Sympatycy Zenek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Burgman 650 jest nadal atrakcyjny ale... jako pojazd używany. W dzisiejszych czasach wydając blisko 40 tpln na maxi-skuter klient oczekuje ciut więcej niż oferuje model L1. Może za rok sytuacja ulegnie zauważalnej poprawie Czyżby się kroił nowy burgman??
daszek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Może nie tyle,że się nie podoba-to rzecz gustu,po prostu widać,że to staroć zaprojektowana wiele lat temu. Cóż, czegoś co jest ponadczasowe i dobre się nie zmienia. !YES Rzadko się zdarza, ale suzuki wymyśliło 10 lat temu model na 2015 rok. Ale zmiana wyświetlacza to może być tylko początek. W przyszłym roku zostawią wyświetlacz, a zmienią całą resztę.
Sympatycy szorstki Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Rozumiem, że chodziło Ci o to aby fabryka poprawiła i CVT przestał się przedwcześnie sypać, czyt: był bezawaryjny przez powiedzmy 10 lat i cirka 100 tkm. Mariusz, rozumiałbyś, gdybyś nie dodał tej demagogii po "czyt.". Wcale nie chodziło mi o 100kkm i 10 lat. Jak zapewne sam wiesz, wcale nie musi tyle upłynąć i tyle przejechać. Takiej loterii jakoś nie ma w SW czy T-Max, jak i wielu innych sprzętach, więc nie wiem czego tak silnie bronisz. Dzieciakiem nie jestem i wiem o co Ci chodzi z polityką firm, polegającą na tym, żeby klient zbyt długo nie eksploatował/cieszył się sprzętem, tylko żeby kupował kolejny nowy. W tym jednak przypadku chyba nie do końca o to chodzi i tylko to miałem na myśli. Wiele razy myślałem nad zmianą sprzętu. AN650 wciąż najbardziej mi się podoba w klasie MAXI, ale nie chciałbym przechodzić tego, przez co jak sam wiesz, przeszło wielu naszych kolegów... No chyba, że skrzynia AeNa to jakieś tabu, i lepiej nie poruszać tematu... pzdr
michal.p1 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 hehe podobają mi się osoby które wydając 40tys czy nieważne ile nawet 8tys na ten 10 letni przy decyzji o wyborze AN650 kierują się wyglądem zegarów. dla mnie nie miało to znaczenia czy zegary takie czy inne, oceniałem całość i ta całość mi pasowała. a co do wyglądu dla mnie ciągle wygląda świeżo i w porównaniu z konkurencją nie ma się czego wstydzić.
mak Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Wiele razy myślałem nad zmianą sprzętu. AN650 wciąż najbardziej mi się podoba w klasie MAXI, ale nie chciałbym przechodzić tego, przez co jak sam wiesz, przeszło wielu naszych kolegów... No chyba, że skrzynia AeNa to jakieś tabu, i lepiej nie poruszać tematu... Dle mnie też AN650 ciągle jest bezkonkurencyjny w klasie Maxi. Z drugiej strony szkoda, że nie ma większego wyboru, tak jak w moto. Problem skrzyni jest już chyba dosyć dogłębnie rozpoznany i do opanowania...
Klubowicze Patryk Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Klubowicze Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ..................... Ale zmiana wyświetlacza to może być tylko początek. W przyszłym roku zostawią wyświetlacz, a zmienią całą resztę. i wszystko zepsują Po co ruszać dobrze wyglądającą sylwetkę AN'a. To jak zabrać Królowi berło. Facelifting był dobry w Maluchach, w innych realiach. Jak już zmieniać to całość nowa buda, nowa jednostka, nowe osiągi np Burgman 800, 900, 1000 (niepotrzebne skreślić). Oglądałem dzisiaj Burgmana 650 L1 w salonie i wydaje mi się, że chyba jest też inna obudowa zegarów - inny plastik, inny kształt, ale może się mylę. Wracając do zegarów i całej reszty, to jeśli od początku AN miałby okrągłe analogowe zegary to wszyscy (wszyscy narzekający) narzekaliby dlaczego nie zmieniają na cyfrowe wyświetlacze ze zmienną kolorystyką podświetlania, z wyborem trybu pracy itd. A dlaczego nie ma opcji z wbudowaną navigacją ????? - jak skuter turystyczny to powinna znaleźć się tam na stałe. Jeszcze o "poprawkach" AN'a chyba nie uwzględnili powyżej koledzy : oparcia pasażera, lusterek z białymi kloszami kierunków, regulowana szyba chyba była wymieniona, a jak czytałem na forum temat skrzyni to i tam można było zauważyć różnice w rocznikach. Sezon rozpoczęty a "bezskuterowcy", do których od ponad tygodnia należę, zastanawiają się co kupić albo już kupują, a koledzy tylko zniechęcają !placz1
przemas Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ... Sezon rozpoczęty a "bezskuterowcy", do których od ponad tygodnia należę, zastanawiają się co kupić albo już kupują, a koledzy tylko zniechęcają !placz1 To nie słuchaj kolegów, tylko słuchaj serca
Dzięgiel Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Kupuj Patryk 650 bo wiesz,że i tak jest najlepszy(no może trochę za wolny)ale poza tym to NUMBER ONE.I ile tych skrzyń tak naprawdę padło w stosunku do ilości ujeżdżanych burgmanów .A zegary przynajmniej się wyróżniają od reszty.
tumry Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Podobają mi się takie dyskusje !w00t Moja teoria jest taka, że po AN 650 najbardziej "jadą" ci, którzy go skrycie uwielbiają A tak poważnie... Burgman 650 jest może i z lekka opatrzony ale nie jest z pewnością brzydki. Każdemu malkontentowi polecam przejechać się tym skuterem, porównać z konkurencją: komfort, prowadzenie, pojemność schowków i wtedy się wypowiadać !YES . Oczywiście, nie jest to skuter bez wad... ale te ma każdy jednoślad. Ważny tutaj jest stosunek wad do zalet. Burgman 650 jest nadal atrakcyjny ale... jako pojazd używany. W dzisiejszych czasach wydając blisko 40 tpln na maxi-skuter klient oczekuje ciut więcej niż oferuje model L1. Może za rok sytuacja ulegnie zauważalnej poprawie
Sympatycy orzech Opublikowano 7 Czerwca 2011 Sympatycy Opublikowano 7 Czerwca 2011 Tumry - przepraszam, co miałeś na myśli cytując cały post Mariusza bez swojego komentarza.
tumry Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam, Najbardziej krytykują ci, którzy nawet nie widzieli, kto go dosiądzie - ma szacunek i respekt. Ja przejechałem na nówce już 15 000 km i nie miałem problemów, teraz wymieniłem opony na Michelin Sport 2 i się zaczęło. Oryginalnie były Bridgestone - nic się nie działo. Micheliny dwa kpl. po 200 km reklamowane i uznane, trzecie Metzdaler, też kicha. Może mi ktoś podpowie, bo dzisiaj znowu wymieniłem, jest lepiej, ale niedobrze. Mam wężykowanie czyli tzw. szimę. W serwisie Suzuki w Toruniu, główkę ramy wykluczono. Opony Bridgestone były nie dostępne, teraz są ale ja zapłaciłem już za dwa kpl. i jeszcze mi kasy nie oddali. Te co dzisiaj założyłem załatwił mi Kolega z Elbląga, sprawdził wszystkie możliwości optymalizacji i włożył serce, za co serdecznie dziękuję. Czy ktoś miał podobną sytuację ? Będę wdzięczny za rady i sugestie. Pozdrawiam !sciana
T-Rex Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Jednym się podoba, innym nie. Każdy ma swój gust, ale porównajcie go do AN400. Tam w kółko coś zmieniali, żeby oko cieszyło. Nie piszę o funkcjonalności ale każdy chce się czymś wyróżniać, a już na pewno ktoś, kto kupuje nówkę. A tu tyle lat i to samo. Trochę trąci myszką. Nie jadę po poczciwym burku, bo marzył mi się taki. Marzył, bo właśnie archaiczne zegary zmuszają do myślenia o czymś świeżym. Zmiana displaya nie jest poważniejszym liftem. Człowiek się rozgląda za Yamaha, Aprillia i męczy się z myślami o pojemności kufrów. Nie można było zrobić fajnego liftu, żeby nie powstydził się przy konkurencji? Ok maszyna ma jechać i działać! Ale w końcu konkurencja ich wyprzedzi wyglądem i stracą na tym. Polonez też był fajny, ale nie aż tyle lat.
tumry Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tumry - przepraszam, co miałeś na myśli cytując cały post Mariusza bez swojego komentarza. Przepraszam, ale coś pozajączkowałem, sory. Tumry - przepraszam, co miałeś na myśli cytując cały post Mariusza bez swojego komentarza. Dwa razy pozajączkowałem. Przepraszam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się