Sympatycy zdun13m Opublikowano 26 Lutego 2011 Sympatycy Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam. Oczywiście wiem że ilu użytkowników tyle spostrzeżeń. A może ten temat już był? To proszę o link. !OKK
Mareczek Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Jesteś „ Kawał Chłopa” to tylko Burgman 650 jest w stanie dać Tobie radość i zadowolenie z „połykanych” !OKK kilometrów.
Sympatycy Baltona Opublikowano 26 Lutego 2011 Sympatycy Opublikowano 26 Lutego 2011 Osobiście podoba mi się B 650 jednak zniechęca mnie ta awaryjność i koszty naprawy zbyt wiele się o tym pisze !OKK
dr.big Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Wiele juz zostalo o jednym i drugim skuterze do tej pory napisane !OKK . Mysle, ze w wielkim skrocie (a na pewno cos zapomne) mozna wymienic: AN650 na +: wykonanie, materialy, wywazenie, sposob prowadzenia we wszystkich zakresach predkosci, ladownosc, sposob oddania mocy i sama moc, niskie zuzycie paliwa, wyposazenie (nowsze modele)... na -: klopoty ze skrzynia i dosc rzadko z przeniesieniem napedu, czeste klopoty z lozyskami kol... SW600 na +: naprawde solidne wykonanie, bezawaryjnosc, ladownosc... na -: slabe przednie zawieszenie i ogolnie niezbyt dobrze rozwiazane zawieszenie tylne, wyzsze zuzycie paliwa, jakosc plastikow... Na pewno "lista" jest niepelna i wiele da sie tu dodac... PS. Od siebie napisze, jezdzilem SW600 i AN650 i musze przyznac, ze bardziej podchodzi mi AN650. Fakt, ze moze przy jakiejs powazniejszej awarii mialbym inne zdanie... PS2. Jedyna awaria jaka mialem, byly padniete lozyska w AN650, ktore bez problemu wymienilem zawczasu, dojezdzajac do ASO o wlasnych silach po wystapieniu dziwnych wibracji w pewnych zakresach predkosci.
Lucjan73 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Napisz jeszcze tylko czy jesteś zainteresowany kupnem nówki sztuki czy używki !OKK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lutego 2011 Administrator Opublikowano 26 Lutego 2011 Po Iwsze: Pytanie mało precyzyjne... zależy jaki An 650 (K3- K10?) i jaki FJS 600 ('01-'09?). Z ABS czy bez ABS... nowy, używany itd? Po IIgie: Zarówno o jednym jak i o drugim skuterze było na forum multum razy. Trzeba tylko dobrze pokopać. Na początek porównanie trzech dwucylindrówek: An 650 vs FJS 600 vs Xp 500
Sympatycy zdun13m Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Sympatycy Opublikowano 26 Lutego 2011 Interesuje mnie rocznik 2009-2010. Próbowałem szukać i nie udało się. Więc dlatego ten temat.
Gość radiolog Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Każdemu będzie pasować co innego. Do miasta według mnie lepsza SW ,bo węższa, i przednie płozy nie są tak rozbudowane jak w AN 650, co akurat dla mnie jest minusem, jak nie widać przedniego koła chociaż trochę !OKK W SW prostsza przekładnia, która lubi niestety piszczeć i skrzypieć Teraz jet nowa buda w SW 400 ,a już u Niemców dostępna jest SW 600 też w nowej budzie (mnie się podoba), AN 650 poza kosmetycznymi zmianami wygląda ciągle tak samo, zwłaszcza tył jest taki napompowany. Najlepszym kolorem dla AN 650 jest wg mnie czarny, inne pasuja tak sobie W SW każdy kolor pasuje (ale to też subiektywne doznania)
brzoza Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Mialem kilka sezonow B650, a teraz SW600 Zmiana firmy podyktowana byla awarią.Ale jeżeli kiedyś inżynierowie Suzuki zamkną bolący temat , Wrocę do porzedniego rolera !OKK .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Lutego 2011 Administrator Opublikowano 26 Lutego 2011 Próbowałem szukać i nie udało się. Więc dlatego ten temat. Pierwszy z brzegu temat znaleziony po 15 sekundach: AN 650 czy FJS 600 Inny pierwszy z brzegu temat o Silver Wing> KLIK Podpowiedź: W oknie wyszukiwarki wbijasz hasła typu: "Burgman 650", "Silver Wing" lub "An 650" lub "FJS 600". Praktycznie każde hasło rodzi 5 stron tematów do przeczytania.
Klubowicze Roni Opublikowano 26 Lutego 2011 Klubowicze Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam. Oczywiście wiem że ilu użytkowników tyle spostrzeżeń. Masz w okolicy obydwa skutery. SW600 jest u Grinka, a B650 u Miśka. Zapodaj sobie jazdę próbną po city i wszystko będziesz wiedział. ps. Gdyby Misiek nie chciał dać Ci pojeździć zapraszam do mnie na kawę i jazdę moim sprzętem. !OKK
magart Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Interesuje mnie rocznik 2009-2010. Próbowałem szukać i nie udało się. Więc dlatego ten temat. W Hondzie Plaza w Wawie mają rocznik 2010.
Sympatycy zdun13m Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Sympatycy Opublikowano 27 Lutego 2011 Ciągle się jeszcze ważę. Mam wielką ochotę na burka 650. Ale boję się kłopotów z przeniesieniem napędu. Może użytkownicy tego modelu podpowiedza, czy AN 650 jest skazany na tą usterkę, czy może te usterki pojawiają się ze względu na jakiś błąd w użytkowaniu. Oczekuje że koledzy z forum podpowiedza jak jest naprawdę z tym modelem. Mam na myśli długotrwałe użytkowanie. Dzięki za wskazówki.
Gość radiolog Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Jest to powatarzalna wada, ale napewno jest to promil awarii w stosunku do ilości sprzedanych egzemplarzy na calym świecie. Jak się ma pecha to i mercedes bedzie się psuł. Jak bedziesz dbał o sprzeta i sprawdzał te najsłabsze ogniwa, o których pisza na forum to masz sznse uniknąć powaznej awarii
marcin62 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 hej, miałem podobny dylemat. Wybór był ciężki SW faktycznie w opiniach jest jak to każdy pojazd z pod znaku Hondy, "honda honda lepiej jeździ niż wygląda", a wiem coś bo już miałem 4 Hanie na 4oo i nadal mam. Kupiłem jednak suzuki (chcesz mieć stuki kup suzuki), szukałem dość długo bo koło pół roku, aż w końcu trafiłem na pojazd z USA choć po delikatnym uszkodzeniu, ale z oryginalnym przebiegiem, plastikami etc.i teraz wiem co mam. Miałem wcześniej xcitinga 500 i powiem, że to dwa światy. Jeśli idzie o napęd, wygodę, prowadzenie i osiągi i na pewno miejsce (jak dla mnie bo mały nie jestem 190cm i parę kilo ponad 100 ). Nie ma co porównywać cvt i jej działania do paska. Cvt jest dynamiczniejsza ale i bez porównania droższa w naprawie . Uważam, że jeśli AN nie był chetany, trafisz na dobry model nie będziesz go męczyć to powinien służyć. W końcu ktoś nad nim siedział, projektował i trochę tego już wyprodukowali a procent uszkodzonych skrzyń CVT i przy jakim przebiegu to chyba nikomu nie jest znany. Ja naczytałem się praktycznie wszystkiego co było do osiągnięcia na forach o AN650 polskich i innych, siedziałem i kombinowałem, zdecydowałem się kupiłem i jestem jak do tej pory (ODPUKAĆ) zadowolony. Ale jak by mi się wcześniej trafił SW600, a też konkretnego nie było to kto wie, pewnie bym kupił SW, bo naprawdę godnego gdzie już się wydaje konkretny pieniądz to ze świecą szukać. I nie ma czasami szukać takiego odpicowanego z papierami, kluczykami, książkami etc. bo można się przejechać, a ten konkretny ucieknie...
Sympatycy zdun13m Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Sympatycy Opublikowano 27 Lutego 2011 Bardzo wam dziękuje za podpowiedź zwłaszcza tobie marcin62. Twoja porada jest podparta doświadczeniem i przy okazji zmiana dotyczy tak samo jak u mnie z kymco na an 650. Wydaje mi się że przy zakupie rocznika 2009 z przebiegiem 4500 km uda mi się pojeżdzić. A jak nie to może znowu wrócę do KYMCO. Dzięki i pozdrawiam
Sympatycy szorstki Opublikowano 28 Lutego 2011 Sympatycy Opublikowano 28 Lutego 2011 czy AN 650 jest skazany na tą usterkę, czy może te usterki pojawiają się ze względu na jakiś błąd w użytkowaniu. Podobno majndrowanie skrzynią w trybie manual może przyspieszyć nieco ten (d)efekt... pzdr
Dzięgiel Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Ciągle się jeszcze ważę. Mam wielką ochotę na burka 650. Ale boję się kłopotów z przeniesieniem napędu. Może użytkownicy tego modelu podpowiedza, czy AN 650 jest skazany na tą usterkę, czy może te usterki pojawiają się ze względu na jakiś błąd w użytkowaniu. Oczekuje że koledzy z forum podpowiedza jak jest naprawdę z tym modelem. Mam na myśli długotrwałe użytkowanie. Dzięki za wskazówki. !zorro Witam.Umnie na liczniku 650-ki już 70 000 km.i żadnych problemów ze skrzynią nie miałem.
dr.big Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam.Umnie na liczniku 650-ki już 70 000 km.i żadnych problemów ze skrzynią nie miałem. Napisz chociaz cos, zeby byla mozliwosc zaczepienia sie przez "przeciwnikow" marki ... Jakies lozyska, terkotanie, chrobotanie, chociaz niewlasciwe cisnienie w oponach, no cos !zorro ...
Gość Don Pedro Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Ja również mam chrapkę na Burgmana 650, tym bardziej że w naszej okolicy jeżdżą same Burgmany w różnych pojemnościach, i nikt nie narzeka I są to chyba najładniejsze skutery, jeśli chodzi o stylistykę.
Dzięgiel Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam.Umnie na liczniku 650-ki już 70 000 km.i żadnych problemów ze skrzynią nie miałem. Napisz chociaz cos, zeby byla mozliwosc zaczepienia sie przez "przeciwnikow" marki ... Jakies lozyska, terkotanie, chrobotanie, chociaz niewlasciwe cisnienie w oponach, no cos ... Hehe,no dobra opony mi się zużywają i klocki .Jednak lipa to suzuki !zorro
Gość radiolog Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 jeszcze zdun13m możesz pomęczyć pilota na PM, on ma największe doświadczenie z niedomaganiami skrzyni B650 i ma chyba jeden z największych przebiegów, mając skuta od nowości.
Lucjan73 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Z tymi skrzyniami W B 650 to dziwna sprawa. Na zlocie w Berlinie rozmawaiłam z użytkownikami z DE i unich ten problem nie istnieje. Skutery mają po 50 tyś. przebiegu jest ich znacznie więcej jak u nas i wszystko jest o.k. albo nikt o tym nie mówi !OKK . Pamiętam że była taka teoria mówiąca że przyczyną awarii skrzyni może być serwisowanie. Chodzi oto że w serwisach w De wymieniana jest przy serwise jakaś drobna część, niepamiętam jakaś sróbka czy coś tam. A u nas nikt tego nie robi bo nie musi, nie ma takiego zalecenia. Może Bigu coś napisze bo pamiętam że chyba On coś na ten temat mówił.
marcin62 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Pamiętam że była taka teoria mówiąca że przyczyną awarii skrzyni może być serwisowanie. Chodzi oto że w serwisach w De wymieniana jest przy serwise jakaś drobna część, niepamiętam jakaś sróbka czy coś tam. A u nas nikt tego nie robi bo nie musi, nie ma takiego zalecenia. Może Bigu coś napisze bo pamiętam że chyba On coś na ten temat mówił. było wiele, nawet sam pisałem o tym elemencie... http://www.burgmania.net/forum/index.php?s...197&hl=skrzynia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się