Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA Integra


Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy
Opublikowano

Dzięki Karolina !OK

Dla zrozumienia tematu pt."Dni HONDA na torze Radom"

-Organizatorem imprezy jest importer motocykli HONDA w Polsce firma Honda Poland z siedzibą w Warszawie.

-Organizator ustala warunki uczestnictwa.

-Motocykle są własnością importera.

-Dealer nie ma wpływu na te warunki, a jedynie ma za zadanie opiekę na swoimi klientami podczas imprezy.

-Żaden z klientów salonów dealerskich Honda nie ma obowiązku uczestniczenia w tej imprezie - jest to wolna wola zainteresowanych.

Dla zrozumienia pojazdów DEMO posiadanych i udostępnianych przez dealerów motocyklowych.

-Dealer kupuje od importera wybrany pojazd - płaci za niego w ciągu 10 dni od wystawienia faktury (podobnie jest z pojazdami stojącymi w salonach do sprzedaży).

-Dealer rejestruje go i ubezpiecza na własny koszt. Tankuje go również na własny koszt.

-Dealer użycza pojazdy DEMO swoim potencjalnym klientom na warunkach przez siebie ustalonych (w większości całkowicie nieodpłatnie)

-Czasami dealerzy pobierają kaucję zwrotną za udostępniony pojazd DEMO.

-Pod koniec sezonu dealer próbuje sprzedać pojazd DEMO z jak najmniejszą stratą w wiekszości kilka tysięcy taniej niż kupił od importera.

-Często zadarza się, że pojazd DEMO ulegnie kolizji. Wtedy dealer naprawia go (dobrze jeśli miał AC, ale to majątek) z własnej kieszeni i próbuje sprzedać.

-Kila razy zdarzyło się w naszym bezpiecznym kraju, że pojazd DEMO nie powrócił do dealera, a dokumenty tożsamości przedstawione przed użyczeniem były "dobrze zrobione".

Tak to pokrótce wygląda od "KUCHNI"

Proszę zauważyć, że w samochodówce jest troche prościej. Podczas jazdy testowej jest z reguły z nami ktoś z salonu samochodowego i ww sytuacji łatwiej uniknąć. Druga sprawa to stosowanie przepisów ruchu drogowego podczas testowania. Przy MOTO sprawdzamy co potrafi zapominając o ograniczeniach, przy AUTO jeździmy już bardziej dystyngowanie.

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • przemas

    19

  • MariuszBurgi

    17

  • dr.big

    14

  • Corleone

    10

Top użytkownicy w tym temacie

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 7.03.2012 o 14:10, przemas napisał(a):

........ oldscool'owego Burgmana 650 ............

:) rozweseliłeś mnie.

Raz uczestniczyłem w jazdach testowych w Suzuki. Każdy mógł pojeździć testowym pojazdem przez około 30 min. na trasie Katowice/Bielsko lub pokulać się po mieście i to nie w grupie lecz indywidualnie. Mimo, że jestem za takim testowaniem (różne maszyny, różni kierowcy itd) to rozumiem Dealerów, że chcą mieć swoje pojazdy na oku. Widziałem na trasie gości którzy chyba we wcześniej umówionym miejscu zamieniali się w prowadzeniu (pewnie brak prawka) lub grzebali przy moto.

Testy trwały trzy dni, razy sześć (jeśli dobrze pamiętam) pojazdów, razy przejechane km, razy spalanie i cena - to też są jakieś koszty. Zbyt często nie można robić takich zabaw.

Patrząc z mojej strony, to jestem zadowolony że mogłem pojeździć Burkiem 400 i mieć jakieś porównanie z posiadanym wtedy skuterem o mniejszej pojemności.

Dlatego w pewnym sensie zgadzam się z ponoszeniem kosztów takiego testowania lecz może bardziej symbolicznych. W tym przypadku doszedł pewnie koszt wynajęcia toru na drogach byłoby taniej.

Opublikowano

Qw@ki, rozumiem że powtarzasz swój przekaz nie dlatego, że uważasz nas za myślacych inaczej, lecz dlatego, by podkreslić, że w Sokole raczej testówki Hondy Integry w tym roku nie będzie...

Parafrazując twoje słowa "żaden z salonów dealerskich Hondy nie ma obowiązku kupowania motocykli testowych" - ja to rozumiem i myślę że nikt tutaj nie będzie Ci miał tego za złe.

Masz i pewnie będziesz miał u burgmaniaków duży szacunek !OK i to jest pewnie lepsza inwestycja niż pojazd testowy :( .

A imprezie organizowanej przez importera mówię "nie" i chyba nie muszę powtarzać dlaczego.

Może gdybym miał dylemat "który motocykl z oferty Hondy będzie dla mnie najlepszy na tor?", to pewnie powiedziałbym bym "tak", ale wtedy Integra nie miałaby dużych szans na zwycięstwo... :(

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 7.03.2012 o 23:40, przemas napisał(a):

Parafrazując twoje słowa "żaden z salonów dealerskich Hondy nie ma obowiązku kupowania motocykli testowych"

Parafrazując !winkiss to napisałem : Żaden z klientów salonów dealerskich Honda nie ma obowiązku uczestniczenia w tej imprezie - jest to wolna wola zainteresowanych

I dodam, że każdy dealer ma obowiązek posiadania DEMO (Suzuki, Honda) (w Kymco dowolność) i w przypadku Honda musi to być jeden z wybranych nowości NC700 ( z trzech do wyboru w dowolnej wersji biegowa-automat, ABS/bez ABS), oraz obowiązkowa "50-tka" Hondy. Do tego minimalny stok wystawowych na poziomie 8 do 16 i oczywiście pozostałe standardy... !vampire zżerające kasę...

  W dniu 7.03.2012 o 21:49, Patryk napisał(a):

Testy trwały trzy dni, razy sześć

Karawana Suzuki przez kilka lat funkcjonowała: motocykle były własnością SMP, dealerzy ponosili pozostałe koszta (transport od salonu, do salonu, paliwo, przeglądy, drobne naprawy, dodatkowe pensje pracowników sobota-niedziela), przy wiekszych szkodach naprawy pokrywało ubezpieczenie. Obecnie SMP wycofało sie z tego projektu.
Opublikowano
  W dniu 8.03.2012 o 07:09, Qw@ki napisał(a):

...I dodam, że każdy dealer ma obowiązek posiadania DEMO (Suzuki, Honda)...

No tu mnie zaskoczyłeś :( . Czy to oznacza, że jednak szanse na normalne jazdy testowe Integrą są?

Chyba, że Integra nie łapie się do rodziny nowości NC700... Czytaj: dealer może zakupić testówkę Integry ale i tak musi mieć też demo NC700S lub NC700X. !sciana

Myślę, że opłata 50-100 PLN za godzinną jazdę testową jest akceptowalna dla poważnie myślących o zakupie a jednocześnie może, przynajmniej częściowo, zminimalizować koszty motocykla DEMO.

Opublikowano

Mi też Integra wizualnie się podoba, technicznie jest super, ale... Nie ma żadnego sensownego schowka, więc niezbędny jest topcase. Nie ma miejsca na wyciągnięcie nóg. O ile drugą sprawę mógłbym przeboleć, o tyle pierwsza jest kompletnie dyskwalifikująca.

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 8.03.2012 o 09:44, przemas napisał(a):

No tu mnie zaskoczyłeś :) . Czy to oznacza, że jednak szanse na normalne jazdy testowe Integrą są?

Chyba, że Integra nie łapie się do rodziny nowości NC700... Czytaj: dealer może zakupić testówkę Integry ale i tak musi mieć też demo NC700S lub NC700X. !sciana

Myślę, że opłata 50-100 PLN za godzinną jazdę testową... !V

Na pewno część dealerów w Polsce(20)wybrało/wybierze Integrę na DEMO z NC700S/NC700S-ABS, NC700X/NC700X-ABS, NC700D-ABS(Integra)

Spis dealerów na stronie HONDA

U mnie będzie stała Integra, ale jako wystawowa(do sprzedaży), na demo biorę NC700S(czarny) :)

Opublikowano
  W dniu 7.03.2012 o 14:52, Karolina napisał(a):

Opłata 200zł jest za 6 sesji po 15 min. czyli za 1,5godz. jazdy po torze w Radomiu, a nie po ulicy.

no dobra, to wtedy sprawa wygląda zupełnie inaczej ;-)

dzięki ;-)

Opublikowano

Nie wiem jakie są praktyki innych importerów ale w tamtym roku kolega barł udział w jazdach Porsche na torze i za dwa dni "przyjemności" zapłacił 8 tyś. dodam tylko że kwota nie jest wliczona do ewentualnego zakupu auta. Tak więc 200 zł chyba jakoś można przełknąć, tym bardziej że takie wpisowe skutecznie odstraszy "szarańcze" i można będzie spokojnie i bez tłoku potestować sprzęty. Jest jeszcze taka możliwość że któryś z salonów akurat zdecyduje się na testówke Integry i będzie można w uzgodnieniu i na warunkach sprzedawcy odbyć jazde testową.

Opublikowano

:);):offtopic:

Chyba zaczniemy rozdawać warny!

Ten wątek tyczy się Hondy Integry a nie jazd testowych.

Apeluję o powrót do tematu.

  • Klubowicze
Opublikowano

Widzę że spore grono osób strasznie się nakręca na tę Hondę,ale dla mnie wygląda jak koza.Przód mocno zabudowany plastikami,wysoka szyba,z tyłu łyso.Koło tylne mocno wysunięte,jakoś to nieproporcjonalnie.No ale co się komu podoba,dla mnie kupa thumbdown.gif

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 8.03.2012 o 16:25, ADMINISTRACJA napisał(a):

:);):offtopic:

Chyba zaczniemy rozdawać warny!

Ten wątek tyczy się Hondy Integry a nie jazd testowych.

Apeluję o powrót do tematu.

Przecież rozmawiamy o jazdach testowych Hondą Integrą.

Dobrze, że Lucjan podał przykład z Porche - od razu widać, że takie przedsięwzięcie to nie jedynie pomysł Hondy i że są na to chętni, a cena zależy już tylko od tego, na ile importer danej marki się ceni. Komu będzie pasować to przyjedzie, a komu nie - nie przyjedzie i kropka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odświeżając temat: Zrobiłem mały rekonesans telefoniczny i na dziś żaden z dilerów Hondy w Warszawie nie planuje zakupu Integry jako pojazdu testowego... :D

Łącząc się w bólu z Corleone i innymi zainteresowanymi "jak to jeździ po normalnych polskich drogach", na otarcie łez wrzucam fajnie zmontowany materiał z testów Integry przeprowadzonych przez www.scooter-infos.com:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja się jednak zapisałem na testy. I tak jadę autem 14 kwietnia do Krakowa, więc będę miał 2 godzinną przerwę w Radomiu !scooter.

Czy ktoś z burgmaniaków się jeszcze wybiera? Ja jestem około południa...

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 20.03.2012 o 12:19, przemas napisał(a):

Odświeżając temat: Zrobiłem mały rekonesans telefoniczny i na dziś żaden z dilerów Hondy w Warszawie nie planuje zakupu Integry jako pojazdu testowego... :P

To ja nie bardzo dilerów rozumiem. Jak chcecie sprzedać komuś Integrę bez testówki? Gdyby to był Burgman 650 czy Silver Wing to rozumiem - można pojeździć używką lub sprzętem kolegi, ale Integra jest wielką niewiadomą. Jeśli ktoś się nie załapie na płatną przejażdżkę w Radomiu, to jak ma sobie wyrobić jakiekolwiek zdanie o tym pojeździe? Przy okazji: ja bym akurat chciał potestować Integrę także na ulicy (w korkach), bo to będzie bardziej odpowiadało późniejszemu przeznaczeniu tego pojazdu. Na torze w Radomiu można sportowy motocykl testować, a nie skuter. Wydaje mi się, że opłata za jazdę jest przesadą - konieczność przyjazdu na na tor radomski odsieje tych co się chcieli "kajtnąć za darmo".

Pytanie do Mariusza: czy przewidujecie test Integry na Burgmanii?

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 4.04.2012 o 16:16, smok.wawelski napisał(a):

Pytanie do Mariusza: czy przewidujecie test Integry na Burgmanii?

Tak i będzie to test złożony (trasa dłuższy dystans/miasto). Poza tym nową Integrę będzie można też zobaczyć na zlocie *Burgmania 2012* :P

  • Klubowicze
Opublikowano

Mariusz czy tylko zobaczyc?? :rolleyes:

  • 2 tygodnie później...
  • Sympatycy
Opublikowano

Czy ktoś był w Radomiu i widział się z Integrą? Jakieś wrażenia?

Opublikowano

Ja niestety musiałem zrezygnować z weekendowych testów ponieważ pracowałem niestety w Sopocie !placz1

  • Klubowicze
Opublikowano

Dzisiaj będąc na przeglądzie miałem okazję poprzymieżać się do Integry.

Hm no cóż stylistycznie ok ale :

1.siodło zdecydowanie wyżej niż w SW-T600(dla mnie istotne bom NIZIOŁEK)

tak samo wysoko jak w NC700X a to takie fun enduro

2.siodło twardzsze i narazie trudno określić czy wygodniejsze

3.siodło baaaardzo długie i z małym podparciem lędzwi-nijak nie mogłem się dopasować

4.wygląd ,zegary ,szyba ok

5.schowki ?

Gdybym miał teraz kupować to zamiast Integry wziołbym NC700X z DCT.

Co nie znaczy że SW-T600 jest !NOT

O co to ,to nie, jest zdecydowanie !OKK

Opublikowano

W Angli kosztuje £7500. Ogladalem blizej w sobote...poza ekonomika, to wlasciwie nic powalajacego na kolana. Napewno nie jest to pojazd turystyczny. Zbyt mala pojemnosc bagazowa. No i lancuch, czyli wiecej zabawy z utrzymywaniem pojazdu w dobrej kondycji.

  • Sympatycy
Opublikowano
  W dniu 17.04.2012 o 17:13, Darek1 napisał(a):

Ogladalem blizej w sobote...poza ekonomika, to wlasciwie nic powalajacego na kolana. Napewno nie jest to pojazd turystyczny. Zbyt mala pojemnosc bagazowa. No i lancuch, czyli wiecej zabawy z utrzymywaniem pojazdu w dobrej kondycji.

Jeszcze go nie oglądałem ale to troche jakbyś powiedział o Ferrari "poza dynamiką to właściwie nic powalającego". Dla mnie jednak jest pewnym osiągnięciem 3.7 l/100km w tak dużej maszynie + DCT. Co do łańcucha: masz go już teraz i w GP800, pasek w nowym T-maxie i chyba wole takie rozwiązanie od zębatek w B650.

Podobno mają Integrę w Motoriście i w Plazie, przejadę się, może jakieś fotki zrobię dla tych co mają dalej.

Opublikowano

Haha, tak masz duzo racji. kazdy spoglada na pojazd ze swojego pkt widzenia. Odbylem kilka dalekich podrozy, rowniez z pasazeram, wiec dla mnie wazne jest miejsce pod siedzonkiem... Oczywiscie techniczne nowinki zamontowane tam sa super, i to spalanie...polowa z SW. Ale calosciowo, jakos nie bardzo- dla mnie. Moze tez i kolor- widzialem biala, i do tego angole jej nie umyli...

  • Sympatycy
Opublikowano

Mały update w kwestii Integry w Warszawie:

Po telefonie do Hondy Polska ("Proszę pana, nie sprowadzamy tego samochodu...") zadzwoniłem do Motoristy i Hondy Plaza. Motorista: nie wiedzą kiedy będą mieli, mówią, że sprzedali 2 szt. Honda Plaza: mają mieć demo (nie jest jasne czy będzie do oglądania czy też do jeżdżenia) możliwe, że dostaną 28 kwietnia.

Czyli wszystko zgodnie z zasadą: w sklepie jest wszystko póki nie próbujesz tego kupić :D

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 17.04.2012 o 17:31, Darek1 napisał(a):

i to spalanie...polowa z SW. ...

To chyba jakiś żart z tym spalaniem SW?

Moja pali od 3,6 przy lajtowej jeździe do 5,3 przy 160-170(oczywiście na Niemieckiej autostradzie :unsure: )

PS.W Bielsku stoją dwie sztuki w kolorze bordo.

Jak by co to zapraszam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...