antoniaczek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Dziś dosiadałem nowego Burgmana 650 L1. Pierwsze co się rzuca w oczy to nowy kokpit " display " - wygląda naprawdę ciekawie. Fotek nie zrobiłem wiec załączam link jaki wyszperałem w necie KLIK
kmodzele Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Nie długo dosiadałem Suzuki AN650A (2011), ale nie dostrzegam żadnej róznicy w porównaniu z tym filmowym. Kształt wyświetlacza, rozmieszczenie informacji, rozmieszczenie lampek, sposób migania "ikonek" - wszytsko tak samo jak na filnie. To jakiś żart primaaprilisowy? <BR>Gdzie można zobaczyć tę nowalijkę?
dr.big Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 To nie zart . Co prawda nie widzialem go jeszcze na zywo, ale na zdjeciach tez widac, ze nowy model ma zmieniony przynajmniej wyswietlacz... Wiecej zmian podobno nie ma. PS. Dziwne, ze za wiele sie o tej zmianie nie mowilo, ja jestem nia pozytywnie zaskoczony .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 6 Kwietnia 2011 W takim razie An 650 pokazany przez Suzuki na targach MT 2011 był modelem L0. Bardzo dziwne, że Suzuki nic się nie chwaliło nowymi zegarami w L1... ani globalnie ani tym bardziej u nas Może nie jest to traktowane w kategoriach nowości Ps. Suzuki global też nic nie wie o nowym LCD w An 650 L1 !w00t
antoniaczek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 <BR>Gdzie można zobaczyć tę nowalijkę? w Free&Fun.
michalu Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 To rzesz zaszaleli, taka wielka zmiana Nic tylko kupować.
dr.big Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ewolucja !scooter ... Poczekajmy na wrazenia uzytkownikow, sam jestem ciekaw, czy beda zadowoleni ze zmiany...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 6 Kwietnia 2011 To rzesz zaszaleli, taka wielka zmiana Nic tylko kupować. To jest zmiana budżetowa... nic nie kosztuje a zawsze jest coś NEW Za chwile An 650 bedzie miał 10 lat... w tej samej budzie !w00t Ps. Pierwsze co rzuca mi się w oczy w nowych zegarach to ich gorsza czytelność w porównaniu do poprzednich... ale szczegóły opiszę jak odbędę testy L1 !YES
antoniaczek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Pamiętajcie, że w zeszłym roku zmienił się tylni zacisk hamulcowy i wachacz. To taki slow lifting
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Pamiętajcie, że w zeszłym roku zmienił się tylni zacisk hamulcowy i wachacz. To taki slow lifting Tamte zmiany nazwałby raczej: poprawka. Nowe zegary w L1 to faktycznie slow lifting
Sympatycy szorstki Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Te nowe zegary, to znacznie tańszy w produkcji niż poprzedni, wyświetlacz LCD. Taka "ewolucja" ekonomiczna... pzdr
Klubowicze Jordan Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Klubowicze Opublikowano 6 Kwietnia 2011 szczerze mówiąc mam mieszane uczucia. Na pewno mniej czytelniejszy zegar, na pierwszy rzut oka wydaje się ładniejszy ale chyba jest to spowodowane powiewem czegoś nowego reszta to taka sama poza zaciskiem itp. szczerze to nie kupił bym kolejnego Burgmana do zmiany stylistycznej. bo tak jak Mariusz powiedział to prawie 10 lat z tym samym wyglądem tylko małe szczegóły dają poznać kto na jakim roczniku jeździ a tak to wciąż to ten sam wygląd plastików kiedy się doczekamy na świeży wygląd plastików nowy design
Bobas Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zmiana jest rzeczywiście niewielka. Nie ukrywajmy, że poczciwa 650- tka staje się powoli przeżytkiem, a model na rynku wtórnym za 10 000 zł niewiele różni się od tego w salonie.
Klubowicze Piootr Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Klubowicze Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ja mam zaplanowane. Nowy Król = zakup. Poczekamy - zaobaczymy. Aktualnego nie kupię. Nowy (jak bedzie) nie będzie droższy. Generalnie nie lubię takich wielkich elektronicznych wyświetlaczy. Klasyczne dwa zegary (tacho & rev). Może nowy bedzie tak miał...
Goły Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Myślałem że będą naprawde nowe zegary tj. analogowy prędkościomierz i obrotomierz jak w najnowszych konstrukcjach. porażka
daszek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Te nowe zegary faktycznie jakieś takie .... tyle, że nowe. Natomiast nie rozumiem, czemu kolegom się design burgmana nie podoba? Wg mnie jest świetny. Nikt takiego nie ma. Za to kanciastych chińczyków od metra popyla w Warszawce.
dr.big Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Juz nie przesadzajcie . Czytam o tym ze AN650 jest "brzydki", "przestarzaly", "przyciezki" i co tam jeszcze ludzie nie wymysla ... Ale wielu z nich, dziwnym trafem, chcialoby go miec !vampire . Uwazam, ze modyfikacje wprowadzone do tego modelu przez lata, sa bardzo interesujace i jak porowna sie model K3 z L1 to widac, ze skuter mocno ewoluowal. AN 650 to z zasady duzy skuter, przeznaczony do podrozy, i tak tez powinien byc odbierany. Ja w nim nie widze nic "przestarzalego"... PS. Dla wielbicieli "nowosci": niejeden skuter "swiezy" wyglada jak sprzed 20 lat (dotyczy glownie raczkujacych producentow) i niejeden skuter byl produkowany przez kilka lat bez zadnych modyfikacji... O jakie skutery chodzi, niech kazdy, kto wiesza psy na ANnie, sobie odpowie sam . Tak wiec panowie, w AN650 sa przynajmniej od lat wprowadzane zmiany, czego o innych produktach nie mozna powiedziec . A modyfikacje by sie tam przydaly ... Nie zamierzam wszczynac tu "wojny" o to, kto jakim skuterem jezdzi (bo mamy juz dyskusje na linii "krol"- "zacna"), ale czasami nie warto pisac bzdur o innym modelu skutera, zwlaszcza jesli o swoim tez mozna wiele napisac . Ujezdzacz "przestarzalej" GP800. I to w dodatku z "przestarzalym" lancuchem .
Gość Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Bez urazy, ale przypomina mi to modernizacje poloneza z wczesnych lat 90-tych Nowa deska rozdzielcza, nowa zapalniczka i nowe rozmieszczenie przycisków A konstrukcja to wiadomo
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Podobają mi się takie dyskusje !w00t Moja teoria jest taka, że po AN 650 najbardziej "jadą" ci, którzy go skrycie uwielbiają A tak poważnie... Burgman 650 jest może i z lekka opatrzony ale nie jest z pewnością brzydki. Każdemu malkontentowi polecam przejechać się tym skuterem, porównać z konkurencją: komfort, prowadzenie, pojemność schowków i wtedy się wypowiadać !YES . Oczywiście, nie jest to skuter bez wad... ale te ma każdy jednoślad. Ważny tutaj jest stosunek wad do zalet. Burgman 650 jest nadal atrakcyjny ale... jako pojazd używany. W dzisiejszych czasach wydając blisko 40 tpln na maxi-skuter klient oczekuje ciut więcej niż oferuje model L1. Może za rok sytuacja ulegnie zauważalnej poprawie
Sympatycy szorstki Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Podobają mi się takie dyskusje !w00t Moja teoria jest taka, że po AN 650 najbardziej "jadą" ci, którzy go skrycie uwielbiają (...) Niekoniecznie, ja uwielbiam, ale nie "jadę"... A poważnie, mogliby, po 10 latach ruszyc d...ę i sprawić, żeby CVT było "wieczne"... pzdr
Marynarz Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Szczerze powiem dla mnie te zmiany są bardzo kosmetyczne... nie wnoszące nic nowego a teraz siadamy wygodnie w fotelu, zamykamy oczka i wyobrażamy sobie B650 z pięknymi analogowymi zegarkami np. ala Majka 400 lub T-max , prawda że pięknie Wolałbym taką zmianę lub ewentualną możliwość wyboru zegarów analog/digital przy wydatku prawie 40 tpln
przemas Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Niekoniecznie, ja uwielbiam, ale nie "jadę"... A poważnie, mogliby, po 10 latach ruszyc d...ę i sprawić, żeby CVT było "wieczne"... pzdr I tu się zgodzę w 100%. Klient mający wydać 40.000 pln oczekuje przede wszystkim niezawodności. Jak myślicie, gdyby hipotetycznie, za powiedzmy 3.000 pln można było przedłużyć gwarancję na AN650 do 4 lat bez limitu kilometrów, ile procent kupujących nowego AN650 skorzystało by z tej opcji?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A poważnie, mogliby, po 10 latach ruszyc d...ę i sprawić, żeby CVT było "wieczne"... Tzn. co? Mają sobie strzelić samobója?? Szorstki... obudź się Wieczne (czyt. bezawaryjne) napędy to były w latach 80tych. Teraz to nie użytkownik ma mieć dobrze tylko producent ma zarabiać na serwisowaniu. Napęd CVT można zrobić naprawdę wieczny i z naprawdę kosmicznych materiałów... tylko po co??
Sympatycy szorstki Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mariusz, czy ja nie użyłem cudzysłowu w określeniu wieczny ? A ten problem z CVT, znany od lat, wielu potencjalnych nabywców odstręcza od zakupu "króla skuterów"... pzdr
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mariusz, czy ja nie użyłem cudzysłowu w określeniu wieczny ? Użyłeś. Rozumiem, że chodziło Ci o to aby fabryka poprawiła i CVT przestał się przedwcześnie sypać, czyt: był bezawaryjny przez powiedzmy 10 lat i cirka 100 tkm. Więc jeszcze raz: Zaden producent w dzisiejszych czasach nie dąży do tego, aby jego pojazd był bezawaryjny dłużej niż jest to konieczne... a konieczne jest do końca okresu gwarancji (+ ewentualnie 1 rok). Później masz iść kupić nowy! Nikt tego OFICJALNIE nie pisze ale uwierz mi na słowo: tak jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się