Klubowicze arturo-bb Opublikowano 11 Czerwca 2011 Klubowicze Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam.Jak już pisałem zacząłem nabijać kilometry nową HONDĄ.To jest mój pierwszy !scooter do tej pory były to tylko biegowce o różnych pojemnościach od 150cm do 1000cm. Nie mam więc porównania z innymi Maxi oprócz godzinnej jazdy B650. Pierwsze kilometry jak wiadomo to docieranie ale wrażenia i tak są zaj......te. Skuter reaguje na każdy ruch ręki bardzo spontanicznie.Przy 4000 obr.prędkość ok.80km/godz wystarczy musnąć rolgaz i już jest 120 przy wyprzedzaniu .Zawieszenie mogę porównać jedynie do biegowców : jest nieźle,na zwykłych drogach skuter nie jedzie lecz cichutko płynie !OKK Na dziurach i innych wertepach jest akceptowalnie (prawie jak w GS 550 lub CBF 600) Wagi pomimo 250kg nie czuć wcale.Skuter łatwy w manewrach parkingowych (cofanie B650 to dla mnie był lekki problem)Przy jeździe z prędkością ślimaka wyważenie sprzętu powoduje stabilność jakiej pozazdrościć mogą inne motocykle.Na szybko to tyle. Acha jak na razie spalanie 4,5 l/100 !OKK
Klubowicze Piootr Opublikowano 28 Listopada 2013 Klubowicze Opublikowano 28 Listopada 2013 Szkoda, że temat umarł. Właśnie jestem "przed wyborem" i gdyby była relacja z całej eksploatacji do dnia dzisiejszego to była by "kopalnia" wiedzy dla potencjalnych i aktualnych userów. Artur, a może coś skrobniesz w temacie ? pozdrawiam
Norbert Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Wynika to raczej z małej popularności SW-t600. Jest ich mało nawet patrząc w ogłoszenia, a szkoda bo osobiście uważam to za chyba najlepszą propozycję w klasie 600-650 w relacji do ceny. Przyznaję to nawet jako zagorzały fan Burgmana 650
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Klubowicze Opublikowano 28 Listopada 2013 Temat był "Pierwsze wrażenia" a teraz to było by takie małe podsumowanie. Nakręciłem do tej pory 29 tyś.km większość w trasach i na wycieczkach. Nadal banan na gębie. Spalanie na drogach lokalnych od 3,7 do 4,5 l/100 na Autostradach pow.5 ale na co dzień średnia wychodzi ok.4,0l/100 Opony zmieniłem po 9 tyś.na Pirelli Diablo i wykańczam drugi komplet(są super ale na próbę latem zmieniam na Metzelery Fell Free) Skuter całkowicie bez obsługowy poza serwisem co 12tyś. Osłona przed wiatrem dla mnie OK (mam 170cm) dołożyłem tylko osłony dłoni. Zawieszenie tak jak pisałem porównywalne do klasycznych motocykli typu Bandit czy CBF. Honda pokonała oprócz dróg asfaltowych np. : Autostradę Sudecką (kto jechał wie jakie tam są przyjemności) ,przejazd leśnymi drogami przez szczyty Gór Sowich (za zgodą Nadleśnictwa), leśne drogi na Kaszubach (ubity i sypki piach) ,Transalpinę , Transfogaraską oraz inne dziurawe drogi Rumunii. Wszystko bez problemu aż moi koledzy na Varadero czy BMW GS byli lekko zdziwieni. Generalnie bardzo łatwo i przyjemnie się nią manewruje (B650 był bardziej wymagający i dla mnie mniej bezproblemowy - cofanie, manewry parkingowe) Prędkość max. to licznikowe 180 a przyspieszenie - Nie wiem bo nie liczyłem ale bardzo dobre choć zawsze może być lepsze (przy zmianie paska w lecie będę zakładał rolki Malossi 24g i białą sprężynę centralną to zobaczymy na ile się jeszcze poprawi) To tak na szybko. Jak będą jakieś szczegółowe pytania to postaram się zaraz odpowiedzieć.
Klubowicze Piootr Opublikowano 28 Listopada 2013 Klubowicze Opublikowano 28 Listopada 2013 Artur, bardzo dziekuje za informacje. Przymierzam sie do nówki " jak pies do jeża". Sprzęt mi sie podoba, cena też. Mam prośbę. Prześlij mi na PW nr tel . Chciałbym chwilkę pogadać. Pozdrawiam Piotrek
Klubowicze Piootr Opublikowano 5 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 5 Grudnia 2013 No i kupiłem. Odbieram we wtorek lub środę - jak zima pozwoli. Dzięki za rekomendacje.
Darek1 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Gratulacje. Wielu bezpiecznych km i wspanialych wypraw.
Sympatycy Urbi Opublikowano 5 Grudnia 2013 Sympatycy Opublikowano 5 Grudnia 2013 Piootr, "będzie Pan zadowolony" Honda SW-T to naprawdę fantastyczny skuter no i przede wszystkim to legendarna japońska marka, a skrzydełko w nazwie mówi wszystko. Pozdrawiam i w związku z powyższym mogę tylko życzyć, aby woziła Cię bezpiecznie.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Klubowicze Opublikowano 6 Grudnia 2013 Nię będę się powtarzał Urbi powiedział dokładnie to co myślę
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Grudnia 2013 Administrator Opublikowano 6 Grudnia 2013 No i kupiłem. Odbieram we wtorek lub środę - jak zima pozwoli. Dzięki za rekomendacje. Ciesze się razem z Tobą Piotrek... tym bardziej, że (jak wspomniałeś live) pomogłem Ci tym materiałem> Test długodystansowy SW-T600 Ciekawostką jest fakt, że od przyszłego roku Honda najprawdopodobniej nie będzie oferować w PL tego modelu. Powód? Słaba sprzedaż i... podebranie klientów przez Integrę (wewnętrzna konkurencja).
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zarówno Mariusz swoim pełnym ciekawych spostrzeżeń materiałem jak i Artur z którym rozmawiałem niemal godzinę przez telefon pomogliście mi w podjęciu ostatecznej decyzji. Postanowiłem kupić fabrycznie nową zabawkę - kryterium nr. 1. W koszyku zakupów miałem 3 maszyny (BMW C650GT, AN650L3 i SW-T600). Rozpiętość cenowa duża, ale na BMW miałem wynegocjowaną cenę 41 tyś ( prod. 2012 ). Niestety okazało się, że dla mnie jest za wysoka i ledwo dostawałem stopami o ziemię. Poza tym jakość nie zachęcała. Trzęsące się lusterka i wszech ruszające się plastiki nie przekonały mnie do zakupu. AN650 przy cenie 45 tyś nie warte swojej ceny (mieszane wrażenia co do wyglądu po lifcie). Czy znalazłem "złoty środek" nie wiem, przekonam się po nawinięciu pierwszych tysięcy km. Chętnie się wtedy wypowiem w temacie tego wątku. Może przyda się kolejnym userom. Jeszcze raz dziękuje Panowie !piwko .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Grudnia 2013 Administrator Opublikowano 6 Grudnia 2013 Postanowiłem kupić fabrycznie nową zabawkę - kryterium nr. 1. W koszyku zakupów miałem 3 maszyny (BMW C650GT, AN650L3 i SW-T600). Rozpiętość cenowa duża, Poza kryterium wysokości kanapy nie ma co ukrywać, że SW-T600 miażdżąco zdysklasował konkurentów ceną zakupu a w zasadzie stosunkiem cena>produkt... i bardzo dobrze
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Grudnia 2013 Klubowicze Opublikowano 6 Grudnia 2013 Poza kryterium wysokości kanapy nie ma co ukrywać, że SW-T600 miażdżąco zdysklasował konkurentów ceną zakupu a w zasadzie stosunkiem cena>produkt... i bardzo dobrze To też było ważne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się