Skocz do zawartości
Forum Burgmania

"Niech zyja motocyklisci"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś pozytywnego:) Właśnie widziałam tę reklamę w tv !OK

Reklama

Ps. Jest tez dla nas konkurs.

Opublikowano

Bardzo pozytywna reklama w koncu o nas ktoś pomyslał.. !scooter

Opublikowano

No pozytywna i to bardzo ale powinna chyba być puszczana ze 100 razy dziennie w każdej TV przez co najmniej miesiąc aby dotarła do niektórych ... !

  • Sympatycy
Opublikowano

Mimo, że jak w każdej reklamie pobudki są niskie (kasssa :( ) spot jest fajny. Nie za długi nie za krótki - mnie się podobuje :band:

Opublikowano

Mila i sympatyczna Reklama !scooter

Fajna. !OK

Opublikowano

Fajna reklama i ciekawy spot !OK

Tylko dlaczego tak późno, powinni go puszczać na początku sezonu, ale jak to w Polsce co się odwlecze to nie uciecze :rolleyes:

Opublikowano

Więcej takich reklam powinno być

Opublikowano

Doprawdy zacne !OKK

Opublikowano

Nie dosc, ze tresc zacna, to i oprawa niesztampowa i wpadajaca w oko. Niestety, ci panowie, ktorych dzis spotkalem na szlaku, raczej nie widzieli. Nawet jak ogladali...

Opublikowano

Coś się wreszcie dzieje w mediach :blink: Tylko, że w Łodzi nie ma motocykli. Może jest jakiś zakaz jazdy 2oo, o którym nie wiem :D

  • Klubowicze
Opublikowano

Idea słuszna, ale wykonanie ... według mnie oprawa dźwiękowa spotu do doopy. Tekst i muzyka tworzy wycie, przez które większość oglądających szybko zmieni kanał TV, żeby tego nie słuchać. Nie chcę wyjść na malkontenta. Dobrze, że w ogóle spot powstał. Jednak mogli zrobić do tego muzykę bardziej przyciągającą widza. Muzyka i tekst ciekawej, wpadającej w ucho piosenki, zostaje w pamięci na długo. Czasem mimowolnie można taką fajną piosenkę zanucić w czasie jazdy... i dzięki temu przypomnieć sobie, że nie jesteśmy sami na drodze. A tego wycia, to chyba nikt nie zanuci... :) A wyobraźcie sobie, jakby ten tekst zrobić w rytmie rapu, albo - dla bardziej konserwatywnych - np. country.

Opublikowano

A tego wycia, to chyba nikt nie zanuci...

No jak to nie - NIECH ŻYYYYJĄ MIGAAACZE :) :) :)

:)

Opublikowano

Idea słuszna, ale wykonanie ... według mnie oprawa dźwiękowa spotu do doopy. Tekst i muzyka tworzy wycie, przez które większość oglądających szybko zmieni kanał TV, żeby tego nie słuchać. Nie chcę wyjść na malkontenta. Dobrze, że w ogóle spot powstał. Jednak mogli zrobić do tego muzykę bardziej przyciągającą widza. Muzyka i tekst ciekawej, wpadającej w ucho piosenki, zostaje w pamięci na długo. Czasem mimowolnie można taką fajną piosenkę zanucić w czasie jazdy... i dzięki temu przypomnieć sobie, że nie jesteśmy sami na drodze. A tego wycia, to chyba nikt nie zanuci... :D A wyobraźcie sobie, jakby ten tekst zrobić w rytmie rapu, albo - dla bardziej konserwatywnych - np. country.

Wcale nie jesteś "malkontentny", podkład muzyczny jak chorał w ostatniej trasie na cmentarz, aż sie wiać chce od tego zawodzenia ( no przynajmniej mua yucky.gif).

Opublikowano
A wyobraźcie sobie, jakby ten tekst zrobić w rytmie rapu, albo - dla bardziej konserwatywnych - np. country.

Nie lubię ani tego, ani tego :D

Nigdy nie będzie tak, że wszyscy lubimy rude :)

Nic w tej piosence się nie rymuje. Czyli chodziło o to, żeby było śmiesznie. Dla mnie jest. No bo samo śpiewanie o migaczach jest głupie. Każdy się uśmiechnie, zanuci pod nosem i? Może o to chodziło ;)

  • Klubowicze
Opublikowano

Żadna reklama nie uchroni nas niestety przed tak przykrymi skutkami crash'u - NADUŚ [*] Plecaczek zginął... :D

Opublikowano

Podoba mi sie sam fakt ze moze choc czesc ludzi popatrzy na nas troszke przychylniej a nie jak na "bezmyslnych dawcow"

Opublikowano

No pozytywna i to bardzo ale powinna chyba być puszczana ze 100 razy dziennie w każdej TV przez co najmniej miesiąc aby dotarła do niektórych ... !

Puścili ją dzisiaj po filmie wieczornym na polsacie.

Tylko wydaje mi się, że zwyczajny oglądacz musi się bardzo, bardzo wsłuchiwać w treść i jeszcze wysilić trochę umysł, żeby załapać o co chodzi.

Przecież wszystkie reklamy się olewa z góry.

Opublikowano

Żadna reklama nie uchroni nas niestety przed tak przykrymi skutkami crash'u - NADUŚ [*] Plecaczek zginął... :blink:

No niestety z opisu wynika, ze drugi motor "siedział na konstrukcji" pierwszemu i się przeliczył przy nagłym hamowaniu. Obserwuję to czasem na mieście. Zgroza.

Opublikowano

No pozytywna i to bardzo ale powinna chyba być puszczana ze 100 razy dziennie w każdej TV przez co najmniej miesiąc aby dotarła do niektórych ... !

Spot jest w TV od 26 czerwca i do ubiegłej niedzieli wyemitowany był już 1077 razy. Widziało go ponad 27 mln. Polaków (ponad 75% wszystkich w wieku powyżej 4 lat) z czego średnio każdy widział ją przynajmniej 6 razy. To chyba całkiem niezły wynik jak na 2 tygodnie kampanii? !OKK

Fakt,w pisenkę trzeba się w słuchać niczym w Hymn Narodowy śpiewany przez Górniak, ale może właśnie o to chodziło ?! - o skupienie większej uwagi na spocie? :blink:

Opublikowano

Super! Podoba mnie się! !OKK !OKK

Opublikowano

Fakt,w pisenkę trzeba się w słuchać niczym w Hymn Narodowy śpiewany przez Górniak, ale może właśnie o to chodziło ?! - o skupienie większej uwagi na spocie? :blink:

Większą uwagę na słowa mogą zwracać co najwyżej takie indywidua jak my, jeżdżący jednośladami.

Zwykły oglądacz TV zobaczy tylko dwóch czołowych rajdowców na koniec.

I pomyśli, że reklamują paliwa.

Oby było inaczej.

Chyba lepszy byłby na koniec jakiś duży napis w stylu "patrz w lusterka..." lub wyraźnie takie hasło rzucone przez spikera.

Opublikowano

Mi też sie podoba a w rozmowie ze starszym pokoleniem sami zwrócili uwagę że ; '' jednośladów jest więcwej ''.Czyli fajnie że zaczynają nas zauważać chociażby przez takie spoty.

Opublikowano

Czy reklama jest zła czy nie, nie wiem, wiem na pewno że jest zauważalne i wyróżniająca się w szumie reklamowym. Czy budzi pozytywne czy negatywne reakcje to co innego ale na pewno nie sposób jej nie zauważyć czy to jeździsz jedno czy dwu śladem. Dlaczego kampania wystartowała dopiero teraz? Dlatego, że teraz czas reklamowy jest najtańszy w ciagu całego roku a nie jest to kampania społeczna ( darmowa) tylko taka za która Orlen zapłacił dużą kasę. Moim zdaniem bardzo udana kampania, bo teraz każdy z nas dużo chętniej zatankuje na Orlenie wiedząć, że wspiera on nasze bezpieczeństwo na drodze. Podobnie jest z BP które robi motocyklowe niedziele na swoich stacjach i prawdopodobnie to jest reakcja Orlenu. Też chcą być user friendly. :blink:

A i jeszcze jedno, żebyście nie myśleli że Orlen robi to dla poprawy bezpieczeństwa na drodze. Po co miałby wywalać kasę żebyście tankowali u konkurentów? Ta kampania jest właśnie po to żebyście wybrali stacje Orlenu tankując swój skuter czy motocykl mając w głowie własnie to, że Orlen wspiera nasze bezpieczeństwo na drodze. Tak czy siak, dla mnie bardzo udana kampania, która odbija się szerokim echem choćby na takich forach jak te. ;)

Pozdrawiam.

Opublikowano

.................. Moim zdaniem bardzo udana kampania, bo teraz każdy z nas dużo chętniej zatankuje na Orlenie ........................... Podobnie jest z BP które robi motocyklowe niedziele na swoich stacjach i prawdopodobnie to jest reakcja Orlenu. Też chcą być user friendly. :D

........................Ta kampania jest właśnie po to żebyście wybrali stacje Orlenu tankując swój skuter czy motocykl mając w głowie własnie to, że Orlen wspiera nasze bezpieczeństwo na drodze. Tak czy siak, dla mnie bardzo udana kampania, która odbija się szerokim echem choćby na takich forach jak te. :D

Trafiłeś w sedno Kolego. Nic dodać, nic ująć. No może tylko z taką drobną uwagą, że kampania fajna, potrzebna, zauważalna itd, ale i tak ja zatankuję na NESTE lub LUK, bo jest taniej niż na Orlenie, czy BP thumbup.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...