dr.big Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zamiast wydawac pieniadze i dodawac mocy "powercommanderami" i innymi wydechami czy filtrami, wystarczy "stuningowac" skuter oszczedzajac pieniadze . I tak (tu na przykladzie Tmaxa) : Kierowca + ubior (110 kg): Pojazd 218kg, Kierowca 110kg, Suma = 328 kg, Moc 44,0 KM => 0,134 KM/kg Kierowca + ubior (110 kg) na zaczipowanym za duze pieniadze Tmaxie: Pojazd 218kg, Kierowca 110kg, Suma = 328kg, Moc (+5%) 46,2 KM => 0,145 KM/kg Kierowca + ubior (100 kg) po "zaczipsowaniu" mniejszymi wydatkami na zarcie: Pojazd 218kg, Kierowca 100kg, Suma = 318kg, Moc 44,0 KM => 0,138 KM/kg Kierowca + ubior (90 kg) po "zaczipsowaniu" mniejszymi wydatkami na zarcie: Pojazd 218kg, Kierowca 90kg, Suma = 308kg, Moc 44,0 KM => 0,143 KM/kg Kierowca + ubior (85 kg) po "zaczipsowaniu" mniejszymi wydatkami na zarcie: Pojazd 218kg, Kierowca 85kg, Suma = 303kg, Moc 44,0 KM => 0,145 KM/kg I efekt ten sam ... 1
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2011 Poproszę o przepis jakie czipsy mam konsumować , żeby dodać parę koni do mojego sprzęta ?
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 22 Czerwca 2011 Sympatycy Opublikowano 22 Czerwca 2011 No cóż.... oszczędnie zbudowanym ten rodzaj tuningu raczej nie wchodzi w grę...
daszek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Kierowca + ubior (85 kg) po "zaczipsowaniu" mniejszymi wydatkami na zarcie: Pojazd 218kg, Kierowca 85kg, Suma = 303kg, Moc 44,0 KM => 0,145 KM/kg znaczy się mam schudnąć 20kg... ech, niewykonalne (łatwiej było rzucić palenie i przytyć te 20kg )
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jak nie można schudnąć, to zawsze można się rozebrać. 20 kg do przodu i moc rośnie.
GrzechoCnik Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ale jak zrzucę 25kg to mnie zwieje ze !scooter byle boczny wiaterek bo skóra utworzy żagiel rozpięty na kościach
Marcin S. Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zamiast wydawac pieniadze i dodawac mocy "powercommanderami" i innymi wydechami czy filtrami, wystarczy "stuningowac" skuter oszczedzajac pieniadze . Czasochłonne i łatwo odwracalne Zejście 10kg z masą zajęło mi 2 miesiące. A i tak po pół roku 6 do góry poszło, akurat na początek sezonu Pzdr. M.
Sent Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Wow, to ja dopiero tuning mojej Hondy zapodałem: 14 miesięcy temu to było Kierowca i ubiór (125 kg): Motocykl: 223 kg Kierowca i ubiór 125 kg Razem 348 kg Moc 56 KM Stosunek 0,1609 KM/kg Teraz: Kierowca i ubiór (84 kg): Motocykl: 223 kg Kierowca i ubiór 84 kg Razem 307 kg Moc 56 KM Stosunek 0,1824 KM/kg
dr.big Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Czasochłonne i łatwo odwracalne (...) Ja nie narzekam , ze 2-3 lata temu bylo w porywach do 110 kg !sciana , od jakiegos roku utrzymuje sie na poziomie 88- 91 kg i probuje "tuningowac" dalej ...
Lucjan73 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Z tym tiuningiem to jakiaś wielka ściema ja zmniejszyłem obciążenie skutera o 26 kg i nie czuje różnicy w osiągach
dr.big Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 Lucjanie, bo zapomniałeś o napełnieniu kół azotem . Wtedy efekt jest murowany .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się