Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA Integra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widocznie potrafisz oszczedniej jezdzic. Wynik 3,6... nic nie moge powiedziec tylko podziwiac...

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • przemas

    19

  • MariuszBurgi

    17

  • dr.big

    14

  • Corleone

    10

Top użytkownicy w tym temacie

  • Klubowicze
Opublikowano

Żadna sztuka poprostu prędkość 80-90 ,delikatne przyspieszenia no i oczywiście tylko trasa.

Taki wynik miałem naprzykład jak jechaliśmy do Krakowa 2 tyg.temu z ekipą Śląską.

Generalnie przy normalnej ale dynamicznej jeździe 4,5 przy 120-130 max.

Aha i ja mało jeżdzę po mieście raczej są to wycieczki.

Opublikowano

No tak , 4,5l osiagnalem na trasie do Wenecji, z dosyc duzym bagazem, ale jeszcze nigdy nie zszedlem ponizej 4l. Byc moze w nowszych modelach cos jednak poprawiono, bo jak wszystkim wiadomo Silverwingi niestety, sa bardziej spragnione niz Burgmany. Wszyscy moi znajomi, ktorzy maja Burgery, zuzywaja mniej paliwa, od nas, wlascicieli SW, a zrobilismy juz wspolnie naprawde mnostwo kilometrow. Ty masz SW-T, wiec byc moze nawet aerodynamika Twojego skutera jest poprawiona.

Opublikowano

Panowie, wina roczników, 2005 potrafi sobie żłopnąć, a 2011 już nie. Przy tym samym stylu jazdy :unsure: .

Edit: Po upomnieniu, również mnie, proszę nie "rozdmuchiwać" OT o spalaniu SW i wrócić do Integry. Dziękuję :lol: .

Opublikowano

LeoVince wprowadza do oferty końcówki LV One dedykowane (sic!) do Integry. Mocowanie slip-on, więc jak rozumiem pasują do oryginalnego kolektora. Wykończenie „Titanium” (zdjęcie) lub „Carbon”. Sugerowane ceny netto, odpowiednio 289 Euro i 382 Euro…

1.jpg

Opublikowano

Co prawda bez końcówki LeoVince, ale pojeździłem trochę Integrą po Berlinie, od zwykłych ulic i skrzyżowań, po autostradę i ok. 150 km/h (ze 2- 3 sekundy)... Aż szkoda było przy niecałej setce przebiegu...

Jeździ się fajnie, dostępne mamy mamy 2 modusy normal i przełączający lekko wyżej sport... do tego możliwość przełączania biegów manualnie, przyciskami na kierownicy.

Ruszanie bez problemu, rozpędzanie się też, czuć bezpośrednie (znane z biegowców) oddanie mocy, bez "ślizgania" przeniesienia napędu zanego ze skuterów, przyspieszenie dobre, silnik przypominał mi nawet po mocnym dodaniu gazu na jedynce i dwójce dzwięk jednostki V8 :lol: ...

Minus, na dwojce około 2 tysi obrotów, po mocnym dodaniu gazu zdecydowane szarpanie łańcucha... Nogi zgięte, rozprostowanie możliwe tylko przy jeżdzie solo, mikry schowek, bez TopCase się nie obejdzie...

Ogolnie zaskoczyła mnie jednak ta Honda pozytywnie...

integra1z.jpg

integra2k.jpg

integra3.jpg

integra4.jpg

Opublikowano

Bigu,

a jak zachowanie sie Integry w zakretach ?

Kola i zawieszenie wybieraja dobrze nierownosci ?

Jak manewry w korkach ?

osiagi bys porownal do jakiegos skutera ?

ogolnie Hondzie daleko do Tmaxa ? :rolleyes:

Opublikowano

Na stronie głównej będzie za jakieś 5 tygodni długodystansowy test Integry :) . Ja przejechałem nią zaledwie jakieś 100- 120 km i na razie nic nie będę zdradzał :eat: . Chwila cierpliwości, opis będzie dokładny, zdjęcia fajne... już za chwileczkę, już za momencik :rolleyes: ...

Opublikowano

W pokrewnych V-kach Hondy raczej nie poleca się schodzenia do 2tys. obrotów, bo szarpią. Widać od lat 80-tych nic się w tym względzie nie zmieniło. Szkoda, że napęd nie redukuje biegu, ale to pewnie jest gdzieś w granicach obrotów, przy których następuje redukcja. Zresztą takie szarpanie to nie szarpanie. dr.Big przejedź się na litrowym Ducati. Tam łańcuchem szarpie wściekły Rottweiler, a nie mikry hondowski pinczerek.

  • Administrator
Opublikowano

Wiele osób zadaje sobie pytanie jak zostanie sklasyfikowana Integra... moto czy maxi.

Tak samo jak usłyszałem we włoskim salonie tak i na oficjalnej stronie Intgra znajduje się w dwóch grupach: scooter i moto. To chyba pierwszy w historii jednośladowej pojazd, który należy do dwóch grup jednocześnie :)

Honda Italia

Honda Polska

Cena we Włoszech wyjściowo 8999 eur. Przy płatności gotówką można uzyskać cenę 8600 i... kask :)

20120503319.jpg

Cena w Polsce wyjściowo 35.900 pln/ 8547 eur. wydaje się być ciut atrakcyjniejsza... i z tego co wiem pierwsze egzemplarze już dotarły do salonów.

Opublikowano

Mi oferowano Integrę z mocowaniem i mniejszym TopCase Hondy oraz zarejestrowaniem za cash 8200... Podejrzewam, że jak bym tam sie pojawił z kasą, to za równe 8 tysi zmieniłaby właściciela...

  • Administrator
Opublikowano

Cena we Włoszech wyjściowo 8999 eur. Przy płatności gotówką można uzyskać cenę 8600 i... kask :)

Mi oferowano Integrę z mocowaniem i mniejszym TopCase Hondy oraz zarejestrowaniem za cash 8200... Podejrzewam, że jak bym tam sie pojawił z kasą, to za równe 8 tysi zmieniłaby właściciela...

Spoko :)

Ja specjalnie nawet nie negocjowałem :)

Oferta była ot tak- na dzień dobry.

Jak to wygląda kiedy stoisz z plikiem banknotów w ręku- tego nie wiem :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mikro - njus

Wczoraj (15 maja) trochę padało w Stolicy. Jechałem autem najpierw rano z Piaseczna do Wyszkowa, a potem w południe z powrotem.

No więc jechałem i .... widzę czarną Hondę Integrę na Dolince Służewieckiej. Myślałem, że omamy, może to wina deszczu, a na pewno za mało się znam na motocyklach i widziałem coś podobnego, czego nie umiem nazwać.

Ale wracałem za parę godzin i na Puławskiej znowu, tym razem biała. Wyjeżdżała spod siedziby Hondy. Co prawda budynek Hondy przy Puławskiej chyba ma niewiele wspólnego ze sprzedażą motocykli, tylko z silnikami do łodzi itp kosiarkami, ale stamtąd wyjeżdżała.

Chyba rzucili kilka sztuk dziennikarzom i Ci choć pewnie niezadowoleni z powodu pogody, jeśli chcieli zapoznać się jako pierwsi i coś napisać, musieli ćwiczyć sprzęt w deszczu. W każdym razie widziałem dwie integry czarną i białą jednego dnia jeżdzące po ulicach. Wg mnie to testówki, ale jednak. Czyli albo już są w sklepach, albo lada dzień będą.

  • Sympatycy
Opublikowano

Są już w sklepach, a dokładnie w sklepie w Poznaniu (KARLIK MOTOCYKLE). Co do testówek: cytuję za mailem z Honda Polska: "Taka testówka będzie dostępna po 20 maja u naszego dealera Motopoint w Poznaniu.(tel: 61/ 864 10 57) "

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Długodystansowy test integry ruszył tuż przed zlotem w Żywcu. Aktualnie mam już nakrecone 1200 km. Pierwsze wrażenia są takie: skuter dla plecaczka jest średnio przyjazny. Na dłuższych dystansach musi się liczyć z kilkoma niedogodnościami (biada jeśli trafimy na 200 km ulewę) o których napiszę dokładnie wkrótce. Warte wzmianki już dziś jest jedno: Honda Integra to xtremalnie ekonomiczny maxi/hybrid skuter!

Pozdro z czeskiej Pragi :ninja:

Opublikowano

Czekam z niecierpliwością na testy Integry na BURGMANII ! Pozdrawiam :whistling:

Opublikowano

hmm, oglądałem sprzęt na spocie w Wawie- którys z kolegów przyjechał i gdy otworzyłem schowek

pod siedzeniem to wyskoczyłem z trampek. Totalna porażka jesli chodzi o bagażnik!

W mojej subiektywnej ocenie , jeśli bym decydował się na bezbiegowca bez bagażnika

wybrał bym Hondę DN-01. Inny koncept , ale wartość użytkowa podobna , no i ten styl....

Opublikowano

Jestem przekonany, że skuter ma super osiągi. Niestety wygląd kompletnie mi nie pasuje zarówno z przodu, z tyłu jak i z profilu (podobają mi się tylko duże, eleganckie koła). Na zdjęciach jeździec wygląda jakby jechał na dziecinnym rowerku :wink32:

Braku pojemnego schowka na choćby jeden kask integralny trudno mi zrozumieć...

Jeśli szedłbym w kierunku motocykli, to napewno wybrałbym Aprilię Mana z automatem i schowkiem, w którym bez trudu zmieści się kask ;)

Opublikowano

Motocyklem, który jest automatem, łączy dobre osiągi (skrzynia DCT) i posiada schowek na kask integralny jest Honda NC700X. Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi ale dużo lepiej w pozostałych kategoriach takich jak amortyzacja (skoki zawieszeń 153/150mm), schowek na pełnoiwymiarowy kask integralny, osiągi (jest lżejszy od Integry), cena.

  • Administrator
Opublikowano

Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi

To jest właśnie mocna strona Integry (nie dotyczy pasażera/plecaczka).. m.in o tym jak i innych aspektach użytkowania tego maxi-skutera już wkrótce w długodystansowym teście na stronie głównej :wink32:

  • Sympatycy
Opublikowano

Motocyklem, który jest automatem, łączy dobre osiągi (skrzynia DCT) i posiada schowek na kask integralny jest Honda NC700X. Na tle Integry wypada blado w kategorii ochrony przed warunkami atmosferycznymi ale dużo lepiej w pozostałych kategoriach takich jak amortyzacja (skoki zawieszeń 153/150mm), schowek na pełnoiwymiarowy kask integralny, osiągi (jest lżejszy od Integry), cena.

Schowek jest rzeczywiście większy w NCX/NCS (o ironio). Natomiast co do ceny: NCX z DCT kosztuje 31K, po dołożeniu niezbędnych dodatków w postaci deflektorów kolan, stopy i wyższej szyby różnica w cenie nie jest już dramatyczna.

  • Klubowicze
Opublikowano

po dołożeniu niezbędnych dodatków w postaci deflektorów kolan, stopy i wyższej szyby różnica w cenie nie jest już dramatyczna.

I tak mamy podobną ochronę,większy schowek i lepsze zawieszenie.

Ja bym wybrał NC700X

  • Sympatycy
Opublikowano

I tak mamy podobną ochronę,większy schowek i lepsze zawieszenie.

Ja bym wybrał NC700X

O tym właśnie mówię, poziom ochrony jest podobny, natomiast różnica w cenie nie jest już wtedy specjalnie duża. Co innego, gdybyśmy porównywali zwykłą NC700X bez DCT - wtedy 10K różnicy robi różnicę. Bez jazdy testowej trudno mi ocenić jednoznacznie czy lepsza Integra czy NCX ale też skłaniałbym się do NCX'a ze względu na jego większą uniwersalność (no i jak wygląda okufrzona Integra....fe :wink32:.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...