ptaku_1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Moze troszke smiesznie zabrzmi, ale nie moge sobie poradzic z zdejmowaniem Burka z centralki. O ile postawic go na centralce jest latwiej niz moja poprzednia YP250 to zdjecie AN-a z centralki juz dla mnie jest wyzwaniem. Codziennie rano sie z burasem szarpie, doszlo do tego ze zwalam go trzymajac go miedzy nogami lapie za kierownice i pcham brzuchem w okolice stacyjki. Wyglada to przekomicznie. Dzis tak go szarpalem ze az kierownik mi sie lekko przekrzywil Moze ktos ma jakas inna technike sciagania AN-a z centralki bo nie chce mi sie wierzyc ze ten typ tak ma lub ja jestem az tak slabiutki
malina666 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W dniu 28.04.2011 o 08:29, ptaku_1 napisał(a): Moze troszke smiesznie zabrzmi, ale nie moge sobie poradzic z zdejmowaniem Burka z centralki. O ile postawic go na centralce jest latwiej niz moja poprzednia YP250 to zdjecie AN-a z centralki juz dla mnie jest wyzwaniem. Codziennie rano sie z burasem szarpie, doszlo do tego ze zwalam go trzymajac go miedzy nogami lapie za kierownice i pcham brzuchem w okolice stacyjki. Wyglada to przekomicznie. Dzis tak go szarpalem ze az kierownik mi sie lekko przekrzywil Moze ktos ma jakas inna technike sciagania AN-a z centralki bo nie chce mi sie wierzyc ze ten typ tak ma lub ja jestem az tak slabiutki Paweł więcej ziarna z rana polecam a tak serio wykorzystaj możliwość lekkiego rozbujania skutera stojącego na centralce. W Twoim modelu jest chyba lekka przestrzeń miedzy tylnym kołem, a podłożem kiedy jest rozstawiony na centralce? Stojąc nad skuterem pociągnij kierownicę do góry - tylne koło dotyka ziemi - i gwałtownym ruchem odbijasz sie od ziemi i popychasz kierownicę do przodu. Brzmi to dosyć zabawnie i dziwie się, że masz taki problem. Szukajac Burgmana 400 dosiadałem ich ze 4 i jakos nie było z tym problemu. Może masz za mały brzuch ? 1
tomcrack Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A może pomijając słuszny ciężar AN400, centralka chodzi dość ciężko i stawia dodatkowy opór. Może przydałoby się ją przesmarować. U mnie ostatnio boczna nóżka stawiała większy opór do chwili potraktowania jej olejem i rozruszania. Teraz mogę ją rozłożyć/złożyć małym palcem.
przemas Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zgadzam się z tomcrac, zacznij od przesmarowania centralki. Dużo zależy też od podłoża. Pamiętam jak próbowałem zdjąć z centralki AN650, który stał na polerowanym gresie - skubany jechał na centralce jak na łyżwach . Polecam dodatkowo zastosować, w miejscu parkowania skuta, podkładkę w postaci wycieraczki gumowej lub czegoś podobnego - pomaga.
Klubowicze Ravenka Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Klubowicze Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Metoda na bujanego jest najlepsza, szczególnie kobiety z biustem, które mają łatwiej ze środkiem ciężkości Niestety nie sprawdzałam, czy tak samo działa posiadanie większego brzucha u panów . Jeśli masz z tym problem to radzę stawiać na boczną.
ptaku_1 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Na bujenago dziala, wczoraj przetestowalem. Dzieki za podpowiedzi. Malina dostaje plusika
Jamajczyk Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 prawdopodobnie centralna stopka jest zdeformowana, powodow moze byc kilka np. czeste siedzenie na motocyklu jak jest ustawiony na centralu wymiana na nowa i po sprawie
Klubowicze Patryk Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Klubowicze Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Może zmień technikę na niżej przedstawioną, który wydaje mi się podstawowym, standardowym sposobem od 1:11 do 1:14 Cięższe maszyny przy tym sposobie to "pikuś" od 1:25, 1:34, ........
Jamajczyk Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 na filmie ,jest to bardzo proste inaczej w realu ,przy poj 49cm3 to naprawde bardzo SIMPLE...
T-Rex Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Może to pomoże, choć ja bym tak nie próbował, a nawet jeśli to obserwowałbym boczną stopkę, czy przy popychaniu skuta, się nie złożyła.
moro Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zrzucić ze stopek to mały pikuś ale postawić na centralce przy mojej wadze 55kg to jest problem !!! Co prawda skośnoocy znaleźli na to sposób ale to zostawię sobie na zimowe wieczory
ptaku_1 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Postawic jest latwiej, niz zdjac Burasa z niej. Sposob Maliny dziala wystaczy usiasc na kanapie odchylic sie do tylu tak aby tylne kolo oparlo sie o ziemie i szybko bujnac sie do przodu, Burek sam spada z centraliki.
gkrz Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ptaku, ja mam 170cm i 85kg wagi, apka waży około 200kg i ze zdjęciem z centralki nie ma większych kłopotów, ale kiedyś musiałem ją postawić na trawniku, a że się kolebała to pod centralke dałem jakąś deskę. Trudno mi ją było postawić, a już zdjąć to kuzyn mi pomagał. Dlaczego to mówię, bo może ktoś u ciebie coś przerobił w centralce, troszkę ją podniósł, wystarczy 1 -2 cm i będzie kłopot.
T-Rex Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgadza się. Też tak miałem. Nawet chińczyka na desce nie mogłem postawić. Swojego AN250 też muszę siłowo stawiać. Dobrze, że ma duże relingi i stając na stopce, dociągam się za relingi. Ale co na to mój kręgosłup !NOT Kobieta nie ma szans na wrzucenie mojego skuta na stopki. Z innej beczki. Szef kupił BMW GS. Za czorta nie mógł go postawić na stopce. Przyjrzałem się jej i zauważyłem, że ma jakiś dziwny kształt. Zasugerowałem, że jest walnięta i się wygięła. Wyprostował, pomalował i motor jednym palcem można wrzucić na stopkę. Niestety moja nie wygląda na pogiętą
Kaper Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 W dniu 28.04.2011 o 08:47, malina666 napisał(a): (ciach) Stojąc nad skuterem pociągnij kierownicę do góry - tylne koło dotyka ziemi - i gwałtownym ruchem odbijasz sie od ziemi i popychasz kierownicę do przodu. (ciach) Dzięki!!! Co prawda mój brzuch zupełnie spokojnie zrzucał !scooter z centralki , ale metoda z kiwnięciem jest znakomita i pozwala się nie afiszować z wielkością "bębna". Pozdróweczka!
Administrator Artix Opublikowano 6 Maja 2011 Administrator Opublikowano 6 Maja 2011 Bez wzgledu na wage kierowcy i motocykla, postawienie na centralke to nie jest zaden wysilek bo nie pootrzeba wcale do tego sily, tylko sprytu. Silver ktory wazy cos kolo 250 kg plus kiedy jest zapakowany w daleka trase raz bylo w moim przypadku nawet 100 kg bagazu rowniez nie jest wiekszym problem. Stajemy z boku skutera, stajemy na wąs od centralki i lewą reka lapiemy za uchwyt pasazera a prawa kladziemy na manetke dla stabilizacji, wcale nie szarpiemy za manetke. Lekko podciagamy w gore lewa reke rownoczesnie stajac ciezarem ciala na wąs od centralki i juz. trzeba pocwiczyc
gutek janus Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 W dniu 6.05.2011 o 07:10, Artix napisał(a): ... Stajemy z boku skutera, stajemy na wąs od centralki i lewą reka lapiemy za uchwyt pasazera a prawa kladziemy na manetke dla stabilizacji, wcale nie szarpiemy za manetke. Lekko podciagamy w gore lewa reke rownoczesnie stajac ciezarem ciala na wąs od centralki i juz. trzeba pocwiczyc czyli tak: ,tylko mi te ręce sie plączą, ale tu kolega ma chyba problem zdjąć niż postawić? !placz pzdr serd
rosuch Opublikowano 27 Października 2023 Opublikowano 27 Października 2023 Cześć! Poszukuje wkładki do stacyjki. Burgman an 400 k5 2005. Podpowiecie gdzie szukać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się