Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Administrator Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Właśnie dziś robiliśmy pomiary, kręciliśmy video i strzeliliśmy sesję zdjęciową... Test będzie składał się z II części i będzie trochę nietypowy. I część: odnosienie się do zmian jakie zaszły w Xcitingu od momentu wprowadzenia do sprzedaży. II część: porównanie Xcitinga do T-maxa pierwszej generacji. Jedną z prób jakie wykonaliśmy był test przyspieszenia od 0-100 km/h. W szranki z Xciting'iem R 500 staneły: Downtown 300i, T-max I (gaźnik) oraz T-max II (wtrysk+ tuning). Efekty zobaczcie sami !w00t Promo video test XcitingR 500 Cały materiał video zamieszczony będzie wkrótce w teście Kymco XcitingR 500 my 2011
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Administrator Opublikowano 21 Sierpnia 2011 No miałem rację , że Xciting to syf nawet trzysetka go wyprzedza,ale ja i tak go lubię(miłość nie zna granic ni kordonów)Downtown to też chiński syf?Nieźle sobie radził z T-maxem. Nie bardzo czaję do czego mają zmierzać twoje wpisy... !sciana Faktem jest, że XcitingR przyspiesza gorzej od DT 300i ale ten jest akurat bardzo dobrym sprinterem... nawet T-max ma z nim problemy na starcie. Ból jest jeden: Xciting "R" jest (miał być) z założenia maxi-skuterem o zacięciu sportowym. Niestety, jest to bardziej gra pozorów niż faktyczny sport. Szczegóły w teście.
gutek janus Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 No miałem rację , że Xciting to syf nawet trzysetka go wyprzedza,ale ja i tak go lubię(miłość nie zna granic ni kordonów)Downtown to też chiński syf?Nieźle sobie radził z T-maxem. Chopie , Chopie, co Ci? Pamietasz jak pisałeś "Jezus was kocha"? Ciebie tyż!!!!!!!!!!!!!!! Przecież Ty sie zachowujesz tak, jakby ci obrażali kogos bliskiego, a to tylko kupa plastyku i blachy z Taiwanu. pzdr serd
kmodzele Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 [...] Jedną z prób jakie wykonaliśmy był test przyspieszenia od 0-100 km/h. W szranki z Xciting'iem R 500 staneły: Downtown 300i, T-max I (gaźnik) oraz T-max II (wtrysk+ tuning). Efekty zobaczcie sami [...] Mariusz tu niewiadomo czemu przemilczał, że w teście brał udział także X-Max, ale tak wyrwał do przodu, że w kadrze go nie widać (kamera miała za słabą czułość). ... Może dlatego nic nie pisał, bo wszyscy by się dziwili: "ale odszedł, nawet go nie widać"
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Administrator Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Tak, tak kmodzele... Ciebie Jezus też kocha Ps. A fakt, widziałem jak jakiś typ pchał żwawo poboczem skuta... To byłeś ty? !w00t
Corleone Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 T-max Monka, to wymiatacz ... Pragnę zaznaczyć, że ja na DT300i ruszam ostatnio z uślizgiem sprzęgła jak się dobrze rozgrzeje przekładnia pewnie okładziny się kończą albo coś podobnego (pewnie ktoś zaraz napisze, że jego żywot już się kończy ). Ale i tak jest spoko. Niemniej jednak trzeba potwierdzić, że tych 39KM w Xcitingu jakoś nie widać ale myślę, że nowy model, który zapewne pojawi się w przyszłym roku może przynieść jakieś niespodzianki... ale trzeba przyznać, że mamy tu niezłego patriotę Yamahy !OKK. tak kmodzele ???
Sympatycy Worlan Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Sympatycy Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ... Pragnę zaznaczyć, że ja na DT300i ruszam ostatnio z uślizgiem sprzęgła jak się dobrze rozgrzeje przekładnia pewnie okładziny się kończą albo coś podobnego (pewnie ktoś zaraz napisze, że jego żywot już się kończy )..... "Synu", nie pomogą żadne tłumaczenia. Jutro spotykamy na rodzinnej kolacji i wybierzemy następnego ujeżdżacza DT300i. Dość wstydu. PS. Taki test i bez Worlana ?? Jesteście beeeeee
Drek Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Taki test bez GP? Aaa... fakt, w momencie jak Wy byście odkręcali manetki GP stałby już w Koninie na hajłeju opłacając bramkę !OKK
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Sympatycy Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Taki test bez BMW S 1000 RR? Pewnie jakby GP stała w Koninie, to BMW wracałby z kawy w Berlinie... To miał być test T-max (niekoniecznie kontra) Xciting R. Worlan: szczerze mówiąc żałuję, że nie było twojego T-maxa. Na następny raz (o ile takowy będzie) przygotujemy się z pewnym wyprzedzeniem.
monk Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Dopóki S8 jest moto-frienldy możemy zaprosić wszystkie tmaxy i sobie pośmigać. Sprzęt rejestrujący mamy Próbki może Mariusz udostępni przed oficjalnym releasem testu.. Tylko się spieszmy, bo S8 wiecznie pusta stać nie będzie, a i sezonu coraz mniej.
Corleone Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Tak WORLAN, to była szybka akcja. Ja również wpadłem tylko na pół godziny, bo miałem poustawianą dalszą część dnia... Nie bardzo czaję do czego mają zmierzać twoje wpisy... !sciana Faktem jest, że XcitingR przyspiesza gorzej od DT 300i ale ten jest akurat bardzo dobrym sprinterem... nawet T-max ma z nim problemy na starcie. Ból jest jeden: Xciting "R" jest (miał być) z założenia maxi-skuterem o zacięciu sportowym. Niestety, jest to bardziej gra pozorów niż faktyczny sport. Szczegóły w teście. Tutaj zobaczycie dlaczego zeszłoniedzielne porównanie na S8 było dość mocno wypaczone jeżeli chodzi o mojego DT300i http://www.forum.burgmania.net/topic/6609-rolki-drpulleya/page__st__640__gopid__202410#entry202410
Szymek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A może jeszcze Kymco People 300i GT. Czytałem w ostatnim Motocyklu że ma większy moment i ponoć idzie jak rakieta
monk Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Tak WORLAN, to była szybka akcja. Ja również wpadłem tylko na pół godziny, bo miałem poustawianą dalszą część dnia... Tutaj zobaczycie dlaczego zeszłoniedzielne porównanie na S8 było dość mocno wypaczone jeżeli chodzi o mojego DT300i http://www.forum.burgmania.net/topic/6609-rolki-drpulleya/page__st__640__gopid__202410#entry202410 W takim razie trzeba będzie powtórzyć niedzielne sprinty Zaprosi się jakieś szerzszenie i pohałasujemy troszeczkę !wchair !wchair
Corleone Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Monk więcej hałasu od Ciebie, to nie wiem czy wytrzymamy . Może jak będzie pogoda, to pojedziemy po czwartkowym spocie???
monk Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Monk więcej hałasu od Ciebie, to nie wiem czy wytrzymamy . Może jak będzie pogoda, to pojedziemy po czwartkowym spocie??? Nie no, nie przesadzajmy.. Ostatnio panowie trenujący stunt zawstydzili wszystkich
Corleone Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Monk dawaj w czwartek na spot i coś ciekawego wymyślimy
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Września 2011 Administrator Opublikowano 3 Września 2011 Trochę to trwało... ale test porównawczy jest już dostępny na stronie głównej burgmania.net Przy okazji chciałem bardzo podziękować za zaangażowanie w test: Smokowi Wawelskiemu, Monkowi oraz Corleone !OKK Zapraszamy do lektury !tut
AiKSz Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 dzięki fajny test wygląda jednak na to że ten test wyszedł niezbyt pochlebnie dla exticinga jakoś nie zdawałem sobie sprawy ze to jest do tego stopnia kalka z tmaxa (niestetyt tylko stylistycznie) chyba najważniejsze podsumowanie testu to : "Wydaje mi się też, że największym konkurentem Xcitinga nie jest T-max ale… Kymco Downtown 300i (z ABSem). " mam wrażenie że większość, wybrałaby downtowna ale mam pytanie w teście jest: "Prędkość maksymalna licznikowa: 160 km/h Prędkość maksymalna w/g GPS: 145 km/h" a teście starego exticinga : "prędkość maksymalna, jaką udało nam się osiągnąć na budziku, czyli 175 km/h to w rzeczywistości prawdziwe 160 km/h." to znaczy że wolniejszy jest ten "R" ?? ciesze sie że są plany porównania 500-tek jednocylindrowych !OKK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Września 2011 Administrator Opublikowano 3 Września 2011 ale mam pytanie w teście jest: "Prędkość maksymalna licznikowa: 160 km/h Prędkość maksymalna w/g GPS: 145 km/h" a teście starego exticinga : "prędkość maksymalna, jaką udało nam się osiągnąć na budziku, czyli 175 km/h to w rzeczywistości prawdziwe 160 km/h." to znaczy że wolniejszy jest ten "R" ?? Tu nie jest nawet kwestia stary/nowy tylko z szybą i z "ala" szybą. W "R" cały pęd powietrza bierzesz na siebie (szyje czasem aż dusi- co nie Smoku? ) a przez to cx jest mocno zachwiany. Pamiętam, że poprzedni XC na normalnej szybie (i starej czaszy) osiągał na prostej bez większych problemów 170 licznikowo (pomijam który mniej a który więcej kłamał) a "R" osiąga z trudem 160. Wynika z tego, że faktyczna różnica V-max to ~ 10 km/h na niekorzyść "R"
ŻABA Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Test bardzo ciekawy, brawo za profesjonalne filmiki !OK Dla mnie wniosek płynie prosty - lepiej 20 tys. zł zainwestować w używanego T-maxa, niż w nowego XC.
dr.big Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 (...)Dla mnie wniosek płynie prosty - lepiej 20 tys. zł zainwestować w używanego T-maxa, niż w nowego XC. Uważałem tak już przed testem . PS. Fajny test, filmiki i zdjęcia.
Klubowicze Jack Opublikowano 5 Września 2011 Klubowicze Opublikowano 5 Września 2011 przez dwa lata użytkowania nigdy nie udało mi się zalać podestów , ale widać ,że chcieć znaczy móc.Nie boli mnie również tyłek,a sądząc po fotkach mój jest znacznie bardziej kościsty od Ojca Dyrektora Jeśli chodzi o spalanie to w lecie nie udało mi się przekroczyć pięciu litrów... "Wytrysk" paliwa z wlewu mam za każdy razem, gdy nie przyhamuję pistoletu dystrybutora w końcowej fazie tankowania, więc nie wiem Geddy, jak Ci się udaje nigdy nie zachlapać podestów. Powiem wręcz, że pochlapane podesty i przekrok w XCitingu to normalka. Dobrze, że to tylko paliwo.. !w00t Kanapa dosyć twarda jest i niezbyt wygodna - wg mnie, ale jam mam tyłek chyba zbliżony kościstością do Ojca Dyrektora. Widocznie kanapa dostosowana jest do bardziej kościstych, chudych, tajwańskich tyłków A spalania nigdy nie mierzyłem, bo i po co to komu na własne prywatne potrzeby. I tak zatankujesz tyle ile musisz.
@ndrzej Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 ja uważam, że ten test jest wyjątkowo stronniczy. bez przerwy odwołuje się do Tmaxa: w xcitingu to jest źle, ale w tmaxie jest super. przykład szyby jest chybiony, kiedy ja jeździłem tmaxem, pęd powietrza znad szyby trafiał prosto w oczy przez co musiałem jeździć w okularach (zawsze znajdzie się ktoś, komu wysokość będzie przeszkadzała). tak samo z twardością fotela, które wg mnie w kymco jest idealne. cały czas się zastanawiam nad sensem takiego testu porównawczego - po co pisać o wyższości yamahy nad kymco, jeżeli między nimi jest przepaść cenowa! jaki będzie wynik porównania daci duster z np. subaru forester? w przypadku tych skuterów, nie ma aż takiej różnicy, żeby cena była prawie dwukrotnie wyższa. wszystkie "słabości" xcitinga nie są warte tej kwoty. a już zupełnie się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że lepiej mieć używanego tmaxa niż nówkę xcitinga (no chyba, że ktoś lubi sobie pogrzebać w sprzęcie). pozdr 1
dr.big Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 (...)zupełnie się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że lepiej mieć używanego tmaxa niż nówkę xcitinga (no chyba, że ktoś lubi sobie pogrzebać w sprzęcie). W 2009 roku mialem Tmaxa z rocznika 2001 z przebiegiem 30- 45 Tkm... Nic nie musiałem w nim naprawiać, wyglądał na BARDZO zadbanego, a sprzedałem go za ... 12 tys. złotych ... Byłem z niego b. zadowolony i do dziś oglądać go można w moim avatarze w Bieszczadach . Acha, i na pewno nie wybrałbym wtedy Xcitinga na swój skuter. Tak więc stwierdzenie "no chyba, że ktoś lubi sobie pogrzebać w sprzęcie" mija się w temacie używanego Tmaxa za 12 tysi mocno z prawdą . Proponuje za kilka lat kupić 8- letniego Xcitinga i robić na nim np. jedniodniowe trasy ~1000 km, jeśli wogóle będzie na czym i będzie to możliwe . PS. Ja np. w trasę 2x 1000km jechałem 8- letnim Tmaxem bez obaw o powrót na lawecie . Rozumiem jednak, że nie każdy chce mieć używany skuter i dla niektórych jest ważna gwarancja. Dlatego, tak jak dla kogoś nie wchodzi w grę używany Tmax, tak dla mnie nie wchodzi w grę Xciting, nie ważne, nowy, czy używany...
alessandro Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Jack chyba jesteś młodszy niż ja i dla tego masz taki pyrsk Aha no jeszcze taka ciekawostka;Xciting podobno zapożycza wygląd z Tmaxa starej i nowej generacji to chyba w Kymco mają na etacie jasnowidzów którzy przewidzieli jak będzie wyglądać Tmax na dzień dzisiejszy Tak to jest, kiedy wierzy się w przedruki typu Świat Motocykli czy inny Motocykl. Chcecie poczytać o sprzętach interesujące teksty, zajrzyjcie do MotoRmanii. Nowy numer co miesiąc. Niewiele o skuterach, ale w każdym numerze coś. W składzie redakcyjnym same zwiezdy, ujeżdżające różne sprzęty, z resztą co roku chyba inne. Najważniejsze, że SAMI testują, nie przepisują niemieckich testów, gdzie zawsze wszystko wygra BMW itp. bzdury. (prawie jak Skoda wśród 400) Pytanie lekki OT: czy użytkownicy DT mogliby mi napisać ile palą ich sprzęty? Najchętniej w trasie, przy Vśredniej 100kmh. Z góry dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się