stronie głównej
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 25 Czerwca 2012 Sympatycy Opublikowano 25 Czerwca 2012 Motocyklem, który jest automatem, łączy dobre osiągi (skrzynia DCT) i posiada schowek na kask integralny jest Honda NC700X. Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi ale dużo lepiej w pozostałych kategoriach takich jak amortyzacja (skoki zawieszeń 153/150mm), schowek na pełnoiwymiarowy kask integralny, osiągi (jest lżejszy od Integry), cena. Schowek jest rzeczywiście większy w NCX/NCS (o ironio). Natomiast co do ceny: NCX z DCT kosztuje 31K, po dołożeniu niezbędnych dodatków w postaci deflektorów kolan, stopy i wyższej szyby różnica w cenie nie jest już dramatyczna.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 25 Czerwca 2012 Klubowicze Opublikowano 25 Czerwca 2012 po dołożeniu niezbędnych dodatków w postaci deflektorów kolan, stopy i wyższej szyby różnica w cenie nie jest już dramatyczna. I tak mamy podobną ochronę,większy schowek i lepsze zawieszenie. Ja bym wybrał NC700X
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 25 Czerwca 2012 Sympatycy Opublikowano 25 Czerwca 2012 I tak mamy podobną ochronę,większy schowek i lepsze zawieszenie. Ja bym wybrał NC700X O tym właśnie mówię, poziom ochrony jest podobny, natomiast różnica w cenie nie jest już wtedy specjalnie duża. Co innego, gdybyśmy porównywali zwykłą NC700X bez DCT - wtedy 10K różnicy robi różnicę. Bez jazdy testowej trudno mi ocenić jednoznacznie czy lepsza Integra czy NCX ale też skłaniałbym się do NCX'a ze względu na jego większą uniwersalność (no i jak wygląda okufrzona Integra....fe .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się