Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Serwis w Warszawie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Który serwis w Warszawie możecie polecić? Przegląd UH200 robiłem w Jaskolowski Suzuki i byłem zadowolony. Chłopaki wyglądają na szałaputow ale chyba znają się na rzeczy. Chcę teraz pojechać do nich na wymianę tlumika w AN400 bo kosztuje to u nich 100zl natomiast w liberty motors gdzie kupiłem burka krzyczą za to 250 zł. Nie najlepsze opinie słyszałem o Piasecznie i nie koniecznie dobre o 3&fun (ale wiadomo to tylko czyjąś opinia i nie można się tym do końca kierować). Co polecacie? Musi to być autoryzowany serwis bo ponoć jak wymienia w autoryzowanym to nie będę miał problemów w razie naprawy gwarancyjnej.

Opublikowano

Za 100 pln to i Ja tobie wymienię ten tłumik jak masz drugi :) przecież to nic skomplikowanego...

Opublikowano

Rure wydechowa wymienialem kilka razy i najdluzsza akcja trwala jakies 30- 40 min. lacznie z przerwami i popijaniem kawy :lol: .

Nie robilem tego co prawda nigdy w UH200, ale podstawowy zakres nasadek (nie wiem czy szesciokatne, imbusowe czy torxa) powinno zalatwic sprawe. W AN650 czy Tmaxie nie trzeba zdejmowac plastikow. 5 czy 6 srub, sonda Lambda i sprawa zalatwiona. A jaka satysfakcja :) ...

Opublikowano

Wymienić chce w an400. Czy faktycznie to takie proste? Nie trzeba wymieniać też rolek czy grzebać w coś w silniku?

A i jeszcze jedno, burek jest na gwarancji i myślałem ze jak będę wymianial w serwisie Suzuki to potem w razie naprawy nie będzie problemu a jak sam to potem powiedzą. " Panie ale tu jest zmieniony wydech wiec gwarantują przepada"

Opublikowano

Napisz dokladnie co chcesz zrobic :) . Wymienic tlumik, cala rure wydechowa, oryginalna, tuningowa, ... ?

W jakim skuterze, z jakiego rocznika. Na pewno ktos z forum juz to robil i wie, z czym to sie je :lol: .

Opublikowano

Wymienić tlumik wraz z kolektorem na tuningowy arrow reflex w an400 2010 rok.

Opublikowano

Przeczytaj ten tekst: KLIK, a w szczegolnosci ten urywek:

"(...)dostałem pokażnych rozmiarów paczkę, z której po rozpakowaniu, wyciągnąłem bodajże 5 elementów do zmontowania.

Lubiąc takie „wyzwania”, zabrałem sie szybko za demontaż starego wydechu, który zajął mi ok. 15 minut. 4 nierdzewne(brawo Suzuki) śruby przy kolektorach, sonda lambda katalizatora i 2 sruby mocujące wydech. Dziecinada. Kompletny montaż 4Roada był już trochę bardziej skomplikowany, a znajac włoskie wykonawstwo, położyłem dodatkowo obok gumowy młotek mający służyć „spasowaniu” części.

Jednak po przykręceniu 2 kolanek i dopasowywaniu następnych elementów, okazał się on zupełnie nieprzydatny!

Elementy były idealnie wykończone, pasowały do siebie tak, że zbędnym okazało się użycie jakichkolwiek narzędzi. Najwięcej kłopotu sprawiło mi naciągnięcie spreżyn trzymających wydech w całości.

Po ok. 30 minutach operacja była zakończona i mogłem odpalić Antka.(...)"

:)

Opublikowano

Tekst znam i czytałem. Dotyczy on 650 ale domyślam się, że przy 400 jest podobnie. Obawiam się tylko, że trzeba ściągać plastiki, a wiadomo że jak się nie wie co w która stronę pociągnąć, a co trzyma jeszcze jakaś zawleczka, łatwo jest je połamać i wtedy zamiast 100 zł za wymianę tłumika może się zrobić nieco więcej za połamane plastiki. No ale nic to zobaczę sam a w razie czego pojadę z tym bałaganem gdzieś.

Opublikowano

Nie no, jesli nie za bardzo znasz sie na rzeczy, to lepiej faktycznie podjechac do serwisu i cieszyc sie z wykonanej roboty !OKK .

Opublikowano

Chyba koledzy trochę zbaczacie z kursu tego wątku rozpisując się o samym wydechu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...