tomekmajesty Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Jestem na świeżo Przepisy zmieniły się w zeszłym roku i już nie na B Teraz tak jak przy motocyklach czyli 125 na B powyżej A Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
blaz Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 pojazd trojkolowy musi miec nożny hamulec,odstajace kierunki i odpowiedni rozstaw kół dlatego takie zmiany ok 10r uczynilo Piaggio tworząc wersje LT i to wszystko. Jak sprowadzisz taki pojazd z Francji zarejestrowany jako taki pojazd to nie może diagnosta wpisac ci na 1 przeglądzie,ze to motocykl
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lutego 2016 Administrator Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak sprowadzisz taki pojazd z Francji zarejestrowany jako taki pojazd to nie może diagnosta wpisac ci na 1 przeglądzie,ze to motocykl Zgadza się... ale nie tylko z FR. Warto wspomnieć, że poza Fuoco czy MP3 na rynku pojawia się czasem trójkołowy skuter Quadro i w DE są one także dostosowywane do rejestracji jako "PKW". Pedał hamulca w podłodze + wystające kierunki. Tu akurat outsider rynkowy Quadro3 z rejestracją na PJ "B" -> http://www.ebay.de/i...CMAAOSwu4BV03hv
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 4 Lutego 2016 Użytkownicy+ Opublikowano 4 Lutego 2016 Dobra panowie. A ktoś powie (napisze) jaka jest w końcu różnica w rozstawie przednich kółek po miedzy wersją LT i "zwykła" i jak się to ma do konfortu jazdy i prowadzenia ? Czy nożny hamulec równa się - brak klamki hamulca tylnego ? A przy okazji, co to za marka Quadro ? Google podpowiada że to "jakieś maszyny rolnicze" ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lutego 2016 Administrator Opublikowano 4 Lutego 2016 Google podpowiada że to "jakieś maszyny rolnicze" ? Quadro Vehicles
dr.big Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Dobra panowie. A ktoś powie (napisze) jaka jest w końcu różnica w rozstawie przednich kółek po miedzy wersją LT i "zwykła" i jak się to ma do konfortu jazdy i prowadzenia ? Czy nożny hamulec równa się - brak klamki hamulca tylnego ? (..) Są to jakieś "grosze" ... 2- 3 cm czy jakoś tak. Hamulec nożny działa na wszystkie koła. Klamki dalej są. PS. W wersji LT zmienione są też kierunki i przedni reflektor.
marycha Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 witam, więc po kolei: A ktoś powie (napisze) jaka jest w końcu różnica w rozstawie przednich kółek po miedzy wersją LT i "zwykła" i jak się to ma do konfortu jazdy i prowadzenia ? coś koło 6 cm, jest stabilniej niż w normalnym Czy nożny hamulec równa się - brak klamki hamulca tylnego ? nie, masz i nożny i ręczny też się zastanawiałem nad zakupem LT i nie robieniem prawka po rozmowie z gościem, który sprowadza tego dużo zarzuciłem temat prawdopodobnie wydziały komunikacji nie chcą rejestrować tego typu pojazdów jeszcze inna sprawa to wymagania techniczne co do przewożonych rzeczy samochodu, a motocykla i późniejsze kontrole przez policję samochód na wyposażeniu musi posiadać: trójką ostrzegawczy apteczkę gaśnicę Kupując LT jako pojazd samochodowy powinieneś to wszystko wozić. Pytanie, czy masz gdzi i będziesz. jak zatrzyma Cię policja to teoretycznie mogą poprosić o te rzeczy i co im pokażesz? inna sprawa to komfort jazdy. MP3 nie ma za długich podestów, a zabieranie sobie jeszcze sporego kawałka podłogi pod hamulec nożny dodatkowo ten komfort pogarsza po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw kupiłem zwykłe MP3 i zrobiłem prawko
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 4 Lutego 2016 Użytkownicy+ Opublikowano 4 Lutego 2016 Dzięki Marycha. Prawko A mam od zawsze, więc nie chodzi mi o rejestracje na samochód - dodatkowy temat o którym tu nikt nie pisał to chyba ubezpieczenie OC - na samochód będzie wyższe ? Pytam z ciekawości. Pojawia sie tych sprzętów (głównie z Francji) sporo, a przed przeczytaniem tego tematu nawet nie wiedziałem że są dwie wersje. Co do Quadro - to raczej jakaś nisza i zabawka dla kasiastych. Ale ten cztero kołowiec - robi wrażenie Tylko 279 kg wagi i silnik 350 ccm - 30 koni A czyje to silniki ? Bo ja nie szprecham po niemiecku. no kurcze ale przyczepka jest zajefajna
marycha Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 to jeżeli nie szukasz LT ze względu na prawko to kup zwykły, albo LT tylko niech Ci przerobia na zwykłego słyszałem, że LT prowadzi się jeszcze stabilniej ze względu na większy rozstaw z przodu
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 4 Lutego 2016 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2016 Co do Quadro - to raczej jakaś nisza i zabawka dla kasiastych. No raczej dla kasiastych... A przynajmniej dla tych, których po kupnie będzie stać na serwis, bo to sprzęt raczej niszowy (MP3 w porównaniu z nim jest multum), no i eksploatacja też dość kosztowna: - cztery opony do wymiany - cztery tarcze - cztery komplety klocków - dwa paski napędowe, które zazwyczaj są diabelnie drogie Do tego na filmie widać, że gdzieś przy prędkości około 100 km/h obroty silnika dochodzą niemal 6 tysięcy obrotów... Cicho raczej nie będzie...
blaz Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 tu macie dowód mój od xevo, pozycja J wskazuje kodem rodzaj pojazdu, przy LT jest wpis chyba L5e czyli motocykl trójkołowy, u nas wpisywane jako inny samochodowy pojazd, diagnosta przepisuje każda pozycję ja j ęzyk polski bo u nas są takie same, czyli jakieś G oznacza masę, K moc itp jakoś tak, nie może diagnosta szukając w danych kodów widzac L5e wpisać motocykl bo to jest inny kod, to tak jakby sprowadzić auto cięzarowe np nie wiem L8 diagnosta popatrzył na nie i wpisał ze to motocykl.. on przepisuje na polskie dowód francuski i tyle w temacie. LT ma szerszy rozstaw kół (proble z częsciami), hamulec nożny ma więksszośc MP3 to była opcja, odstające kierunki, gdzie normalnie są w nadkolach, tu są zaslepki
tacim Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Nio ja mam L5e w LT , ale nie masz racji , że diagnosta ślepo przepisuje wsio z dokumentów czasem trzeba mu oczy szeroko otworzyć hehe i zrobić samochodowy inny.
Jarczan Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 to jeżeli nie szukasz LT ze względu na prawko to kup zwykły, albo LT tylko niech Ci przerobia na zwykłego słyszałem, że LT prowadzi się jeszcze stabilniej ze względu na większy rozstaw z przodu Dystanse do przednich kół można dokupić za ok 400zł Nio ja mam L5e w LT , ale nie masz racji , że diagnosta ślepo przepisuje wsio z dokumentów czasem trzeba mu oczy szeroko otworzyć hehe i zrobić samochodowy inny. Dokładnie.Diagności w PL jak zobaczą "jednoślad" na 3 kołach to głupieją.
tacim Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja od kilku godzin składałem moto i mi za ciorta nie pasowała jedna część a moja żonka mówi "Ty a to nie jest jakiś uchwyt pod przednią tablice rejestracyjną " i bam mój LT jest przystosowany pod dwie tabice rejestracyjne. W przyszłym tygodniu robię przegląd i rejestrację na auto zobaczymy co będzie hehe.
blaz Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 pytałem przedwczoraj diagnosty i mówił że on wpisuje to samo co jest w dowodzie francuskim, chocbys zajechał czołgiem z oznaczeniem L3e to on nie ma uprawnien zeby fabryke poprawiac
tacim Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ja dałem luz i zrobiłem na A bo mi się już nie chciało cudować bardziej niż normalnie. Mam na prawdę luźnego diagnostę i stwierdził, że może zrobić na B pod warunkiem wykonania opinii rzeczoznawcy z uprawnieniami konstruktora. Dzwonił do ITS po nr homologacji chciał sprawdzić - śmiałem się, że nic mu to nie da bo tam tego nr nie ma. No i nie było lecz i tak to nic nie dało. Opcje są dwie L5e robisz na motocykl trzykołowy i czekamy aż łaskawcy z Warszawy zrobią przepisy jak np w GB gdzie do A dokładają kod na 3 kołowy i można śmigać, albo idziesz na żywca i rejestrujesz na samochodowy inny pod warunkiem uzyskania rzeczonej opinii ( no chyba, że masz diagnostę twardziela czytaj takiego co mu robota wisi) Mój nawet jak widział skuter mówił spoko spoko do czasu aż zobaczył L5e hehe. L3e wg mnie nie ma siły aby był trzykołowy bo łapie się na zapis rozstawu kół przednich poniżej 460mm.
blaz Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 kolega ma dwie sztuki MP3 szkoda że krucho z kasą bo bym se kupił obie już zarejestrowane w polandii oczywiście L5e, obie 400ie, szkoda bo jak to zapieprza i jak wygląda..
rocco76 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Mam Nexusa 500 z 2010r.Wie może ktoś od kiedy zmieniono pojemność silnika w dołożono drugą świecę?Co generalnie się zmieniło dzięki temu?
Bobas Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 W silniku Master 500 z 2 świecami podniesiono delikatnie moment obrotowy. Teoretycznie powinien mieć płynniejszą pracę, ale w praktyce różnice nie sa za bardzo wyczuwalne. Z tego co wiem to wprowadzono ułożyskowanie do wałka napędowego pompy wody. Ma to usunąć wadę jaka były częste nieszczelności tego elementu.
rocco76 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Godzinę temu, Bobas napisał: W silniku Master 500 z 2 świecami podniesiono delikatnie moment obrotowy. Teoretycznie powinien mieć płynniejszą pracę, ale w praktyce różnice nie sa za bardzo wyczuwalne. Z tego co wiem to wprowadzono ułożyskowanie do wałka napędowego pompy wody. Ma to usunąć wadę jaka były częste nieszczelności tego elementu. Czy myślisz,że ja z rocznikiem 2010mam już ten nowy?
rocco76 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Będę musiał luknąć. W instrukcji widzę,że jedna.Pojemność 460cc.Swoją drogą trochę dziwne,że w Fuoco z 2009 jest już nowy a w Nexusie z 2010 jeszcze staryChyba,że instrukcję mam starą
Łuki Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Zastanawiam się czy można jeździć mp3 LT zarejestrowanym jako pojazd samochodowy inny po autostradzie. Ta kategoria oznacza czterokolowca, a te są wykluczone z autostrad. Więc trochę lipa. Co prawda nie znalazłem określenia inne w kodeksie więc nie jestem na 100% pewny czy LT się tu łapie. Ale na pewno nie będzie to motocykl trojkolowy symetryczny. Z racji tego, że szukając MP3 rozważam też LT to mam zagwozdke czy da się to zarejestrować jako motocykl. Mnie to lotto bo A mam ze 13 lat, a problemów później mniej. Wiem, że diagnosta często wpisuje to co widzi ale pytam się o wasze doświadczenia w tym temacie. I co w przypadku LT już zarejestrowanego? Da się zmienić na moto?
kamil1984 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Witam. W ramach nowelizacji przepisów o kat b i użytkowaniu trojkolowców, mój ojciec chciałby takową Gilere zakupić. I tu pytanie na co zwrócić uwagę że strony technicznej. Silnik znam bo to Master 500 a miałem Atlantic a więc wiem o co chodzi w nim. Natomiast cała reszta konstrukcji to zagadka dla mnie a głównie przedni zawias. Pzdr lwg
tomekmajesty Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 Przyglądałem się temu modelowi bo rozważam zakupPytałem różnych gości którzy mają lub mieli te modeleMówią żeby zwracać uwagę ma uszkodzenia zawieszenia bo to drogi gipsA często zdarzają się w brakiem zbieżności przednich kół i wtedy komplet coś około 3 czy 4 tysiaków kosztujePoza tym jeździłem na MP3 i fajnie się prowadzi aczkolwiek dla mnie nie ma takiej swobody manewrów, ale może to kwestia przyzwyczajeniaOgólnie fajne sprzęty i może zakupięWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się