Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś się zna i potrafi mi doradzić :lol: Chcę kupić aparat kompaktowy a nie znam się na fotografij Aparat musi robić dobrej jakości zdjecia w ruchu, mieć mocny akumulator i być poręczny. Na zakup chcę przeznaczyć ok 600zł. Czy jest jakiś aparat wart uwagi w tym przedziale cenowym? ;)

proszę rozpoczynać tematy we właściwych działach, temat przenoszę do odpowiedniego

Administracja

Opublikowano
Aparat musi robić dobrej jakości zdjecia w ruchu, mieć mocny akumulator i być poręczny. Na zakup chcę przeznaczyć ok 600zł.

Biorąc pod uwagę twoje wymagania polecałbym coś z serii PowerShot Canona, np:

Canon PowerShot A2000 lub A2100

Szybki procesor DIGIC i zasilanie 2xAA (akumulatory lub baterie).

• Sympatycy
Opublikowano

Wiem, że droższe, ale warto rozważyć, dwa ultra-zoomy w kompaktowej obudowie, najlepsze aparaty w tej klasie, z jakimi miałem do czynienia:

Canon PowerShot SX210 IS i Panasonic Lumix DMC-TZ10 (odpowiednio 750 i 850 PLN).

Rozważałbym jeszcze Sony Cyber-shot DSC-TX9 i Fuji FinePix F100 fd (ten ostatni ma już 2 lata ale jest rewelacyjnym aparatem jeśli chodzi o jakość no i kosztuje obecnie 370 PLN).

Opublikowano

a co myślicie o Canonie ixus 130???

• Sympatycy
Opublikowano

Nie będzie to zły wybór, ale nie spodziewaj się cudów po jakości zdjęć w ISO 200 i wyższej. Ten aparat ma też jedną jak dla mnie wadę: najkrótsza ogniskowa to 28mm, aparaty o których wspominałem wcześniej mają większy kąt (Panasonic 24 mm) co bywa sporą różnicą.

Opublikowano
a co myślicie o Canonie ixus 130???

Nie jest zły, ale z zasilaniem znacznie słabiej niż A2000... (NB-4L vs. 2xAA, 230 zdjęć vs. 500 zdjęć).

Opublikowano

no i padło na conon powershot a2100 is i jestem bardzo zadowolony !happybth !happybth miałem duży problem z dostaniem tego modelu bo został już wycofony !happybth ach jeszcze jedno aparat na motorowe wyprawy musi być na baterie AA bo niby jak ładować akumulator?!!!